Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Znak sprawy: ADP.2302.66.2021
- Termin składania ofert: 2021-11-23 12:00
- Opublikowano: 2021-11-15 13:39:33 przez Marcin Kmieciak
WYNIK POSTĘPOWANIA ADP.2302.66.2021
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia, w
oparciu o art. 11 ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych na „dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego”
W
dniu 15.11.2021 r. zamieszczono zaproszenie do złożenia oferty na
stronie internetowej Uczelni . Do terminu otwarcia ofert tj. do dnia 23.11.2021
r., do godziny 12:00.
wpłynęły
oferty Wykonawców:
1) MARKSOFT
MAREK KUNDERA 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
za łączną kwotę 23357,70
zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia trzy
tysiące trzysta
pięćdziesiąt siedem zł. 70/100), w tym należny podatek VAT
w tym:
a) ZPPZ/2021/01044
4698,60 zł brutto (słownie złotych: cztery tysiące sześćset
dziewięćdziesiąt
osiem zł. 60/100), w tym należny podatek VAT
b) ZPPZ/2021/01047
2189,40 zł brutto (słownie złotych: dwa tysiące sto
osiemdziesiąt
dziewięć zł 40/100), w tym należny podatek VAT
c) ZPPZ/2021/01051
2460,00 zł brutto (słownie złotych: dwa tysiące czterysta
sześćdziesiąt zł.
00/100), w tym należny podatek VAT
d) ZPPZ/2021/01057
3247,20 zł brutto (słownie złotych: trzy tysiące dwieście
czterdzieści
siedem zł., 20/100), w tym należny podatek VAT
e) ZPPZ/2021/01293
1389,90 zł brutto (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta
osiemdziesiąt dziewięć
zł. 90/100), w tym należny podatek VAT
f) ZPPZ/2021/01445
3062,70 zł brutto (słownie złotych: trzy tysiące sześćdziesiąt
dwa zł. 70/100),
w tym należny podatek VAT
g) ZPPZ/2021/01447
3247,20 zł brutto (słownie złotych: trzy tysiące dwieście
czterdzieści
siedem zł., 20/100), w tym należny podatek VAT
h) ZPPZ/2021/01729
3062,70 zł brutto (słownie złotych: trzy tysiące sześćdziesiąt
dwa zł. 70/100),
w tym należny podatek VAT. Oferta wybrana jako najkorzystniejsza.
2) Framko
2 spółka jawna J.Strykowski S.Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
za łączną wartość 26
553,76 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
(słownie złotych :
dwadzieścia sześć tysięcy pięćset pięćdziesiąt trzy 76/100 PLN
w tym:
a)ZPPZ/2021/01044 4 119,02 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
b)ZPPZ/2021/01047 3 246,88 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
c)ZPPZ/2021/01051 3 095,66 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
d)ZPPZ/2021/01057 3 963,92 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
e)ZPPZ/2021/01293 1 921,08 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
f)ZPPZ/2021/01445 3 206,83 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
g)ZPPZ/2021/01447 3 793,54 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
h)ZPPZ/2021/01729 3 206,83 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
3)
MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego
4/1 (lokal) 25-417 Kielce za łączną
kwotę 27795,54 zł
w tym:
a)ZPPZ/2021/01044 4 619,88 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
b)ZPPZ/2021/01047 3 169,71 zł brutto w tym podatek VAT 23 %
c)ZPPZ/2021/01051 2 981,52 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
d)ZPPZ/2021/01057 4 236,12 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
e)ZPPZ/2021/01293 2 587,92 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
f)ZPPZ/2021/01445 3 343,14 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
g)ZPPZ/2021/01447 3 514,11 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
h)ZPPZ/2021/01729 3 343,14 zł brutto w tym podatek VAT
23 %
Zamawiający
oszacował wartość zamówienia na kwotę brutto 29430 zł
a)ZPPZ/2021/01044 - 5000 zł
b)ZPPZ/2021/01047 -3622 zł
c)ZPPZ/2021/01051 -4000 zł
d)ZPPZ/2021/01057 -3900 zł
e)ZPPZ/2021/01293 -1800 zł
f)ZPPZ/2021/01445 -4000zł
g)ZPPZ/2021/01447 -5000zł
h)ZPPZ/2021/01729 -3250 zł
Łącznie 30583 zł brutto
Zapraszamy Wykonawcę MARKSOFT MAREK
KUNDERA 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A
do podpisania umowy w terminie 25.11.2021 r.,
Zamówienie należy wykonać w
terminie max. 7 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Numer sprawy: ADP.2302.66.2021
Kielce dnia 15.11.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podstawie art. 11
ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
zapraszamy do złożenia oferty pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego”.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór
stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
Główny 302000001
30237200-1
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Dostarczone produkty muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie
mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
przedmiot zamówienia w oryginalnych opakowaniach.
2. Dostarczone produkty powinny
być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami i
normami.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczenia i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez
Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji: zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia.
IV. TERMIN, MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie max. 7
dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być
dostarczony do jednostek organizacyjnych Uczelni w Kielcach wskazanych przez
Zamawiającego.
3. Dokładny termin dostawy należy
bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.
4. Wykonawca będzie związany
złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O
ZAMÓWIENIE:
Zamawiający nie stawia żadnego
warunku w tym zakresie.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą
następujące kryteria:
1. Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100)
zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
Ilość pkt. =
------------------------------ x 100
Cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium
przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w
formie pisemnej w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną
trwałą czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Każda zadrukowana strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i
parafowana lub podpisana (pieczątka firmy oraz imienna pieczątka i podpis)
przez wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy.
Załączniki do oferty stanowią jej
integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Do oferty należy dołączyć:
a. Formularz oferty – wzór stanowi
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
b. Pełnomocnictwo – jeśli ofertę
podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach
rejestrowych.
c. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d. Specyfikację techniczną
oferowanych produktów.
3. Treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cenę oferty należy podać w
kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego
miejsca po przecinku.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy.
6. Cena ostateczna powinna
obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA
OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 23.11.2021 r., do godziny 12:00
Oferta powinna być opatrzona pełną
nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta
na dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego , numer sprawy ADP.2302.66.2021”.
Nie otwierać przed 23.11.2021r., godzina
12:00
złożenie oferty następuje w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej,
podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres
podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający
niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o
unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do
zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania
oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą
elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści
ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania
wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania
wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca
winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.64.2021.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył
inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod
numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa
sprzętu komputerowego i elektronicznego” nr ADP.2302.66.2021 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w
art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania:
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy.
3. Projekt umowy.
UWAGA: W związku z tym że każdy z pozycji będzie finansowana z
różnych źródeł, wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany
będzie do wystawienia osobnych faktur na
każdą z pozycji osobno.
ZATWIERDZAM
……..…………….……………..
Kanclerz
UJK
Opis przedmiotu zamówienia
a) ZPPZ/2021/01044
Zestaw zaawansowany, All in One. – 1 zestaw
Rodzaj: All in One
przekątna ekranu: min. 23.8 cali
rozdzielczość: min. 1920 x 1080
procesor: min. 12000pkt. W teście passmark,
min. 6 rdzenie, min. 8MB Cache
pamięć RAM: min 16 GB, DDR4-2666
dysk twardy: SSD min. 960 GB
karta graficzna: zintegrowana
złącza: min. 3 x USB w tym min. 1 x USB 3.0,
czytnik kart pamięci
komunikacja: LAN 10/100/1000, WLAN 802.11
a/b/g/n/ac, Bluetooth
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność:
mikrofon, kamera
gwarancja: min. 2 lata (gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64
bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej
reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub
wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji
Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami
oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie
przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych
programów.
Mysz i klawiatura: Klawiatura pełnowymiarowa, układ polski
QWERTY, Mysz optyczna USB
b) ZPPZ/2021/01047
Notebook
– 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 7000 pkt.
Ekran LCD: o przekątnej 13.3 lub 14 cali,
matowy, nominalna rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 ( min. 2133 MHz)
Dysk twardy: SSD o pojemności min. 240 GB
Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna
Komunikacja: Bluetooth, WiFi IEEE 802.11
a/b/g/n/ac/ax Interfejsy: USB 3.0, USB C 3.1
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon,
kamera, czytnik kart pamięci, karta dźwiękowa
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny
Waga: maks.1,5 kg
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
c) ZPPZ/2021/01051
Komputer przenośny laptop
biznesowy - 1 szt.
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark
min. 6000 pkt. . Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min.
1920x10B0 pikseli
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2133 MHz)
Dysk twardy. SSD (flash) o pojemności min.
480 GB
Karta graficzna: zintegrowana
Wyjścia karty graficzną. 1x wyjście HDMl
Karta dźwiękowa: stereo
Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE
802.11blglnlac, min. 3 x USB
(w tym min.2 x USB 3.0)
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność:
mikrofon, kamera HD, czytnik kart
pamięci, wyodrębniona klawiatura numeryczna,
szyfrowanie TPM
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10
(64-bit) lub równowazny
Waga: maks.2.2kg
Gwarancja: min' 24 miesiące (gwarancja
producenta)
oprogramowanie: system operacyjny Windows 10
PL 64 bit lub równoważny,
z możliwością odtworzenia systemu bez
potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu
o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję
dysku HDD, spełniający następujące
warunki: możliwość zdalnej konfiguracji,
aktualizacji i administrowania oraz
zdolność do zdalnego zarządzania kontami i
profilami; możliwość uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active
Directory wdrożoną u zamawiającego;
możliwość szyfrowania dysku/pańyqi przy
pomocy usługi dostępnej w systemie
operacyjnym. System musi współpracować z programami:
Simple. ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH,
Płatnik firmy Asseco Poland, System
lnformacji Prawnej Legalis / LEX, System
Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy opteam S.A. W przypadku zaoferowania
systemu równoważnego do
systemu Windows oferent winien skonfigurować
komputer do pracy z wszystkimi
Wyżej wymienionymi programami oraz w okresie
gwarancji zapewnić wsparcie
przy konfiguracji w przypadku aktualizacji
wszystkich wyżej wymienionych
d) ZPPZ/2021/01057
Notebook – 1 szt
Procesor:
wynik w teście PassMark CPU Mark min
11100 punktów.
Procesor
ma posiadać minimum 6 rdzeni / 6 wątków / 8 MB Cache
Ekran
LCD: przekątna w zakresie od 14 cala do 15,6 cala, matowy, LED, IPS, nominalna
rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli,
Pamięć
RAM: min. 16 GB DDR4 (o min. częstotliwości 2666 MHz).
Dysk
twardy: SSD M.2 PCIe o pojemności min.
512 GB
Karta
graficzna zintegrowana - pamięć współdzielona o wydajności w teście Passmark
G3D Markt co najmniej 1250 punktów.
Wyjścia
karty graficznej: 1 x wyjście HDMI (pełnowymiarowe)
Wewnętrzne
głośniki stereo oraz wbudowane mikrofony.
Kamera
internetowa o rozdzielczości co najmniej 0.5
Mpix
Łączność:
Moduł Bluetooth , WiFi IEEE 802.11
b/g/n/ac, Gigabit Ethernet – gniazdo RJ-45 (LAN) (lub
dołączony adapter USB 3.0 - Gigabit LAN umożliwiający podłączenie komputera do
sieci Ethernet)
Złącza: minimum 3 porty USB w
tym 1 x USB 3.1 typ C, 1 x USB 3.0 lub szybsze
HDMI - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
wejście zasilania - 1 szt.
Wielodotykowy
touchpad
Wytrzymała
obudowa.
Zabezpieczenia -
Szyfrowanie TPM
Akumulator o
pojemności co najmniej 30 Wh.
Waga:
maks. 2.2 kg (z baterią)
Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 PRO PL. – (wersja systemu operacyjnego
-Professional 64-bit, wersja językowa -
polska) lub równoważny
Gwarancja:
min. 24 miesiące
Oprogramowanie:1. Windows 10 PRO PL 64
bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej
reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD
spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami;
możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory
wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu
Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi
wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy
konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
e) ZPPZ/2021/01293
1)
Tablet
do pracy zdalnej i akwizycji danych - 1 szt.
o Procesor:min.8-rdzeniowy o Ekran: dotykowy, pojemnościowy 1O-punktowy,
przekątna 10'1-10.5 cala,
nominalna rozdzielczość m i n. 1 920x1 200 piksel i . Pamięć RAM: min' 3
GB . Pamięć flash: wbudowana min. 32 GB GB' zewnętrzna min. 128 GB . Karta
graficzna: zintegrowana
karta dźwiękowa: stereo . Zastosowane technologie optymalizacji obrazu i
dźwięku Wbudowany mikrofon, głośniki
stereo' moduł GPS . złącza: słuchawkowe, zasilania, karta (nano)SlM, karta
microSD, microUSB
(karty SlM i SD mogą być użytkowane łącznie) . Wbudowany aparat przedni
i tylny, min. 8 Mpix, autofocus,
nagrywanie
filmów w rozdzielczości min. HD (1280x720) . Komunikacja: Bluetooth
min.4.2, WiFi 5 IEEE 802.11blglnlac, modem . Modem min.4G LTE o Akumulator o
pojemności min. 7000 mAh, zasilacz sieciowy . Metalowa obudowa o Zainstalowany
system operacyjny: Android min. 9.0 Pie lub równoważny . Czujniki wbudowane -
przynajmniej: światła, akcelerometr, żyroskop . Gwarancja: min' 24 miesiące
(gwarancja producenta/importera) . oprogramowanie: system operacyjny Android
min. 9.0 lub równoważny, z możliwością instalacji oprogramowania Microsoft365
posiadanego przez
Zamawiającego, oraz usług Microsoft (poczta, komunikatory) i Google
(poczta,
komunikatory, mapy) bez potrzeby dostępu typu root. W przypadku
zaoferowania
systemu równoważnego oferent winien skonfigurować tablet do pracy
z wszystkimi wyżej wymienionymi programami/usługami oraz w okresie
gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów/usług
2) Karta micro SDXC do wyżej
opisanego tabletu 1 szt.
. 128 GB Class 10 U3 . Gwarancja producenta min' 60 miesięcy . Wodo-i
wstrząsoodporność. W zestawie adapter micro SD/SD
3)
Rysik
do tabletu z poz.1 - 1 szt.
. Kompatybilność z ekranem pojemnościowym . Gwarancja producenta min. 12
miesięcy
4)
Etui z
klawiaturą do tabletu z poz.1 - 1 szt. . Komunikacja z tabletem: Bluetooth .
Gwarancja producenta na kompatybilność z modelem tabletu . Powłoka wodoodporna
. 4-punktowy uchwyt na tablety Android Windows/iPad . Kąt pochylenia min. 60
stopni . Wskaźniki LED zasilania i połączenia z tabletem . Żywotność klawiszy
wg producenta min. 5 mln uderzeń . Dedykowane klawisze funkcyjne i skróty dla Android/Windows/iPad Wymienna bateria . Gwarancja producenta min.
'l2 miesięcy
f) ZPPZ/2021/01445
1. Komputer
przenośny - laptop biznesowy, mysz optyczna, torba – 1 szt.
·
Procesor:
wynik w teście PassMark CPU Mark minimum 6000 pkt.
·
Ekran
LCD matowy o przekątnej minimum 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920x1080 pikseli
·
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2666 MHz lub
więcej)
·
Dysk
twardy: SSD M.2 PCIe o pojemności minimum 480 GB
·
Karta
graficzna: zintegrowana
·
Wyjścia
karty graficznej: 1 x wyjście HDMI 1.4
·
Karta
dźwiękowa: stereo
·
Komunikacja:
LAN 1 Gbps, Bluetooth, co najmniej WiFi 5 IEEE 802.11b/a/g/n/ac , min. 2 x USB
(w tym min. 2 x USB 3.0), 1 x USB typu C
·
Wbudowane
wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera HD, czytnik kart pamięci,
wyodrębniona klawiatura numeryczna, szyfrowanie TPM
·
Zainstalowany
system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny /laptop musi spełniać
wymagania dla potrzeb przyszłej i bezpłatnej aktualizacji do Windows 11/.
·
Waga:
maks. 2 kg
·
Gwarancja:
min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
·
Oprogramowanie:
system operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit lub równoważny,
z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu
o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD, spełniający następujące
warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz
zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość
uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active
Directory wdrożoną u zamawiającego; możliwość szyfrowania dysku/partycji przy
pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym. System musi współpracować z
programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować komputer do pracy
z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
W zestawie 1 x mysz optyczna, bezprzewodowa z odbiornikiem nano USB
2.4 GHz, minimum 1000dpi, liczba przycisków 3 + rolka, kolor czarny. Gwarancja
24 miesiące.
W zestawie 1 x torba do laptopa z materiału poliester, kompatybilna z
laptopem, 1 komorowa, na zamek błyskawiczny z pasem mocującym do walizki oraz
dwiema kieszeniami z przodu, kolor torby czarny.
g) ZPPZ/2021/01447
Laptop zaawansowany: 1 szt
Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 8100 pkt. Ekran LCD:
przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli, Pamięć
RAM: min. 16 GB DDR4 (2400 MHz) Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności min. 480
GB Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna Wyjścia karty graficznej: 1 x
wyjście HDMI Karta dźwiękowa: stereo Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi
IEEE 802.11b/g/n/ac , 1 x USB 3.1 typ C, 2 x USB 3.0 Wbudowane
wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart pamięci,
wyodrębniona klawiatura numeryczna Zainstalowany system operacyjny: Windows 10
(64-bit) lub równoważny Waga: maks. 2.2 kg Gwarancja: min. 24 miesiące
(gwarancja producenta)
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia systemu
bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować
z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów
do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
h) ZPPZ/2021/01729
1. Komputer
przenośny - laptop biznesowy, mysz optyczna, torba – 1 szt.
·
Procesor:
wynik w teście PassMark CPU Mark minimum 6000 pkt.
·
Ekran
LCD matowy o przekątnej minimum 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920x1080 pikseli
·
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2666 MHz lub
więcej)
·
Dysk
twardy: SSD M.2 PCIe o pojemności minimum 480 GB
·
Karta
graficzna: zintegrowana
·
Wyjścia
karty graficznej: 1 x wyjście HDMI 1.4
·
Karta
dźwiękowa: stereo
·
Komunikacja:
LAN 1 Gbps, Bluetooth, co najmniej WiFi 5 IEEE 802.11b/a/g/n/ac, min. 2 x USB
(w tym min. 2 x USB 3.0), 1 x USB typu C
·
Wbudowane
wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera HD, czytnik kart pamięci,
wyodrębniona klawiatura numeryczna, szyfrowanie TPM
·
Laptop
musi spełniać wymagania dla potrzeb przyszłej i bezpłatnej aktualizacji do
Windows 11
·
Zainstalowany
system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub równoważny.
·
Waga:
maks. 2 kg
·
Gwarancja:
min. 12 miesięcy (gwarancja producenta)
·
Oprogramowanie:
system operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit lub równoważny,
z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu
o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD, spełniający następujące
warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz
zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość
uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active
Directory wdrożoną u zamawiającego; możliwość szyfrowania dysku/partycji przy
pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym. System musi współpracować z
programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować komputer do pracy
z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów.
W zestawie 1 x mysz optyczna, bezprzewodowa z odbiornikiem nano USB
2.4 GHz, minimum 1000dpi, liczba przycisków 3 + rolka, kolor czarny. Gwarancja
24 miesiące.
W zestawie 1 x torba do laptopa z materiału poliester, kompatybilna z
laptopem, 1 komorowa, na zamek błyskawiczny z pasem mocującym do walizki oraz
dwiema kieszeniami z przodu, kolor torby czarny.
Załącznik nr 2
…………………………………………….
pieczęć
wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25 – 369
Kielce
Dane
Wykonawcy:
Nazwa:
………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba:
…………………………………………………………….……………….………………
(dokładny
adres)
NIP:
………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Nr KRS/ wpis
do CEIDG:……………………………………………………………………………
Adres
poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
1.
W
odpowiedzi na ogłoszone przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr ADP.2302.64.2021 pn. „Dostawa sprzętu
komputerowego i elektronicznego”
oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia:
za
łączną kwotę……………….zł brutto (słownie złotych:……………………00/100), w tym należny
podatek VAT
W tym:
a)
ZPPZ/2021/01044……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
b)
ZPPZ/2021/01047……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
c)
ZPPZ/2021/01051……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
d)
ZPPZ/2021/01057……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
e)
ZPPZ/2021/01293……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
f)
ZPPZ/2021/01445……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
g)
ZPPZ/2021/01447……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
h)
ZPPZ/2021/01729……………….zł brutto (słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Zamawiający
zobowiązuje wykonawców do tego, aby podać nazwę i parametry, numery części
katalogowych sprzętu oraz szczegółowo opisać parametry techniczne
w taki sposób, aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego
sprzętu ze wszystkimi potrzebnymi opcjami. UWAGA: wypełnienie pola
sformułowaniem, np.: „zgodnie z zapisami SIWZ" nie będzie akceptowane
przez Zamawiającego jako poprawne wypełnienie pola „opis rozwiązania",
z uwagi na niedopełnienie wymogu szczegółowości i jednoznaczności opisu
zaoferowanego rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia
wszystkich rubryk w formularzu cenowym. |
||
L.p. |
Wymagany przedmiot
zamówienia |
Oferowany przedmiot zamówienia nazwa
parametry |
|
a) ZPPZ/2021/01044
Zestaw zaawansowany, All in One. – 1 zestaw Rodzaj: All in One przekątna ekranu: min. 23.8 cali rozdzielczość: min. 1920 x 1080 procesor: min. 12000pkt. W teście passmark, min. 6 rdzenie, min.
8MB Cache pamięć RAM: min 16 GB, DDR4-2666 dysk twardy: SSD min. 960 GB karta graficzna: zintegrowana złącza: min. 3 x USB w tym min. 1 x USB 3.0, czytnik kart
pamięci komunikacja: LAN 10/100/1000, WLAN 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera gwarancja: min. 2 lata (gwarancja producenta) Oprogramowanie: 1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne
z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną
partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego
zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z
usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi
współpracować z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia,
ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX,
System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z
komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów. Mysz i klawiatura: Klawiatura pełnowymiarowa, układ polski QWERTY, Mysz optyczna
USB
b) ZPPZ/2021/01047 Notebook – 1 szt. Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 7000 pkt.
c)
ZPPZ/2021/01051
Komputer przenośny laptop biznesowy - 1 szt. Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 6000 pkt. .
Ekran LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920x10B0
pikseli Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2133 MHz) Dysk twardy. SSD (flash) o pojemności min. 480 GB Karta graficzna: zintegrowana Wyjścia karty graficzną. 1x wyjście HDMl Karta dźwiękowa: stereo Komunikacja: LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11blglnlac,
min. 3 x USB (w tym min.2 x USB 3.0) Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera HD,
czytnik kart pamięci, wyodrębniona klawiatura numeryczna, szyfrowanie TPM Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 (64-bit) lub
równowazny Waga: maks.2.2kg Gwarancja: min' 24 miesiące (gwarancja producenta) oprogramowanie: system operacyjny Windows 10 PL 64 bit lub
równoważny, z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej
reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD,
spełniający następujące warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość
uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u
zamawiającego; możliwość szyfrowania dysku/pańyqi przy pomocy usługi dostępnej
w systemie operacyjnym. System musi współpracować z programami: Simple.
ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco
Poland, System lnformacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego
do systemu Windows oferent winien skonfigurować komputer do pracy z
wszystkimi Wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych
d)
ZPPZ/2021/01057 Notebook – 1 szt Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min 11100 punktów. Procesor ma posiadać minimum 6 rdzeni / 6 wątków / 8 MB Cache Ekran LCD: przekątna w zakresie od 14 cala do 15,6 cala, matowy,
LED, IPS, nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli, Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (o min. częstotliwości 2666 MHz). Dysk twardy: SSD M.2 PCIe
o pojemności min. 512 GB Karta graficzna zintegrowana - pamięć współdzielona o wydajności
w teście Passmark G3D Markt co najmniej 1250 punktów. Wyjścia karty graficznej: 1 x wyjście HDMI (pełnowymiarowe) Wewnętrzne głośniki stereo oraz wbudowane mikrofony. Kamera internetowa o rozdzielczości co najmniej 0.5 Mpix Łączność: Moduł Bluetooth , WiFi
IEEE 802.11 b/g/n/ac, Gigabit Ethernet – gniazdo RJ-45 (LAN) (lub
dołączony adapter USB 3.0 - Gigabit LAN umożliwiający podłączenie komputera
do sieci Ethernet) Złącza: minimum 3 porty USB w tym 1 x USB 3.1 typ C, 1 x USB 3.0
lub szybsze HDMI - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. wejście zasilania - 1 szt. Wielodotykowy touchpad Wytrzymała obudowa. Zabezpieczenia - Szyfrowanie TPM Akumulator o pojemności co najmniej 30 Wh. Waga: maks. 2.2 kg (z baterią) Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 PRO PL. – (wersja systemu operacyjnego
-Professional 64-bit, wersja językowa
- polska) lub równoważny Gwarancja: min. 24 miesiące Oprogramowanie:1. Windows 10 PRO PL 64 bit lub
równoważne z możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej
reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD
spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i
administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami;
możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory
wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP,
Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System
Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu
Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi
wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy
konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych
programów.
e)
ZPPZ/2021/01293
2)
Tablet do pracy zdalnej i akwizycji danych - 1 szt. o Procesor:min.8-rdzeniowy o Ekran: dotykowy, pojemnościowy
1O-punktowy, przekątna 10'1-10.5 cala, nominalna rozdzielczość m i n. 1 920x1 200 piksel i . Pamięć
RAM: min' 3 GB . Pamięć flash: wbudowana min. 32 GB GB' zewnętrzna min. 128
GB . Karta graficzna: zintegrowana karta dźwiękowa: stereo . Zastosowane technologie optymalizacji
obrazu i dźwięku Wbudowany mikrofon,
głośniki stereo' moduł GPS . złącza: słuchawkowe, zasilania, karta (nano)SlM,
karta microSD, microUSB (karty SlM i SD mogą być użytkowane łącznie) . Wbudowany aparat
przedni i tylny, min. 8 Mpix,
autofocus, nagrywanie filmów w rozdzielczości min. HD (1280x720) . Komunikacja:
Bluetooth min.4.2, WiFi 5 IEEE 802.11blglnlac, modem . Modem min.4G LTE o
Akumulator o pojemności min. 7000 mAh, zasilacz sieciowy . Metalowa obudowa o
Zainstalowany system operacyjny: Android min. 9.0 Pie lub równoważny .
Czujniki wbudowane - przynajmniej: światła, akcelerometr, żyroskop .
Gwarancja: min' 24 miesiące (gwarancja producenta/importera) .
oprogramowanie: system operacyjny Android min. 9.0 lub równoważny, z
możliwością instalacji oprogramowania Microsoft365 posiadanego przez Zamawiającego, oraz usług Microsoft (poczta, komunikatory) i
Google (poczta, komunikatory, mapy) bez potrzeby dostępu typu root. W przypadku
zaoferowania systemu równoważnego oferent winien skonfigurować tablet do
pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami/usługami oraz w
okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji
wszystkich wyżej wymienionych programów/usług
2) Karta micro SDXC do
wyżej opisanego tabletu 1 szt. . 128 GB Class 10 U3 . Gwarancja producenta min' 60 miesięcy .
Wodo-i wstrząsoodporność. W zestawie adapter micro SD/SD
5)
Rysik do tabletu z poz.1 - 1 szt. . Kompatybilność z ekranem pojemnościowym . Gwarancja
producenta min. 12 miesięcy 6)
Etui z klawiaturą do tabletu z poz.1 - 1 szt. . Komunikacja z tabletem: Bluetooth . Gwarancja producenta na
kompatybilność z modelem tabletu . Powłoka wodoodporna . 4-punktowy uchwyt na
tablety Android Windows/iPad . Kąt pochylenia min. 60 stopni . Wskaźniki LED
zasilania i połączenia z tabletem . Żywotność klawiszy wg producenta min. 5
mln uderzeń . Dedykowane klawisze funkcyjne i skróty dla
Android/Windows/iPad Wymienna bateria
. Gwarancja producenta min. 'l2 miesięcy
f)
ZPPZ/2021/01445 2. Komputer przenośny - laptop
biznesowy, mysz optyczna, torba – 1 szt. ·
Procesor: wynik w teście
PassMark CPU Mark minimum 6000 pkt. ·
Ekran LCD matowy o przekątnej
minimum 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920x1080 pikseli ·
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2666
MHz lub więcej) ·
Dysk twardy: SSD M.2 PCIe o
pojemności minimum 480 GB ·
Karta graficzna: zintegrowana ·
Wyjścia karty graficznej: 1 x
wyjście HDMI 1.4 ·
Karta dźwiękowa: stereo ·
Komunikacja: LAN 1 Gbps,
Bluetooth, co najmniej WiFi 5 IEEE 802.11b/a/g/n/ac , min. 2 x USB (w tym
min. 2 x USB 3.0), 1 x USB typu C ·
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność:
mikrofon, kamera HD, czytnik kart pamięci, wyodrębniona klawiatura
numeryczna, szyfrowanie TPM ·
Zainstalowany system operacyjny:
Windows 10 (64-bit) lub równoważny /laptop musi spełniać wymagania dla
potrzeb przyszłej i bezpłatnej aktualizacji do Windows 11/. ·
Waga: maks. 2 kg ·
Gwarancja: min. 24 miesiące
(gwarancja producenta) ·
Oprogramowanie: system
operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit lub równoważny, użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u
zamawiającego; możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi
dostępnej w systemie operacyjnym. System musi współpracować z programami:
Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland,
System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji
Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego
do systemu Windows oferent winien skonfigurować komputer do pracy z
wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić
wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów. W zestawie 1 x mysz optyczna,
bezprzewodowa z odbiornikiem nano USB 2.4 GHz, minimum 1000dpi, liczba
przycisków 3 + rolka, kolor czarny. Gwarancja 24 miesiące. W zestawie 1 x torba do laptopa z materiału poliester, kompatybilna z laptopem, 1 komorowa, na
zamek błyskawiczny z pasem mocującym do walizki oraz dwiema kieszeniami z
przodu, kolor torby czarny.
g)
ZPPZ/2021/01447 Laptop zaawansowany: 1 szt Procesor: wynik w teście PassMark CPU Mark min. 8100 pkt. Ekran
LCD: przekątnej 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli,
Pamięć RAM: min. 16 GB DDR4 (2400 MHz) Dysk twardy: SSD (flash) o pojemności
min. 480 GB Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna Wyjścia karty
graficznej: 1 x wyjście HDMI Karta dźwiękowa: stereo Komunikacja: LAN 1 Gbps,
Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac , 1 x USB 3.1 typ C, 2 x USB 3.0
Wbudowane wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera, czytnik kart pamięci,
wyodrębniona klawiatura numeryczna Zainstalowany system operacyjny: Windows
10 (64-bit) lub równoważny Waga: maks. 2.2 kg Gwarancja: min. 24 miesiące
(gwarancja producenta) Oprogramowanie: 1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością odtworzenia
systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki optyczne lub
wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki: możliwość zdalnej
konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania
kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą
katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z
programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy
Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z
komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie
gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji
wszystkich wyżej wymienionych programów.
h)
ZPPZ/2021/01729 3. Komputer przenośny - laptop
biznesowy, mysz optyczna, torba – 1 szt. ·
Procesor: wynik w teście
PassMark CPU Mark minimum 6000 pkt. ·
Ekran LCD matowy o przekątnej
minimum 15.6 cali, nominalna rozdzielczość min. 1920x1080 pikseli ·
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 (2666
MHz lub więcej) ·
Dysk twardy: SSD M.2 PCIe o
pojemności minimum 480 GB ·
Karta graficzna: zintegrowana ·
Wyjścia karty graficznej: 1 x
wyjście HDMI 1.4 ·
Karta dźwiękowa: stereo ·
Komunikacja: LAN 1 Gbps,
Bluetooth, co najmniej WiFi 5 IEEE 802.11b/a/g/n/ac, min. 2 x USB (w tym min.
2 x USB 3.0), 1 x USB typu C ·
Wbudowane
wyposażenie/funkcjonalność: mikrofon, kamera HD, czytnik kart pamięci,
wyodrębniona klawiatura numeryczna, szyfrowanie TPM ·
Laptop musi spełniać wymagania
dla potrzeb przyszłej i bezpłatnej aktualizacji do Windows 11 ·
Zainstalowany system operacyjny:
Windows 10 (64-bit) lub równoważny. ·
Waga: maks. 2 kg ·
Gwarancja: min. 12 miesięcy
(gwarancja producenta) ·
Oprogramowanie: system
operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit lub równoważny, użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u
zamawiającego; możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi
dostępnej w systemie operacyjnym. System musi współpracować z programami:
Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco
Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować komputer do
pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji
zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej
wymienionych programów. W zestawie 1 x mysz optyczna,
bezprzewodowa z odbiornikiem nano USB 2.4 GHz, minimum 1000dpi, liczba
przycisków 3 + rolka, kolor czarny. Gwarancja 24 miesiące. W zestawie 1 x torba do laptopa z materiału poliester, kompatybilna z laptopem, 1 komorowa, na
zamek błyskawiczny z pasem mocującym do walizki oraz dwiema kieszeniami z
przodu, kolor torby czarny.
|
|
Oferujemy przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji
technicznej stanowiącej załącznik do oferty.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2.
Oświadczam/y, że zaoferowana cena obejmuje wszystkie koszty związane z
pełną realizacją zakresu rzeczowego zamówienia.
3.
Oświadczam/y, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest zgodny ze
wszystkimi wymaganiami zamawiającego zamieszczonymi w zapytaniu ofertowym jak i
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
4. Oświadczamy,
że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada wszelkie wymagane
przepisami prawa: aprobaty techniczne, atesty oraz wszystkie niezbędne
dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz zobowiązujemy się do dostarczenia
w czasie realizacji zamówienia i na prośbę zamawiającego, wszystkich dokumentów
potwierdzających spełnienie powyższych wymogów.
5.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego: ………..…..…, tel. kontaktowy, ….………….., email:…………..
6.
Oświadczam/y,
że zawarty w zapytaniu ofertowym wzór
umowy
został przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się w przypadku
wybrania oferty do zawarcia umowy na określonych w nim warunkach w miejscu i
terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
7.
Akceptuje/my
termin i warunki płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury wraz z
końcowym protokołem odbioru.
8. Oświadczam/y, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Zgłoszenie awarii lub wady na numer
telefonu…………………….e-mail……………………………
10. Wybór oferty będzie
prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego:
TAK
NIE
W
przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wskazać nazwę towaru, którego
dostawa będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
………Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1] wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[2].
11. Osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
....................................................................
tel. .................................... e-mail………...............................
13. W
przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
2. ...........................................................................
Załącznikami
do oferty są:
Specyfikacja
techniczna
…………………………………….…
........................................
dnia ................ 2021r.
.......................................................
podpis/y
osoby/osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli
Załącznik nr 3
UMOWA NR
ADP.2302…..2021
zawarta w dniu
........................ 2021 r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana
Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, zwanym w dalszej części „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
a
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
.....................................................................,
z siedzibą w ............................... przy ulicy
.............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd
Rejonowy....................................................... Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ..............., REGON………………..
NIP…………………, zwaną w treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
1. ………………….– ………………..
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej)
(imię i nazwisko)
..............................................................................,
przedsiębiorcą działającym pod firmą
..................................................... z siedzibą w
.................................. przy ulicy ..............................,
REGON ………………, NIP …………………wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
w rezultacie dokonania
wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zapytania ofertowego (art. 11 ust.5 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych):
§ 1
1. Przedmiotem umowy
jest: sprzedaż i dostarczenie urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych
i oprogramowania, zwanego dalej
„przedmiotem umowy”, spełniającego warunki techniczne określone w
zapytaniu ofertowym i złożoną ofertą, które stanowią integralną część
niniejszej umowy
2. Miejsce dostarczenia (dokładny adres) ……………………………………..
3. Wykonawca zobowiązuje się do
dostarczenia sprzętu w cenach zgodnych z ofertą. Cena w czasie obowiązywania
umowy nie może ulec zmianie.
4.
Wszystkie czynności objęte niniejszą umową, w tym dostarczenie przedmiotu
umowy, Wykonawca zrealizuje w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania
umowy.
5. Wykonawca, nie później niż na 2 dni
przed planowanym terminem dostarczenia przedmiotu umowy, zobowiązany jest
zawiadomić Zamawiającego o gotowości jego dostarczenia, pisemnie, faksem lub
drogą elektroniczną.
6. Zamawiający niezwłocznie, nie później
niż w ciągu 2 dni od daty otrzymania od Wykonawcy zawiadomienia, o którym mowa
w ust. 5, potwierdza jego przyjęcie i potwierdza gotowość Zamawiającego do odbioru
przedmiotu umowy.
7. Uwzględniając postanowienia, o których
mowa w ust. 4, ust. 5 oraz ust. 6 umowy, Strony ustalają konkretną datę (dzień)
dostarczenia przedmiotu umowy.
8. Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 4
może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych
przez Wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było
przewidzieć, zwłaszcza będących następstwem siły wyższej.
9. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie
zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz
któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub
zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę,
przewrót, zamieszki, rebelię, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na
terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz
mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
10. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za
zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie
zmiany terminu.
§ 2
1. Wartość umowy
obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z transportem,
rozładunkiem, wniesieniem sprzętu określonego w § 1 ust. 1 do wskazanych
pomieszczeń Zamawiającego oraz jego instalacją.
2. Wartość umowy w okresie jej
obowiązywania łącznie nie może przekroczyć kwoty brutto ………….zł (słownie
złotych: ……………………………………00/100) w tym podatek Vat.
3. Całkowita wartość umowy, o której mowa
w ust. 2, stanowi maksymalną cenę i wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu
prawidłowego wykonania umowy.
4. Wykonawca nie może żądać podwyższenia
należnej mu kwoty z tytułu realizacji niniejszej umowy, chociażby w chwili jej
zawarcia nie przewidział dodatkowych kosztów prac albo koszty okazały się
wyższe niż przewidywane.
5. W przypadku
otrzymania przez Zamawiającego dokumentu upoważniającego do zastosowania
zerowej stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z
naliczoną 0% stawką podatku Vat., a w razie konieczności Wykonawca będzie
zobligowany do przedłożenia stosownej korekty faktury VAT.
§ 3.
1. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Wykonawcy: ................................. tel/e-mail .....................
2. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Zamawiającego: ......................... tel/e-mail ..................
3. W przypadku zmiany
osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca niezwłocznie
zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 4.
1. Wykonawca oświadcza, że posiada
doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonywania
umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji umowy i
oświadcza, że nie zachodzą okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające
prawidłowe jej wykonanie.
2. Wykonawca wykona umowę, zgodnie z
obowiązującymi przepisami i normami. Dostarczony sprzęt winien posiadać: kartę
gwarancyjną, instrukcję obsługi oraz niezbędne dokumenty, certyfikaty, aprobaty
techniczne itp., wymagane przy tego typu sprzęcie oraz powinien być wyposażony
we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.), niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu, dla którego przedmiot umowy jest
zakupywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego sprzętu winny być
sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej/ drukowanej.
3. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć sprzęt w oryginalnych opakowaniach na własny koszt.
§ 5.
1. Wykonawca udziela niniejszym gwarancji
na okres: ………….. miesięcy.
2. Wykonawca udziela także rękojmi na
okres: 24 miesięcy.
3. Gwarancja jak i rękojmia obejmują
wszystkie elementy dostarczonego sprzętu (w tym oprogramowania) wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych
podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. W okresie gwarancji
Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej
części na nową w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy
sprzętu.
4. W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych
tego samego modułu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany
na nowy, w pełni sprawny.
5. Zamawiający z tytułu gwarancji może żądać usunięcia wady,
jeżeli ujawniła się ona w czasie trwania gwarancji, przy czym Zamawiający może
wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji również po upływie okresu trwania
gwarancji, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed jego upływem.
6. Zamawiający może według swojego wyboru, wykonywać uprawnienia z
tytułu rękojmi albo gwarancji, przy czym do uprawnień i obowiązków Stron z
tytułu rękojmi stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszego paragrafu
dotyczące uprawnień i obowiązków Stron z tytułu gwarancji.
7. Na podstawie uprawnień wynikających z
tytułu gwarancji, Zamawiający może żądać usunięcia wady, wyznaczając Wykonawcy
w tym celu odpowiedni, technicznie uzasadniony termin z zagrożeniem, że po
bezskutecznym upływie terminu może usunąć wady na koszt i ryzyko Wykonawcy,
wybierając w tym celu dowolny podmiot. Koszty poniesione przez Zamawiającego z
tego tytułu, powiększone o kary umowne wynikające z przedmiotowej umowy, mogą
być potrącane przez Zamawiającego z wierzytelności Wykonawcy lub Wykonawca
zostanie obciążony na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Zamawiającego.
8. W przypadku konieczności transportu
uszkodzonego sprzętu, transport na koszt własny zapewnia Wykonawca.
9. Zgłoszenie awarii lub wady następuje
telefonicznie/e-mailem na numer telefonu/e-maila ……….……..
10. W czasie obowiązywania udzielonej
gwarancji, Wykonawca na własny koszt dojeżdża do uszkodzonego sprzętu.
11. W przypadku wymiany sprzętu termin
gwarancji sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zaczyna swój bieg na nowo od daty
wymiany. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji na
wymienione części równy jest okresowi, o którym mowa w ust. 1, i rozpoczyna
swój bieg od daty wymiany części.
12. Wykonawca oświadcza, że rozbudowa
zakupionego sprzętu o dodatkowe elementy, w celu zachowania uprawnień
wynikających z rękojmi lub gwarancji, wymaga zgody Wykonawcy. Bez uzasadnionych
powodów Wykonawca nie może odmówić takiej zgody. W przypadku braku odpowiedzi
na pismo Zamawiającego przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych, licząc od
dnia otrzymania pisma Zamawiającego, uważa się, że Wykonawca wyraził zgodę na
rozbudowę.
13. W razie
sprzeczności między postanowieniami karty gwarancyjnej, a treścią niniejszej
umowy, pierwszeństwo mają zapisy umowy, chyba że postanowienia karty
gwarancyjnej są bardziej korzystne dla Zamawiającego.
§ 6.
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne
roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej
lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki
towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w
związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z oprogramowaniem do obrotu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wykonawca zwalnia Zamawiającego od
ewentualnych roszczeń osób trzecich, wynikających z naruszenia praw własności
intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw
ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i
przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z
oprogramowaniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu egzemplarze oprogramowania niezbędnego do prawidłowej
pracy sprzętu wraz z licencją, pozwalające na korzystanie z oprogramowania na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca oświadcza, że licencja
umożliwia korzystanie z oprogramowania dla celu, dla którego oprogramowanie
zostaje zakupione, w szczególności:
1) wprowadzanie programu do pamięci
komputerów Zamawiającego,
2) usuwanie z pamięci komputerów,
3) stosowanie programu zgodnie z jego
przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod kontrolą
Zamawiającego,
4) korzystanie z dokumentacji dostarczonej
przez Wykonawcę,
5) sporządzanie kopii programu, w zakresie
dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
6) wykorzystanie programu podczas pokazów
lub prezentacji publicznych,
7) tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany
układu lub jakiekolwiek inne zmiany w oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym
przez przepisy prawa autorskiego,
8) modyfikowanie i
rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na
zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,
9) trwałe lub czasowe
zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub
w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień
określonych w pkt. 1-8 powyżej.
4. Wynagrodzenie, o
którym mowa w § 2 ust. 2, obejmuje także prawo korzystania przez Zamawiającego
z oprogramowania na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w niniejszym
paragrafie.
§ 7.
1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na
płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, potwierdzone pisemnym
protokołem odbioru, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez
osobę wskazaną przez Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Dane płatnika - Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
NIP 657-02-34-850.
3. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę
VAT Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
4. Osobami upoważnionymi do odbioru faktury
VAT są osoby wskazane w ust. 1.
5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza,
że jest podatnikiem VAT czynnym i posiada NIP...............................
§ 8.
1. W przypadku niewykonania lub
niewłaściwego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić kary umowne w
wysokości:
1) 0,2% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji umowy, jednak nie
więcej niż 10 % wartości brutto umowy określonej w § 2 ust. 2,
2) 0,1 % wartości brutto określonej w § 2
ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w usunięciu występujących wad w okresie
gwarancji lub rękojmi, jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2,
3) 10% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron z
przyczyn zależnych od Wykonawcy.
2. Strony zastrzegają sobie możliwość
dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych
na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego.
3. Wykonawca uprawniony jest do żądania
zapłaty kary umownej od Zamawiającego:
1) w przypadku zwłoki w odbiorze
przedmiotu dostawy w wysokości 0,2% wartości brutto umowy określonej w § 2 ust.
2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto
umowy określonej w § 2 ust. 2,
2) w wysokości 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze
Stron z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Postanowienia umowy, o którym mowa
w zdaniu poprzednim, nie stosuje się w przypadku odstąpienia od umowy przez
Zamawiającego w sytuacji określonej w § 9 ust. 2.
4. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności
przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
§ 9.
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają
formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Oprócz przypadków
wymienionych w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy
w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający
może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca może
żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 10.
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich
informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji,
których ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w niezbędnym do tego
obowiązku zakresie.
2. Wszelkie informacje związane z ochroną osób i mienia, oraz
wskazane w art. 381 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie
wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 poz. 478), stanowią tajemnicę Zamawiającego w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
3. Przekazanie,
ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o których mowa w ust. 2, w zakresie
wykraczającym poza cel umowy, będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji i
może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną lub karną, określoną w art. 18 lub
art. 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
§ 11.
1. W sprawach nieuregulowanych umową będą
miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Do umowy mają zastosowanie odpowiednio
przepisy art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych
chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z
późn. zm.).
3. Bez pisemnej zgody Zamawiającego nie
jest dopuszczalny przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu
niniejszej umowy.
4. Wszelkie załączniki
do umowy stanowią integralną jej część.
§ 12.
Spory wynikłe na tle
realizacji umowy podlegają rozpatrzeniu według prawa polskiego przez właściwy
rzeczowo sąd w Kielcach.
§ 13.
Adresem Wykonawcy do
doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową jest adres
wskazany powyżej w Umowie. O każdej zmianie adresu Wykonawca jest zobowiązany
niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku,
korespondencja wysłana do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu,
uważana jest za skutecznie doręczoną.
§ 14.
Umowę sporządzono w
trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla
Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Kielce,
dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca:
……………………………………………….
……………………………………………….
Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
Miejsce
odbioru: …………………………….
…………………………….
Data
odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Nazwa |
Producent |
Nr
wersji |
Ilość |
|
|
|
|
|
|
|
|
Strony oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze
specyfikacją, a dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami
umowy nr ADP.2302…..2021, z dnia
………………………
Strona odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione
przedmioty/urządzenia zostały odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne
przez uprawnionych pracowników.*
Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*
Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona
przekazująca:
Strona odbierająca:
…………………………… ……………………….. (Czytelny
podpis i pieczęć)
(Czytelny podpis i pieczęć)
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
Ofertę należy złożyć do dnia 23.11.2021 r., do godziny 12:00
Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego , numer sprawy ADP.2302.66.2021”. Nie otwierać przed 23.11.2021r., godzina 12:00
złożenie oferty następuje w formie elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl