Zmienione Zarządzeniami nr 114/2019, 121/2019
Zarządzenie nr 98/2019
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 24 października 2019 roku
w sprawie wyborów do rad naukowych instytutów i rad katedr
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. jedn. Dz. U. 2018, poz. 1668 ze zm.) oraz § 108 Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
w Kielcach, zarządza się co następuje:
§ 1
- Zarządza się wybory do rad naukowych w następujących instytutach (zgodnie ze strukturą organizacyjną, która będzie funkcjonowała od 1 listopada 2019 r.):
- Instytut Pedagogiki,
- Instytut Sztuk Wizualnych,
- Instytut Nauk Prawnych,
- Instytut Stosunków Międzynarodowych i Polityk Publicznych,
- Instytut Nauk Medycznych,
- Instytut Nauk o Zdrowiu,
- Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa,
- Instytut Historii,
- Instytut Biologii,
- Instytut Chemii,
- Instytut Fizyki,
- Instytut Geografii i Nauk o Środowisku.
- Zarządza się wybory do rad w następujących katedrach (zgodnie ze strukturą organizacyjną, która będzie funkcjonowała od 1 listopada 2019 r.):
- Katedra Psychologii,
- Katedra Muzyki,
- Katedra Ekonomii i Finansów,
- Katedra Nauk o Bezpieczeństwie,
- Katedra Zarządzania,
- Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej,
- Katedra Matematyki.
§ 2
- Wybory , o których mowa w ust. 1, przeprowadza się do dnia 30 listopada 2019 r.
- Wybory, o których mowa w ust. 1, przeprowadzają właściwe okręgowe komisje wyborcze.
§ 3
-
Kandydaci na członków rad naukowych instytutów składają w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 4 listopada 2019 r. oświadczenia:
- o spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 poz. 1668 z późn. zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach,
- o których mowa w ustawie z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. z 2019 r. Dz. U. poz. 430, z późn. zm.).
- Wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
-
Kandydaci urodzeni przed dniem 1 sierpnia 1972 r. składają dodatkowo w terminie określonym
w ust. 1 oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego. - Wzór oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, o których mowa w ust. 3, stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.
-
Prawidłowo wypełnione i podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, o których mowa w ust. 3, składana jest w zaklejonej kopercie
z adnotacją zawierającą następujące informacje: ,,oświadczenie lustracyjne lub informacja
o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, imię i nazwisko osoby składającej oraz datę złożenia oświadczenia”. Oświadczenia te składane są wraz z oświadczeniami, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenia te składa się do dyrektora instytutu zgodnie z miejscem zatrudnienia. Dyrektor instytutu jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania ww. oświadczeń do rektora (nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od ich złożenia). - Nauczyciele akademiccy, którzy nie złożyli ww. oświadczeń w terminie określonym w ust. 1, nie mogą być członkami rady naukowej instytutu.
§ 4
- Kandydaci na członków rad naukowych instytutów muszą zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania swoich danych osobowych.
- Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych określa załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Wytworzył: | Rektor - prof. dr hab. Jacek Semaniak |
Data wytworzenia: | 2019-10-24 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2019-10-24 12:48:49 |
Zaktualizował w BIP: | Skucińska Martyna |
Data aktualizacji: | 2020-09-15 12:39:05 |
Liczba wyświetleń strony: 1809