Drukuj

Zapytanie ofertowe

Transport uczestników obozu zimowego

Transport uczestników obozu zimowego

  • Znak sprawy: ADP.2302.52.2024
  • Termin składania ofert: 2024-12-20 13:00
  • Opublikowano: 2024-12-13 13:56:44 przez Siewierska Anna

ADP.2302.52.2024

Kielce, 13.12.2024 r.

Zapytanie ofertowe

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na: „Transport uczestników obozu zimowego”

 

Rozdział 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska – Kielce w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu wraz ze sprzętem narciarskim. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Rozdział 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

 dysponują pojazdem min. ( 1 autokarem/autobusem) spełniającymi normy minimum EURO 3, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2007r.,przystosowanym do przewozu osób

z miejscami siedzącymi dla minimum 58 osób ( w tym kierowca i miejsce pilota) dostosowanym do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego uczestników. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu),  

a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie

z powrotem). Środek transportu będzie wykorzystany  w 1  i 2 turnusie

Rozdział 3. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz  umową w terminie: 

I turnus -  od 04.01.2025  r. do 10.01.2025 r.  przewidywana liczba uczestników obozu to około 56 osób

- wszyscy uczestnicy muszą zmieścić się w 1 środku transportu ( autokarze) bez możliwości wykorzystania busa

II turnus - od 28.02.2025 r. do 07.03.2025 r.  przewidywana liczba uczestników obozu to około 56 osób

- wszyscy uczestnicy muszą zmieścić się w 1 środku transportu (58 osobowym autokarze).

Rozdział 4. Kryteria wyboru oferty

Podstawą wyboru oferty będzie kryterium  najniższa uśredniona cena brutto za 1 kilometr.

Wykonawca w swojej ofercie powinien podać:

cenę brutto za 1 kilometr  autokaru – 58 osobowego, wykorzystanego podczas I i II turnusu

Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,                 w tym ewentualne opłaty parkingowe.

1.     Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następujących kryteriów:

Kryterium (A)  cena brutto za 1 km przejazdu autokarem ” - waga  100%

 

 

1)     Sposób obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium „cena brutto za 1 km przejazdu”

wg. wzoru:

 

           B

A = ----------- x 100 pkt.

           C

gdzie:

A- ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium za 1 kilometr przejazdu autokarem,

B- najniższa zaoferowana cena,

C- cena zaoferowana w ofercie badanej

2.     Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która  uzyska największą liczbę punktów łącznie za kryterium oceny oferty (A).

3.     Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie  tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.

Rozdział 5. Termin związania ofertą

Termin związania  ofertą :  minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.

Rozdział 6. Termin i miejsce złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej

Złożenia podpisanej oferty przez upoważniona do tego osobę odbywa się za pomocą środków elektronicznych   (poczta elektroniczna) na adres dzp@ujk.edu.pl

Otwarcie ofert nastąpi w :

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04)

Oferty należy składać do dnia 20.12.2024 r do godziny 13:00.

Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego”,  numer sprawy ADP.2302.52.2024.

Rozdział 7. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem.
Cena ma obejmować  wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie  z wymaganiami.

Rozdział 8. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą

1.     Kserokopię KRS lub kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

2.     Opis pojazdów - autokaru (marka, rok produkcji, liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponuje  i  będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu weryfikacji podstawowych informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany jest podać w treści oferty numery rejestracyjne  środków transportu którymi będzie wykonywał usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów

3.     Oświadczenie Wykonawcy, że pojazd, którym dysponuje i którymi będzie świadczył usługę spełnia normę minimum EURO 3  dysponuje minimum 1 autokarem minimum 58 osobowy, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2007 roku.  dostosowany do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. autokar posiada aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem)

4.     Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji                              w dokumentach rejestrowych firmy.

Dokumenty muszą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.

Rozdział 9. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Robert Dutkiewicz tel. 41 349 6816
e-mail: dzp@ujk.edu.pl 

Rozdział 10. Informacje ogólne

1.     Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

2.     Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.

3.     Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.

4.     W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.52.2024.

5.     Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Robert Dutkiewicz tel. 41 349 6816, e-mail: dzp@ujk.edu.pl 

6.     Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Transport uczestników obozu zimowego” nr ADP.2302.52.2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Załączniki:

1.     Opis przedmiotu zamówienia

2.     Formularz ofertowy

3.     Wzór umowy

     Zatwierdzam

 

 

 

     Kanclerz UJK

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Robert Dutkiewicz tel. 41 349 6816
e-mail: dzp@ujk.edu.pl