Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D” Numer zapytania: ADP.2302.24.2025
Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D” Numer zapytania: ADP.2302.24.2025
- Znak sprawy: ADP.2302.24.2025
- Termin składania ofert: 2025-09-15 10:00
- Opublikowano: 2025-09-05 13:15:35 przez Marcin Kmieciak
ZAPYTANIE OFERTOWE
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza
do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym pn.: Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D”
Numer zapytania:
ADP.2302.15.2025
Zamówienie poniżej progu
kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamówienie
jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją
przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr
FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań
i Rozwoju.
Zatwierdzam:
…………………………………….
Kierownik zamawiającego
Kielce, 5 wrzesień 2025 r.
Rozdział
1. Dane zamawiającego
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
NIP:
6570234850, REGON: 000001407
tel.:
41 349 72 77, 41 349 72 76
Godziny
pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres
strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
Rozdał
2. Tryb udzielenia zamówienia
1.
Zapytanie
ofertowe jest prowadzane:
-
zgodnie
z zasadą konkurencyjności i zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024
poz. 1320);
-
zgodnie
z Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego
w Kielcach.
2.
Zapytanie
ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie
środków odwoławczych określonych w ustawie.
3.
W
zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy ustawa z dnia 19 lipca 2019
r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Rozdział
3. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest :
W części 1 Zakup licencji
wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania-
Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk
W części 2 Zakup licencji
edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D
Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie
roczne licencje obejmujące lata 2025-27.
2.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
3.
Wspólny
Słownik Zamówień CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy
komputerowe
4.
Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5.
Zamawiający
dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych.
6.
Zamawiający
nie dopuszcza ofert wariantowych.
7.
Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.
8.
Zakup finansowany z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość
zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00
zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.”
Rozdział
4. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca
przekaże Zamawiającemu oprogramowanie w terminie do 5 dni od daty podpisania
umowy.
Zamawiający
dopuszcza przekazanie Zamawiającemu oprogramowania w formie elektronicznej (np.
za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu producenta).
Rejestracja
oprogramowania oraz jego aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie
wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez
Wykonawcę.
Po
dokonaniu dostawy i aktywacji oprogramowania, Strony potwierdzą odbiór
przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem
podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji
potwierdzającej aktywację oprogramowania. Dokumentacja ta powinna zawierać co
najmniej: nazwę oprogramowania nr seryjny (jeśli dotyczy), szczegóły dotyczące
zakresu dostępu do poszczególnych komponentów. - ilości
Wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez
cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych w
części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat
lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2), licząc od dnia
aktywacji oprogramowania .
Rozdział
5. Podstawy wykluczenia
1.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507) wyklucza się:
1)
Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy,
2)
Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.
3 w/w ustawy;
3)
Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust.
1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz.
120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.
2.
W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do niniejszego
Zapytania ofertowego.
Rozdział
6. Kryteria oceny ofert
1.
Zamawiający
za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska
największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
2.
Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
(cena – 100%).
3.
Ocenie
będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (punktacja 100%)
a kolejne będą oceniane proporcjonalnie do niej.
5.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów
lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
6.
Jeżeli
nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane pierwotnie w złożonych ofertach.
7.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów
lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
8.
Zamawiający
wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą w zapytaniu
ofertowym.
9.
Jeżeli
termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę,
do wyrażenia w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku
zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający
zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Rozdział
7. Sposób przygotowania oferty
1.
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę na jedna lub wszystkie części postepowania,
zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:
1)
Oświadczenie
w zakresie podstaw wykluczenia (załącznik nr 3),
2)
Dokument
rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty (o ile
Wykonawca nie wskazał w ofercie, danych, za pomocą których zamawiający będzie
mógł samodzielnie pobrać sobie z bezpłatnej bazy danych), tj. aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej,
3)
Pełnomocnictwo
– jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji wykonawcy w
dokumentach rejestrowych,
4)
Dokumenty
dołączane do oferty w języku innym niż polski muszą być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski,
5)
Wszystkie
dokumenty dołączane do Oferty muszą być podpisane. Zamawiający wymaga, żeby
dokumenty opatrzone były podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym).
2.
Treść
oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
3.
Wszelkie
koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4.
Cenę
oferty należy podać w kwocie brutto, z zaokrągleniem do drugiego miejsca
po przecinku.
5.
Prawidłowe
ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
6.
Cena
ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją
zamówienia.
7.
Jeżeli
w postępowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie
do powstania zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć
zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę,
jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić
do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę
(rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego
powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez
Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.
Rozdział
8. Pytania i wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego
1.
Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
2.
Odpowiedzi
zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
3.
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie.
4.
Osoba
do kontaktu: Marcin Kmieciak, tel.413497365; e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl.
Rozdział
9. Termin i miejsce złożenia oferty
1.
Ofertę należy złożyć do dnia 15.09.2025 r. do godziny
10:00.
2.
Ofertę
należy złożyć drogą mailową na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako
załącznik/załączniki do wiadomości w pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf
opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości
należy zawrzeć informację: Oferta do postępowania nr ADP.2302.24.2025”.
3.
Jeżeli
oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.
4.
Otwarcie ofert nastąpi 15.09.2025 r. o godz. 10:15 w
siedzibie Zamawiającego.
Rozdział
10. Informację dodatkowe
1.
Zamawiający
dopuszcza możliwości składanie ofert
częściowych.
2.
Zamawiający
nie dopuszcza ofert wariantowych.
3.
Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.
4.
Zamawiający
może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy uzupełnienia, lub
wyjaśnienia dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie
lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami
potwierdzi, że oferta zawiera informacje/oświadczenia nieprawdziwe lub
niemożliwe do udokumentowania.
5.
Zamawiający
poprawi w ofercie:
-
oczywiste
omyłki pisarskie;
-
oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
-
inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty;
chyba, że
mimo ich poprawiania oferta Wykonawcy jest niezgodna z treścią zapytania
ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.
Zamawiający
wybierze do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę, który:
1)
nie
został wykluczony z postępowania,
2)
jego
oferta nie została odrzucona,
3)
jego
oferta uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert opisanych
Rozdziale 6.
7.
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie
internetowej prowadzonego zapytania a także skontaktuje się z wybranymi
Wykonawcami, przesyłając informację emilem.
8.
Zamawiający
zawrze umowę (załącznik nr 4) w sprawie zamówienia publicznego
z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9.
Wykonawca
będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym
przez Zamawiającego.
10. Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego
badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców
oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
11. Niniejsze postępowanie
prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września
2019r. Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny.
13. Zamawiający unieważni
postępowanie, w szczególności jeżeli.:
1)
do
terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,
2)
wszystkie
oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu,
3)
cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
4)
postępowanie
obarczone jest wadą.
Rozdział
11. Klauzula Informacyjna RODO
Zgodnie z
art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 127/2018 z dnia 23.05.2018, str. 1), dalej „RODO”,
zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem
danych osobowych, przekazanych zamawiającemu w związku z niniejszym
postępowaniem, nazwa jak na wstępie, jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
2.
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania
danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu
e-mail: iod@ujk.edu.pl.
3.
Dane
osobowe, przekazane zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa
jak na wstępie, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem prowadzonym w procedurze Zapytania ofertowego, jak
też- jeżeli do tego dojdzie-zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji
zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4.
Odbiorcami
pan/Pani danych osobowych są lub mogą być:
-
właściwie
upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę
prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać
ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.
Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie wymaganych danych będzie
skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym.
6.
Dane
osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku,
w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu.
Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku
wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków
rozliczonych w Projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej,
o czym Beneficjent jest informowany pisemnie lub za pomocą CST2021.
7.
Osoba
fizyczna, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub
innych dokumentach składanych przez wykonawcę posiada:
1)
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych
2)
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
3)
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
8.
Prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba
uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,
9.
Osobie
fizycznej, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub
innych dokumentach składanych przez wykonawcę nie przysługuje:
1)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
2)
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3)
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
10. W odniesieniu do ww.
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
Załączniki
do zapytania ofertowego stanowiące jego integralną część:
Załącznik
nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
Załącznik
nr 2 – Formularz ofertowy.
Załącznik
nr 3 – Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia.
Załącznik
nr 4 – Wzór umowy.
Komisja
akceptuje treść zapytania ofertowego oraz załączników:
1.
Dariusz Lenard ……………………………………….
2.
Jakub Matys …………………………………………….
3.
Beata Spudy ………………………………………..
4.
Katarzyna Florczyk-Kot…………………………………
5.
Marcin Kmieciak…………………………………………
OPZ
Część 1
Zakup
licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i
parametrycznego projektowania
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie licencji wieczystej do oprogramowania
do modelowania 3D oraz projektowania parametrycznego, przeznaczonego do
zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja wieczysta dla 30 stanowisk
komputerowych.
2. Przeznaczenie (przynajmniej do):
Tworzenie, edycja i analiza geometrii 3D, w tym
krzywych, powierzchni i brył. Modelowanie oparte na nurbsach oraz siatkach wielokątów.
Generatywne modelowanie parametryczne przy użyciu interfejsu wizualnego.
Projektowanie inżynierskie i architektoniczne. Eksport modeli do formatów
obsługiwanych przez programy CAD, CAM i do druku 3D.
3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania
:
- Tworzenie wodoszczelnej siatki wokół otwartych
lub zamkniętych siatek, geometrii NURBS, SubD i chmur punktów.
- Licencja edukacyjna, wieczysta
(eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych
stanowisk
- Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi
- Możliwość instalacji lokalnej i pracy offline bez
ograniczeń
- Interfejs użytkownika w języku polskim i
angielskim
- Obsługa jednostek metrycznych i imperialnych
- Możliwość importu, edycji i eksportu plików w co
najmniej następujących formatach:
(.3dm, .3ds, .ai , .dwg, .dxf, .gts, .igs, .iges,
.obj, .pdf, .ply, .txt, .fbx, .raw, .svg, .skp, .stp, .step, .stl, .vda),
import (.sldprt, .sldasm), eksport do (.pov, .dae, )
- Zaawansowane narzędzia edycji geometrii 3D, w tym
operacje boole'owskie, wygładzanie i rekonstrukcja powierzchni
- Obsługa skryptowania i automatyzacji procesów
projektowych za pomocą języków Python 3 i C#
- zintegrowany edytor skryptów
- Moduł projektowania parametrycznego oparty na
edytorze wizualnym, umożliwiający tworzenie algorytmicznych definicji modeli 3D
- Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności
poprzez wtyczki i skrypty użytkownika
- Obsługa renderowania wbudowanego oraz eksport do
silników renderujących zewnętrznych
- współpraca z danymi 3D jak chmury punktów ze skanerów 3D i LiDAR
4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub
dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta
5. Dostępność:
- możliwość przełączenia języka interfejsu
aplikacji (co najmniej język polski i język angielski)
- możliwość dostosowania kolorystyki interfejsu
aplikacji
6. Termin dostawy:
5 dni od daty podpisania umowy
7. Gwarancja i serwis:
8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane
9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10. Aktualizacja:
Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa
przez okres minimum 24 miesięcy
11. Inne specyficzne wymagania:
12. Certyfikaty:
Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne,
wolne od wad fizycznych i prawnych.
Część 2
Zakup
licencja edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie licencji do oprogramowania do
wizualizacji i renderingu 3D, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i
projektowaniu. Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2
lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.
2. Przeznaczenie (przynajmniej do):
Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji 3D z
wykorzystaniem globalnego oświetlenia i śledzenia promieni. Renderowanie
obrazów i animacji w wysokiej rozdzielczości. Praca z teksturami i materiałami
PBR (Physically Based Rendering). Optymalizacja oświetlenia i kamer dla celów
prezentacyjnych. Import modeli 3D z oprogramowania CAD i DCC. 0Eksport gotowych
wizualizacji do formatów graficznych oraz sekwencji wideo
3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania
:
- Licencja na 20 równoprawnych stanowisk
komputerowych
- Licencja ważna przez 2 lata
Pełna
zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi
- Możliwość importu plików w co najmniej
następujących formatach:
Modele 3D: STEP, IGES, STL, OBJ, FBX, 3DS, DWG,
DXF, SKP
Pliki CAD: SolidWorks, Inventor, CATIA,
Creo, NX, Rhino
Tekstury i materiały:
JPG, PNG, TIFF, EXR, HDR
- Możliwość eksportu renderowanych obrazów do
formatów: PNG, JPEG, TIFF, EXR
- Silnik renderujący oparty na śledzeniu promieni
(ray tracing)
- Obsługa oświetlenia HDRI oraz realistycznych
źródeł światła
- Zaawansowane narzędzia do edycji materiałów, w
tym warstwy i tekstury proceduralne
- Możliwość animacji parametrów obiektów, kamer i
świateł
- Obsługa efektów postprodukcyjnych, takich jak
głębia ostrości, rozmycie ruchu i soczewkowe efekty świetlne
- Możliwość rozbudowy funkcjonalności poprzez
wtyczki i API
- Wsparcie dla renderingu sieciowego (network
rendering)
4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub
dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta
5. Dostępność:
Nie dotyczy
6. Termin dostawy:
5 dni od
daty podpisania umowy
7. Gwarancja i serwis:
8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane
9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10. Aktualizacja:
Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa
przez okres trwania licencji
11. Inne specyficzne wymagania:
- Możliwość integracji z popularnym oprogramowaniem
CAD i DCC w tym Rhinoceros
12. Certyfikaty:
Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne,
wolne od wad fizycznych i prawnych.
Załącznik nr 2
Pełna
nazwa firmy: …………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Siedziba
i adres (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość, województwo): ………………….……………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Nr
KRS: ………………………… NIP:…………………………REGON:…………………………
Adres
poczty elektronicznej:
…………………………………………………………
Numer
telefonu:……………………………………………………………………………………..
Osoba
do kontaktu: ……………………………………………………………………
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
OFERTA
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące
zamówienia publicznego pn. Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i
rendering 3D” Numer zapytania: ADP.2302.15.2025
Zamówienie poniżej progu
kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją
przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr
FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań
i Rozwoju.
niniejszym składamy ofertę następującej treści:
w części 1 Oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego
projektowania ilość – minimum 22 stanowiska. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze
wszystkimi wymaganiami i w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym za
cenę netto: ……………….. zł, brutto: ………………………zł w tym należy podatek VAT
w
części 2 Oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami i w
zakresie określonym w zapytaniu ofertowym za cenę netto: ……………….. zł, brutto: ………………………zł w tym należy podatek
VAT
1.
Wykonawca przekaże
Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni od daty podpisania
umowy.
2.
Rejestracja
oprogramowania oraz jego aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie
wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez
Wykonawcę.
Po dokonaniu dostawy i
aktywacji oprogramowania, Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez
podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru
jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację oprogramowania.
Dokumentacja ta powinna zawierać co najmniej: nazwę oprogramowania nr seryjny
(jeśli dotyczy), szczegóły dotyczące zakresu dostępu do poszczególnych
komponentów. - ilości
Wykonawca zobowiązany
jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez cały okres jej
trwania (Licencja wieczysta dla 30
stanowisk komputerowych w części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub
dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2 ), licząc od dnia aktywacji oprogramowania
3.
Przedmiotowe zamówienie zrealizowane będzie
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną ofertą.
4.
Oświadczam/y, że uważamy się za związanych
niniejszą ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
5.
Oświadczamy, że wzór umowy został przez nas
zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do
zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6.
Termin płatności – 30 dni od daty otrzymania
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru.
7. Oferowane przez nas urządzenia są fabrycznie nowe, posiada wszelkie wymagane przepisami
prawa: świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. Zobowiązujemy się, do dostarczenia Zamawiającemu przy
realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających
spełnienie powyższych wymogów.
8.
Osobami
do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie przedmiotu umowy są: …………………. tel. ……………., e:mial:………………..
9.
Informujemy, że dokumenty rejestrowe znajdują
się w formie elektronicznej pod następującymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (należy
zaznaczyć odpowiedni kwadrat)
https://prod.ceidg.gov.pl
Inne (podać ścieżkę dostępu)……………………
10. Informujemy, że wybór naszej Oferty:
nie będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od
towarów i usług*
będzie prowadził do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.*
Powyższy
obowiązek podatkowy będzie dotyczył:
……………………………………………
o wartości netto: …………………………… zł[1]
11. Oświadczam,
że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[2] wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu[3].
12. Informujemy,
że w przypadku wybrania oferty, umowę podpisywały będą:
1…………………………….. ….……………………………
(imię i nazwisko)
(pełniona funkcja)
2…………………………….. ….……………………………
(imię i nazwisko) (pełniona funkcja)
.......................... dnia
................ 2025r.
………….......................................................
podpis/y Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 3
…………………………………………….
nazwa i adres Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
w
zakresie podstaw wykluczenia
Na potrzeby zapytania
ofertowego nr ADP.2302.24.2025, pn. Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i
rendering 3D” Numer
zapytania: ADP.2302.15.2025
Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie
przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)[4].
............................................
dnia .....................
……..………........................................................
podpis Wykonawcy
[1] Należy wpisać
nazwę/rodzaj towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły
do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług oraz ich wartość netto; jeżeli nie dotyczy -
skreślić
[2] Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[3] W przypadku gdy Wykonawca
nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
[4] Zgodnie z
treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy PZP wyklucza się:
1)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy;
3)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
2023 poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zakup licencji wieczystej do oprogramowanie do
modelowania 3D i parametrycznego projektowania
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie licencji
wieczystej do oprogramowania do modelowania 3D oraz projektowania
parametrycznego, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu.
Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych.
2.
Przeznaczenie (przynajmniej do):
Tworzenie,
edycja i analiza geometrii 3D, w tym krzywych, powierzchni i brył. Modelowanie
oparte na nurbsach oraz siatkach wielokątów. Generatywne modelowanie
parametryczne przy użyciu interfejsu wizualnego. Projektowanie inżynierskie i
architektoniczne. Eksport modeli do formatów obsługiwanych przez programy CAD,
CAM i do druku 3D.
3. Minimalne
parametry techniczne i inne wymagania :
- Tworzenie
wodoszczelnej siatki wokół otwartych lub zamkniętych siatek, geometrii NURBS,
SubD i chmur punktów.
- Licencja edukacyjna, wieczysta
(eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych
stanowisk
- Pełna
zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi
- Możliwość
instalacji lokalnej i pracy offline bez ograniczeń
- Interfejs
użytkownika w języku polskim i angielskim
- Obsługa
jednostek metrycznych i imperialnych
- Możliwość
importu, edycji i eksportu plików w co najmniej następujących formatach:
(.3dm, .3ds,
.ai , .dwg, .dxf, .gts, .igs, .iges, .obj, .pdf, .ply, .txt, .fbx, .raw, .svg,
.skp, .stp, .step, .stl, .vda), import (.sldprt, .sldasm), eksport do (.pov,
.dae, )
- Zaawansowane
narzędzia edycji geometrii 3D, w tym operacje boole'owskie, wygładzanie i
rekonstrukcja powierzchni
- Obsługa
skryptowania i automatyzacji procesów projektowych za pomocą języków Python 3 i
C#
- zintegrowany edytor skryptów
- Moduł
projektowania parametrycznego oparty na edytorze wizualnym, umożliwiający
tworzenie algorytmicznych definicji modeli 3D
- Możliwość
rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności poprzez wtyczki i skrypty użytkownika
- Obsługa
renderowania wbudowanego oraz eksport do silników renderujących zewnętrznych
- współpraca z danymi 3D jak chmury punktów ze skanerów 3D i LiDAR
4. Zakres
dostawy:
- Oprogramowanie w
wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła
producenta
5.
Dostępność:
- możliwość
przełączenia języka interfejsu aplikacji (co najmniej język polski i język
angielski)
- możliwość
dostosowania kolorystyki interfejsu aplikacji
6. Termin
dostawy:
5 dni od daty
podpisania umowy
7. Gwarancja
i serwis:
8. Szkolenie
z obsługi: nie wymagane
9.
Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10.
Aktualizacja:
Dostęp
do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy
11. Inne
specyficzne wymagania:
12.
Certyfikaty:
Wszystkie
dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Część
2
Zakup licencja edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie
do wizualizacji i renderingu 3D
- Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie licencji
do oprogramowania do wizualizacji i renderingu 3D, przeznaczonego do zastosowań
w edukacji i projektowaniu. Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych,
na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.
2.
Przeznaczenie (przynajmniej do):
Tworzenie
fotorealistycznych wizualizacji 3D z wykorzystaniem globalnego oświetlenia i
śledzenia promieni. Renderowanie obrazów i animacji w wysokiej rozdzielczości. Praca
z teksturami i materiałami PBR (Physically Based Rendering). Optymalizacja
oświetlenia i kamer dla celów prezentacyjnych. Import modeli 3D z
oprogramowania CAD i DCC. 0Eksport gotowych wizualizacji do formatów
graficznych oraz sekwencji wideo
3. Minimalne
parametry techniczne i inne wymagania :
- Licencja na 20
równoprawnych stanowisk komputerowych
- Licencja
ważna przez 2 lata
Pełna zgodność z systemem Windows 10 i
nowszymi
- Możliwość
importu plików w co najmniej następujących formatach:
Modele 3D: STEP, IGES, STL, OBJ,
FBX, 3DS, DWG, DXF, SKP
Pliki CAD:
SolidWorks, Inventor, CATIA, Creo, NX, Rhino
Tekstury i materiały: JPG, PNG, TIFF,
EXR, HDR
- Możliwość
eksportu renderowanych obrazów do formatów: PNG, JPEG, TIFF, EXR
- Silnik
renderujący oparty na śledzeniu promieni (ray tracing)
- Obsługa
oświetlenia HDRI oraz realistycznych źródeł światła
- Zaawansowane
narzędzia do edycji materiałów, w tym warstwy i tekstury proceduralne
- Możliwość
animacji parametrów obiektów, kamer i świateł
- Obsługa
efektów postprodukcyjnych, takich jak głębia ostrości, rozmycie ruchu i
soczewkowe efekty świetlne
- Możliwość
rozbudowy funkcjonalności poprzez wtyczki i API
- Wsparcie dla
renderingu sieciowego (network rendering)
4. Zakres
dostawy:
- Oprogramowanie w
wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła
producenta
5.
Dostępność:
Nie dotyczy
6. Termin
dostawy:
5 dni od daty podpisania umowy
7. Gwarancja
i serwis:
8. Szkolenie
z obsługi: nie wymagane
9.
Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:
Nie dotyczy
10.
Aktualizacja:
Dostęp
do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania licencji
11. Inne
specyficzne wymagania:
- Możliwość
integracji z popularnym oprogramowaniem CAD i DCC w tym Rhinoceros
12.
Certyfikaty:
Wszystkie
dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Załącznik nr 4
PROJEKT UMOWA NR ADP.2302……...2025
zawarta
w dniu …………………….. r. w Kielcach pomiędzy:
UNIWERSYTETEM
Jana Kochanowskiego w Kielcach z
siedzibą w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………………
a
……………………..
zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
w rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy
w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie zapytania ofertowego w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt
1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r.
poz. 1320) oraz § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie
Jana Kochanowskiego w Kielcach o następującej treści:
§ 1.Przedmiot umowy
1.
Przedmiotem umowy jest zakup
przez Zamawiającego licencji, zgodnie ze Zapytaniem ofertowym, Ofertą Wykonawcy
oraz załączonym do niej Formularzem cenowym. Przedmiot umowy obejmuje:
W części 1 Zakup licencji wieczystej do oprogramowanie do
modelowania 3D i parametrycznego projektowania- Licencja edukacyjna,
wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk
W
części 2 Zakup
licencji edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i
renderingu 3D Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych,
na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.
Zapytanie ofertowe, Oferta Wykonawcy oraz
załączony do niej Formularz cenowy stanowią załączniki do niniejszej umowy.
2.
Zamówienie
jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową
z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00
zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
§ 2.
Termin realizacji
1.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje do
oprogramowania w terminie do 5 dni od
daty podpisania umowy.
2.
Zamawiający dopuszcza przekazanie
Zamawiającemu licencji w formie elektronicznej (np. za pośrednictwem wiadomości
e-mail lub portalu producenta).
3.
Rejestracja oraz aktywacja licencji leży po stronie
Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z
instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.
4.
Po dokonaniu dostawy i aktywacji, Strony
potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy
czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę
dokumentacji potwierdzającej aktywację dostarczonych licencji. Wykonawca
zobowiązany jest poprzez dostarczone licencje do zapewnienia pełnej funkcjonalności
oprogramowania przez cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30
stanowisk komputerowych w części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20
stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące
lata 2025-27 w części 2), licząc od dnia aktywacji oprogramowania .
§ 3.
Warunki płatności
1.
Wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy obejmuje wszystkie koszty
związane z jej realizacją, łącznie z dostawą.
2.
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za wykonanie przedmiotu umowy
opisanego w § 1 cenę brutto ……………………….
zł (słownie złotych: ………………………./100) w
tym podatek VAT zgodny z obowiązującymi przepisami.
3.
Za nadzór nad realizacją Umowy oraz współdziałanie przy jej
wykonaniu odpowiadają ze strony:
Zamawiającego:
Pan/i ………………. – tel. ……………, e-mail: ………………..,
Wykonawcy:
Pan/i ……………….. – tel. ……………., e-mail: ……………..
4.
Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru,
którego wzór stanowi załącznik do umowy. Odbioru przedmiotu umowy dokona
przedstawiciel Zamawiającego
5.
Wynagrodzenie
należne Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT.
6.
Zamawiający
dokona płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze,
w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury.
7.
W
przypadku nieterminowej zapłaty faktury Wykonawcy przysługuje prawo naliczania
ustawowych odsetek za opóźnienie.
§ 4.
Kary umowne
1.
Wykonawca
zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych w wysokości:
1)
50
zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dotrzymaniu terminu, o którym mowa w § 2
ust. 1, nie więcej jednak niż 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto,
2)
w
przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych
od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10%
łącznego wynagrodzenia umownego brutto,
2.
W
przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych
od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości
10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto. Zapis powyższy nie dotyczy odstąpienia
od umowy przez Zamawiającego w sytuacji wskazanej w art. 456. Ustawy
(który to przepis stosuje się odpowiednio) oraz w sytuacjach przewidzianych w §
7.
3.
Strony
mogą dochodzić odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne, na
zasadach ogólnych.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności
przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
5.
Ciężar
wykazania, okoliczności uzasadniających odstąpienie od nałożenia kary umownej
obciąża stronę, na którą może być nałożona kara umowna zgodnie z postanowieniami
umowy.
6. Żadna ze Stron nie będzie ponosić
odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. W przypadku
zaistnienia siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie
poinformuje pisemnie drugą Stronę i Strony
uzgodnią tryb dalszego postępowania.
§ 5.
Gwarancja
1.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone
licencje do oprogramowania będą zgodne
z opisem przedmiotu zamówienia i będą działać poprawnie przez cały okres
jej trwania, zapewniając nieprzerwany dostęp do wszystkich opisanych
funkcjonalności.
2.
Wykonawca zapewni dostęp do wsparcia
technicznego w języku polskim lub angielskim. Dostęp
do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy w
części 1. Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania
licencji w części 2.
3.
W przypadku jakichkolwiek problemów
technicznych, licencyjnych lub braku dostępu do oprogramowania, Wykonawca
zobowiązany jest do ich usunięcia w uzgodnionym czasie reakcji,
nie dłuższym niż [48 h].
4.
Oprogramowanie
licencjonowane będzie działało zgodnie ze specyfikacją wymagań zamieszczonych w
Zapytaniu ofertowym.
§ 6.
Odpowiedzialność
Wykonawcy za wady prawne
1.
Wykonawca zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia nie posiada
wad prawnych oraz jest wolny od roszczeń osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez
osoby trzecie roszczeń do tych praw
2.
Jeżeli
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o jakichkolwiek roszczeniach osób trzecich
zgłaszanych wobec Zamawiającego w związku z oprogramowaniem, w szczególności
zarzucających naruszenie praw własności intelektualnej, Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu wszelkiej
niezbędnej i
żądanej przez Zamawiającego pomocy zmierzającej do wykazania bezzasadności
tychże roszczeń lub podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu.
3.
W razie wytoczenia przeciwko Zamawiającemu powództwa z tytułu
naruszenia praw własności intelektualnej, Wykonawca wstąpi do postępowania w
charakterze strony pozwanej, a w razie braku takiej możliwości wystąpi z
interwencją uboczną po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do
bezzwłocznego poinformowania Wykonawcy o takich roszczeniach i umożliwi
Wykonawcy pełny i
aktywny udział w postępowaniu dotyczącym
tych roszczeń.
4.
W razie niewykazania bezzasadności roszczeń wskazanych w ust 1 –
3, Wykonawca zaspokoi wszelkie roszczenia orzeczone wobec Zamawiającego
prawomocnym orzeczeniem sądu, a także zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty
związane z prowadzeniem postępowania sądowego.
5.
Na czas trwania dochodzenia roszczeń przez osoby trzecie,
Wykonawca na swój własny koszt, zapewni Zamawiającemu możliwość korzystania z
oprogramowania (również innego niż zaoferowane w ofercie), które będzie zgodne
z Umową oraz wymaganiami Zapytania ofertowego, a także będzie wolne od roszczeń
osób trzecich. W przypadku braku realizacji obowiązku, o którym mowa w zdaniu
poprzednim, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary
umownej w wysokości 10% kwoty brutto określonej w § 3 ust. 2.
6.
Na mocy
niniejszej umowy Wykonawca zapewni udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej
licencji na korzystanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z oprogramowania
na ilości stanowisk zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia i zgodnie ze
standardową umową licencyjną producenta oprogramowania dostarczaną z
oprogramowaniem.
7.
Wykonawca
oświadcza, że dostarczone wraz z oprogramowaniem licencje umożliwiają korzystanie z oprogramowania na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w SWZ dla celu,
dla którego zostały zakupione, w szczególności na następujących polach
eksploatacji:
1) wprowadzanie
programu do pamięci komputerów Zamawiającego,
2) usuwanie z pamięci
komputerów,
3) stosowanie programu
zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod
kontrolą Zamawiającego,
4) korzystanie z
dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę,
5) sporządzanie kopii
programu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
6) wykorzystanie
programu podczas pokazów lub prezentacji publicznych,
7) tłumaczenie,
przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w
oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
8) modyfikowanie i
rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na
zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,
9) trwałe lub czasowe
zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub
w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień
określonych w pkt. 1-8 powyżej.
8.
Wynagrodzenie określone w § 3 obejmuje wynagrodzenie za
korzystanie
z oprogramowania (oraz jego aktualizacji) na polach eksploatacji wskazanych w ust.
7 oraz na zasadach określonych w licencji.
9.
Wykonawca
oświadcza, że dostarczone oprogramowanie jest legalne oraz że jest uprawniony
do dystrybucji jego wersji licencyjnych zgodnie z wymogami producentów
oprogramowania.
10.
Wykonawca zapewni dostarczanie zaktualizowanych najnowszych wersji
oprogramowania w ramach ustalonego wynagrodzenia w okresie trwania licencji.
11.
Wykonawca
oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu licencji na oprogramowanie
będącego przedmiotem zamówienia oraz oświadcza, że Zamawiający wskutek zawarcia
umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego
użytkowania z w ramach licencji z oprogramowania zgodnie z warunkami prawa do
subskrypcji na oferowane oprogramowanie.
10.
Wykonawca
oświadcza, że posiada niczym nieograniczone prawa do udzielenia lub zapewnienia
udzielenia na rzecz Zamawiającego licencji na oprogramowanie.
§ 7.
Odstąpienie od umowy
przez Zamawiającego
1. Zamawiającemu
przysługuje prawo do odstąpienia od całości lub części umowy w następujących
okolicznościach:
1) zwłoka
Wykonawcy w terminie realizacji przedmiotu umowy przekroczy 20 dni,
2) Wykonawca
nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn lub – mimo
otrzymania pisemnego wezwania – nie wykonuje lub nienależycie wykonuje
zobowiązania wynikające z umowy.
Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie
uchybia możliwości odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron na
podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
2. W
przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Zamawiającemu
przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia
wiadomości o okolicznościach tam wymienionych.
3. Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy należy złożyć drugiej Stronie w formie pisemnej. Oświadczenie
to musi zawierać uzasadnienie.
4. W
przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron, Wykonawca zachowuje
prawo do wynagrodzenia wyłącznie za przedmiot umowy zrealizowany do dnia
odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia.
5. Odstąpienie
Zamawiającego od umowy nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej lub
odszkodowania.
§ 8.
Zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w
następujących sytuacjach:
1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu
umowy;
2) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi
wykonywanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących
koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1, Wykonawca
zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i
wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie
pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez
Strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia, chyba że niniejsza
umowa nie przewiduje konieczności zawierania aneksu w przypadku zaistnienia
określonej podstawy prawnej jej zmiany.
§9.
1. Strony zobowiązują się do przetwarzania danych
osobowych zgodnie z RODO, ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781), ustawą wdrożeniową oraz
Wytycznymi dotyczącymi warunków gromadzenia i przekazywania danych
w postaci elektronicznej na lata 2021-2027.
2. W odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych na potrzeby realizacji niniejszej umowy Strony zobowiązują się
do przestrzegania przepisów prawa powszechnego, w tym w szczególności
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych osobowych; RODO).
3. Przed udostępnieniem Zamawiającemu danych
osobowych jakichkolwiek osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy
wykonywaniu umowy, Wykonawca przekaże tym osobom informacje wymagane przepisami
dotyczącymi ochrony danych osobowych, a także poinformuje, iż klauzule
informacyjne Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej klauzula informacyjna RODO.
§ 10.
1. Wszelkie spory powstałe na tle wykonania umowy
Strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku
możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporów będą one rozstrzygane przez sąd
powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
2. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie
może przenosić na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających
z umowy, ani dokonać przelewu wierzytelności z niej wynikających.
3. W sprawach nieuregulowanych umową stosuje się
przepisy powszechnie obowiązujące prawa polskiego, w szczególności
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.
4. Załączniki stanowią integralną część umowy.
5. Umowa została sporządzona w formie
elektronicznej z użyciem kwalifikowalnych podpisów elektronicznych.
6. Umowa zostaje zawarta i wchodzi
w życie z dniem podpisania przez ostatnią ze Stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Kielce,
dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca:
……………………………………………….
……………………………………………….
Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
Miejsce
odbioru: …………………………….
…………………………….
Data
odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Nazwa |
Producent |
Nr
wersji |
Ilość |
|
|
|
|
Strony
oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze specyfikacją, a
dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami umowy nr
ADP.2302…..2025, z dnia ………………………
Strona
odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione przedmioty/urządzenia zostały
odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne przez uprawnionych pracowników.*
Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*
Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona
przekazująca:
Strona odbierająca:
…………………………… …………………………..
(Czytelny podpis i pieczęć)
(Czytelny podpis i pieczęć)
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
NIP: 6570234850, REGON: 000001407
tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76
Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php