Usługi analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego
Usługi analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego
- Znak sprawy: KU.2302.49.2025
- Termin składania ofert: 2025-12-12 08:00
- Opublikowano: 2025-12-04 13:32:09 przez Siewierska Anna
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie: „Usługi analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Nr postępowania: KU.2302.49.2025
Zatwierdzam:
Tomasz Czajewicz
Kanclerz UJK
Kielce, dnia 04.12.2025r.
KU.2302.43.2025
2
1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
adres elektronicznej skrzynki ePUAP: /UJK/skrytkaESP
adres poczty elektronicznej: dzp@ujk.edu.pl ; anna.siewierska@ujk.edu.pl
tel.: 41/3497275, 41/3497277, faks: 41/3445615
Godziny pracy: 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku.
2. Ochrona danych osobowych
1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, tel.: 41/3497200;
2)
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji.
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
KU.2302.43.2025
3
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3. Tryb udzielenia zamówienia
1.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
2.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest analiza próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego z podziałem na dwie części.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71900000-7: Usługi laboratoryjne
5. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 1 i 2 części :
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie usługi (każda w ramach odrębnej umowy): Usługi analizy próbek opadu atmosferycznego mokrego i opadu atmosferycznego całkowitego za kwotę minimum 30.000,00 zł– oświadczenie w treści oferty;
KU.2302.43.2025
4
- aktualny certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-2
3.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
7. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę usług spełniających wymagania określone w zapytaniu ofertowym- załącznik nr 4;
c) aktualny certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC
17025:2018-2
8. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
9. Sposób komunikacji oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów
1.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1)
w zakresie proceduralnym: Anna Siewierska, tel.: 413497275, (anna.siewierska@ujk.edu.pl).
2)
w zakresie merytorycznym: Rafał Kozłowski, tel.: 413496429, (rafal.kozlowski@ujk.edu.pl).
2.
Cała komunikacja w postępowaniu odbywa się za poczty elektronicznej: anna.siewierska@ujk.edu.pl
10. Sposób obliczenia ceny oferty
1.
Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 formularz ofertowy.
2.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w zapytaniu ofertowym. Ustalenie stawki podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu należy do obowiązków Wykonawcy.
3.
Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
6.
Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
7.
Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania
KU.2302.43.2025
5
kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8.
Wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
11. Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Sposób i termin składania i otwarcia ofert
1.
Ofertę należy złożyć do dnia 12.12.2025 r. do godziny 8:00
Ofertę podpisaną i zeskanowaną należy wysyłać na adres anna.siewierska@ujk.edu.pl
Oferta musi być opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą i klauzulą „ za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika ( wtedy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo) , pod rygorem nieważności albo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2025 r. o godzinie 8:30.
13. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert (dotyczy części 1 i2 ).
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla zamówienia:
Lp.
Kryterium
Waga kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1
Cena brutto
100%
100
1.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1)
Cena – waga 100 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
KU.2302.43.2025
6
1.
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
2.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
3.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
a)
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b)
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2)
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
13. Wykaz załączników
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Opis przedmiotu zamówienia
Formularz ofertowy
Załącznik nr 3
Projekt umowy
Załącznik nr 4
Wykaz usług
Zatwierdziła komisja
1) w zakresie proceduralnym: Anna Siewierska, tel.: 413497275, (anna.siewierska@ujk.edu.pl).
2) w zakresie merytorycznym: Rafał Kozłowski, tel.: 413496429, (rafal.kozlowski@ujk.edu.pl).

Drukuj