Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Znak sprawy: ADP.2301.20.2021
- Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00
- Opublikowano: 2021-04-01 15:01:04 przez Marcin Kmieciak
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 3497277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Numer sprawy: ADP.2302.20.2021
Kielce dnia 01.04.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podstawie art. 11
ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
zapraszamy do złożenia oferty pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego”.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór
stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. (liczba
części w postepowaniu : 8)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa systemu sprzętu komputerowego i elektronicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
Główny 302000001
30237200-1
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Dostarczone produkty muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie
mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
przedmiot zamówienia w oryginalnych opakowaniach.
2. Dostarczone produkty powinny
być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami i
normami.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczenia i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez
Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji: zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający będzie się ubiegał
o dokument upoważniający do zastosowania zerowej stawki podatku VAT na
podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dn. 11 marca 2004r. o podatku od
towarów i usług (tj. Dz. U. 2004r. Nr 54 poz. 535 ze zm.). Wykonawca wybrany do
realizacji zamówienia zobowiązany jest do naliczenia VAT zgodnie aktualną/
podstawową stawką podatku VAT na ten sprzęt. W związku z powyższym prosimy o
skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej na dzień składania ofert stawki
podatku VAT a w przypadku otrzymania pisma z MNiSW z którego będzie wynikała
zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 % „ zwolnienie z VAT”, Wykonawca będzie
zobowiązany dokonać korekty wystawionej faktury VAT o wartość wpłaconego
podatku.
IV. TERMIN, MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie max. 7
dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być
dostarczony do jednostek organizacyjnych Uczelni w Kielcach wskazanych przez
Zamawiającego.
3. Dokładny termin dostawy należy
bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.
4. Wykonawca będzie związany
złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O
ZAMÓWIENIE:
Zamawiający nie stawia żadnego
warunku w tym zakresie.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą
następujące kryteria:
1. Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100)
zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
Ilość pkt. =
------------------------------ x 100
Cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium
przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna zawierać
wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w
formie pisemnej w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną
trwałą czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Każda zadrukowana strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i
parafowana lub podpisana (pieczątka firmy oraz imienna pieczątka i podpis)
przez wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy.
Załączniki do oferty stanowią jej
integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Do oferty należy dołączyć:
a. Formularz oferty – wzór stanowi
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
b. Pełnomocnictwo – jeśli ofertę
podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach
rejestrowych.
c. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d. Specyfikację techniczną
oferowanych produktów.
3. Treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cenę oferty należy podać w
kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego
miejsca po przecinku.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy.
6. Cena ostateczna powinna
obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA
OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć w
zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego tj.: Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział
Zamówień Publicznych, pokój nr 04, do dnia 09.04.2021 r., do godziny
10:00
2. Koperta (opakowanie) z ofertą
powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona
w następujący sposób: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego
, numer sprawy ADP.2302.20.2021”. Nie otwierać przed 09.04.2021r., godzina
10:00
3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej,
podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres
podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający
niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o
unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do
zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania
oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą
elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści
ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania
wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania
wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca
winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.20.2021.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył
inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod
numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa
sprzętu komputerowego i elektronicznego” nr ADP.2302.20.2021 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w
art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania:
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy.
3. Projekt umowy.
UWAGA: W związku z tym że każdy z pozycji będzie finansowana z
różnych źródeł, wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany
będzie do wystawienia osobnych faktur na
każdą z pozycji osobno.
ZATWIERDZAM
……..…………….……………..
Kanclerz
UJK
Opis przedmiotu zamówienia
Część
1 Dostawa dla Instytutu Fizyki Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK
a)
ZPPZ/2021/00493
1)
Dysk HDD
4TB 3.5” typu NAS – 6 szt.
Pojemność: min. 4000 GB
Format: 3.5"
Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s)
Pamięć podręczna cache: min. 256 MB
Prędkość obrotowa: 7200 obr./min
Niezawodność MTBF: min. 1 000 000 godz.
Dodatkowe informacje: Zwiększona odporność na drgania, Zgodność z
systemami NAS
Gwarancja: min. 60 miesięcy (gwarancja producenta)
2) Dysk SSD 1TB 2.5” typu NAS - 3 szt.
Przeznaczenie
produktu: NAS
Pojemność:
min. 1000 GB
Format:
2.5"
Interfejs:
2,5" SATA
Prędkość
odczytu (maksymalna): min. 560 MB/s
Prędkość
zapisu (maksymalna): min. 530 MB/s
Rodzaj
kości pamięci: TLC
Niezawodność
MTBF: min. 2 000 000 godz.
Radiator:
Nie
Gwarancja:
min. 60 miesięcy (gwarancja producenta)
3) Pamięć RAM – 2 szt.
Typ
produktu: Pamięć RAM do serwera
Pojemność:
32GB (1x32GB)
Rodzaj
pamięci: 288-PIN RDIMM
Typ
pamięci: DDR4
Częstotliwość:
2400MHz
Napięcie
(Volt): 1.2
Opóźnienie
(CL): maks. 17
Rank:
2Rx4
ECC:
ECC Registered
4) Karta sieciowa PCIe 10GbE – 2 szt.
Architektura:
10GbE
Złącze:
SFP+
Ilość
portów: 2
Typ
złącza magistrali: PCI Express 3.0 x8
Format:
Low Profile
5) Przewód sieciowy wraz z modułami SFP+ 4 szt.
Kabel
Pas CPR Cab ETH 10GbE 10Gb/s SFP+
Długość:
2m
b)
ZPPZ/2021/00419
i ZPPZ/2021/00420
1)
Tablet graficzny – 3 szt
Typ produktu: Tablet piórkowy
Technologia: Rezonans elektromagnetyczny
Wymiany obszaru roboczego min.: 150 x 90 mm
Rozdzielczość min: 100 linii na 1 mm
Poziomy nacisku: 4096
Typ połączenia: USB, Bluetooth
Waga max: 300 g
Typ rysika: Bezbateryjny, bezprzewodowy
Przyciski: ExpressKeys
Wielodotyk: Nie
Zasilanie: Wbudowany akumulator, USB
Zgodność z systemami: Mac OS X, Windows
Akcesoria / Wyposażenie: Wymienne końcówki, pióro Pen
4K, instrukcja obsługi, przewód USB
Kolor: czarny
Gwarancja min.: 24 miesiące
Część
2 Dostawa dla Instytutu Fizyki Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK
a)
ZPPZ/2021/00424
Zasilacz do laptopa Lenovo Think
Pad 13 cali- 1 szt.
1)
Input 100-240V
1.8A,50-60Hz 2) Output 20V, 3.25A, moc zasilacza 65W Max, wtyk prostokątny
(slim tip)
b)
ZPPZ/2021/0509
1)
Tablet
– 1 szt.
Przekątna ekranu: 10" - 11”
Rozdzielczość ekranu, min: 2100 x 1600
Typ ekranu: IPS
Pamięć Ram, min.: 3GB
Pamięć wbudowana, min: 128 GB
Zainstalowany system operacyjny: iPadOS lub odpowiednik
Czytnik linii papilarnych: Tak
Łączność: Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth
Aparat, min 2 szt: 1 x przód, 1 x tył
Dodatkowe informacje: wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon
Kolor: Szary lub zbliżony
Gwarancja, min: 12 miesięcy
Rysik dedykowany do tabletu:
Typ połączenia: Bluetooth
2)
Multimedialny
projektor komputerowy – 1 szt.
Technologia LCD
Typ lampy Lampa metalohalogenkowa
Jasność lampy min. 4000 Ansi Lumen
Rozdzielczość min. Full HD
1920 x 1080
Format 16:10 lub 16:9
Kontrast min. 15000 : 1
Szumy urządzenia max. 40 dB
Żywotność lampy min. 5000 h
Stosunek projekcji min.
1.4-2.2 : 1
Korekcja trapezu w poziomie min.
20 °
Korekcja trapezu w pionie min.
30 °
Wejścia (minimum) 2 x HDMI
(w tym jedno zgodne z MHL),1 x port Ethernet, 1 x RS232,1 x Composite-Video,1 x USB typu A,1 x USB typu
B, 2 x VGA, 1 x 3,5 mm Mini Jack
Wyjścia (minimum) 1 x VGA,
1 x 3,5 mm Mini Jack
Parametry projektora Zgodność
z MHL, Miracast, USB Display; Wbudowany głośnik, obsługa łączności WiFi
Waga produktu max. 4,5 kg
Wyposażenie Kabel VGA,
Oprogramowanie (CD), wbudowany moduł W-LAN
Gwarancja min. 36
miesięcy
c)
ZPPZ/2021/00576
Tablet ekonomiczny 10” – 1 szt.
• Przekątna ekranu: 10.1 cali, IPS
• Rozdzielczość ekranu min: 1920x1080
• Pamięć RAM min: 3GB
• Pamięć Flash min.: 32GB
• Ilość rdzeni procesora min.: 8
• Modem: 4G LTE
• Aparat fotograficzny: 5 Mpix, lampa błyskowa
• Obsługa kart pamięci: microSD
• Głośniki: stereo
• Pojemność akumulatora min: 5100 mAh
• Komunikacja: microUSB, Wifi a/b/g/n/ac, Bluetooth
• System operacyjny: Android 8.0 lub nowszy – lub odpowiednik
•
Czujniki: zbliżeniowy, akcelome
Część
3 Dostawa dla Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa UJK
a)
ZPPZ/2021/00482
Laptop ekonomiczny- 1 szt
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 4000 pkt.
Ekran LCD: błyszczący o przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość
min. 1366 x 768 pikseli
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2133 MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 240 GB
Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI
Komunikacja: LAN 100 Mbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11ac Interfejsy:
min. 3 x USB w tym min. 1 x
USB 3.0 Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik
kart pamięci,
wyodrębniona klawiatura numeryczna, karta dźwiękowa
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny
Waga: maks. 2,5 kg
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu
bez potrzeby
ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający
poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do
zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania
użytkowników z usługą
katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami:
Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco
Poland, System InformacjiPrawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich
wyżej wymienionych
programów.
b)
ZPPZ/2021/00490
1)
Słuchawki
bezprzewodowe Bluetooth z mikrofonem – 1 szt.
Typ głośnika Neodymowe
Czułość [dB] 111
Impedancja [Ω] 32
Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20
Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000
Transmisja bezprzewodowa Bluetooth
Dźwięk przestrzenny 7.1
Mikrofon Tak
Typ mikrofonu Jednokierunkowy
Czułość mikrofonu [dB] -40
Pasmo przenoszenia mikrofonu max. [Hz] 10000
Pasmo przenoszenia mikrofonu min. [Hz] 100
Aktywna redukcja szumów Tak
Złącze micro USB
Regulacja głośności Tak
Zasięg [m] Minimum 12
Typ słuchawek Nauszne
Waga [g] Mniej niż 350 g.
Gwarancja 24 miesiące
2)
Mikrofon
– 1 szt
Gwarancja 2 lata w serwisie
sprzedawcy
Rodzaj mikrofonu pojemnościowy
Kierunkowość kardioidalna
Typ komputerowy
Komunikacja z urządzeniem przewodowa
Statyw tak (trójnóg)
Złącze 1 x USB
Pasmo przenoszenia 20 - 20000 Hz
Czułość mikrofonu -45 dB
Impedancja mikrofonu 2200
Ohm
Zasilanie USB z urządzenia
Zawartość zestawu mikrofon, kosz
antywibracyjny, kabel USB, statyw
3)
Kamera
USB – 1 szt.
Typ sensora CCD
Rozdzielczość 1920 x
1080
Kompresja wideo H.264
Focus Tak
Interfejs i zasilanie USB
Mikrofon wbudowany Tak
Funkcja wideokonferencji Tak
Wyposażenie Zaczep do notebooka
Gwarancja 36 miesięcy
Część
4 Dostawa dla Instytutu Chemii UJK
ZPPZ/2021/00581
Laptop zaawansowany 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 8100 pkt.
Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920 x
1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (2400 MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 480 GB
Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI
Karta dźwiękowa: stereo
Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac , 1 x USB
3.1 typ C, 2 x USB 3.0
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart
pamięci, wyodrębniona klawiatura numeryczna
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny
Waga: maks. 2.2 kg
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu
bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji
Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu
Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi
wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy
konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
Część
5 Dostawa dla Instytutu Matematyki UJK
ZPPZ/2021/00522
i ZPPZ/2021/00544
1)
Zestaw
ekonomiczny, All in One przeznaczony do pracy biurowej i administracyjnej oraz
do pracowni komputerowych. – 1 zestaw
Rodzaj: All in One
przekątna ekranu: min. 23.8 cali
rozdzielczość: min. 1920 x 1080
procesor: min. 7100 pkt. w CPU Mark, min. 3 MB Cache
pamięć RAM: min 8 GB, DDR4-2666
dysk twardy: SSD min. 480 GB
karta graficzna: zintegrowana
złącza: 1 x HDMI, min. 3 x USB w tym min. 1 x USB 3.0
komunikacja: LAN 10/100/1000, WLAN 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera
gwarancja: min. 2 lata (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu
bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną
partycję dysku SSD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i
profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową
Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami:
Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH,
Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System
Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
Mysz i klawiatura: Klawiatura pełnowymiarowa, układ polski QWERTY, Mysz
optyczna USB
2)
Laptop
ultrabook 15.6” – 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 13500 pkt.
Ekran LCD: przekątna 15,6" cala, matowy, EWV/IPS
Maksymalna wysokość laptopa: 18 mm
Nominalna rozdzielczość: min. 1920 x 1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4
Dysk twardy: SSD M.2 PCIe o pojemności min. 512 GB
Karta graficzna: zintegrowana
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI 1.4 (pełnowymiarowe)
Karta dźwiękowa: stereo
Łączność: Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth 5
Złącza: min. 4 porty USB w tym min. 1 x USB 3.x oraz 1 x USB Typu-C
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart
pamięci(microSD), wydzielona klawiatura numeryczna, czytnik linii papilarnych
Materiał wykonania: aluminium
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny
Kolor dominujący: Szary / srebrny
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu
bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
3)
Przejściówka
HDMI – VGA – 1 szt.
Typ: adapter
Standard: HDMI, VGA
Końcówka 1: 1 x HDMI
Końcówka 2: 1 x VGA gniazdo
Kolor: czarny
4)
Ultra
Fractal 6 Extended Edition – 1 licencja.
5)
Oprogramowanie
„CorelDraw Standard 2020 Edu”, 1 stanowisko
- lub równoważne spełniające
następujące parametry: oprogramowanie służące do tworzenia grafiki wektorowej
(od prostych linii i kształtów do skomplikowanych prac), projektowania układów
stron (w tym ulotek, broszur, zaawansowanych dokumentów), edycji zdjęć, dające
pełną kontrolę nad każdym elementem wyglądu (grafika, tekst, czcionka, itp.),
Program umożliwia dobranie koloru wypełnienia lub przezroczystości,
eksport plików graficznych, możliwość skorzystania z gotowych do wykorzystania
materiałów (grafik wektorowych, zdjęć, czcionek, wypełnień i szablonów).
Zapewnia również zgodność z popularnymi formatami plików (GIF, JPG, PNG, BMP,
CPT, CPX, CMX,FILL, TXT, PDF, DOCX, PSD, TIFF i wiele innych),
Oprogramowanie równoważne musi zawierać odpowiedniki modułów (m. in.
Shape Edit Tool, Zoom Tool, Curve Tool, Smart Drawing Tool, Rectangle Tool,
Ellipse Tool, Object Tool, Shapes Tool, Text Tool, Interactive Tool, Eyedropper
Tool Outline Tool oraz inne ). Musi posiadać ich pełną funkcjonalność i być w
pełni kompatybilne z oprogramowaniem CorelDraw Standard 2020 Edu - wymagana
jest pełna zgodność formatów plików, pozwalająca na otwieranie i edycję
dokumentów stworzonych w oprogramowaniu CorelDraw Standard 2020 Edu bez
instalowania dodatkowych programów oraz bez utraty jakichkolwiek danych.
Część
6 Dostawa dla Instytutu Historii UJK
a)
ZPPZ/2021/00521
i ZPPZ/2021/00589
b)
Ultrabook
– komputer przenośny - 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark
min. 13500 pkt. Min. 8 rdzeni / 8 wątków / 8 MB Cache
Ekran LCD: przekątna 14-14,1 cala, matowy
Wąskie ramki ekranu - maks. szerokość całego
laptopa 320mm, maks. wysokość(nie grubość) całego
laptopa 200mm
Nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080
pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3700 MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min.
960 GB
Karta graficzna: dedykowana z min 2048 MB
GDDR5
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI
1.4 (pełnowymiarowe)
Karta dźwiękowa: stereo
Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac ,
Minimum 3 porty USB w tym 1 x USB 3.1 typ C,
1 x USB 3.0,
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność:
mikrofon, kamera, czytnik kart pamięci(microSD)
Materiał wykonania aluminium
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10
(64-bit) lub równoważny
Waga: maks. 1.2 kg
Dodatkowo stacja dokująca dedykowana,
producenta laptopa posiadająca:
Interfejs USB-C, min 2 porty USB 3.0 , port
USB Typ C, HDMI, VGA, RJ-45(LAN)
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja
producenta)
Oprogramowanie: 1. Windows 10 PL 64 bit lub
równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji
w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD spełniający
poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami;
możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory
wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji
Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
c)
Monitor
22” – 1 szt.
Przekątna ekranu: min. 22 cale;
Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 (Full HD);
Proporcje wymiarów matrycy: 16:9;
Typ matrycy: IPS; Typ podświetlenia: LED; filtrowanie
niebieskiego światła i redukcja migotania; Czas reakcji: maks. 5 ms; Jasność
[cd/m2]: min. 250;
Kąt widzenia [stopnie]: min. 178 (pion) , 178 (poziom);
Złącza: 1x D-Sub (VGA) , 1x HDMI;
Konstrukcja: możliwy montaż ścienny , Odłączana podstawa
, Regulacja kąta pochylenia;
Załączone wyposażenie: Przewód zasilający, przewód
sygnałowy;
Okres gwarancji: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
B) ZPPZ/2021/00535
1) Dysk zewnętrzny – Pamięć
przenośna do komputera 1 TB – 2 szt.
Pojemnosć 1000 GB
Format 2,5
Interfejs USB 3.0 – 1 szt ( wstecznie kompatybilne z USB 2.0
Zasilanie przez port USB
Dołączone akcesoria Kabel USB
Gwarancja
producenta min 24 miesiące
Część
7 Dostawa dla Wydziału Humanistycznego
UJK
a)
ZPPZ/2021/00460
Tablet graficzny- 1 szt.
Rodzaj: tablet graficzny
(piórkowy)
Interfejs i zasilanie: USB
Obszar roboczy: 254 x 152mm
Rodzaj/Typ pióra: Pasywne
Kąt nachylenia piórka: 60
stopni
Przyciski programowane minimum 8
Czułość nacisku: Minimum 8192
poziomów
Rozdzielczość: 5080 LPi
Szybkość odczytu: 266
pkt./sekundę
Precyzyjność: ±0.254 mm
Zawartość poza tabletem dodatkowe
wkłady/końcówki do pióra, Kabel USB,
Waga Mniej niż 650 g
Gwarancja Minimum 2 lata
b)
ZPPZ/2021/00547
Tablet ekonomiczny 10” – 1 szt
• Przekątna ekranu: 10.1 cali, IPS
• Rozdzielczość ekranu min: 1920x1080
• Pamięć RAM min: 3GB
• Pamięć Flash min.: 32GB
• Ilość rdzeni procesora min.: 8
• Modem: 4G LTE
• Aparat fotograficzny: 5 Mpix, lampa błyskowa
• Obsługa kart pamięci: microSD
• Głośniki: stereo
• Pojemność akumulatora min: 5100 mAh
• Komunikacja: microUSB, Wifi a/b/g/n/ac, Bluetooth
• System operacyjny: Android 8.0 lub nowszy – lub odpowiednik
•
Czujniki: zbliżeniowy, akcelome
Część
8 Dostawa dla Instytutu Biologii UJK
a)
ZPPZ/2021/00386
1)
Pendrive
64 GB – USB 3.0 – 2
szt
b)
ZPPZ/2021/00444
1)
Prezenter
– wskaźnik laserowy z możliwością obsługi pokazów slajdów - 1 szt.
Łączność: bezprzewodowa 2.4GHz
Zasięg: min do 10m
Zasilanie: baterie typu AAA lub AA
Dodatkowe: wskaźnik poziomu naładowania baterii
Interfejs: USB
Czas pracy prezentera na baterii: min. 1000h
Czas pracy wskaźnika na baterii: min. 20h
Kompatybilność: Microsoft Windows 7, 8, 10
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
2)
Pendrive
128 GB – USB 3.0 – 2 szt.
3)
Pendrive
64 GB – USB 3.0 – 2 szt.
4)
Pendrive
32 GB – USB 3.0 – 2 szt.
c)
ZPPZ/2021/00540
Dysk zewnętrzny USB SSD – 2 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Pojemność: min. 2TB
Prędkość odczytu: min. 350MB/s
Prędkość zapisu: min. 350MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
d)
ZPPZ/2021/00626
Ultrabook – komputer przenośny – 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 13500 pkt. Min. 8 rdzeni
/ 8 wątków / 8 MB Cache
Ekran LCD: przekątna 14-14,1 cala, matowy
Wąskie ramki ekranu - maks. szerokość całego laptopa 320mm, maks.
wysokość(nie grubość) całego
laptopa 200mm
Nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (min. 3700 MHz)
Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 960 GB
Karta graficzna: dedykowana z min 2048 MB GDDR5
Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI 1.4 (pełnowymiarowe)
Karta dźwiękowa: stereo
Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac ,
Minimum 3 porty USB w tym 1 x USB 3.1 typ C, 1 x USB 3.0,
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart
pamięci(microSD)
Materiał wykonania aluminium
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny
Waga: maks. 1.2 kg
Dodatkowo stacja dokująca dedykowana, producenta laptopa posiadająca:
Interfejs USB-C, min 2 porty USB 3.0 , port USB Typ C, HDMI, VGA,
RJ-45(LAN)
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu bezpotrzeby
ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję
dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji
i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami;
możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory
wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu
Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi
wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy
konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
ADP.2302.20.2021
Kielce dn.14.04.2021
WYNIK
POSTĘPOWANIA ADP.2302.20.2021
W związku z
zamiarem udzielenia zamówienia, w oparciu o art. 11 ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na „dostawa sprzętu
komputerowego
i elektronicznego”
W dniu 01.04.2021 r.
zamieszczono zaproszenie do złożenia oferty na stronie internetowej Uczelni .
Do terminu otwarcia ofert tj. do dnia 09.04.2021 r., do godziny 10:00.
WPŁYNEŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY
Część 1
Dostawa dla Instytutu Fizyki Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK ZPPZ/2021/00493,
ZPPZ/2021/00419 i ZPPZ/2021/00420
- Syriana
Joanna Fisher 80-180 Gdańsk ul. Porębskiego 28/17 z
zaoferowaną kwota brutto 11407,02 zł w tym podatek VAT– w
kryterium cena zdobyła 100 pkt została wybrana jako najkorzystniejsza - Man Complex
Norbert Łapacz, Marek Grzywna ul
Przyborowskiego 4 lok 1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwotą brutto 12853,50
zł w tym podatek VAT- w kryterium cena zdobyła 88,74 pkt.
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 11200,03 zł
Część 2 Dostawa dla Instytutu Fizyki Wydziału
Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK ZPPZ/2021/00424, ZPPZ/2021/0509 postępowanie
w tej części zostało unieważnione. Oferta nie spełnia wymagań postawionych
przez Zamawiającego w treści zapytania ofertowego
- Syriana
Joanna Fisher 80-180 Gdańsk ul. Porębskiego 28/17 z
zaoferowaną kwota brutto 11537,40 zł w tym podatek VAT–- oferta
odrzucona – w zaoferowanym tablecie 2c) brak lampy błyskowej, w
zaoferowanym projektorze Epson 2255U lampa nie spełnia wymagań
zamawiającego ( jest 3lcd a nie metalohalogenkowa )
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 11100 zł
Część 3 Dostawa dla Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa UJK ZPPZ/2021/00482, ZPPZ/2021/00490
- Syriana
Joanna Fisher 80-180 Gdańsk ul. Porębskiego 28/17 z
zaoferowaną kwota brutto 4071,30 zł w tym podatek VAT – zdobyła 97,12
pkt - Marksoft
Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z
zaoferowaną kwota brutto 3954,45 zł w tym podatek VAT w kryterium cena zdobyła 100 pkt została wybrana jako
najkorzystniejsza - Man
Complex Norbert Łapacz, Marek Grzywna ul
Przyborowskiego 4 lok 1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwotą brutto 4624,80
zł w tym podatek VAT – otrzymała 85,5 pkt
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 5053zł
Część 4 Dostawa dla Instytutu Chemii
UJK ZPPZ/2021/00581 – postępowanie w tej części zostało unieważnione.
Żadna z ofert nie spełnia wymagań postawionych przez Zamawiającego w treści zapytania
ofertowego
1. Marksoft
Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska
25A z zaoferowaną kwota brutto 3585,45 zł w tym podatek VAT- oferta
odrzucona - brak wbudowanego portu typu
C
2.
Syriana Joanna Fisher 80-180 Gdańsk ul. Porębskiego
28/17 z zaoferowaną kwota brutto 3567,00 zł w tym podatek VAT- oferta
odrzucona – brak czytnika kart pamięci
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 4000zł
Część 5 Dostawa dla Instytutu Matematyki UJK
ZPPZ/2021/00522 i ZPPZ/2021/00544
1.
Marksoft Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowaną kwota
brutto 8130,30 zł w tym podatek VAT w kryterium cena zdobyła 100 pkt
została wybrana jako najkorzystniejsza
2. Syriana Joanna
Fisher 80-180 Gdańsk ul. Porębskiego 28/17 z zaoferowaną kwota brutto 9446,40
zł w tym podatek VAT – oferta zdobyła 86 pkt
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 8250zł
Część 6 Dostawa dla Instytutu Historii UJK
a)
ZPPZ/2021/00521
i ZPPZ/2021/00589, B) ZPPZ/2021/00535– postępowanie w tej części zostało
unieważnione. Kwota zaoferowana przez Wykonawca przekracza założony przez
Zamawiającego budżet.
1.
Forti
Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Skłodowskiej Curie 18 z
zaoferowaną kwota brutto 8400 zł w tym podatek VAT
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 6891,66 zł
Część 7 Dostawa dla Wydziału
Humanistycznego UJK
a)
ZPPZ/2021/00460
b) ZPPZ/2021/00547
1) Man
Complex Norbert Łapacz, Marek Grzywna
ul Przyborowskiego 4 lok 1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwotą brutto 1854,84
zł w tym podatek VAT w kryterium cena zdobyła 100 pkt została wybrana
jako najkorzystniejsza
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 1530zł
Część 8 Dostawa dla Instytutu Biologii UJK
a)
a) ZPPZ/2021/00386, b) ZPPZ/2021/00444, c) ZPPZ/2021/00540,
d) ZPPZ/2021/00626– postępowanie w tej części zostało
unieważnione. Kwota
zaoferowana przez Wykonawca przekracza założony przez Zamawiającego budżet.
1.
Forti
Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Skłodowskiej Curie 18 z
zaoferowaną kwota brutto 8990 zł w tym podatek VAT
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 6934 zł
Zapraszamy do podpisania umowy w terminie 16.04.2021 r., następujących
wykonawców:
W części 1 – Syriana
Joanna Fisher 80-180 Gdańsk ul. Porębskiego 28/17
W części 3- MarkSoft Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 5- MarkSoft Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 7 - Man Complex Norbert Łapacz, Marek
Grzywna ul Przyborowskiego 4 lok 1, 25-417 Kielce
W części 2,4,6 i 8
postepowanie zostało unieważnione. Zamówienie należy wykonać w terminie max.
7 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy. ( max do 23.04.2021 r.)
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego tj.: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04, do dnia 09.04.2021 r., do godziny 10:00
2. Koperta (opakowanie) z ofertą powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego , numer sprawy ADP.2302.20.2021”. Nie otwierać przed 09.04.2021r., godzina 10:00
3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl