Przegląd, konserwację i remont gaśnic, pomiar parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52 oraz próbę ciśnieniową węży hydrantu wewnętrznego w obiektach UJK w Kielcach oraz na obiekcie Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu.
Przegląd, konserwację i remont gaśnic, pomiar parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52 oraz próbę ciśnieniową węży hydrantu wewnętrznego w obiektach UJK w Kielcach oraz na obiekcie Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu.
- Znak sprawy: ADP.2302.62.2021
- Termin składania ofert: 2021-11-10 10:00
- Opublikowano: 2021-11-05 11:01:11 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.62.2021
Kielce
dn.15.11.2021
Wynik
postepowania ADP.2302.52.2021
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „Przegląd, konserwację i remont gaśnic, pomiar
parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności)
hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52
oraz próbę ciśnieniową węży hydrantu wewnętrznego w obiektach UJK w Kielcach
oraz na obiekcie Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu. „
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
wpłynęły następujące oferty:
1)
ZUPiBP Ognochronix BiS Jacek Słoń 25-618 Kielce ul. Hoza 44/1 z zaoferowaną
kwota 7874,30 zł brutto w kryterium
cena otrzymała 100 pkt i została
wybrana jako najkorzystniejsza.
2)
Zakład
Usługowo- Handlowy UNIPOŻ Piotr Kośla ul. Cyryla i Metodego 1/47,
03-403 Warszawa z zaoferowana kwotą 15084,72 zł brutto, otrzymuje 52,20 pkt
3)
PPożka Mirosław Niedbała Sarzyna 765, 37-310 Nowa Sarzyna z
zaoferowana kwotą 15051 zł brutto, otrzymuje 52,31
pkt
4)
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne „SUPON” sp.z.o.o.
ul. Sandomierska 105,
25-324 Kielce z zaoferowana kwotą 7948,26 zł brutto, otrzymuje 99 pkt
Zamawiający
oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 8500 zł
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że w niniejszym zapytaniu ofertowym
dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapraszamy Wykonawcę ZUPiBP
Ognochronix BiS Jacek Słoń 25-618
Kielce ul. Hoza 44/1 do podpisania umowy w terminie 16.11.2021 r.
Zapytanie ofertowe
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego w oparciu o
art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej "ustawą p.z.p, zapraszamy do złożenia oferty na:
„Przegląd,
konserwację i remont gaśnic, pomiar parametrów technicznych
(ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych
i zaworów hydrantowych 52 oraz próbę ciśnieniową węży hydrantu
wewnętrznego w obiektach UJK w Kielcach oraz na obiekcie
Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz gaśnic,
zaworów i hydrantów zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
Wykaz obiektów Uczelni wraz
z adresami zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania
wszystkich czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z dojazdem
do obiektów Uczelni.
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2021 r.
Dokładny termin należy
bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.
Miejsce wykonania zamówienia: Kielce, Sandomierz.
O zamówienie mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku
należy posiadać świadectwa autoryzacji producentów gaśnic:
- Grodkowskie Zakłady
Wyrobów Metalowych S.A. w Grodkowie;
- Katowickie Zakłady Wyrobów Metalowych
OGNIOCHRON S.A. w Andrychowie
Kryterium oceny ofert:
Cena: 100 %.
- Oferta musi zawierać łączną
kwotę za realizację przedmiotu zamówienia, obejmującą wszystkie koszty
wykonania zamówienia, obliczoną na podstawie cen jednostkowych, zawartych
w formularzu ofertowym.
- Ceny jednostkowe winny być
wyrażone w PLN. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę
kompletną za realizację przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający
zastrzega sobie możliwość ograniczenia usługi w zakresie remontu
gaśnic do 20% oraz ograniczenia usługi w zakresie konserwacji
gaśnic do 80 %.
- Rozliczenie
z wybranym do realizacji zadania wykonawcą nastąpi
po wykonaniu usługi w oparciu o protokoły odbioru podpisane
przez strony, wskazujące faktyczną ilość gaśnic podlegających
remontowi i konserwacji.
- Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po
otrzymaniu faktury prawidłowo wystawionej faktury - w ciągu 30 dni
przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze.
Oferty należy złożyć na
formularzu ofertowym w siedzibie Zamawiającego:
Uniwersytet Jana
Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce (Kancelaria Ogólna)
osobiście lub za pośrednictwem poczty na w/w adres, lub email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl,
w
nieprzekraczalnym terminie do 10.11.2021
roku godz.: 10:00.
Oferta ma zawierać:
- formularz ofertowy – załącznik na 3,
- świadectwa autoryzacji producentów wymaganych
gaśnic (kopia potwierdzone za zgodność).
Osoby do kontaktu w sprawie niniejszego
zamówienia:
Marcin Kmieciak tel. (41)349 73 65; marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Załączniki:
1.
opis przedmiotu
zamówienia,
2.
wykaz obiektów uczelni,
3.
formularz ofertowy,
4.
projekt umowy.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zatwierdzam:
…………………..…………
Kanclerz UJK
Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywny 95/460WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej RODO)
informujemy, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana
Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, tel.: 41/3497200,
2)
dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach – adres poczty elektronicznej: iod@ujk.edu.pl,
3)
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem dla
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach,
4)
podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego,
5)
odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez UJK w Kielcach będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych,
6)
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat licząc od
pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę,
7)
stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać
decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu,
w tym profilowaniu,
8)
posiada Pan/Pani :
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących,
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*,
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO **,
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Panu/Pani:
a)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
b)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych,
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) jeżeli Uniwersytet Jana Kochanowskiego
w Kielcach uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych
informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze źródeł
otwartych.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Adresy obiektów Uniwersytetu
Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz
obiektu Wydziału Zamiejscowego w
Sandomierzu i kontakt do kierowników obiektu:
1. Wydział Sztuki: Instytut Sztuk Wizualnych – ul.
Podklasztorna 117, Pani Ewa Brych tel. (41) 349 67 20
2. Wydział Pedagogiki i Psychologii – ul. Krakowska 11, Pani
Ewa Brych tel. (41) 349 67 20
3. Wydział Sztuki: Katedra Muzyki – ul. Mickiewicza 3, Pani Ewa Brych tel. (41)
349 67 20
4. Collegium Medicum – al. IX Wieków Kielc 19, Pani Elżbieta
Krzysiek-Biernacka
tel. (41) 349 69 77
5. Rektorat – ul. Żeromskiego 5, Pani Anna Waligórska tel. (41)
349 72 80
6. Dział Transportu – ul. Żeromskiego 5, Pan Tadeusz Jamrożek
tel. (41) 349 72 90
7. Dział Techniczno-Budowlany – ul. Żeromskiego 5, Pan Jakub
Dobek tel. (41) 349 65 84
8. Biblioteka Uniwersytecka – ul. Uniwersytecka 19, Pani Łukasz
Słowik tel. (41) 349 68 88
9. Budynek Wydziału Humanistycznego (dawne Centrum Języków
Obcych oraz Centrum Komunikacji Medialnej i Informacji Społecznej) – ul.
Uniwersytecka 17, Pan Łukasz Słowik tel. (41) 349 68 88
10. Budynek Uniwersyteckiego Centrum Sportu – ul. Uniwersytecka
21, Pani Agnieszka Galiszewska tel. (41) 349 65 27
11. Wydział Prawa i Nauk Społecznych (dawne: Instytut Prawa,
Ekonomi i Administracji, Instytut Zarządzania, Centrum Przedsiębiorczości i
Biznesu) – ul. Uniwersytecka 15, Pani Agnieszka Galiszewska, tel. (41) 349 65
27
12. Budynek Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (budynek A i
D) – ul. Uniwersytecka 7, Pan Andrzej Zasada, tel. (41) 349 62 44
13. Budynek Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (budynek G –
segment A, B, C, D), ul. Uniwersytecka 7, Pan Leszek Gąsior, tel. (41) 349 70 02
14. Budynek Archiwum – ul. Uniwersytecka 7, Pani Marcinkowska
Monika tel. (41) 349 62 48
15. Dom Studenta FAMA i „Łącznik” – ul. Śląska 13 i 15A, Pani
Beata Jędrocha tel. (41) 349 73 61
16. Dom Studenta MELODIA
- ul. Śląska 15, Pani Beata Jędrocha tel. (41) 349 73 61
17. Dom Studenta ODYSEJA – ul. Śląska 11A, Pani Beata Jędrocha
tel. (41) 349 73 61 i Klub WSPAK
18. Dom Studenta „Hotel Asystenta” – ul. Śląska 11, Pani Beata
Jędrocha tel. (41) 349 73 61
19. Wydział Zamiejscowy w Sandomierzu – ul. Schinzla 13a, Pani Aneta Chodowska tel. (41) 349 60 22 (tel. kom. 515 125 290)
Projekt
umowy
UMOWA NR ADP.2302………..2021
zawarta w Kielcach w dniu ……………… 2021 roku pomiędzy:
Uniwersytetem
Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5, zwanym w
treści umowy „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
……………………………………….
…………………………………..
zwanym
dalej „Zamawiającym”
a
(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………….., z siedzibą w …………..……. przy ulicy …………….,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
…………………………… Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
………………..., wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k.s.h.), a w
przypadku spółki akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt.
4 k.s.h.), zwaną w dalszej części „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
……………………… – …………………
(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i
nazwisko) …………………., przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w
……………… przy ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer
REGON: …………….., zwanym w dalszej części „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
……………….…….. – ………………….
następującej
treści:
w rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy
w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania
ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych.
§ 1.
1. Przedmiotem
umowy jest świadczenie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeglądu, konserwacji i remontu gaśnic,
pomiaru parametrów technicznych (ciśnienia
i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i „zaworów hydrantowych 52” oraz
próby ciśnieniowej węży hydrantu wewnętrznego, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia i ofertą Wykonawcy.
2. Zamawiający
przewiduje, że liczba gaśnic przeznaczonych do remontu będzie stanowiła 20% ich
ogólnej ilości, wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, a tym samym
przewiduje, że liczba gaśnic poddawanych konserwacji będzie stanowiła 80% ich ogólnej
ilości, wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, o czym Zamawiający powiadomi
pisemnie Wykonawcę. W konsekwencji, bazując na cenach jednostkowych, wskazanych
w ofercie, zostanie odpowiednio rozliczone wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu
realizacji niniejszej umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek
roszczenia w sytuacji, gdy ostateczna liczba gaśnic przeznaczonych do remontu
będzie niższa od wartości przewidzianej w zd. 1 niniejszego ustępu.
3. Wykonawca
przedmiot umowy wykona z wykorzystaniem materiałów własnych i przy użyciu
własnego sprzętu oraz narzędzi.
4. Wykonawca
zobowiązany jest do wykonywania konserwacji zgodnie z instrukcjami, zaleceniami
producenta urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. Czynności
związane z realizacją przedmiotu umowy zostaną potwierdzone protokołami odbioru
wykonanych prac. Protokół, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostanie
sporządzony odrębnie dla każdego obiektu, w którym wykonane będą czynności. Wzór
protokołu odbioru, w zależności od wykonanych prac, stwierdzonych tym
protokołem, stanowi załącznik nr 1 i 2 do umowy.
6.
Wynagrodzenie określone w umowie, uwzględnia
wszelkie koszty i wydatki Wykonawcy, w tym
dojazd i transport sprzętu do obiektów Zamawiającego.
§ 2.
1. Wszystkie
czynności objęte niniejszą umową, niezbędne do realizacji usługi, o której mowa
w § 1 ust. 1, w tym: przegląd, konserwacja i remont gaśnic, pomiar parametrów
technicznych (ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i
„zaworów hydrantowych 52” oraz próby ciśnieniowej węży hydrantu wewnętrznego -
Wykonawca zrealizuje nie później niż do 30 listopada 2021 r.
2. Wykonawca
każdorazowo, nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym terminem
wykonania usługi, o której mowa w ust. 1, zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego
o gotowości jej wykonania. O gotowości wykonania usługi, o której mowa w zdaniu
poprzednim, Wykonawca zawiadamia Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą
elektroniczną.
3. Zamawiający
każdorazowo niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty
otrzymania od Wykonawcy zawiadomienia, o którym mowa w ust. 2, potwierdza
gotowość Zamawiającego do realizacji usługi, o której mowa w ust. 1.
4. Uwzględniając
postanowienia, o których mowa w ust. 1, ust. 2 oraz ust. 3, Strony ustalają
konkretną datę wykonania usługi, o której mowa w ust. 1 w poszczególnych
obiektach.
5. Zmiana
terminu, o którym mowa w ust. 1, może nastąpić wyłącznie w przypadku
wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których mimo dołożenia
należytej staranności nie można było przewidzieć, w szczególności będących
następstwem działania siły wyższej.
6. Przez siłę
wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli
Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które
faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację
przedmiotu umowy,
w szczególności wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających
zasadniczy wpływ na terminową realizację umowy, decyzje odpowiednich władz
mające wpływ na wykonanie umowy.
7.
Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić
wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający
uzasadnienie zmiany terminu.
§ 3.
1. Wartość
umowy (stanowiąca wynagrodzenie Wykonawcy) obejmuje także wszystkie koszty
związane z jej realizacją.
2. Przewidywane
wynagrodzenie Wykonawcy, uwzględniające wartości przyjęte przez Zamawiającego w
§ 1 ust. 1, opiewa na kwotę brutto ………………………………zł
(słownie: …………………………zł, 00/100) w tym obowiązujący podatek VAT. Ostateczna
wysokość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy, faktycznie
przysługującego Wykonawcy, będzie uzależniona od liczby gaśnic rzeczywiście
przeznaczonych do remontu lub konserwacji.
3. Jednostkowe
ceny brutto za przegląd, konserwacje i remont gaśnic, pomiar parametrów
technicznych (ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i
„zaworów hydrantowych 52” oraz próby ciśnieniowej węży hydrantu wewnętrznego w
obiektach UJK
w Kielcach oraz na obiekcie Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu określa oferta
Wykonawcy.
4. Strony
dopuszczają możliwość rozliczeń częściowych.
5. Wykonawca
nie może żądać podwyższenia należnej mu kwoty z tytułu realizacji niniejszej
umowy, chociażby w chwili jej zawarcia nie przewidział dodatkowych kosztów prac
albo koszty okazały się wyższe niż przewidywane.
6.
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za
faktycznie wykonane czynności i zostanie ustalone na podstawie protokołów
wykonanych czynności. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w
przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy.
§ 4.
1.
Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje,
doświadczenie i uprawnienia wymagane
do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca zapoznał się z warunkami realizacji umowy i
oświadcza, że nie zachodzą okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające prawidłowe
jej wykonanie.
2. Każdorazowo
po wykonaniu usługi Wykonawca w sposób trwały potwierdzi na sprzęcie
przydatność do użytku każdego sprzętu ppoż. poprzez zamieszczenie odpowiedniej
etykiety z datą przeglądu i podpisami konserwatora oraz zamieszczenie
odpowiednich plomb.
3. Zapłata za
wykonaną usługę, o której mowa w § 1, nastąpi na podstawie faktury VAT
wystawionej przez Wykonawcę po podpisaniu wszystkich bezusterkowych protokołów
odbioru (osobno dla każdego obiektu).
4.
Protokoły odbioru muszą być zatwierdzone przez
wszystkich członków komisji odbioru końcowego w skład której wchodzą:
a)
przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego,
b) przedstawiciel
Wykonawcy.
5. Zamawiający
zobowiązuje się dokonać zapłaty na rzecz Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, 30 dni licząc od daty jej doręczenia do
Zamawiającego, przelewem
na numer konta bankowego Wykonawcy wskazany na fakturze. Podstawą wystawienia
faktury jest podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru.
6. Osobą uprawnioną
do odbioru faktury jest kierownik danego obiektu.
§ 5.
1.
Osobami uprawnionymi do kontaktów przy
wykonywaniu umowy są:
a)
ze strony Wykonawcy: ………………………………….tel. ……………………………. e-mail:
……………………
b) ze strony
Zamawiającego: …………………………….tel………………………………..e-mail:…………………….
2.
Zamiana osób nie wymaga aneksu , a jedynie poinformowania drugiej
strony na piśmie.
§ 6.
1.
W przypadku niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić kary umowne w wysokości:
1)
1% przewidywanej wartości umowy brutto, o
której mowa w § 3 ust. 2, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu
umowy, jednak nie więcej niż 15% przewidywanej wartości umowy brutto, o której
mowa w § 3 ust. 2,
2) 15% przewidywanej
wartości umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 2, jeżeli dojdzie do
odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
2.
Zamawiający zapłaci wykonawcy karę umowną w
wysokości 15% przewidywanej wartości umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 2, jeżeli
dojdzie do odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Za
wyjątkiem odstąpienia w sytuacji opisanej w § 7 ust. 2.
3. Strony
zastrzegają sobie możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość
zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego.
§ 7.
1. Wszelkie
zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.
Oprócz przypadków wymienionych w przepisach
Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia
istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający
może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie
wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 8.
Wykonawca
zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w
trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji, których ujawnienia wymagają
przepisy prawa powszechnie obowiązującego, ale tylko w niezbędnym do tego
obowiązku zakresie.
§ 9.
1. W sprawach
nieuregulowanych umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Umowa może ulec zmianie w przypadku
zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub
mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy,
na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020
r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i
zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji
kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.).
3. Bez
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego nie jest dopuszczalny przelew
wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy.
4.
Wszelkie załączniki do umowy stanowią
integralną jej część.
§ 10.
Spory
wynikłe na tle realizacji umowy podlegają rozpatrzeniu według prawa polskiego
przez właściwy rzeczowo sąd w Kielcach.
§ 11.
Adresem
Wykonawcy do doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową jest
adres wskazany powyżej w umowie. O każdej jego zmianie Wykonawca jest
zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego
obowiązku, korespondencja wysłana
do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu, uważana jest za
skutecznie doręczoną.
§ 12.
Umowę
sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego
i jeden dla Wykonawcy.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Kielce,
dnia…………………..
Załącznik nr 1 do
umowy
WZÓR
P R O T O K Ó Ł
P O M I A R Ó W
instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
zgodnie z wymaganiami PN-EN-671-3 oraz Rozp. MSWiA Dz. U. Nr 109,
poz. 719
z dnia 7 czerwca 2010 r.
Nazwa i adres obiektu: |
|
|||||
Lp. |
Program
badań Rozp.
MSWiA Dz. U.
Nr 109, poz. 719 PN-EN-671-3 |
Data
badania |
Wymagania Rozp.
MSWiA Dz. U.
Nr 109, poz. 719 |
Badania PN-EN-671-3 |
Stwierdzenie
zgodności (zgodne
/ niezgodne) |
|
1. |
Oznakowanie |
|
|
|
|
|
2. |
Zasięg hydrantów |
|
|
|
|
|
3. |
Sprawdzenie wymiarów |
|
|
|
|
|
4. |
Sprawdzenie podłączenia węża |
|
|
|
|
|
5. |
Spr. wydajności wodnej - [dm3/s] |
|
|
|
|
|
6. |
Spr. ciśnienia - [MPa] |
|
|
|
|
|
7. |
Rodzaj hydrantu |
|
||||
Lokalizacja |
|
|||||
|
||||||
Uwagi i zalecenia: |
Data następnego badania |
|||||
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………..
……………………………
/pieczątka i podpis/
/podpis/
Kielce, dnia……….....
Załącznik nr 2 do umowy
PROTOKÓŁ nr……………………………….
Wykonawca: ……………………………………………….
……………………………………………….
……………………………………………….
Zamawiający: Uniwersytet Jana
Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Nazwa i adres obiektu: ………………………………..
…………………………………
…………………………………
………………………………….
I.
NAPRAWY
Lp. |
Wykaz sprzętu |
j.m. |
ilość |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II.
KONSERWACJA/
PRZEGLĄD TECHNICZNY
Lp. |
Wykaz sprzętu |
j.m. |
ilość |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonawca: Zamawiający:
……………………………
………………………………… /pieczątka
i podpis/
/podpis/
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wytyczne do ogłoszenia na przegląd,
konserwację i remont gaśnic, pomiar parametrów technicznych
(ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych
i zaworów hydrantowych 52 oraz próbę ciśnieniową węża hydrantu
wewnętrznego w obiektach UJK w Kielcach oraz na obiekcie
Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu. Wykaz obiektów zawiera
załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
1)
W obiektach występują następujące ilości gaśnic,
hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52
oraz węży hydrantu wewnętrznego (które należy poddać próbie ciśnieniowej)
według zestawienia poniżej:
Rodzaj sprzętu |
Ilość/szt. |
Gaśnica proszkowa 2kg |
20 szt. |
Gaśnica proszkowa 6 kg |
530 szt. |
Gaśnica śniegowa 5 kg |
10 szt. |
Hydrant wewnętrzny |
260 szt. |
Hydrant zewnętrzny |
24 szt. |
Zawór hydrantowy 52 |
35 szt. |
Próba ciśnieniowa węża hydrantu
wewnętrznego |
50 szt. |
2)
Należy założyć, że remontowi będzie podlegało ok. 20% gaśnic, natomiast
pozostałe 80% konserwacji.
3)
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądu, konserwacji
i remontu gaśnic zgodnie z instrukcjami i zaleceniami producenta
urządzeń.
4)
Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykonać
wszystkie niezbędne czynności z materiałów własnych
i przy użyciu własnego sprzętu oraz narzędzi. Dojazd i transport
sprzętu do obiektów odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy
i na jego koszt.
5)
Wskazać należy, iż wykonanie: przeglądu, konserwacji i remontu gaśnic,
pomiaru parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności)
hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52
oraz próby ciśnieniowej węży hydrantu wewnętrznego, musi zostać
potwierdzone protokołami odbioru – osobny dla każdego obiektu. Ponadto
po pomiarach ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych,
zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52 należy sporządzić stosowne
protokoły z tych pomiarów (w załączeniu: Adresy
obiektów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz obiektu Wydziału
Zamiejscowego w Sandomierzu i kontakt z kierownikiem obiektu). Wszystkie
protokoły odbioru i protokoły pomiarów należy sporządzić w dwóch
egzemplarzach: jeden egzemplarz należy przekazać kierownikowi obiektu, drugi
egzemplarz (zatwierdzony przez kierownika obiektu) należy przekazać sekcji ds.
bhp i ppoż. UJK.
6)
Wszystkie czynności (przegląd, konserwację i remont gaśnic, pomiar
parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności)
hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52
oraz próbę ciśnieniową węży hydrantu wewnętrznego-Wykonawca zrealizuje
w miesiącu listopadzie 2021 r.
7)
Wykonawca, nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym terminem
wykonania usługi, zobowiązany jest zawiadomić (pisemnie, faksem lub drogą
elektroniczną) UJK o gotowości jej wykonania. UJK niezwłocznie, nie później niż
w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy
zawiadomienia, potwierdza gotowość do realizacji usługi – uwzględniając
powyższe, strony ustalają konkretną datę wykonania usługi.
8)
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane
usługi. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie
wyczerpania kwoty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy (łączna
cena ofertowa) .
9)
Wymagane jest by Wykonawca dostarczył kopie Świadectw Autoryzacji
następujących producentów gaśnic:
a) Grodkowskie Zakłady
Wyrobów Metalowych S.A. w Grodkowie;
b) Katowickie Zakłady
Wyrobów Metalowych OGNIOCHRON S.A.
w Andrychowie.
10) Każdorazowo po wykonaniu usługi
Wykonawca w sposób trwały potwierdzi na sprzęcie przydatność do użytku
każdego sprzętu ppoż. poprzez zamieszczenie odpowiedniej etykiety z datą
przeglądu i podpisami konserwatora oraz zamieszczenia odpowiednich plomb.
11) Protokoły odbioru muszą być
zatwierdzone przez wszystkich członków komisji odbioru końcowego
w skład której wchodzą:
a)
przedstawiciel/przedstawiciele UJK,
b) przedstawiciel
Wykonawcy.
Dane
dotyczące Wykonawcy
Nazwa: ................................................
Siedziba: ................................................
Imię
Nazwisko osoby (osób) upoważnionych do podpisania
umowy…………………………………………………………………………………
Adres
poczty elektronicznej: ................................................
Numer
telefonu: ......................................
Numer
faksu: ......................................
Numer
NIP/Pesel: ................................................
FORMULARZ
OFERTOWY
W
odpowiedzi na zapytanie ofertowe Nr:
ADP.2302.62.2021 na: „Przegląd,
konserwację i remont
gaśnic, pomiar parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności)
hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych, zaworów hydrantowych 52 oraz próbę
ciśnieniową węża hydrantu wewnętrznego w obiektach UJK w Kielcach oraz na obiekcie Wydziału
Zamiejscowego w Sandomierzu” zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym:
Oferujemy wykonanie zamówienia w cenie:
1.
Oferowany koszt realizacji
przedmiotu zamówienia, wyszczególnionego w ofercie wynosi: …………..zł brutto (w
tym VAT …. %)
(słownie złotych :
………………………………………………………………..)
|
Rodzaj sprzętu |
Ilość/ szt. |
Cena brutto 1 szt. |
Wartość brutto za 80 % gaśnic do konserwacji |
Cena brutto
|
Wartość brutto za 20 % gaśnic do remontu |
||
|
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
||
|
Gaśnica proszkowa 2 kg |
20 szt. |
|
16 szt. x kol. 3 =.…………………zł |
|
4 szt. x kol.5 =……………….zł |
||
|
Gaśnica proszkowa 6 kg |
530 szt. |
|
424 szt. x kol.3 = ………..……….zł |
|
106 szt. x kol.5 =……………….zł |
||
|
Gaśnica śniegowa 5
kg |
10 szt. |
|
8 szt. x kol.3
=…………………zł |
|
2 szt. x kol.5
=…………….....zł |
||
Łączna wartość brutto za konserwację/remont |
|
|||||||
|
|
Ilość/szt. |
Cena brutto za badanie techniczne 1 szt. |
Wartość brutto |
|
|||
|
Hydrant
wewnętrzny |
260
szt. |
|
|
||||
|
Hydrant
zewnętrzny |
24
szt. |
|
|
||||
|
Zawór
hydrantowy 52 |
35
szt. |
|
|
||||
|
Próba ciśnieniowa węża
hydrantu wewnętrznego |
50 szt. |
|
|
||||
Łączna wartość brutto za badanie techniczne |
|
|||||||
2.
Oświadczam,
że nie podlegam wykluczeniu z postępowania oraz spełniam
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadam autoryzację producentów
gaśnic:
l.p. |
Producent
gaśnic |
Wpisać
odpowiednio TAK/NIE |
1 |
Grodkowskie
Zakłady Wyrobów Metalowych S.A w Grodkowie |
|
2 |
Katowickie
Zakłady Wyrobów Metalowych OGNIOCHRON S.A.
w Andrychowie |
|
Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy w kwestiach dotyczących
wykonania umowy: ...........................................................,
tel.: …………., mail: …………………………….
Oświadczam,
że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
-
oświadczamy, że cena brutto obejmuje wszystkie koszty wykonania
zamówienia, które poniesie Wykonawca oraz w toku realizacji zamówienia nie
ulegnie zmianie;
-
oświadczamy, że uzyskaliśmy od Zamawiającego wszelkie informacje
niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty zgodnie z wymogami
określonymi w Zapytaniu ofertowym;
-
oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Zapytaniem ofertowym i
istotnymi postanowieniami umowy i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń
oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej zasadami
postępowania, przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert;
-
oświadczamy, że oferowany przedmiot zamówienia zgodny jest z
wymaganiami i warunkami opisanymi przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym;
-
oświadczamy, że zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej
oferty, do zawarcia umowy na warunkach, w miejscu i terminie określonym przez
Zamawiającego;
-
zawarcie umowy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na
przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do jej zrealizowania;
-
oświadczamy, że jesteśmy (jestem) upoważnieni do reprezentowania
Wykonawcy;
- oświadczamy, że wszystkie kartki naszej oferty łącznie ze
wszystkimi załącznikami są ponumerowane i cała
oferta składa się z .............
kartek.
Załącznikami do niniejszej oferty
są:
...........................................................................................
............................................. ……………………………………………………….
(Miejscowość, data) (Podpis/y osoby/osób upoważnionych
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce (Kancelaria Ogólna) osobiście lub za pośrednictwem poczty na w/w adres, lub email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl, w nieprzekraczalnym terminie do 10.11.2021 roku godz.: 10:00.