Sukcesywna dostawa środków czystości. Nr postepowania: ADP.2302.38.2023
Sukcesywna dostawa środków czystości. Nr postepowania: ADP.2302.38.2023
- Znak sprawy: ADP.2302.38.2023
- Termin składania ofert: 2023-09-18 11:00
- Opublikowano: 2023-09-11 12:36:04 przez Marcin Kmieciak
Wynik postepowania ADP.2302.38 2023
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „Sukcesywną
dostawę środków czystości”. Numer postepowania: ADP.2302.38.2023 o
wartości nie przekraczającej
równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień
Publicznych
wpłynęły oferty:
1) Przedsiębiorstwo
Usługowo Handlowe MAXKOMFORT Grzegorz
Kołodziejczyk ul. Zbożowa 21, 25-416
Kielce z zaoferowaną ceną 128053,43 zł brutto – oferta w kryterium cena
uzyskała 100 pkt i została wybrana jako
najkorzystniejsza
2)
GPT Paweł Miączyński Aleja Krakowska 48, 05-090 Janki z zaoferowana kwotą brutto 81733,25 zł oferta została odrzucona jako nie spełniająca wymagań określonych przez
Zamawiającego tzn. Wykonawca w formularzu ofertowym wpisał :
LP 95 –
mniejsza pojemność oferowanego produktu 500 ml, zamawiający wymagał 750 ml
LP 99 –
nieczytelna informacja w dodatkowej kolumnie ( brak wskazanego zamiennika)
LP 102 –
mniejsza pojemność oferowanego produktu 500 ml, podczas gdy Zamawiający zamawia 750
ml.
LP 115 –
inna pojemność (zamiast op. 2 L - jest
5L)
LP 144 –
zamiast poj. 2,5 L – jest poj. 1L z
dodatkowym przeliczeniem. Zamawiający nie będzie przeliczał ceny i wybierał
dogodnego wariantu oferty.
Zapraszamy Wykonawcę Przedsiębiorstwo Usługowo
Handlowe MAXKOMFORT Grzegorz Kołodziejczyk ul. Zbożowa 21, 25-416 Kielce
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do podpisania umowy w
terminie 22.09.2023 r.
Pytania i odpowiedzi:
W nawiązaniu do Nr postepowania: ADP.2302.38.2023
Proszę o doprecyzowanie
57. Pojemnik na mydło w płynie z pompką poj. 0,5 l.
Czy to ma być dozownik na ścianę, czy zwykły pojemnik z pompką, np.
przezroczysty, do postawienia na umywalce?
ODPOWIEDŹ: Pojemnik/dozownik z pompką z mydłem do postawienia na umywalce.
Termin realizacji: 9 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku nie
wyczerpania kwoty o
jakiej mowa w § 4 ust 1 umowy nie dłużej jednak niż o 3 miesiące.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Uniwersytetu
Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, osoba do kontaktów w sprawie
dostaw : Anna Waligórska tel 41 349 7280, Dział Obsługi Nieruchomości
Dokładne terminy dostaw należy bezwzględnie ustalić
z Zamawiającym. \
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30
dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
V. WYKAZ
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Wykonawca składa ofertę na formularzu załączonym
do niniejszego zapytania (załącznik nr 2).
2. Wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 4 oraz załączeniem
dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3. Aktualny dokument rejestrowy z którego będzie
wynikać umocowanie do podpisania oferty
lub adres bezpłatnej bazy danych z której zamawiający samodzielnie pobierze
taki dokument.
4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza lub osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta
będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków
składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: − Wykonawców
działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty umowy
spółki cywilnej nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania
oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji, − Wykonawców występujących
wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega
wykluczeniu w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (treść oświadczenia
zawarta jest w formularzu ofertowym -załącznik nr 2 )
6. Oświadczenie
Wykonawcy nie podlega wykluczeniu na podstawie
przesłanek wskazanych w rozdziale III pkt 4 litera
„i” tzn. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy
wykonawcę który, z przyczyn leżących po
jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie
wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające
z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do
wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego
lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady
VI. SPOSÓB
PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego
zapytania ofertowego.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz
złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana
(kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym
lub podpisana na papierze i zeskanowana) przez osobę/osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres mailowy marcin.kmieciak@ujk.edu.pl , do dnia 18.09.2023 r., do godziny 11:00. W temacie maila należy wpisać „Oferta na dostawę środków czystości, nr sprawy ADP.2302.38.2023.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.09.2023 r. o godz. 11:00
3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie, zostanie odrzucona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków i wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.