Drukuj

Zapytanie ofertowe

Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D” Numer zapytania: ADP.2302.24.2025

Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D” Numer zapytania: ADP.2302.24.2025

  • Znak sprawy: ADP.2302.24.2025
  • Termin składania ofert: 2025-09-15 10:00
  • Opublikowano: 2025-09-05 13:15:35 przez Marcin Kmieciak

 

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

 

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym pn.: Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D” 

Numer zapytania: ADP.2302.15.2025

 

Zamówienie poniżej progu kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzam:

 

 

…………………………………….

Kierownik zamawiającego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kielce, 5 wrzesień 2025 r.


 

Rozdział 1. Dane zamawiającego

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce

NIP: 6570234850, REGON: 000001407

tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76

Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku

Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php

Rozdał 2. Tryb udzielenia zamówienia

1.    Zapytanie ofertowe jest prowadzane:

-        zgodnie z zasadą konkurencyjności i zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320);

-        zgodnie z Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.

2.    Zapytanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w ustawie.

3.    W zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest :

W części 1 Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

W części 2 Zakup  licencji edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.

5.    Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

6.    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

7.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.

8.    Zakup finansowany z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.”

 

 

 

 

 

Rozdział 4. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca przekaże Zamawiającemu oprogramowanie w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy.

Zamawiający dopuszcza przekazanie Zamawiającemu oprogramowania w formie elektronicznej (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu producenta).

Rejestracja oprogramowania oraz jego aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.

Po dokonaniu dostawy i aktywacji oprogramowania, Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację oprogramowania. Dokumentacja ta powinna zawierać co najmniej: nazwę oprogramowania nr seryjny (jeśli dotyczy), szczegóły dotyczące zakresu dostępu do poszczególnych komponentów. - ilości

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych w części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2), licząc od dnia aktywacji oprogramowania .

 

Rozdział 5. Podstawy wykluczenia

1.    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507) wyklucza się:

1)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy,

2)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy;

3)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust. 1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.

2.    W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

 

 

Rozdział 6. Kryteria oceny ofert

1.    Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

2.    Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny (cena – 100%).

3.    Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (punktacja 100%) a kolejne będą oceniane proporcjonalnie do niej.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6.    Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane pierwotnie w złożonych ofertach.

7.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

8.    Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą w zapytaniu ofertowym.

9.    Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia    w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

Rozdział 7. Sposób przygotowania oferty

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedna lub wszystkie części postepowania, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:

1)    Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia (załącznik nr 3),

2)    Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty (o ile Wykonawca nie wskazał w ofercie, danych, za pomocą których zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać sobie z bezpłatnej bazy danych), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

3)    Pełnomocnictwo – jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji wykonawcy w dokumentach rejestrowych,

4)    Dokumenty dołączane do oferty w języku innym niż polski muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,

5)    Wszystkie dokumenty dołączane do Oferty muszą być podpisane. Zamawiający wymaga, żeby dokumenty opatrzone były podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym).

2.    Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

4.    Cenę oferty należy podać w kwocie brutto, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.

5.    Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

6.    Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.

7.    Jeżeli w postępowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.

Rozdział 8. Pytania i wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego

1.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

2.    Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php

3.    Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie.

4.    Osoba do kontaktu: Marcin Kmieciak, tel.413497365; e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl.

Rozdział 9. Termin i miejsce złożenia oferty

1.    Ofertę należy złożyć do dnia 15.09.2025 r. do godziny 10:00.

2.    Ofertę należy złożyć drogą mailową na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako załącznik/załączniki do wiadomości w pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości należy zawrzeć informację: Oferta do postępowania nr ADP.2302.24.2025”.

3.    Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.

4.    Otwarcie ofert nastąpi 15.09.2025 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Rozdział 10. Informację dodatkowe   

1.    Zamawiający  dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

2.    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

3.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.

4.    Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy uzupełnienia, lub wyjaśnienia dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera informacje/oświadczenia nieprawdziwe lub niemożliwe do udokumentowania.

5.    Zamawiający poprawi w ofercie:

-        oczywiste omyłki pisarskie;

-        oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

-        inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

chyba, że mimo ich poprawiania oferta Wykonawcy jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.    Zamawiający wybierze do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę, który:

1)    nie został wykluczony z postępowania,

2)    jego oferta nie została odrzucona,

3)    jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert opisanych Rozdziale 6.

7.    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej prowadzonego zapytania a także skontaktuje się z wybranymi Wykonawcami, przesyłając informację emilem.

8.    Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 4) w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

9.    Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

13. Zamawiający unieważni postępowanie, w szczególności jeżeli.:

1)    do terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,

2)    wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu,

3)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

4)    postępowanie obarczone jest wadą.

Rozdział 11. Klauzula Informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 127/2018 z dnia 23.05.2018, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:

1.    Administratorem danych osobowych, przekazanych zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.

2.    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ujk.edu.pl.

3.    Dane osobowe, przekazane zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w procedurze Zapytania ofertowego, jak też- jeżeli do tego dojdzie-zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

4.    Odbiorcami pan/Pani danych osobowych są lub mogą być:

-        właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie wymaganych danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym.

6.    Dane osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu. Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w Projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej, o czym Beneficjent jest informowany pisemnie lub za pomocą CST2021.

7.    Osoba fizyczna, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez wykonawcę posiada:

1)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych

2)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

3)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

8.    Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,

9.    Osobie fizycznej, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez wykonawcę nie przysługuje:

1)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

3)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

10. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Załączniki do zapytania ofertowego stanowiące jego integralną część:

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 3 – Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia.

Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

 

 

 

Komisja akceptuje treść zapytania ofertowego oraz załączników:

 

1.    Dariusz Lenard ……………………………………….

2.    Jakub Matys …………………………………………….

3.    Beata Spudy ………………………………………..

4.    Katarzyna Florczyk-Kot…………………………………

5.    Marcin Kmieciak…………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OPZ

 

Część 1

Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji wieczystej do oprogramowania do modelowania 3D oraz projektowania parametrycznego, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych.

 

2. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Tworzenie, edycja i analiza geometrii 3D, w tym krzywych, powierzchni i brył. Modelowanie oparte na nurbsach oraz siatkach wielokątów. Generatywne modelowanie parametryczne przy użyciu interfejsu wizualnego. Projektowanie inżynierskie i architektoniczne. Eksport modeli do formatów obsługiwanych przez programy CAD, CAM i do druku 3D.

 

3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania :

- Tworzenie wodoszczelnej siatki wokół otwartych lub zamkniętych siatek, geometrii NURBS, SubD i chmur punktów.


- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

- Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi

- Możliwość instalacji lokalnej i pracy offline bez ograniczeń

- Interfejs użytkownika w języku polskim i angielskim

- Obsługa jednostek metrycznych i imperialnych

- Możliwość importu, edycji i eksportu plików w co najmniej następujących formatach:

(.3dm, .3ds, .ai , .dwg, .dxf, .gts, .igs, .iges, .obj, .pdf, .ply, .txt, .fbx, .raw, .svg, .skp, .stp, .step, .stl, .vda), import (.sldprt, .sldasm), eksport do (.pov, .dae, )

- Zaawansowane narzędzia edycji geometrii 3D, w tym operacje boole'owskie, wygładzanie i rekonstrukcja powierzchni

- Obsługa skryptowania i automatyzacji procesów projektowych za pomocą języków Python 3 i C#
- zintegrowany edytor skryptów

- Moduł projektowania parametrycznego oparty na edytorze wizualnym, umożliwiający tworzenie algorytmicznych definicji modeli 3D

- Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności poprzez wtyczki i skrypty użytkownika

- Obsługa renderowania wbudowanego oraz eksport do silników renderujących zewnętrznych
- współpraca z danymi 3D jak chmury punktów ze skanerów 3D i LiDAR

 

4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

5. Dostępność:

- możliwość przełączenia języka interfejsu aplikacji (co najmniej język polski i język angielski)

- możliwość dostosowania kolorystyki interfejsu aplikacji

 

 

6. Termin dostawy:

5 dni od daty podpisania umowy

 

7. Gwarancja i serwis:

 

8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy

 

11. Inne specyficzne wymagania:

 

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

 

Część 2

Zakup  licencja edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji                      i renderingu 3D


  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji do oprogramowania do wizualizacji i renderingu 3D, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

2. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji 3D z wykorzystaniem globalnego oświetlenia i śledzenia promieni. Renderowanie obrazów i animacji w wysokiej rozdzielczości. Praca z teksturami i materiałami PBR (Physically Based Rendering). Optymalizacja oświetlenia i kamer dla celów prezentacyjnych. Import modeli 3D z oprogramowania CAD i DCC. 0Eksport gotowych wizualizacji do formatów graficznych oraz sekwencji wideo

 

3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania :

- Licencja na 20 równoprawnych stanowisk komputerowych

- Licencja ważna przez 2 lata

 Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi

- Możliwość importu plików w co najmniej następujących formatach:

 

    Modele 3D: STEP, IGES, STL, OBJ, FBX, 3DS, DWG, DXF, SKP

    Pliki CAD: SolidWorks, Inventor, CATIA, Creo, NX, Rhino

    Tekstury i materiały: JPG, PNG, TIFF, EXR, HDR

 

- Możliwość eksportu renderowanych obrazów do formatów: PNG, JPEG, TIFF, EXR

- Silnik renderujący oparty na śledzeniu promieni (ray tracing)

- Obsługa oświetlenia HDRI oraz realistycznych źródeł światła

- Zaawansowane narzędzia do edycji materiałów, w tym warstwy i tekstury proceduralne

- Możliwość animacji parametrów obiektów, kamer i świateł

- Obsługa efektów postprodukcyjnych, takich jak głębia ostrości, rozmycie ruchu i soczewkowe efekty świetlne

- Możliwość rozbudowy funkcjonalności poprzez wtyczki i API

- Wsparcie dla renderingu sieciowego (network rendering)

4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

5. Dostępność:

Nie dotyczy

6. Termin dostawy:

 5 dni od daty podpisania umowy

7. Gwarancja i serwis:

 

8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania licencji

 

11. Inne specyficzne wymagania:

- Możliwość integracji z popularnym oprogramowaniem CAD i DCC w tym Rhinoceros

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

 Załącznik nr 2

Pełna nazwa firmy: …………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Siedziba i adres (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość, województwo):        ………………….……………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………

Nr KRS: ………………………… NIP:…………………………REGON:…………………………

Adres poczty elektronicznej:  …………………………………………………………

Numer telefonu:……………………………………………………………………………………..

Osoba do kontaktu: ……………………………………………………………………

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce

 

OFERTA

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego  pn. Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D”   Numer zapytania: ADP.2302.15.2025

Zamówienie poniżej progu kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

niniejszym składamy ofertę następującej treści:

w części 1 Oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania ilość – minimum 22 stanowiska. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami i w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym za cenę netto: ……………….. zł, brutto: ………………………zł w tym należy podatek VAT

 

w części 2 Oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami i w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym za cenę netto: ……………….. zł, brutto: ………………………zł w tym należy podatek VAT

 

 

1.    Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy.

2.    Rejestracja oprogramowania oraz jego aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.

Po dokonaniu dostawy i aktywacji oprogramowania, Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację oprogramowania. Dokumentacja ta powinna zawierać co najmniej: nazwę oprogramowania nr seryjny (jeśli dotyczy), szczegóły dotyczące zakresu dostępu do poszczególnych komponentów. - ilości

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych w części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2 ), licząc od dnia aktywacji oprogramowania

3.    Przedmiotowe zamówienie zrealizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną ofertą.

4.    Oświadczam/y, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5.    Oświadczamy, że wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w miejscu  i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

6.    Termin płatności – 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru.

7.    Oferowane przez nas urządzenia są fabrycznie nowe, posiada wszelkie wymagane  przepisami  prawa: świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. Zobowiązujemy się, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów.

8.    Osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie przedmiotu umowy są: …………………. tel. ……………., e:mial:………………..

9.    Informujemy, że dokumenty rejestrowe znajdują się w formie elektronicznej pod następującymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (należy zaznaczyć odpowiedni kwadrat)

ž      https://prod.ceidg.gov.pl

ž      https://ems.ms.gov.pl

ž      Inne (podać ścieżkę dostępu)……………………

10.  Informujemy, że wybór naszej Oferty:

ž      nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług*

ž      będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.*

Powyższy obowiązek podatkowy będzie dotyczył:

…………………………………………… o wartości netto: …………………………… zł[1]

11. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[2] wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[3].

12. Informujemy, że w przypadku wybrania oferty, umowę podpisywały będą:

 

1……………………………..                           ….……………………………

  (imię i nazwisko)                                                           (pełniona funkcja)

2……………………………..                           ….……………………………

  (imię i nazwisko)                                                           (pełniona funkcja)

 

 

     .......................... dnia ................ 2025r.

                                                                         

                                                                           ………….......................................................                                                                                                                                 
                                                        podpis/y Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych do
                                                               składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

…………………………………………….

nazwa i adres Wykonawcy

 

 

OŚWIADCZENIE

w zakresie podstaw wykluczenia

Na potrzeby zapytania ofertowego nr ADP.2302.24.2025, pn. Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D”  Numer zapytania: ADP.2302.15.2025

Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)[4].

............................................ dnia .....................          ……..………........................................................

                   podpis Wykonawcy

 

 



[1] Należy wpisać nazwę/rodzaj towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług oraz ich wartość netto; jeżeli nie dotyczy - skreślić

[2] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w  związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i  w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych oraz  uchylenia  dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

[3] W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

[4] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

 Część 1

Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji wieczystej do oprogramowania do modelowania 3D oraz projektowania parametrycznego, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych.

 

2. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Tworzenie, edycja i analiza geometrii 3D, w tym krzywych, powierzchni i brył. Modelowanie oparte na nurbsach oraz siatkach wielokątów. Generatywne modelowanie parametryczne przy użyciu interfejsu wizualnego. Projektowanie inżynierskie i architektoniczne. Eksport modeli do formatów obsługiwanych przez programy CAD, CAM i do druku 3D.

 

3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania :

- Tworzenie wodoszczelnej siatki wokół otwartych lub zamkniętych siatek, geometrii NURBS, SubD i chmur punktów.


- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

- Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi

- Możliwość instalacji lokalnej i pracy offline bez ograniczeń

- Interfejs użytkownika w języku polskim i angielskim

- Obsługa jednostek metrycznych i imperialnych

- Możliwość importu, edycji i eksportu plików w co najmniej następujących formatach:

(.3dm, .3ds, .ai , .dwg, .dxf, .gts, .igs, .iges, .obj, .pdf, .ply, .txt, .fbx, .raw, .svg, .skp, .stp, .step, .stl, .vda), import (.sldprt, .sldasm), eksport do (.pov, .dae, )

- Zaawansowane narzędzia edycji geometrii 3D, w tym operacje boole'owskie, wygładzanie i rekonstrukcja powierzchni

- Obsługa skryptowania i automatyzacji procesów projektowych za pomocą języków Python 3 i C#
- zintegrowany edytor skryptów

- Moduł projektowania parametrycznego oparty na edytorze wizualnym, umożliwiający tworzenie algorytmicznych definicji modeli 3D

- Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności poprzez wtyczki i skrypty użytkownika

- Obsługa renderowania wbudowanego oraz eksport do silników renderujących zewnętrznych
- współpraca z danymi 3D jak chmury punktów ze skanerów 3D i LiDAR

 

4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

5. Dostępność:

- możliwość przełączenia języka interfejsu aplikacji (co najmniej język polski i język angielski)

- możliwość dostosowania kolorystyki interfejsu aplikacji

 

 

6. Termin dostawy:

5 dni od daty podpisania umowy

 

7. Gwarancja i serwis:

 

8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy

 

11. Inne specyficzne wymagania:

 

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

 

Część 2

Zakup  licencja edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji                      i renderingu 3D


  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji do oprogramowania do wizualizacji i renderingu 3D, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

2. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji 3D z wykorzystaniem globalnego oświetlenia i śledzenia promieni. Renderowanie obrazów i animacji w wysokiej rozdzielczości. Praca z teksturami i materiałami PBR (Physically Based Rendering). Optymalizacja oświetlenia i kamer dla celów prezentacyjnych. Import modeli 3D z oprogramowania CAD i DCC. 0Eksport gotowych wizualizacji do formatów graficznych oraz sekwencji wideo

 

3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania :

- Licencja na 20 równoprawnych stanowisk komputerowych

- Licencja ważna przez 2 lata

 Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi

- Możliwość importu plików w co najmniej następujących formatach:

 

    Modele 3D: STEP, IGES, STL, OBJ, FBX, 3DS, DWG, DXF, SKP

    Pliki CAD: SolidWorks, Inventor, CATIA, Creo, NX, Rhino

    Tekstury i materiały: JPG, PNG, TIFF, EXR, HDR

 

- Możliwość eksportu renderowanych obrazów do formatów: PNG, JPEG, TIFF, EXR

- Silnik renderujący oparty na śledzeniu promieni (ray tracing)

- Obsługa oświetlenia HDRI oraz realistycznych źródeł światła

- Zaawansowane narzędzia do edycji materiałów, w tym warstwy i tekstury proceduralne

- Możliwość animacji parametrów obiektów, kamer i świateł

- Obsługa efektów postprodukcyjnych, takich jak głębia ostrości, rozmycie ruchu i soczewkowe efekty świetlne

- Możliwość rozbudowy funkcjonalności poprzez wtyczki i API

- Wsparcie dla renderingu sieciowego (network rendering)

4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

5. Dostępność:

Nie dotyczy

6. Termin dostawy:

 5 dni od daty podpisania umowy

7. Gwarancja i serwis:

 

8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania licencji

 

11. Inne specyficzne wymagania:

- Możliwość integracji z popularnym oprogramowaniem CAD i DCC w tym Rhinoceros

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 Załącznik nr 4

PROJEKT UMOWA NR ADP.2302……...2025

zawarta w dniu …………………….. r. w Kielcach pomiędzy:

UNIWERSYTETEM Jana Kochanowskiego w Kielcach   z siedzibą w Kiel­cach przy ul. Żeromskiego 5, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:

…………………………………

a

…………………….. zwanym w treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:

w rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego                  w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r. poz. 1320) oraz § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach o następującej treści:

 

§ 1.Przedmiot umowy

1.      Przedmiotem umowy jest zakup przez Zamawiającego licencji, zgodnie ze Zapytaniem ofertowym, Ofertą Wykonawcy oraz załączonym do niej Formularzem cenowym. Przedmiot umowy obejmuje:

W części 1 Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

W części 2 Zakup  licencji edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

Zapytanie ofertowe, Oferta Wykonawcy oraz załączony do niej Formularz cenowy stanowią załączniki do niniejszej umowy.

2.      Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

 

 

 

 

 

§ 2.

Termin realizacji

1.      Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje do oprogramowania w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy.

2.      Zamawiający dopuszcza przekazanie Zamawiającemu licencji w formie elektronicznej (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu producenta).

3.      Rejestracja oraz  aktywacja licencji leży po stronie Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.

4.      Po dokonaniu dostawy i aktywacji, Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację dostarczonych licencji. Wykonawca zobowiązany jest poprzez dostarczone licencje do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych w części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2), licząc od dnia aktywacji oprogramowania .

 

 

§ 3.

Warunki płatności

1.    Wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z dostawą.

2.    Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za wykonanie przedmiotu umowy opisanego w § 1 cenę brutto  ………………………. zł  (słownie złotych: ………………………./100) w tym podatek VAT zgodny z obowiązującymi przepisami.

3.    Za nadzór nad realizacją Umowy oraz współdziałanie przy jej wykonaniu odpowiadają ze strony:

Zamawiającego: Pan/i ………………. – tel. ……………, e-mail: ………………..,

Wykonawcy: Pan/i ……………….. – tel. ……………., e-mail: ……………..

4.    Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik do umowy. Odbioru przedmiotu umowy dokona przedstawiciel Zamawiającego

5.    Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT.

6.    Zamawiający dokona płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

7.    W przypadku nieterminowej zapłaty faktury Wykonawcy przysługuje prawo naliczania ustawowych odsetek za opóźnienie.

 

§ 4.

Kary umowne

1.     Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych w wysokości:

1)    50 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dotrzymaniu terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1, nie więcej jednak niż 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto,

2)    w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto,

2.     W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto. Zapis powyższy nie dotyczy odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w sytuacji wskazanej w art. 456. Ustawy (który to przepis stosuje się odpowiednio) oraz w sytuacjach przewidzianych w § 7.

3.     Strony mogą dochodzić odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne, na zasadach ogólnych.

4.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

5.     Ciężar wykazania, okoliczności uzasadniających odstąpienie od nałożenia kary umownej obciąża stronę, na którą może być nałożona kara umowna zgodnie z postanowieniami umowy.

6.     Żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. W przypadku zaistnienia siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę  i Strony uzgodnią tryb dalszego postępowania.

 

§ 5.

Gwarancja

1.    Wykonawca gwarantuje, że dostarczone licencje do oprogramowania będą zgodne    z opisem przedmiotu zamówienia i będą działać poprawnie przez cały okres jej trwania, zapewniając nieprzerwany dostęp do wszystkich opisanych funkcjonalności.

2.    Wykonawca zapewni dostęp do wsparcia technicznego w języku polskim lub angielskim. Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy w części 1. Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania licencji  w części 2.

3.    W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, licencyjnych lub braku dostępu do oprogramowania, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia                 w uzgodnionym czasie reakcji, nie dłuższym niż [48 h].

4.    Oprogramowanie licencjonowane będzie działało zgodnie ze specyfikacją wymagań zamieszczonych w Zapytaniu ofertowym.

 

§ 6.

Odpowiedzialność Wykonawcy za wady prawne

1.  Wykonawca zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia nie posiada wad prawnych oraz jest wolny od roszczeń osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw

2.  Jeżeli Zamawiający poinformuje Wykonawcę o jakichkolwiek roszczeniach osób trzecich zgłaszanych wobec Zamawiającego w związku z oprogramowaniem,                     w szczególności zarzucających naruszenie praw własności intelektualnej, Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej                           i żądanej przez Zamawiającego pomocy zmierzającej do wykazania bezzasadności tychże roszczeń lub podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu.

3.  W razie wytoczenia przeciwko Zamawiającemu powództwa z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, Wykonawca wstąpi do postępowania w charakterze strony pozwanej, a w razie braku takiej możliwości wystąpi z interwencją uboczną po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do bezzwłocznego poinformowania Wykonawcy o takich roszczeniach i umożliwi Wykonawcy pełny                    i aktywny udział  w postępowaniu dotyczącym tych roszczeń. 

4.  W razie niewykazania bezzasadności roszczeń wskazanych w ust 1 – 3, Wykonawca zaspokoi wszelkie roszczenia orzeczone wobec Zamawiającego prawomocnym orzeczeniem sądu, a także zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty związane z prowadzeniem postępowania sądowego.

5.  Na czas trwania dochodzenia roszczeń przez osoby trzecie, Wykonawca na swój własny koszt, zapewni Zamawiającemu możliwość korzystania z oprogramowania (również innego niż zaoferowane w ofercie), które będzie zgodne z Umową oraz wymaganiami Zapytania ofertowego, a także będzie wolne od roszczeń osób trzecich. W przypadku braku realizacji obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% kwoty brutto określonej w § 3 ust. 2.

6.  Na mocy niniejszej umowy Wykonawca zapewni udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej licencji na korzystanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z oprogramowania na ilości stanowisk zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia i zgodnie ze standardową umową licencyjną producenta oprogramowania dostarczaną z oprogramowaniem.

7.  Wykonawca oświadcza, że dostarczone wraz z oprogramowaniem licencje  umożliwiają korzystanie z oprogramowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w SWZ dla celu, dla którego zostały zakupione, w szczególności na następujących polach eksploatacji:

1) wprowadzanie programu do pamięci komputerów Zamawiającego,

2) usuwanie z pamięci komputerów,

3) stosowanie programu zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod kontrolą Zamawiającego,

4) korzystanie z dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę,

5) sporządzanie kopii programu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,

6) wykorzystanie programu podczas pokazów lub prezentacji publicznych,

7) tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany                                w oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,

8) modyfikowanie i rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,

9) trwałe lub czasowe zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień określonych w pkt. 1-8 powyżej.

8.  Wynagrodzenie określone w § 3 obejmuje wynagrodzenie za korzystanie
z oprogramowania (oraz jego aktualizacji) na polach eksploatacji wskazanych w ust. 7 oraz na zasadach określonych w licencji.

9.  Wykonawca oświadcza, że dostarczone oprogramowanie jest legalne oraz że jest uprawniony do dystrybucji jego wersji licencyjnych zgodnie z wymogami producentów oprogramowania.

10.         Wykonawca zapewni dostarczanie zaktualizowanych najnowszych wersji oprogramowania w ramach ustalonego wynagrodzenia w okresie trwania licencji.

11.  Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu licencji na oprogramowanie będącego przedmiotem zamówienia oraz oświadcza, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania                         w ramach zwykłego użytkowania z w ramach licencji z oprogramowania zgodnie z warunkami prawa do subskrypcji na oferowane oprogramowanie.

10.  Wykonawca oświadcza, że posiada niczym nieograniczone prawa do udzielenia lub zapewnienia udzielenia na rzecz Zamawiającego licencji na oprogramowanie.

 

§ 7.

Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego

1.    Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od całości lub części umowy w następujących okolicznościach:

1)    zwłoka Wykonawcy w terminie realizacji przedmiotu umowy przekroczy 20 dni,

2)    Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn lub – mimo otrzymania pisemnego wezwania – nie wykonuje lub nienależycie wykonuje zobowiązania wynikające z umowy.

Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie uchybia możliwości odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.

2.    W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach tam wymienionych.

3.    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć drugiej Stronie w formie pisemnej. Oświadczenie to musi zawierać uzasadnienie.

4.    W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron, Wykonawca zachowuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za przedmiot umowy zrealizowany do dnia odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia.

5.    Odstąpienie Zamawiającego od umowy nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej lub odszkodowania.

 

§ 8.

Zmiany umowy

1.    Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:

1)    wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;

2)    wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonywanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.

2.    W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.

3.    Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez Strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia, chyba że niniejsza umowa nie przewiduje konieczności zawierania aneksu w przypadku zaistnienia określonej podstawy prawnej jej zmiany.

§9.

1.    Strony zobowiązują się do przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781), ustawą wdrożeniową oraz Wytycznymi dotyczącymi warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027.

2.    W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na potrzeby realizacji niniejszej umowy Strony zobowiązują się do przestrzegania przepisów prawa powszechnego, w tym w szczególności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych; RODO).

3.    Przed udostępnieniem Zamawiającemu danych osobowych jakichkolwiek osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu umowy, Wykonawca przekaże tym osobom informacje wymagane przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, a także poinformuje, iż klauzule informacyjne Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej klauzula informacyjna RODO.

§ 10.

1.    Wszelkie spory powstałe na tle wykonania umowy Strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporów będą one rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

2.    Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenosić na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających z umowy, ani dokonać przelewu wierzytelności z niej wynikających.

3.    W sprawach nieuregulowanych umową stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.

4.    Załączniki stanowią integralną część umowy.

5.    Umowa została sporządzona w formie elektronicznej z użyciem kwalifikowalnych podpisów elektronicznych.

6.    Umowa zostaje zawarta i wchodzi w życie z dniem podpisania przez ostatnią ze Stron.

 

       ZAMAWIAJĄCY:                                                                      WYKONAWCA:


 

Kielce, dnia ………………………

WZÓR

PROTOKÓŁ ODBIORU z dnia …………………………………………

Dostawca: ……………………………………………….

                  ……………………………………………….

Odbiorca: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

                 ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce

Miejsce odbioru: …………………………….

                            …………………………….

Data odbioru: ………………………………….

Dostarczono:

Nazwa

Producent

Nr wersji

Ilość

 

 

 

 

Strony oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze specyfikacją, a dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami umowy nr ADP.2302…..2025,  z dnia ………………………

Strona odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione przedmioty/urządzenia zostały odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne przez uprawnionych pracowników.*

Strona odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach do protokołu.*

Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

Strona przekazująca:                                                           Strona odbierająca:

……………………………                                                                …………………………..                                                                                          (Czytelny podpis i pieczęć)                                                (Czytelny podpis i pieczęć)

 

 

 

 

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
NIP: 6570234850, REGON: 000001407
tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76
Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php