Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania ADP.2302.43.2022
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania ADP.2302.43.2022
- Znak sprawy: ADP.2302.43.2022
- Termin składania ofert: 2022-12-02 12:00
- Opublikowano: 2022-11-24 14:09:55 przez Marcin Kmieciak
Odwzorowanie przestrzeni barw: min. sRGB: 99% dotyczy opisu Monitora oraz skreśla zapis
4096 × 2160 dotyczący rozdzielczości Monitora
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Numer sprawy: ADP.2302.43.2022
Kielce dnia 24.11.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podstawie art. 11
ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
zapraszamy do złożenia oferty pn.: „Dostawa urządzeń i akcesoriów
komputerowych oraz oprogramowania ADP.2302.43.2022”.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór
stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
Główny 302000001
30237200-1
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Dostarczone produkty muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie
mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
przedmiot zamówienia w oryginalnych opakowaniach.
2. Dostarczone produkty powinny
być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami i
normami.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczenia i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez
Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji: zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia.
IV. TERMIN, MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie max. 10
dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być
dostarczony do jednostek organizacyjnych Uczelni w Kielcach wskazanych przez
Zamawiającego.
3. Dokładny termin dostawy należy
bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.
4. Wykonawca będzie związany
złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O
ZAMÓWIENIE:
Zamawiający nie stawia żadnego
warunku udziału w postępowaniu
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą
następujące kryteria:
1. Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100)
zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
Ilość pkt. =
------------------------------ x 100
Cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium
przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w
formie pisemnej w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą czytelną
techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Każda zadrukowana strona oferty
powinna być opatrzona kolejnym numerem i parafowana lub podpisana (pieczątka
firmy oraz imienna pieczątka i podpis) przez wykonawcę lub osobę (osoby)
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Załączniki do oferty stanowią jej
integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Do oferty należy dołączyć:
a. Formularz oferty – wzór stanowi
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
b. Pełnomocnictwo – jeśli ofertę
podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach
rejestrowych.
c. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d. Specyfikację techniczną
oferowanych produktów.
3. Treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cenę oferty należy podać w
kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego
miejsca po przecinku.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy.
6. Cena ostateczna powinna
obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
7. Po rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT (na
sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z ustawą z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późn. zm.).
W związku z powyższym prosimy o
skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej
na dzień składania ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z
MEiN, z którego będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 % „zwolnienie
z VAT”. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej faktury VAT
o wartość wpłaconego podatku.
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA
OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 02.12.2022 r., do godziny 12:00
Oferta powinna być opatrzona pełną
nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta
na dostawę sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych , numer sprawy
ADP.2302.43.2022”. Nie otwierać przed 02.12.2022r.,
godzina 12:00
złożenie oferty następuje w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej,
podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres
podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający
niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o
unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do
zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania
oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą
elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści
ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania
wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania
wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca
winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.43.2022.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył
inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod
numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa
sprzętu komputerowego i elektronicznego” nr ADP.2302.11.2022 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w
art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania:
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy.
3. Projekt umowy.
ZATWIERDZAM
……..…………….……………..
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa sprzętu do Instytutu Literaturoznawstwa i
Językoznawstwa UJK
a) ZPPZ/2022/01235
1)
Laptop
– 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark
min. 15550 pkt
Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920 x
1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3000 MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min.
512 GB
Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI
Karta dźwiękowa: stereo
Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac , 1 x USB 3.1 typ
C, 2 x USB 3.0
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart pamięci,
wyodrębniona
klawiatura numeryczna
Zainstalowany system operacyjny: Windows 11 (64-bit) lub równoważny
Waga: maks. 2.2 kg
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez
potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o wydzieloną partycję dysku HDD
spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami;
możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory
wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu
Windows oferent winien skonfigurować każdy komputerów do pracy z wszystkimi
wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy
konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów
2)
Urządzenie
wielofunkcyjne – 1 szt.
Technologia druku: Atramentowa, kolorowa
Funkcje: drukarka, skaner, kopiarka
Format nośnika: co najmniej A4, A5
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Szybkość druku: czerń - min. 18
str./min , kolor – 12 str./min
Minimalna rozdzielczość druku: 600 x 1200 dpi
Minimalna rozdzielczość skanera: 1200 x 1200 dpi
Miesięczne obciążenie min.: 1000 str.
Interfejsy: LAN, USB
Waga: maks. 15 kg
W komplecie startowe tusze, kabel zasilający
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
3)
Dysk
zewnętrzny USB SSD – 1 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Pojemność: min. 960GB
Prędkość odczytu: min. 500MB/s
Prędkość zapisu: min. 500MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
b)
ZPPZ/2022/01237
Komputer
Stacjonarny – 1 zestaw
przekątna ekranu: min. 27 cala
W teście Passmark, procesor powinien mieć: min. 12 300pkt.
min. 6 rdzenie, min. 12MB Cache
pamięć RAM: min 16 GB, DDR4 3600Hz
dysk twardy: SSD-NVMe min. 500 GB
Dodatkowa karta
graficzna: 12GB pamięci do karty graficznej RAM GDDR6; HDMI x 2, DisplayPort x
2
złącza: min. 4 x USB w tym min. 2 x USB 3.2
(lub nowsze),
komunikacja: LAN 10/100/1000,
gwarancja: min. 2 lata
klawiatura i mysz
Monitor do komputera o następujących parametrach - 1 szt.
Przekątna ekranu: min. 27 cali;
Rozdzielczość : min. 1920 x 1080;
Proporcje wymiarów matrycy: 16:9;
Typ matrycy IPS,
Czas reakcji: maks. 1 ms;
Odświeżanie min. 75Hz
Kąt widzenia [stopnie]: min. 160 (pion) , 170 (poziom);
1x HDMI,
Załączone
wyposażenie:, Przewód HDMI, , Przewód zasilający;
Okres gwarancji: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z
możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji
w oparciu o wydzieloną partycję dysku SSD spełniający poniższe warunki: możliwość
zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego;
musi współpracować z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia,
ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej
Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu
Windows
oferent winien skonfigurować każdy z
komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w
okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji
wszystkich wyżej wymienionych programów.
c)
ZPPZ/2022/01354
4)
Dysk
zewnętrzny 2TB – 1 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Rozmiar: 2,5 cala
Pojemność: min. 2TB
Technologia: magnetyczny
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
Część 2 Dostawa sprzętu do Collegium Medicum UJK
ZPPZ/2022/01363
1)
Laptop zaawansowany – 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU
Mark min. 10000 pkt.
Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali,
nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3000
MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności
min. 480 GB
Karta graficzna: zintegrowana karta
graficzna Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI
Karta dźwiękowa: stereo
Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi
IEEE 802.11b/g/n/ac , 1 x USB 3.1 typ C, 2 x USB 3.0 Wbudowane wy
posażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart pamięci, wyodrębniona
klawiatura numeryczna
Zainstalowany system operacyjny: Windows
11 (64 Waga: maks. 2.2 kg bit) lub równoważny Gwarancja: min. 24 miesiące
(gwarancja producenta) Oprogramowan ie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne
z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu
o wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdo lność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asse co Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów
2)
Urządzenie
wielofunkcyjne atramentowe kolorowe - 1
szt.
Technologia druku: Atramentowa, kolorowa
Funkcje: drukarka, skaner, kopiarka
Format nośnika: co najmniej A4, A5
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy
Szybkość druku: czerń - min. 18 str./min , kolor – 12 str./min
Minimalna rozdzielczość druku: 600 x 1200 dpi
Minimalna rozdzielczość skanera: 1200 x 1200 dpi
Miesięczne obciążenie min.: 1000 str.
Interfejsy: LAN, USB
Waga: maks. 15 kg W komplecie
startowe tusze, kabel zasilający
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta
Część 3 Dostawa sprzętu do Katedry Matematyki UJK
ZPPZ/2022/01230
Ultrabook – komputer przenośny - 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 13500 pkt. Min. 8 rdzeni
/ 8 wątków / 8 MB Cache
Ekran LCD: przekątna 14-14,1 cala, matowy Nominalna rozdzielczość min.
1920 x 1080 pikseli, Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 2666 MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 960 GB
Karta graficzna: dedykowana z min 2048 MB GDDR5
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI 1.4 (pełnowymiarowe)
Karta dźwiękowa: stereo Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac , RJ-45
(LAN) (lub dołączony adapter USB 3.0 -
Gigabit LAN umożliwiający podłączenie komputera do sieci Ethernet) Minimum 3
porty USB w tym 1 x USB 3.1 typ C, 1 x USB 3.0,
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart
pamięci(microSD) Materiał wykonania aluminium
Zainstalowany system operacyjny: Windows 11 (64-bit) lub równoważny
Waga: maks. 1.5 kg Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta) Oprogramowanie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub
równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji
w oparciu o wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki:
możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do
zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego;
musi współpracować z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia,
ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX,
System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
Część 4 Dostawa sprzętu do Collegium Medicum UJK
a) ZPPZ/2022/01502
Dysk zewnętrzny USB SSD
Interfejs: USB 3.2
Pojemność: min. 2TB
Prędkość odczytu: min. 500MB/s
Prędkość zapisu: min. 500MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
b) ZPPZ/2022/01410
Dysk zewnętrzny USB SSD – 1 szt.
Interfejs: USB 3.2
Złącza: USB Type-C
Pojemność: min. 1TB
Prędkość odczytu: min. 1050MB/s
Prędkość zapisu: min. 1000MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
Zwiększona odporność na drgania
Odporność na wibracje i upadki
Odporność na zachlapanie
Wodoodporność
Kurzoodporność
Część 5 Dostawa sprzętu do Instytutu
Geografii i Nauk o Środowisku UJK ZPPZ/2022/01432
Laptop zaawansowany – 1
szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU
Mark min. 10000 pkt.
Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali,
nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3000
MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności
min. 480 GB
Karta graficzna: zintegrowana karta
graficzna Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI
Karta dźwiękowa: stereo
Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi
IEEE 802.11b/g/n/ac , 1 x USB 3.1 typ C, 2 x USB 3.0 Wbudowane wy
posażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart pamięci, wyodrębniona
klawiatura numeryczna
Zainstalowany system operacyjny: Windows
11 (64 Waga: maks. 2.2 kg bit) lub równoważny Gwarancja: min. 24 miesiące
(gwarancja producenta) Oprogramowan ie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne
z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu
o wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdo lność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asse co Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów
Część 6 Dostawa sprzętu do Katedry Ekonomii i Finansów UJK ZPPZ/2022/01426
1)
Monitor 22” – 1 szt.
Przekątna ekranu: min. 22”;
Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 (Full HD);
Format: 16:9;
Typ matrycy: IPS, podświetlenie LED, filtrowanie światła niebieskiego i
redukcja migotania;
Czas reakcji: maks. 5ms;
Jasność: min. 250 cd/m2;
Złącza: 1 x VGA, 1 x HDMI;
Konstrukcja: możliwy montaż ścienny, odłączana podstawa, regulacja kąta
pochylenia,
Wyposażenie: przewód zasilający, przewód sygnałowy(kabel HDMI 1,5
standard m.in. 1.4;
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta).
2)
Klawiatura bezprzewodowa – 1 szt.
Bezprzewodowa
Z podpórką
Blok numeryczny
Podświetlana
Preferowany kolor: czarny
3)
Dysk Twardy – 1 szt.
Ilość: 1
Rodzaj: HDD
Typ: zewnętrzny
Pojemność: min. 1 TB
Interfejs: USB m.in. 3.0
Prędkość: min. 5400 obr/min
Kabel w zestawie
4)
Pendrive: - 1 szt.
Ilość: 1
Pojemność: m.in. 128 GB
Interfejs: USB m.in. 3.0
Możliwość szyfrowania sprzętowego za pomocą oprogramowania dostarczonego
przez producenta np. SanDisk SecureAccess
Część 7 Dostawa sprzętu do Wydziału
Pedagogiki i Psychologii UJK ZPPZ/2022/01411
1)
Zestaw
zaawansowany, All in One 1 zestaw
Rodzaj: All in One
przekątna ekranu: min. 23,8 cala rozdzielczość: min. 1920 x 1080
procesor: min. 10000pkt. W teście passmark, min. 6 rdzenie, min. 12MB Cache
pamięć RAM: min 16 GB, DDR4 2666Hz
dysk twardy: SSD min. 480 GB + możliwość montażu dodatkowego dysku
SATA(bez konieczności zakupu dodatkowych akcesoriów)
karta graficzna: zintegrowana złącza: min. 4 x USB w tym min. 2 x USB
3.2(lub nowsze), czytnik kart pamięci komunikacja: LAN 10/100/1000, WLA N
802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth dodatkowo: regulacja wysokości, wbudowane głośniki
stereo, mikrofon, kamera min. 2 Mpix, dedykowana klawiatura i mysz producenta
komputera gwarancja: min. 2 lata (gwarancja producenta)
Oprogramowanie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z możliwością
odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządz
ania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą
katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z
programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informa cji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
2)
Urządzenie
wielofunkcyjne laserowe mono A4 - 1 szt.
Technologia druku: laserowa (mono)
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy
Wydajność: min. 10000 str/mies
Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min. 30 str/min
Druk dwustronny: automatyczny
Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5
Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi
Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi
WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet
Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód zasilający,
przewód USB i Ethernet
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Część 8 Dostawa sprzętu do Collegium
Medicum UJK ZPPZ/2022/01419
Oprogramowanie
spełniające poniższą specyfikację – 2 licencje
Oferent dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie spełniające poniższe
wymagania:
·
intuicyjny
program do
analizy statystycznej i
graficznej prezentacji danych doświadczalnych,
·
możliwość klarownego przedstawienia statystyk
opisowych (m.in min., maks., kwartyli, SD,
SEM, CI) , określenia skośności i kurtozy rozkładu danych, wyznaczenia rozkładu gęstości
danych za pomocą histogramu, testowania zgodności rozkładu danych z rozkładem
normalnym, transformacji danych
i identyfikacji obserwacji odstających,
·
analiza danych za pomocą: testów
parametrycznych i nieparametrycznych, testów dla prób zależnych i niezależnych, parametrycznej analizy wariancji jedno-,
dwu- i trójczynnikowej z możliwością wykonania testów post-hoc,
nieparametrycznej analizy wariancji,
testów porównań wielokrotnych z możliwością zastosowania korekty na ilość porównań,
analizy przeżycia, testów Fishera i chi-kwadrat,
·
możliwość wykonania: analizy
regresji liniowej i korelacji, regresji
nieliniowej – dopasowania danych do modeli znajdujących się w bazie (min. 100 wbudowanych równań) lub zbudowania własnego modelu,
wykonania regresji odpornej; porównywania modeli regresji,
·
obrazowanie
danych doświadczalnych oraz wyników analizy
za pomocą m.in.: histogramów,
wykresów pudełkowych, kropkowych, liniowych, kołowych, map ciepła; z wykorzystaniem szerokiej gamy dostępnych kolorów
i kształtów,
·
eksport rezultatów analizy
do formatów m.in.:
TIFF, JPG i PDF.
2. Wymagania dotyczące
licencji:
·
liczba licencji:
2
·
licencja do zastosowań edukacyjnych
·
licencja do wykorzystania na czas nieograniczony
(licencja wieczysta)
·
oprogramowanie powinno zostać dostarczone wraz ze wszelkim
wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z oprogramowania
·
wymagane jest dostarczenie odnośnika do pobrania i zainstalowania oprogramowania lub nośnika
zawierającego oprogramowanie
Część 9 Dostawa sprzętu do Instytutu
Historii UJK ZPPZ/2022/01459
1)
Dysk
zewnętrzny USB SSD – 1 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Pojemność: min. 500 GB
Prędkość odczytu: min. 500Mb/s
Prędkość zapisu: min. 500MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
2)
Pendrive
128GB USB 3.0 – 1 szt.
Część 10 Dostawa sprzętu dla Wydziału Nauk Ścisłych
i Przyrodniczych UJK
ZPPZ/2022/00744
1)
Komputer stacjonarny o parametrach 1 szt.
1 |
procesor |
Min. 40000pkt. w teście passmark; min. 16
rdzeni, min. 24 wątki, min. 28 MB cache |
2 |
pamięć RAM |
Min. 32GB DDR4 (3000MHz) z
radiatorem |
3 |
dysk twardy |
Min. 2TB SSD m2 nvme
pcie |
4 |
karta graficzna |
Dedykowana, min. 25000pkt. w teście
passmark, 10 GB DDR6X |
5 |
płyta główna |
Format:
ATX; Typ obsługiwanej pamięci: DDR4; Liczba banków pamięci: min. 4; chipset
płyty min. Intel B660 lub równoważny; Zewnętrzne złącza: RJ45 (LAN) |
6 |
zasilacz |
Moc
maksymalna: 850 W; Standard: ATX; certyfikat sprawności nie gorszy niż 80
Plus GOLD; układ PFC aktywny; średnica wentylatora min. 120 mm;
Zabezpieczenia: Przeciążeniowe, Przeciwprzepięciowe, Przeciwzwarciowe, Przed zbyt
niskim napięciem |
7 |
Układ chłodzenia procesora |
Aktywny;
Wentylator: min. 120mm; TDP min. 200W |
8 |
napęd optyczny |
Rodzaj
napędu: wewnętrzny; Funkcje: Nagrywanie CD/DVD, Odtwarzanie CD/DVD;
Interfejs: SATA; |
9 |
obudowa |
Standard: min. ATX; Złącza zewnętrzne min.
6x usb 2.0, 2x usb 3.0 |
10 |
Zainstalowany system operacyjny: |
Windows 10 (64-bit) lub równoważny |
11 |
Klawiatura |
Klawiatura pełnowymiarowa, układ polski
QWERTY |
12 |
Mysz |
Rozdzielczość: min. 1000dpi |
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z
możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o
nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe
warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz
zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość
uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u
zamawiającego; musi współpracować z programami: Inventor Professional 2021 Commercial, Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG
Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis
/ LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W
przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
2) Monitor –
1 szt.
· Przekątna ekranu: min. 32 cale;
· Rozdzielczość : min. 4096 × 2160;
· Proporcje wymiarów matrycy: 16:9;
· Typ matrycy: IPS, LED;
· Czas reakcji: maks. 5 ms;
· Jasność [cd/m2]: min. 250;
· Odwzorowanie przestrzeni barw: min. sRGB: 99%
· Kąt widzenia [stopnie]: min. 160 (pion) , 170
(poziom);
Okres gwarancji: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
3) Dysk
zewnętrzny USB – 1 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Typ: HDD 3,5”
Pojemność: min. 6 TB
Prędkość odczytu: min. 500MB/s
Prędkość zapisu: min. 500MB/s
Dodatkowe zasilanie: Tak (jeśli konieczne)
Akcesoria: przewód USB, zasilacz (jeśli konieczny)
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
4)
Zasilacz
UPS – 1 szt.
Moc pozorna: 1500 VA
Moc: min. 900W
Ilość gniazd: min. 2szt
Czas reakcji: maks. 10 ms
Zał. nr 2
…………………………………………….
pieczęć
wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25 – 369
Kielce
Dane
Wykonawcy:
Nazwa:
………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba:
…………………………………………………………….……………….………………
(dokładny
adres)
NIP:
………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Nr KRS/
wpis do CEIDG:……………………………………………………………………………
Adres
poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
1.
W
odpowiedzi na ogłoszone przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr ADP.2302.43.2022 pn. „Dostawa sprzętu
komputerowego i akcesoriów komputerowych” oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia:
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa
a)
ZPPZ/2022/01235 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
b) ZPPZ/2022/01237 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
c) ZPPZ/2022/01354 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 2 Dostawa sprzętu do Collegium
Medicum UJK
ZPPZ/2022/01363 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 3 Dostawa sprzętu do Katedry
Matematyki UJK ZPPZ/2022/01230 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 4 Dostawa sprzętu do Collegium
Medicum UJK
a)
ZPPZ/2022/01502 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
b)
ZPPZ/2022/01410 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 5 Dostawa sprzętu do Instytutu Geografii i Nauk o Środowisku UJK ZPPZ/2022/01432 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 6 Dostawa sprzętu do Katedry Ekonomii i Finansów UJK ZPPZ/2022/01426 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 7 Dostawa sprzętu do Wydziału
Pedagogiki i Psychologii UJK ZPPZ/2022/01411 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 8 Dostawa sprzętu do Collegium
Medicum UJK ZPPZ/2022/01419 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 9 Dostawa sprzętu do Instytutu
Historii UJK ZPPZ/2022/01459 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 10 Dostawa sprzętu dla Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK ZPPZ/2022/00744
za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Zamawiający
zobowiązuje wykonawców do tego, aby podać nazwę i parametry, numery części
katalogowych sprzętu oraz szczegółowo opisać parametry techniczne
w taki sposób, aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego
sprzętu ze wszystkimi potrzebnymi opcjami. UWAGA: wypełnienie pola
sformułowaniem, np.: „zgodnie z zapisami SIWZ" nie będzie akceptowane
przez Zamawiającego jako poprawne wypełnienie pola „opis rozwiązania",
z uwagi na niedopełnienie wymogu szczegółowości i jednoznaczności opisu
zaoferowanego rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia
wszystkich rubryk w formularzu cenowym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.p. |
Wymagany przedmiot
zamówienia |
Oferowany przedmiot zamówienia nazwa
parametry |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Część 1 Dostawa sprzętu do
Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa UJK a)
ZPPZ/2022/01235 1)
Laptop – 1 szt. Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark
2)
Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Technologia druku: Atramentowa, kolorowa Funkcje: drukarka, skaner, kopiarka Format nośnika: co najmniej A4, A5 Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Szybkość druku: czerń - min.
18 str./min , kolor – 12 str./min Minimalna rozdzielczość druku: 600 x 1200 dpi Minimalna rozdzielczość skanera: 1200 x 1200 dpi Miesięczne obciążenie min.: 1000 str. Interfejsy: LAN, USB Waga: maks. 15 kg W komplecie startowe tusze, kabel zasilający Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
3)
Dysk zewnętrzny USB SSD – 1 szt. Interfejs: USB 3.0 lub nowszy Pojemność: min. 960GB Prędkość odczytu: min. 500MB/s Prędkość zapisu: min. 500MB/s Dodatkowe zasilanie: Nie Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
b)
ZPPZ/2022/01237
Komputer Stacjonarny – 1 zestaw Dodatkowa karta graficzna: 12GB
pamięci do karty graficznej RAM GDDR6; HDMI x 2, DisplayPort x 2 klawiatura i mysz Monitor do komputera o następujących parametrach - 1 szt. Przekątna ekranu: min. 27 cali; Czas reakcji: maks. 1 ms; Odświeżanie min. 75Hz Kąt widzenia [stopnie]: min. 160 (pion) , 170 (poziom); Załączone wyposażenie:, Przewód HDMI, , Przewód zasilający; Oprogramowanie:
c)
ZPPZ/2022/01354 4)
Dysk zewnętrzny 2TB – 1 szt. Interfejs: USB 3.0 lub nowszy Rozmiar: 2,5 cala Pojemność: min. 2TB Technologia: magnetyczny Dodatkowe zasilanie: Nie Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
Część 2 Dostawa sprzętu do
Collegium Medicum UJK ZPPZ/2022/01363 3)
Laptop zaawansowany – 1 szt. Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 10000 pkt. Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min.
1920 x 1080 pikseli, Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3000 MHz) Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 480 GB Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna Wyjścia karty
graficznej: 1 x wyjście HDMI Karta dźwiękowa: stereo Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac , 1
x USB 3.1 typ C, 2 x USB 3.0 Wbudowane wy posażenie/funkcjonalność: mikrofon,
kamera, czytnik kart pamięci, wyodrębniona klawiatura numeryczna Zainstalowany system operacyjny: Windows 11 (64 Waga: maks. 2.2
kg bit) lub równoważny Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowan ie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z możliwością
odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdo lność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik
firmy Asse co Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System
Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów
4)
Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe - 1 szt. Technologia druku: Atramentowa, kolorowa Funkcje: drukarka, skaner, kopiarka Format nośnika: co najmniej A4, A5 Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Szybkość druku: czerń - min. 18 str./min , kolor – 12 str./min Minimalna rozdzielczość druku: 600 x 1200 dpi Minimalna rozdzielczość skanera: 1200 x 1200 dpi Miesięczne obciążenie min.: 1000 str. Interfejsy: LAN, USB Waga: maks. 15 kg W
komplecie startowe tusze, kabel zasilający
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta
Część 3 Dostawa sprzętu do
Katedry Matematyki UJK ZPPZ/2022/01230 Ultrabook – komputer
przenośny - 1 szt. Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 13500 pkt. Min.
8 rdzeni / 8 wątków / 8 MB Cache Ekran LCD: przekątna 14-14,1 cala, matowy Nominalna
rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli, Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min.
2666 MHz) Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 960 GB Karta graficzna: dedykowana z min 2048 MB GDDR5 Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI 1.4 (pełnowymiarowe) Karta dźwiękowa: stereo Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac ,
RJ-45 (LAN) (lub dołączony adapter USB 3.0
- Gigabit LAN umożliwiający podłączenie komputera do sieci Ethernet)
Minimum 3 porty USB w tym 1 x USB 3.1 typ C, 1 x USB 3.0, Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik
kart pamięci(microSD) Materiał wykonania aluminium Zainstalowany system operacyjny: Windows 11 (64-bit) lub
równoważny Waga: maks. 1.5 kg Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja
producenta) Oprogramowanie: 1.
Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez
potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o wydzieloną partycję dysku HDD
spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami;
możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory
wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji
Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego
do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z
wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
Część 4 Dostawa sprzętu do
Collegium Medicum UJK a)
ZPPZ/2022/01502 Dysk zewnętrzny USB SSD Interfejs: USB 3.2 Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
b)
ZPPZ/2022/01410 Dysk zewnętrzny USB SSD – 1 szt. Interfejs: USB 3.2 Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta) Odporność na wibracje i upadki Odporność na zachlapanie Wodoodporność Kurzoodporność
Część 5 Dostawa sprzętu do Instytutu
Geografii i Nauk o Środowisku UJK ZPPZ/2022/01432
Laptop zaawansowany – 1 szt. Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 10000 pkt. Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min.
1920 x 1080 pikseli, Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3000 MHz) Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 480 GB Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna Wyjścia karty
graficznej: 1 x wyjście HDMI Karta dźwiękowa: stereo Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac , 1
x USB 3.1 typ C, 2 x USB 3.0 Wbudowane wy posażenie/funkcjonalność: mikrofon,
kamera, czytnik kart pamięci, wyodrębniona klawiatura numeryczna Zainstalowany system operacyjny: Windows 11 (64 Waga: maks. 2.2
kg bit) lub równoważny Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowan ie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z możliwością
odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdo lność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik
firmy Asse co Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System
Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów
Część 6 Dostawa sprzętu do Katedry
Ekonomii i Finansów UJK ZPPZ/2022/01426
1)
Monitor 22” – 1 szt. Przekątna ekranu: min. 22”; Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 (Full HD); Format: 16:9; Typ matrycy: IPS, podświetlenie LED, filtrowanie światła
niebieskiego i redukcja migotania; Czas reakcji: maks. 5ms; Jasność: min. 250 cd/m2; Złącza: 1 x VGA, 1 x HDMI; Konstrukcja: możliwy montaż ścienny, odłączana podstawa,
regulacja kąta pochylenia, Wyposażenie: przewód zasilający, przewód sygnałowy(kabel HDMI
1,5 standard m.in. 1.4; Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta).
2)
Klawiatura bezprzewodowa – 1 szt. Bezprzewodowa Z podpórką Blok numeryczny Podświetlana Preferowany kolor: czarny 3)
Dysk Twardy – 1 szt. Ilość: 1 Rodzaj: HDD Typ: zewnętrzny Pojemność: min. 1 TB Interfejs: USB m.in. 3.0 Prędkość: min. 5400 obr/min Kabel w zestawie
4)
Pendrive: - 1 szt. Ilość: 1 Pojemność: m.in. 128 GB Interfejs: USB m.in. 3.0 Możliwość szyfrowania sprzętowego za pomocą oprogramowania
dostarczonego przez producenta np. SanDisk SecureAccess
Część 7 Dostawa sprzętu do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK ZPPZ/2022/01411 1)
Zestaw zaawansowany, All in One
1 zestaw Rodzaj: All in One przekątna ekranu: min. 23,8 cala rozdzielczość: min. 1920 x 1080
procesor: min. 10000pkt. W teście passmark, min. 6 rdzenie, min. 12MB Cache pamięć RAM: min 16 GB, DDR4 2666Hz dysk twardy: SSD min. 480 GB + możliwość montażu dodatkowego
dysku SATA(bez konieczności zakupu dodatkowych akcesoriów) karta graficzna: zintegrowana złącza: min. 4 x USB w tym min. 2
x USB 3.2(lub nowsze), czytnik kart pamięci komunikacja: LAN 10/100/1000, WLA
N 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth dodatkowo: regulacja wysokości, wbudowane
głośniki stereo, mikrofon, kamera min. 2 Mpix, dedykowana klawiatura i mysz
producenta komputera gwarancja: min. 2 lata (gwarancja producenta) Oprogramowanie: 1. Windows 11 PL 64 bit lub równoważne z
możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu
o wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość
zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do
zdalnego zarządz ania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego;
musi współpracować z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia,
ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informa cji Prawnej Legalis / LEX,
System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
2)
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 -
1 szt. Technologia druku: laserowa (mono) Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Wydajność: min. 10000 str/mies
Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi Szybkość druku: min. 30 str/min
Druk dwustronny: automatyczny
Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5 Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet Waga: maks. 10 kg Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód
zasilający, przewód USB i Ethernet Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Część 8 Dostawa sprzętu do Collegium Medicum UJK ZPPZ/2022/01419 Oprogramowanie spełniające poniższą specyfikację – 2 licencje
Oferent dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie spełniające poniższe
wymagania: ·
intuicyjny program do analizy statystycznej i graficznej prezentacji danych
doświadczalnych, ·
możliwość klarownego
przedstawienia statystyk opisowych (m.in min., maks., kwartyli, SD, SEM, CI)
, określenia skośności i kurtozy rozkładu danych, wyznaczenia rozkładu gęstości
danych za pomocą histogramu, testowania zgodności rozkładu danych z rozkładem
normalnym, transformacji danych i identyfikacji obserwacji odstających, ·
analiza danych za pomocą: testów
parametrycznych i nieparametrycznych, testów dla prób zależnych i niezależnych,
parametrycznej analizy wariancji jedno-, dwu- i trójczynnikowej z możliwością
wykonania testów post-hoc, nieparametrycznej analizy wariancji, testów
porównań wielokrotnych z możliwością zastosowania korekty na ilość porównań, analizy
przeżycia, testów Fishera i chi-kwadrat, ·
możliwość wykonania: analizy regresji
liniowej i korelacji, regresji nieliniowej – dopasowania danych do modeli znajdujących
się w bazie (min. 100 wbudowanych równań) lub zbudowania własnego modelu,
wykonania regresji odpornej; porównywania modeli regresji, ·
obrazowanie danych doświadczalnych
oraz wyników analizy za pomocą m.in.: histogramów, wykresów pudełkowych,
kropkowych, liniowych, kołowych, map ciepła; z wykorzystaniem szerokiej gamy dostępnych
kolorów i kształtów, ·
eksport rezultatów analizy do formatów
m.in.: TIFF, JPG i PDF. 3. Wymagania dotyczące licencji: ·
liczba licencji: 2 ·
licencja do zastosowań
edukacyjnych ·
licencja do wykorzystania na czas
nieograniczony (licencja wieczysta) ·
oprogramowanie powinno zostać dostarczone
wraz ze wszelkim wymaganymi tytułami
prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z oprogramowania ·
wymagane jest dostarczenie
odnośnika do pobrania i zainstalowania oprogramowania lub nośnika zawierającego oprogramowanie
Część 9 Dostawa sprzętu do Instytutu Historii UJK ZPPZ/2022/01459 1)
Dysk zewnętrzny USB SSD – 1 szt. Interfejs: USB 3.0 lub nowszy Pojemność: min. 500 GB Prędkość odczytu: min. 500Mb/s Prędkość zapisu: min. 500MB/s Dodatkowe zasilanie: Nie Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta 2)
Pendrive 128GB USB 3.0 – 1 szt.
Część 10 Dostawa sprzętu dla
Wydziału Nauk Ścisłych
i Przyrodniczych UJK ZPPZ/2022/00744
1)
Komputer stacjonarny o parametrach 1 szt.
Oprogramowanie: 1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia
systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub
wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania
kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą
katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z
programami: Inventor Professional 2021 Commercial, Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji
Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego
do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z
wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów. 2)
Monitor – 1 szt. 3)
Dysk zewnętrzny USB – 1 szt. 4)
Zasilacz UPS – 1 szt. Moc pozorna: 1500 VA |
|
Oferujemy przedmiot zamówienia opisany w
specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do oferty.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2.
Oświadczam/y, że zaoferowana cena obejmuje wszystkie koszty związane z
pełną realizacją zakresu rzeczowego zamówienia.
3.
Oświadczam/y, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest zgodny ze
wszystkimi wymaganiami zamawiającego zamieszczonymi w zapytaniu ofertowym jak i
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
4. Oświadczamy,
że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada wszelkie wymagane
przepisami prawa: aprobaty techniczne, atesty oraz wszystkie niezbędne
dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz zobowiązujemy się do
dostarczenia w czasie realizacji zamówienia i na prośbę zamawiającego,
wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów.
5.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego: ………..…..…, tel. kontaktowy, ….………….., email:…………..
6.
Oświadczam/y,
że zawarty w zapytaniu ofertowym wzór
umowy
został przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się w przypadku
wybrania oferty do zawarcia umowy na określonych w nim warunkach w miejscu i
terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
7.
Akceptuje/my
termin i warunki płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury wraz z
końcowym protokołem odbioru.
8. Oświadczam/y, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Zgłoszenie awarii lub wady na numer
telefonu…………………….e-mail……………………………
10. Wybór oferty będzie
prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego:
TAK
NIE
W
przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wskazać nazwę towaru, którego
dostawa będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
………Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1] wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[2].
11. Osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
....................................................................
tel. ....................................
e-mail………...............................
13. W
przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
2. ...........................................................................
Po
rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy
zakupie 0% stawki VAT (na sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z
ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 2174 z późn. zm.). W
związku z powyższym prosimy o skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej na dzień składania
ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z MEiN, z którego
będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 % „zwolnienie z VAT”. Wykonawca
będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej faktury VAT o wartość wpłaconego
podatku.
14.oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z
niniejszego postępowania w oparciu o art.
7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Załącznikami
do oferty są:
Specyfikacja
techniczna
…………………………………….…
........................................
dnia ................ 2022 r.
.......................................................
podpis/y
osoby/osób uprawnionych
do składania oświadczeń wol
Załącznik nr 3
UMOWA NR
ADP.2302…..2022
zawarta w dniu
........................ 2022 r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana
Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, zwanym w dalszej części „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
a
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
.....................................................................,
z siedzibą w ............................... przy ulicy
.............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy.......................................................
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
..............., REGON……………….. NIP…………………, zwaną w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowaną przez:
1. ………………….– ………………..
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej)
(imię i nazwisko)
..............................................................................,
przedsiębiorcą działającym pod firmą .....................................................
z siedzibą w .................................. przy ulicy
.............................., REGON ………………, NIP …………………wpisanym do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
w rezultacie dokonania
wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zapytania ofertowego (art. 11 ust.5 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych):
§ 1
1. Przedmiotem umowy
jest: sprzedaż i dostarczenie urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych
i oprogramowania, zwanego dalej „przedmiotem umowy”, spełniającego warunki
techniczne określone w zapytaniu ofertowym i złożoną ofertą, które stanowią
integralną część niniejszej umowy.
2. Miejsce dostarczenia (dokładny adres) ……………………………………..
3. Wykonawca zobowiązuje się do
dostarczenia sprzętu w cenach zgodnych z ofertą. Cena w czasie obowiązywania
umowy nie może ulec zmianie.
4.
Wszystkie czynności objęte niniejszą umową, w tym dostarczenie przedmiotu
umowy, Wykonawca zrealizuje w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy.
5. Wykonawca, nie później niż na 2 dni
przed planowanym terminem dostarczenia przedmiotu umowy, zobowiązany jest
zawiadomić Zamawiającego o gotowości jego dostarczenia, pisemnie, faksem lub
drogą elektroniczną.
6. Zamawiający niezwłocznie, nie później
niż w ciągu 2 dni od daty otrzymania od Wykonawcy zawiadomienia, o którym mowa w
ust. 5, potwierdza jego przyjęcie i potwierdza gotowość Zamawiającego do
odbioru przedmiotu umowy.
7. Uwzględniając postanowienia, o których
mowa w ust. 4, ust. 5 oraz ust. 6 umowy, Strony ustalają konkretną datę (dzień)
dostarczenia przedmiotu umowy.
8. Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 4
może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych
przez Wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było
przewidzieć, zwłaszcza będących następstwem siły wyższej.
9. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie
zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz
któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub
zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę,
przewrót, zamieszki, rebelię, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na
terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz
mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
10. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za
zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie
zmiany terminu.
§ 2
1. Wartość umowy
obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z transportem,
rozładunkiem, wniesieniem sprzętu określonego w § 1 ust. 1 do wskazanych
pomieszczeń Zamawiającego oraz jego instalacją.
2. Wartość umowy w okresie jej
obowiązywania łącznie nie może przekroczyć kwoty brutto ………….zł (słownie
złotych: ……………………………………00/100) w tym podatek Vat.
3. Całkowita wartość umowy, o której mowa
w ust. 2, stanowi maksymalną cenę i wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu
prawidłowego wykonania umowy.
4. Wykonawca nie może żądać podwyższenia
należnej mu kwoty z tytułu realizacji niniejszej umowy, chociażby w chwili jej
zawarcia nie przewidział dodatkowych kosztów prac albo koszty okazały się
wyższe niż przewidywane.
5. W przypadku
otrzymania przez Zamawiającego dokumentu upoważniającego do zastosowania
zerowej stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z
naliczoną 0% stawką podatku Vat, a w razie konieczności Wykonawca będzie
zobligowany do przedłożenia stosownej korekty faktury VAT.
§ 3.
1. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Wykonawcy: ................................. tel/e-mail .....................
2. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Zamawiającego: ......................... tel/e-mail ..................
3. W przypadku zmiany
osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca niezwłocznie
zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 4.
1. Wykonawca oświadcza, że posiada
doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonywania
umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji umowy i
oświadcza, że nie zachodzą okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające
prawidłowe jej wykonanie.
2. Wykonawca wykona umowę, zgodnie z
obowiązującymi przepisami i normami. Dostarczony sprzęt winien posiadać: kartę
gwarancyjną, instrukcję obsługi oraz niezbędne dokumenty, certyfikaty, aprobaty
techniczne itp., wymagane przy tego typu sprzęcie oraz powinien być wyposażony
we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.), niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu, dla którego przedmiot umowy jest
zakupywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego sprzętu winny być
sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej/ drukowanej.
3. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć sprzęt w oryginalnych opakowaniach na własny koszt.
§ 5.
1. Wykonawca udziela niniejszym gwarancji
na okres: ………….. miesięcy.
2. Wykonawca udziela także rękojmi na
okres: 24 miesięcy.
3. Gwarancja jak i rękojmia obejmują
wszystkie elementy dostarczonego sprzętu (w tym oprogramowania) wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych
podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. W okresie gwarancji
Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej
części na nową w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy
sprzętu.
4. W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych
tego samego modułu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany
na nowy, w pełni sprawny.
5. Zamawiający z tytułu gwarancji może żądać usunięcia wady,
jeżeli ujawniła się ona w czasie trwania gwarancji, przy czym Zamawiający może
wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji również po upływie okresu trwania
gwarancji, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed jego upływem.
6. Zamawiający może według swojego wyboru, wykonywać uprawnienia z
tytułu rękojmi albo gwarancji, przy czym do uprawnień i obowiązków Stron z
tytułu rękojmi stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszego paragrafu
dotyczące uprawnień i obowiązków Stron z tytułu gwarancji.
7. Na podstawie uprawnień wynikających z
tytułu gwarancji, Zamawiający może żądać usunięcia wady, wyznaczając Wykonawcy
w tym celu odpowiedni, technicznie uzasadniony termin z zagrożeniem, że po
bezskutecznym upływie terminu może usunąć wady na koszt i ryzyko Wykonawcy,
wybierając w tym celu dowolny podmiot. Koszty poniesione przez Zamawiającego z
tego tytułu, powiększone o kary umowne wynikające z przedmiotowej umowy, mogą
być potrącane przez Zamawiającego z wierzytelności Wykonawcy lub Wykonawca
zostanie obciążony na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Zamawiającego.
8. W przypadku konieczności transportu
uszkodzonego sprzętu, transport na koszt własny zapewnia Wykonawca.
9. Zgłoszenie awarii lub wady następuje
telefonicznie/e-mailem na numer telefonu/e-maila ……….……..
10. W czasie obowiązywania udzielonej
gwarancji, Wykonawca na własny koszt dojeżdża do uszkodzonego sprzętu.
11. W przypadku wymiany sprzętu termin
gwarancji sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zaczyna swój bieg na nowo od daty
wymiany. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji na
wymienione części równy jest okresowi, o którym mowa w ust. 1, i rozpoczyna
swój bieg od daty wymiany części.
12. Wykonawca oświadcza, że rozbudowa
zakupionego sprzętu o dodatkowe elementy, w celu zachowania uprawnień
wynikających z rękojmi lub gwarancji, wymaga zgody Wykonawcy. Bez uzasadnionych
powodów Wykonawca nie może odmówić takiej zgody. W przypadku braku odpowiedzi
na pismo Zamawiającego przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych, licząc od
dnia otrzymania pisma Zamawiającego, uważa się, że Wykonawca wyraził zgodę na
rozbudowę.
13. W razie
sprzeczności między postanowieniami karty gwarancyjnej, a treścią niniejszej
umowy, pierwszeństwo mają zapisy umowy, chyba że postanowienia karty
gwarancyjnej są bardziej korzystne dla Zamawiającego.
§ 6.
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne
roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej
lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki
towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w
związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z oprogramowaniem do obrotu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wykonawca zwalnia Zamawiającego od
ewentualnych roszczeń osób trzecich, wynikających z naruszenia praw własności
intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw
ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i
przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z
oprogramowaniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu egzemplarze oprogramowania niezbędnego do prawidłowej
pracy sprzętu wraz z licencją, pozwalające na korzystanie z oprogramowania na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca oświadcza, że licencja
umożliwia korzystanie z oprogramowania dla celu, dla którego oprogramowanie
zostaje zakupione, w szczególności:
1) wprowadzanie programu do pamięci
komputerów Zamawiającego,
2) usuwanie z pamięci komputerów,
3) stosowanie programu zgodnie z jego
przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod kontrolą
Zamawiającego,
4) korzystanie z dokumentacji dostarczonej
przez Wykonawcę,
5) sporządzanie kopii programu, w zakresie
dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
6) wykorzystanie programu podczas pokazów
lub prezentacji publicznych,
7) tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany
układu lub jakiekolwiek inne zmiany w oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym
przez przepisy prawa autorskiego,
8) modyfikowanie i
rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na
zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,
9) trwałe lub czasowe
zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub
w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień
określonych w pkt. 1-8 powyżej.
4. Wynagrodzenie, o
którym mowa w § 2 ust. 2, obejmuje także prawo korzystania przez Zamawiającego
z oprogramowania na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w niniejszym
paragrafie.
§ 7.
1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na
płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, potwierdzone pisemnym
protokołem odbioru, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez
osobę wskazaną przez Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Dane płatnika - Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
NIP 657-02-34-850.
3. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę
VAT Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
4. Osobami upoważnionymi do odbioru faktury
VAT są osoby wskazane w ust. 1.
5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza,
że jest podatnikiem VAT czynnym i posiada NIP...............................
§ 8.
1. W przypadku niewykonania lub
niewłaściwego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić kary umowne w
wysokości:
1) 0,5% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji umowy, jednak nie
więcej niż 10 % wartości brutto umowy określonej w § 2 ust. 2,
2) 0,25 % wartości brutto określonej w § 2
ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w usunięciu występujących wad w okresie
gwarancji lub rękojmi, jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2,
3) 10% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron z
przyczyn zależnych od Wykonawcy.
2. Strony zastrzegają sobie możliwość
dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych
na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego.
3. Wykonawca uprawniony jest do żądania
zapłaty kary umownej od Zamawiającego:
1) w przypadku zwłoki w odbiorze
przedmiotu dostawy w wysokości 0,5% wartości brutto umowy określonej
w § 2 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10 %
wartości brutto umowy określonej
w § 2 ust. 2,
2) w wysokości 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze
Stron z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Postanowienia umowy, o którym mowa
w zdaniu poprzednim, nie stosuje się w przypadku odstąpienia od umowy przez
Zamawiającego w sytuacji określonej
w § 10 ust. 2.
4. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności
przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
§9.
1. Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem należności
wynikającej z niniejszej umowy:
1) w rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku
dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2021r.poz.1800 z późn.zm.), lub
2) w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 z późn. zm.),
- w zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w stosunku do
Wykonawcy.
2.W razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.6 Wykonawca
niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przedstawi dodatkowe
dokumenty oraz informacje, dotyczące rezydencji rzeczywistego właściciela, o
którym mowa w ust. 6.
§ 10.
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy
wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Oprócz przypadków
wymienionych w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy
w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający
może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca może
żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 11.
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich
informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji,
których ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w niezbędnym do tego
obowiązku zakresie.
2. Wszelkie informacje związane z ochroną osób i mienia, oraz
wskazane w art. 381 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie
wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 poz. 574 z późn. zm.), stanowią tajemnicę
Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
3. Przekazanie,
ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o których mowa w ust. 2, w zakresie
wykraczającym poza cel umowy, będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji i
może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną lub karną, określoną w art. 18 lub
art. 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
§ 12.
1. W sprawach nieuregulowanych umową będą
miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Do umowy mają zastosowanie odpowiednio
przepisy art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych
chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r.
poz. 2095 z późn. zm.).
3. Bez pisemnej zgody Zamawiającego nie
jest dopuszczalny przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu
niniejszej umowy.
4. Wszelkie załączniki
do umowy stanowią integralną jej część.
§ 13.
Spory wynikłe na tle
realizacji umowy podlegają rozpatrzeniu według prawa polskiego przez właściwy
rzeczowo sąd w Kielcach.
§ 14.
Adresem Wykonawcy do
doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową jest adres
wskazany powyżej w Umowie. O każdej zmianie adresu Wykonawca jest zobowiązany
niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku,
korespondencja wysłana do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu,
uważana jest za skutecznie doręczoną.
§ 15.
Umowę sporządzono w
trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla
Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Kielce,
dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca:
……………………………………………….
……………………………………………….
Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
Miejsce
odbioru: …………………………….
…………………………….
Data
odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Nazwa |
Producent |
Nr
wersji |
Ilość |
|
|
|
|
|
|
|
|
Strony oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze
specyfikacją, a dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami
umowy nr ADP.2302…..2022, z dnia
………………………
Strona odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione
przedmioty/urządzenia zostały odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne
przez uprawnionych pracowników.*
Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*
Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona
przekazująca:
Strona odbierająca:
…………………………… ……………………….. (Czytelny
podpis i pieczęć)
(Czytelny podpis i pieczęć)
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Ofertę należy złożyć do dnia 02.12.2022 r., do godziny 12:00
Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych , numer sprawy ADP.2302.43.2022”. Nie otwierać przed 02.12.2022r., godzina 12:00
złożenie oferty następuje w formie elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl