Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych
Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych
- Znak sprawy: ADP.2302.32.2025
- Termin składania ofert: 2025-10-07 12:00
- Opublikowano: 2025-09-25 11:35:30 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.32.2025
Kielce dn.10.10.2025
Wynik postępowania
ADP.2302.32.2025
Dotyczy
zamówienia publicznego pn Dostawa oprogramowania
do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji
edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych
Numer zapytania:
ADP.2302.32.2025
Zamówienie
jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”,
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na
podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym
Centrum Badań i Rozwoju.”
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone było bez stosowania przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych, wartość zamówienia jest poniżej progu stosowania ustawy
określonego w art. 2 ust.1 pkt.1).
W części 1 Zakup licencji wieczystej do oprogramowanie do
modelowania 3D i parametrycznego projektowania- Licencja edukacyjna, wieczysta
(eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk
Postępowanie
zostało unieważnione, nie wpłynęła żadna
oferta
W części 2 Zakup licencji edukacyjnej na 20 stanowisk
oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Licencja edukacyjna na 20
stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące
lata 2025-27.
Postępowanie
zostało unieważnione, nie wpłynęła żadna
oferta
W
części 3 Zakup
licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i
wizualizacji danych Licencja edukacyjna grupowa na 13 stanowisk
komputerowych, bezterminowa z rocznym kontraktem serwisowym uprawniającym do
bezpłatnych aktualizacji, priorytetowego wsparcia technicznego oraz dodatkowych
5 instalacji czasowych na komputery domowe pracowników Zamawiającego tzw.
Licencje Home Use.
Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej
Jako najkorzystniejsza wybrano jedyną ofertę wykonawcy Gambit COiS
Sp. z.o.o. Al. Pokoju 29B/22-24, 31-564 Kraków z zaoferowana kwotą brutto
45460,80 zł
Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego zaprasza wykonawcę Gambit do podpisania umowy
w terminie 13.10.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza
do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym pn.: Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk
oprogramowania do analizy i wizualizacji
danych
Numer zapytania:
ADP.2302.32.2025
Zamówienie poniżej progu
kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamówienie
jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość
zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr
FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań
i Rozwoju.
Zatwierdzam:
…………………………………….
Kierownik zamawiającego
Kielce, 23 wrzesień 2025 r.
Rozdział
1. Dane zamawiającego
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
NIP:
6570234850, REGON: 000001407
tel.:
41 349 72 77, 41 349 72 76
Godziny
pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres
strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
Rozdał
2. Tryb udzielenia zamówienia
1.
Zapytanie
ofertowe jest prowadzane:
-
zgodnie
z zasadą konkurencyjności i zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024
poz. 1320);
-
zgodnie
z Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego
w Kielcach.
2.
Zapytanie
ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie
środków odwoławczych określonych w ustawie.
3.
W
zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy ustawa z dnia 19 lipca 2019
r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Rozdział
3. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest :
W części 1 Zakup licencji
wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania-
Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk
W części 2 Zakup licencji
edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D
Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie
roczne licencje obejmujące lata 2025-27.
W części 3 Zakup licencji edukacyjnej
grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych Licencja edukacyjna grupowa na 13
stanowisk komputerowych, bezterminowa z rocznym kontraktem serwisowym
uprawniającym do bezpłatnych aktualizacji, priorytetowego wsparcia technicznego
oraz dodatkowych 5 instalacji czasowych na komputery domowe pracowników
Zamawiającego tzw. Licencje Home Use.
2.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
3.
Wspólny
Słownik Zamówień CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy
komputerowe
4.
Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5.
Zamawiający
dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych.
6.
Zamawiający
nie dopuszcza ofert wariantowych.
7.
Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.
8.
Zakup finansowany z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość
zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00
zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.”
Rozdział
4. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca
przekaże Zamawiającemu oprogramowanie w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy.
Zamawiający
dopuszcza przekazanie Zamawiającemu oprogramowania w formie elektronicznej (np.
za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu producenta).
Rejestracja
oprogramowania oraz jego aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie
wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez
Wykonawcę.
Po
dokonaniu dostawy i aktywacji oprogramowania, Strony potwierdzą odbiór
przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem
podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji
potwierdzającej aktywację oprogramowania. Dokumentacja ta powinna zawierać co
najmniej: nazwę oprogramowania nr seryjny (jeśli dotyczy), szczegóły dotyczące
zakresu dostępu do poszczególnych komponentów. - ilości
Wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez
cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych w
części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat
lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2), licząc od dnia
aktywacji oprogramowania .
Rozdział
5. Podstawy wykluczenia
1.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507) wyklucza się:
1)
Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy,
2)
Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.
3 w/w ustawy;
3)
Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust.
1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz.
120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.
2.
W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do niniejszego
Zapytania ofertowego.
Rozdział
6. Kryteria oceny ofert
1.
Zamawiający
za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska
największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
2.
Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
(cena – 100%).
3.
Ocenie
będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (punktacja 100%)
a kolejne będą oceniane proporcjonalnie do niej.
5.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów
lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
6.
Jeżeli
nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane pierwotnie w złożonych ofertach.
7.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów
lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
8.
Zamawiający
wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą w zapytaniu
ofertowym.
9.
Jeżeli
termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę,
do wyrażenia w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku
zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający
zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Rozdział
7. Sposób przygotowania oferty
1.
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę na jedna lub wszystkie części postepowania,
zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:
1)
Oświadczenie
w zakresie podstaw wykluczenia (załącznik nr 3),
2)
Dokument
rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty (o ile
Wykonawca nie wskazał w ofercie, danych, za pomocą których zamawiający będzie
mógł samodzielnie pobrać sobie z bezpłatnej bazy danych), tj. aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej,
3)
Pełnomocnictwo
– jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji wykonawcy w
dokumentach rejestrowych,
4)
Dokumenty
dołączane do oferty w języku innym niż polski muszą być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski,
5)
Wszystkie
dokumenty dołączane do Oferty muszą być podpisane. Zamawiający wymaga, żeby
dokumenty opatrzone były podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym).
2.
Treść
oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
3.
Wszelkie
koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4.
Cenę
oferty należy podać w kwocie brutto, z zaokrągleniem do drugiego miejsca
po przecinku.
5.
Prawidłowe
ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
6.
Cena
ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją
zamówienia.
7.
Jeżeli
w postępowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie
do powstania zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć
zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę,
jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie
prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując
nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do
jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez
Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.
Rozdział
8. Pytania i wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego
1.
Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
2.
Odpowiedzi
zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
3.
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie.
4.
Osoba
do kontaktu: Marcin Kmieciak, tel.413497365; e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl.
Rozdział
9. Termin i miejsce złożenia oferty
1.
Ofertę należy złożyć do dnia 03.10.2025 r. do godziny 12:00.
2.
Ofertę
należy złożyć drogą mailową na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako
załącznik/załączniki do wiadomości w pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf
opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości
należy zawrzeć informację: Oferta do postępowania nr ADP.2302.32.2025”.
3.
Jeżeli
oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.
4.
Otwarcie ofert nastąpi 03.10.2025 r. o godz. 12:15 w
siedzibie Zamawiającego.
Rozdział
10. Informację dodatkowe
1.
Zamawiający
dopuszcza możliwości składanie ofert
częściowych.
2.
Zamawiający
nie dopuszcza ofert wariantowych.
3.
Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.
4.
Zamawiający
może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy uzupełnienia, lub
wyjaśnienia dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie
lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami
potwierdzi, że oferta zawiera informacje/oświadczenia nieprawdziwe lub
niemożliwe do udokumentowania.
5.
Zamawiający
poprawi w ofercie:
-
oczywiste
omyłki pisarskie;
-
oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
-
inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty;
chyba, że
mimo ich poprawiania oferta Wykonawcy jest niezgodna z treścią zapytania
ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.
Zamawiający
wybierze do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę, który:
1)
nie
został wykluczony z postępowania,
2)
jego
oferta nie została odrzucona,
3)
jego
oferta uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert opisanych
Rozdziale 6.
7.
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie
internetowej prowadzonego zapytania a także skontaktuje się z wybranymi
Wykonawcami, przesyłając informację emilem.
8.
Zamawiający
zawrze umowę (załącznik nr 4) w sprawie zamówienia publicznego
z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9.
Wykonawca
będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym
przez Zamawiającego.
10. Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego
badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców
oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
11. Niniejsze postępowanie
prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września
2019r. Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny.
13. Zamawiający unieważni
postępowanie, w szczególności jeżeli.:
1)
do
terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,
2)
wszystkie
oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu,
3)
cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
4)
postępowanie
obarczone jest wadą.
Rozdział
11. Klauzula Informacyjna RODO
Zgodnie z
art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 127/2018 z dnia 23.05.2018, str. 1), dalej „RODO”,
zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem
danych osobowych, przekazanych zamawiającemu w związku z niniejszym
postępowaniem, nazwa jak na wstępie, jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
2.
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania
danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu
e-mail: iod@ujk.edu.pl.
3.
Dane
osobowe, przekazane zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa
jak na wstępie, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem prowadzonym w procedurze Zapytania ofertowego, jak
też- jeżeli do tego dojdzie-zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji
zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4.
Odbiorcami
pan/Pani danych osobowych są lub mogą być:
-
właściwie
upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę
prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać
ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.
Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie wymaganych danych będzie
skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym.
6.
Dane
osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku,
w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu.
Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku
wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków
rozliczonych w Projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji
Europejskiej, o czym Beneficjent jest informowany pisemnie lub za pomocą
CST2021.
7.
Osoba
fizyczna, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub
innych dokumentach składanych przez wykonawcę posiada:
1)
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych
2)
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
3)
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
8.
Prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba
uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,
9.
Osobie
fizycznej, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub
innych dokumentach składanych przez wykonawcę nie przysługuje:
1)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
2)
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3)
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
10. W odniesieniu do ww.
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
Załączniki
do zapytania ofertowego stanowiące jego integralną część:
Załącznik
nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
Załącznik
nr 2 – Formularz ofertowy.
Załącznik
nr 3 – Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia.
Załącznik
nr 4 – Wzór umowy.
Część 1
Zakup licencji wieczystej do oprogramowanie do
modelowania 3D i parametrycznego projektowania
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie licencji
wieczystej do oprogramowania do modelowania 3D oraz projektowania
parametrycznego, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu.
Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych.
2.
Przeznaczenie (przynajmniej do):
Tworzenie,
edycja i analiza geometrii 3D, w tym krzywych, powierzchni i brył. Modelowanie
oparte na nurbsach oraz siatkach wielokątów. Generatywne modelowanie
parametryczne przy użyciu interfejsu wizualnego. Projektowanie inżynierskie i
architektoniczne. Eksport modeli do formatów obsługiwanych przez programy CAD,
CAM i do druku 3D.
3. Minimalne
parametry techniczne i inne wymagania :
- Tworzenie
wodoszczelnej siatki wokół otwartych lub zamkniętych siatek, geometrii NURBS,
SubD i chmur punktów.
- Licencja edukacyjna, wieczysta
(eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych
stanowisk
- Pełna
zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi
- Możliwość
instalacji lokalnej i pracy offline bez ograniczeń
- Interfejs
użytkownika w języku polskim i angielskim
- Obsługa
jednostek metrycznych i imperialnych
- Możliwość
importu, edycji i eksportu plików w co najmniej następujących formatach:
(.3dm, .3ds,
.ai , .dwg, .dxf, .gts, .igs, .iges, .obj, .pdf, .ply, .txt, .fbx, .raw, .svg,
.skp, .stp, .step, .stl, .vda), import (.sldprt, .sldasm), eksport do (.pov,
.dae, )
- Zaawansowane
narzędzia edycji geometrii 3D, w tym operacje boole'owskie, wygładzanie i
rekonstrukcja powierzchni
- Obsługa
skryptowania i automatyzacji procesów projektowych za pomocą języków Python 3 i
C#
- zintegrowany edytor skryptów
- Moduł
projektowania parametrycznego oparty na edytorze wizualnym, umożliwiający
tworzenie algorytmicznych definicji modeli 3D
- Możliwość
rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności poprzez wtyczki i skrypty użytkownika
- Obsługa
renderowania wbudowanego oraz eksport do silników renderujących zewnętrznych
- współpraca z danymi 3D jak chmury punktów ze skanerów 3D i LiDAR
4. Zakres
dostawy:
- Oprogramowanie w
wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła
producenta
5.
Dostępność:
- możliwość
przełączenia języka interfejsu aplikacji (co najmniej język polski i język
angielski)
- możliwość
dostosowania kolorystyki interfejsu aplikacji
6. Termin
dostawy:
5 dni od daty
podpisania umowy
7. Gwarancja
i serwis:
8. Szkolenie
z obsługi: nie wymagane
9.
Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10.
Aktualizacja:
Dostęp
do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy
11. Inne
specyficzne wymagania:
12.
Certyfikaty:
Wszystkie
dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Część
2
Zakup
licencja edukacyjnej na 20 stanowisk
oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie licencji
do oprogramowania do wizualizacji i renderingu 3D, przeznaczonego do zastosowań
w edukacji i projektowaniu. Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych,
na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.
2.
Przeznaczenie (przynajmniej do):
Tworzenie
fotorealistycznych wizualizacji 3D z wykorzystaniem globalnego oświetlenia i
śledzenia promieni. Renderowanie obrazów i animacji w wysokiej rozdzielczości. Praca
z teksturami i materiałami PBR (Physically Based Rendering). Optymalizacja
oświetlenia i kamer dla celów prezentacyjnych. Import modeli 3D z
oprogramowania CAD i DCC. 0Eksport gotowych wizualizacji do formatów
graficznych oraz sekwencji wideo
3. Minimalne
parametry techniczne i inne wymagania :
- Licencja na 20
równoprawnych stanowisk komputerowych
- Licencja
ważna przez 2 lata
Pełna zgodność z systemem Windows 10 i
nowszymi
- Możliwość
importu plików w co najmniej następujących formatach:
Modele 3D: STEP, IGES, STL, OBJ,
FBX, 3DS, DWG, DXF, SKP
Pliki CAD:
SolidWorks, Inventor, CATIA, Creo, NX, Rhino
Tekstury i materiały: JPG, PNG, TIFF,
EXR, HDR
- Możliwość
eksportu renderowanych obrazów do formatów: PNG, JPEG, TIFF, EXR
- Silnik
renderujący oparty na śledzeniu promieni (ray tracing)
- Obsługa
oświetlenia HDRI oraz realistycznych źródeł światła
- Zaawansowane
narzędzia do edycji materiałów, w tym warstwy i tekstury proceduralne
- Możliwość
animacji parametrów obiektów, kamer i świateł
- Obsługa
efektów postprodukcyjnych, takich jak głębia ostrości, rozmycie ruchu i
soczewkowe efekty świetlne
- Możliwość
rozbudowy funkcjonalności poprzez wtyczki i API
- Wsparcie dla
renderingu sieciowego (network rendering)
4. Zakres
dostawy:
- Oprogramowanie w
wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła
producenta
5.
Dostępność:
Nie dotyczy
6. Termin
dostawy:
5 dni od daty podpisania umowy
7. Gwarancja
i serwis:
8. Szkolenie
z obsługi: nie wymagane
9.
Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10.
Aktualizacja:
Dostęp
do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania licencji
11. Inne
specyficzne wymagania:
- Możliwość
integracji z popularnym oprogramowaniem CAD i DCC w tym Rhinoceros
12.
Certyfikaty:
Wszystkie
dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Część 3
Zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk
oprogramowania do analizy
i wizualizacji danych
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie
licencji oprogramowania do analizy i wizualizacji danych. Licencja edukacyjna
grupowa na 13 stanowisk komputerowych, bezterminowa z rocznym kontraktem
serwisowym uprawniającym do bezpłatnych aktualizacji, priorytetowego wsparcia
technicznego oraz dodatkowych 5 instalacji czasowych na komputery domowe
pracowników Zamawiającego tzw. Licencje Home Use.
- Przeznaczenie (przynajmniej
do):
Importowanie,
przetwarzanie i analiza danych pomiarowych. Tworzenie własnych procedur analizy
danych. Wizualizacja danych w postaci wykresów 2D i 3D. Wbudowane funkcje
statystyczne. Zaawansowane procedury z
zakresu dopasowania krzywych i powierzchni, procedury analizy statystycznej,
procedury z zakresu przetwarzania sygnałów i analizy obrazów oraz szablony
wykresów.
- Minimalne parametry techniczne i inne wymagania
- instalator
programu z możliwością wyboru jednoczesnej instalacji ważnych
aplikacji statystycznych (SPC, DOE, GLR)
- możliwość
przełączania interfejsu programu pomiędzy trybem domyślnym, a trybem
Statystyki przystosowanym pod kątem
szybkiego dostępu do funkcjonalności
statystycznych
- angielską
wersję językową interfejsu użytkownika,
- do wyboru
tryb ciemny interfejsu programu,
- możliwość
importowania danych,
- możliwość
przetwarzania danych,
- możliwość
tworzenia własnych procedur analiz danych z poziomu kodu,
- moduł do
analizy szeregów czasowych,
- wizualizację
wyników w postaci wykresów 2D i 3D,
- możliwość
tworzenia raportów składających się z m.in. modułów tekstowych,
tabelarycznych oraz wykresów,
- możliwość
szybkiego obliczania parametrów na bazie wykresu,
- możliwość
dopasowania krzywej do wybranego fragmentu wykresu (QuickFit),
- możliwość
obliczania parametrów wybranego na wykresie zbocza sygnału (Rise Time),
- możliwość
przeprowadzania analizy statystycznej ograniczonej do zestawu punktów
wybranych na wykresie (Statistics, Regional Statistics),
- możliwość
różniczkowania wybranego fragmentu krzywej (Differentiate),
- możliwość
obliczania pola pod wybranym fragmentem krzywej (Integrate),
- możliwość
interpolacji dla wybranego fragmentu krzywej (Interpolate),
- możliwość
szybkiej transformaty Fouriera dla wyselekcjonowanych danych (FFT),
- funkcję Boltzmana tworzącą krzywe sigmoidalne (Boltzmann Function),
-
transformowaną funkcję Boltzmanna (Transformed
Boltzmann Function),
- podwójną
funkcję Boltzmanna (Double Boltzmann
Function),
- funkcję
Hill'a (Hill Function),
- model wzrostu
Gompetza (Gompertz Growth Model),
- sigmoidalne
funkcje logistyczne (Sigmoidal Logistic
Function),
- funkcję
Richardsa (Sigmoidal Richards Function),
- funkcję
Weibulla (Sigmoidal Weibull Function),
- wykresy
podwójnej wartości Y w jednej warstwie,
- narzędzia
adnotacji kątów na wykresach,
- wsparcie LaTeX na wykresach i w plikach
roboczych,
- narzędzia Color Manager,
- funkcję Connect to Cloud,
- obsługa plików
GeoTIFF,
- możliwość
zbierania danych z różnych arkuszy za pomocą opcji Data Highlighter,
- możliwość
ekstrakcji danych z wykresu w oparciu o ROI (Region Of Interest),
- Template Center - okno dialogowe
pozwalające pobrać szablony wykresów lub książek,
- Data Connectors - pakiet dodatkowych
aplikacji umożliwiających prosty i szybki import
danych o różnych formatach (np. CSV, Excel,
html, XML, .mat, HDF5, .opju/.opj, JSON, .
PL2, HBM Catman (.bin), NETCDF, FCS,
TDMS...),
- Gadgets, m.in.: Surface Integration Gadget, Cluster Gadget, Rise Time Gadget,
środowisko języka Phyton instalowane wraz z
oprogramowaniem,
- zaawansowane
procedury z zakresu dopasowania krzywych i powierzchni, dodatkowe
procedury analizy statystycznej oraz
procedury z zakresu przetwarzania sygnałów i
analizy obrazów,
- moduł
dopasowania pików pozwalający automatycznie wykrywać piki w danych
wejściowych oraz lokalizować ich punkty
centralne, procedury dopasowania krzywych
pozwalające wyznaczyć parametry każdego piku,
dając możliwość zastosowania
różnego modelu dla każdego z nich,
- narzędzie
pozwalające na dopasowanie powierzchni. Zestaw danych wejściowych i
powierzchnia dopasowania mogą być umieszczone
na wspólnym rysunku 3D, na którym
można dodać odcinki łączące punkty z
powierzchnią symbolizujące residua. Procedura
dopasowania wykorzystuje algorytm iteracyjny Levenberg-Marquardt. Moduł musi być
wyposażony w min 15 różnych modeli
powierzchni dopasowania, a użytkownik może
definiować własne powierzchnie,
- metody
statystyczne w zakresie statystyki opisowej, wyznaczania częstości zdarzeń,
analizy korelacji, analizy ANOVA z
powtarzanymi pomiarami oraz testów
nieparametrycznych,
- narzędzie
pozwalające na przetwarzanie sygnałów (transformata STFT, transformata
Hilberta,
korelacja 2D i przekształcenie falkowe),
4. Zakres
dostawy:
Oprogramowanie w wersji
cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta
5.
Dostępność:
Nie dotyczy
6. Termin
dostawy:
5 dni roboczych od daty
podpisania umowy
7. Gwarancja
i serwis:
Na warunkach producenta
8. Szkolenie
z obsługi:
Nie wymagane
9.
Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10.
Aktualizacja:
Dostęp do
aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa w okresie 1 roku
11. Inne
specyficzne wymagania:
Nie dotyczy
12.
Certyfikaty:
Wszystkie
dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Rozdział 1. Dane zamawiającego
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
NIP: 6570234850, REGON: 000001407
tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76
Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php