Transport uczestników Obozu Adaptacyjnego do Jastrzębiej Góry
Transport uczestników Obozu Adaptacyjnego do Jastrzębiej Góry
- Znak sprawy: ADP.2302.28.2022
- Termin składania ofert: 2022-08-19 10:00
- Opublikowano: 2022-08-11 12:23:11 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.28.2022
Kielce, 11.08.2022r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników Obozu
Adaptacyjnego do Jastrzębiej Góry”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla ok 50 +/-3 uczestników obozu
adaptacyjnego, wraz z bagażem na trasie
Kielce – Jastrzębia Góra – Kielce w termie od 26 sierpnia do 2 września 2022 r.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy
którzy:
dysponują
pojazdami min. (1 autokarem/autobusem) spełniającymi normy minimum EURO 6, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2017r. przystosowanymi
do przewozu osób z miejscami siedzącymi dla minimum 53 osób (kierowca i pilot
nie wlicza się do tej liczby) dostosowanymi do przewozu bagażu. Posiadającym
aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu),
a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu
(łącznie z powrotem). Pojazdy
będzie wyposażony w: sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system nawigacji
satelitarnej, WC, sprzęt audio, mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami
gorącymi udostępniony dla grupy bezpłatnie, lodówkę,
kierowca/y
posiada/ją
odpowiednie kwalifikacje (prawo jazdy uprawniające do prowadzenia autobusów i
przewozu osób, ważne badania psychotechniczne dla kierowców).
1) III.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować
wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie: 26.08.2022 r. do 02.09.2022 r.
IV.
Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty będzie kryterium – najniższa cena brutto za 1 przejechany kilometr.
Wykonawca w swojej
ofercie powinien podać: cenę brutto za 1 przejechany kilometr autokaru. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie
koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ewentualne opłaty parkingowe,
autostradowe.
1.Celem niniejszego
postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następujących
kryteriów:
Kryterium
(A) „cena brutto za 1 km przejazdu autokarem” - waga 100%
1) Sposób
obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium „cena brutto za 1 km przejazdu”
wg.
wzoru:
B
A =
----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A-
ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium uśredniona cena za 1 kilometr
przejazdu autokarem
B-
najniższa zaoferowana cena,
C-
cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Za najkorzystniejszą
zamawiający uzna ofertę, która uzyska
największą liczbę punktów.
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie
mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone
oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie
tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku
dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w
Kielcach, 25-503 Kielce ul.
Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04.) Oferty należy składać
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.08.2022r do godziny 10:00.
UWAGA : Oferty
podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem.
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin
wykonania zamówienia.
3.Termin
związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Opis pojazdu - autokaru (marka, rok produkcji, liczba miejsc siedzących,
wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponuje i
będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu weryfikacji podstawowych
informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany jest podać w treści
oferty numery rejestracyjne środków transportu, którymi będzie wykonywał
usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje korzystając z
informacji Udostępnionych w
Bezpłatnym raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, że pojazd,
którym dysponuje i którym będzie świadczył usługę spełnia normy minimum EURO 6, wyprodukowany jest nie wcześniej niż w 2017 r.
przystosowanymi do przewozu osób z miejscami siedzącymi dla minimum 53 osób
(kierowca i pilot nie wlicza się do tej liczby) dostosowanymi do przewozu
bagażu. Posiada aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW
(pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres
trwania obozu (łącznie z powrotem). Pojazd będzie wyposażony w: sprawną
klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system nawigacji satelitarnej, WC, sprzęt
audio, mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami gorącymi udostępniony dla grupy bezpłatnie, lodówkę,
4. Pełnomocnictwo jeśli
ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych Wykonawcy.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne
1.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Z
wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia,
wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać
pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na
piśmie.
2.
Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na
3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie,
Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W
korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem
sprawy – ADP.2302.28.2022.
4. Osobą
uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin
Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce
ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym
można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail:
iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa transportowa
nr ADP.2302.28.2021 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres
oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3
rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający
wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
ZATWIERDZAM
………………………
…………………………
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Transport uczestników obozu adaptacyjnego
Data i miejsce:
Podstawienie
autokaru – 26 sierpnia 2022 r. godz. 09.00, Kielce, ul. Śląska 11.
Powrót
z Jastrzębiej Góry do Kielc – 02 września w godzinach wieczornych.
Autokar wraz z kierowcą
będzie na miejscu i w stałej dyspozycji Zamawającego.
Liczba osób:
ok. 50 +/- 5 osób
Trasa:
Wyjazd:
Kielce – Jastrzębia Góra
Wycieczki:
Jastrzębia Góra – Trójmiasto – Jastrzębia Góra
Jastrzębia Góra – Hel – Jastrzębia Góra
Powrót:
Jastrzębia Góra – Kielce
O przebiegu trasy decyduje
pilot.
Warunki techniczne:
- autokar turystyczny w
pełni sprawny technicznie, zapewniający komfort podróży całej grupie,
- maksymalny wiek
pojazdu to 5 lat (rok produkcji od 2017), musi spełniać normę EURO6
- pojazdy wyposażony w: sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system
nawigacji
satelitarnej, WC, sprzęt audio,
mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami gorącymi
udostępniony dla grupy bezpłatnie,
lodówkę,
- pojazd musi posiadać
ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres
ochrony ubezpieczeniowej musi
obejmować cały pobyt,
- kierowca posiadający
odpowiednie kwalifikacje (prawo jazdy uprawniające do prowadzenia autobusów i
przewozu osób, ważne badania psychotechniczne dla kierowców),
- zakwaterowanie
zapewnione będzie tylko dla jednego kierowcy.
Cena:
- w cenie za
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba: …………………………………………………………….……………….………………
(dokładny adres)
NIP: ………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu: ……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując
do zapytania ofertowego pn.: „Transport
uczestników kursu Obozu Adaptacyjnego”
nr
sprawy ADP.2302.28.2022:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
cena
brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem (
min 53 os + kierowca i pilot)– ……………
zł brutto (słownie brutto: ………………………………zł).
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia,
UWAGA: cenę należy podać z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
3. Oświadczam, że pojazd, którym dysponuje i którym będzie świadczył
usługę spełnia normy minimum EURO 6,
wyprodukowany jest nie wcześniej niż w 2017 r. przystosowanymi do
przewozu osób z miejscami siedzącymi dla minimum 53 osób ( kierowca i pilot nie wlicza się do tej
liczby) dostosowanymi do przewozu bagażu. Posiada
aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu),
a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu
(łącznie z powrotem). Pojazd będzie wyposażony w: sprawną klimatyzację,
pasy bezpieczeństwa, system nawigacji satelitarnej, WC, sprzęt audio, mikrofon,
odtwarzacz DVD, mini barek z napojami gorącymi
udostępniony dla grupy bezpłatnie, lodówkę,
Dołączam również opis pojazdu – (marka, rok produkcji, liczba miejsc siedzących,
wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponujemy i
będziemy świadczyć usługi.
Autokar o numerze
rejestracyjnym (min 53 osobowy +kierowca i pilot)…………………………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów.
2. Przyjmujemy do realizacji wszystkie warunki
postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji
zamówienia: 26.08.2022 r. do 02.09.2022 r.
4. Oświadczamy, że zdobyliśmy
konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5. Oświadczamy, że uważamy się
za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Oświadczamy, że zawarty w
ogłoszeniu wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku
wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w
miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam, że wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. *
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do
art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z
przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W przypadku wyboru naszej oferty, osobami
upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
..................................................................
2. ...........................................................................
Załącznikami do oferty są:
……………………………..
…………………………………………..
……………………………………….
/miejscowość, data/
/podpis Wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR ADP.2302….2022
zawarta w Kielcach w dniu ……………………….. pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………..
– Kanclerz
a
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………….., z siedzibą w ……………………. przy ulicy …………………….,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ……………………………
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ………………...,
wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k. s. h.), a w przypadku
spółki akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt. 4 k. s.
h.), zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
………………………
– …………………
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i nazwisko)
…………………., przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ………………………………
przy ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer
REGON: …………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą” …………….……..
reprezentowanym
przez: ………… ,
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§ 1.
1.
Zamawiający zleca, a
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi
transportowej dla 50 +/-3 uczestników Obozu Adaptacyjnego
2.
Usługa, o której mowa w ust. 1, świadczona
będzie w terminie: od 26 sierpnia do 2
września 2022 r.
3.
Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne
warunki dowozu, we właściwym technicznym pojazdu z pełną kulturą obsługi,
zgodnie z wymogami postawionymi w treści zapytania ofertowego i złożoną ofertą
stanowiącymi integralną część umowy.
4.
Dokładną
liczbę uczestników obozu Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 3 dni przed
planowanym terminem świadczenia usługi.
5.
Długość
trasy liczona będzie od miejsca podstawienia pojazdu.
6.
W
przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia
usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zastępczego,
spełniającego warunki określone w zapytaniu ofertowym
i ofercie Wykonawcy.
7.
W
przypadku opóźnienia w wykonywaniu usługi określonej w ust. 1, z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie
przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania z transportu
zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8.
W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie
do ust. 7, Strony dokonają rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje
się zwrócić Zamawiającemu pełne koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania
usług przez podmiot trzeci, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Wykonawcy
przez Zamawiającego pisemnego rozliczenia poniesionych kosztów.
§ 2.
1.
Strony
ustalają, iż usługa świadczona będzie w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2.
Miejsce
i godzinę podstawienia pojazdu w wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba
upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3.
Osobą
wyznaczoną do kontaktów ze strony Wykonawcy jest: ……………………….. tel.……………….......
lub e-mail …………………….
4.
W
przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: ……………………...
§ 4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazd, który będzie użyty do przewozu osób posiadają aktualne
badania techniczne i jest w pełni sprawny,
a kierowca/y posiada/ja odpowiednie uprawnienia do kierowania autobusami i do
przewozu osób.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną
polisę ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi
odpowiedzialność za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§ 5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony bezusterkowy protokół odbioru,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na podstawie liczby faktycznie przejechanych
kilometrów autokarem. Stawka za:
1) ………. zł brutto za 1 przejechany kilometr ( w tym podatek
VAT).
3.
Kwota, o
której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej
w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1) przedstawiciele Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§ 6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę
przelewu (cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby
trzeciej.
§ 7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej za odstąpienie od umowy z
przyczyn od niego zależnych w wysokości 500 zł,
2)
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary
umownej w przypadku nienależytego wykonania umowy, w szczególności, gdy autobus
nie spełnia wymagań określonych w przedmiotowej umowie, jeżeli możliwa jest
realizacja umowy, 100 zł za każdy stwierdzony przypadek, nie więcej jednak niż
500 zł,
3)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 500 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 lub
w § 8 ust. 4 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych, przenoszącego wysokość
zastrzeżonych kar.
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku wystąpienia obostrzeń wynikających
ze stanu epidemiologicznego w kraju, uniemożliwiających realizację umowy lub
czyniących tę realizację niecelową, w szczególności w przypadku braku
możliwości zapewnienia zakwaterowania uczestnikom obozu narciarskiego w
Bukowinie Tatrzańskiej w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 2, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji
finansowych.
§ 9.
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu
polubownego sposobu ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na
wysokość przedmiotu sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 10.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 11.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego
jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający.
……………………….
………………………
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Załącznik nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca :
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2022z dnia
…………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do
protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych
kilometrów:
łączna liczba
przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny podpis
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04.) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.08.2022r do godziny 10:00.
UWAGA : Oferty podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.