Zmienione Zarządzeniami nr 96/2019 , 106/2019, 72/2020 , 88/2020, 116/2020
Zarządzenie Nr 62/2019
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 1 sierpnia 2019 roku
w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
w Kielcach
Na podstawie art. 86 i art. 95 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm.) oraz art. 281 ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1669) zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się Regulamin świadczeń dla studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia. Regulamin ustalono w porozumieniu z samorządem studenckim.
§ 2
Z dniem wejścia w życie Regulaminu, o którym mowa w § 1 traci moc obowiązującą Zarządzenie
Nr 50/2018 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 20 sierpnia 2018 roku
w sprawie Regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Zarządzenie
Nr 52/2018 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 23 sierpnia 2018 roku
w sprawie Regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od 1 października 2019 r.
§ 4
W roku akademickim 2019/2020:
- ustalenia szczegółowe, o których mowa w § 18 ust. 1 Regulaminu przyjmowane są w terminie do dnia 15 września,
- wnioski o przyznanie świadczeń składa się na drukach stanowiących załączniki do Regulaminu.
Dokumenty do pobrania:
- Zarządzenie (pobierz)
- Regulamin (pobierz)
- załącznik nr 1 wniosek o przyznanie stypendium socjalnego
- załącznik nr 2 wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych
- załącznik nr 3 wniosek o przyznanie stypendium rektora
- załącznik nr 3a wniosek o przyznanie stypendium rektora I roku studiów
- załącznik nr 3b wniosek o przyznanie stypendium rektora dla doktorantów Wydziału Humanistycznego
- załącznik nr 3c wniosek o przyznanie stypendium rektora dla doktorantów Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
- załącznik nr 3d wniosek o przyznanie stypendium rektora dla doktorantów Wydziału Pedagogiki i Psychologii
- załącznik nr 3e wniosek o przyznanie stypendium rektora dla doktorantów Collegium Medicum
- załącznik nr 4 oświadczenie do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego w zwiększonej wysokości
- załącznik nr 5 oświadczenie o prawdziwości danych i wyborze kierunku
- załącznik nr 6 wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
- załącznik nr 7 oświadczenie do wniosku o ponowne przeliczenie dochodu
- załącznik nr 8 wniosek o przyznanie zapomogi
- załącznik nr 9 oświadczenie studenta/członka rodziny o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne
- załącznik nr 10 oświadczenie studenta/członka rodziny o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach określonych w art. 27, 30b, 30c, 30e, 30f ustawy z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym rok akademicki na który ma być przyznane świadczenie
- załącznik nr 11 oświadczenie studenta/członka rodziny o źródłach uzyskiwanego w roku bazowym dochodu opodatkowanego
- załącznik nr 12 oświadczenie studenta/członka rodziny o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniu w roku kalendarzowym poprzedzającym okres pobierania stypendium
- załącznik nr 13 oświadczenie studenta/członka rodziny o pobieranych lub świadczonych alimentach
- załącznik nr 14 oświadczenie studenta/członka rodziny o dochodzie uzyskiwanym z pozarolniczej działalności gospodarczej osób fizycznych
- załącznik nr 15 oświadczenie studenta/członka rodziny o posiadaniu/nieposiadaniu gospodarstwa rolnego
- załącznik nr 16 oświadczenie studenta/członka rodziny o zgłoszeniu do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
- załącznik nr 17 oświadczenie studenta/członka rodziny o braku zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej
- załącznik nr 18 oświadczenie studenta/członka rodziny o przebywaniu na urlopie wychowawczym
- załącznik nr 19 oświadczenie studenta/członka rodziny o uczęszczaniu niepełnoletnich dzieci do szkoły lub posiadaniu dzieci nieobjętych obowiązkiem szkolnym
- załącznik nr 20 oświadczenie członka rodziny o uczęszczaniu do szkoły lub szkoły wyższej
- załącznik nr 21 oświadczenie o przebywaniu członka rodziny w instytucji zapewniającej całodobowe utrzymanie
- załącznik nr 22 oświadczenie do celów stypendialnych
- załącznik nr 22a oświadczenie do celów stypendialnych dla studentów samodzielnych finansowo
- załącznik nr 23 oświadczenie o numerze konta bankowego
- załącznik nr 24 wykaz dokumentów obowiązujących przy ubieganiu się o przyznanie stypendium socjalnego
- załącznik nr 25 zasady obliczania dochodu w rodzinie studenta
- załącznik nr 26 oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania
- załącznik nr 27 zasady przeliczania ocen
- załącznik nr 28 wniosek o przyznanie miejsca w domu studenta
- załącznik nr 29 wniosek o ponowne rozpoznanie sprawy o przyznanie miejsca w domu studenta
- załącznik nr 30 oświadczenie o zapoznaniu się studenta/członka rodziny z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych
Wytworzył: | Rektor - prof. dr hab. Jacek Semaniak |
Data wytworzenia: | 2019-08-01 |
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2019-08-02 09:43:37 |
Zaktualizował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data aktualizacji: | 2023-02-17 11:44:31 |
Liczba wyświetleń strony: 3676