Drukuj

Zapytanie ofertowe

Usługa analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego

Usługa analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego

  • Znak sprawy: KU.2302.43.2025
  • Termin składania ofert: 2025-11-19 11:00
  • Opublikowano: 2025-11-12 10:31:10 przez Siewierska Anna

     Nazwa oraz adres zamawiającego

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5

25-369 Kielce

adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl

adres elektronicznej skrzynki ePUAP: /UJK/skrytkaESP

adres poczty elektronicznej: dzp@ujk.edu.pl ; anna.siewierska@ujk.edu.pl

tel.: 41/3497275, 41/3497277, faks: 41/3445615

Godziny pracy: 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku.

2.          Ochrona danych osobowych

1.   Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119

z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, tel.: 41/3497200;

2)   administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji.

4)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.

5)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane

w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8)   posiada Pani/Pan:

a)        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

b)        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

d)        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

9)   nie przysługuje Pani/Panu:

a)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10)   przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

3.            Tryb udzielenia zamówienia

1.       Niniejsze postępowanie prowadzone  jest w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

2.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

4.               Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest analiza próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego.

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

71900000-7: Usługi laboratoryjne

 

5.               Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

6.               Warunki udziału w postępowaniu

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie usługi (każda w ramach odrębnej umowy): Usługi analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego za kwotę minimum 40.000,00 zł– oświadczenie w treści oferty;

- aktualny certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-2

 

3.        Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

7.            Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:

a)    wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę usług spełniających wymagania określone w zapytaniu ofertowym- załącznik nr 4;

c)    aktualny certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC     

       17025:2018-2

 

8.   Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

9.   Sposób komunikacji oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów

1.     Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:

1)     w zakresie proceduralnym: Anna Siewierska, tel.: 413497275, (anna.siewierska@ujk.edu.pl).

2)      w zakresie merytorycznym: Rafał Kozłowski, tel.: 413496429, (rafal.kozlowski@ujk.edu.pl).

2.     Cała komunikacja w postępowaniu odbywa się za poczty elektronicznej: anna.siewierska@ujk.edu.pl

 

10.            Sposób obliczenia ceny oferty

1.       Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 formularz ofertowy.

2.       Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w zapytaniu ofertowym. Ustalenie stawki podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu należy do obowiązków Wykonawcy.

3.       Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.       Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.       Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.

6.       Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.

7.       Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek:

1)    poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;

2)    wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;

3)    wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;

4)    wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

8.       Wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. 

 

11.    Termin związania ofertą

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

12.    Sposób i termin składania i otwarcia ofert

1.       Ofertę należy złożyć do dnia 19.11.2025 r. do godziny 11:00

Ofertę podpisaną i zeskanowaną należy wysyłać na adres anna.siewierska@ujk.edu.pl

Oferta musi być opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą i klauzulą „ za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika ( wtedy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo) , pod rygorem nieważności albo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2025 r. o godzinie 11:30. 

 

13.    Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla  zamówienia:

Lp.

Kryterium

Waga kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1

Cena brutto

100%

100

 

 

 

 

 

1.       Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1)           Cena – waga 100 %

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------   x 100 pkt

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

 

1.               Punktacja przyznawana ofertom w kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

2.               Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i zapytaniu ofertowym  oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

3.               W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

a)       Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)      Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2)                Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

2.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

3.       Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.



1) w zakresie proceduralnym: Anna Siewierska, tel.: 413497275, (anna.siewierska@ujk.edu.pl).
2) w zakresie merytorycznym: Rafał Kozłowski, tel.: 413496429, (rafal.kozlowski@ujk.edu.pl).