Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania ADP.2302.38.2022”.
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania ADP.2302.38.2022”.
- Znak sprawy: ADP.2302.38.2022
- Termin składania ofert: 2022-10-24 14:00
- Opublikowano: 2022-10-12 11:51:18 przez Marcin Kmieciak
Pytania i odpowiedzi
1) Zamawiający podał w specyfikacji wymóg posiadania przez tablet 5 GB wbudowanej pamięci. Tablety graficzne typu tego opisanego przez Zamawiającego (tj. będące wyłączenie urządzaniem wskazującym) nie posiadają wbudowanej pamięci. Wiele sklepów internetowych podaje błędnie parametr pamięć wbudowana gdzie w rzeczywistości chodzi o dostęp do pamięci w chmurze jaką producenci udostępniają klientom przy zakupie urządzenia. Wnosimy o usunięcie zapisu, gdyż zgodnie z powyższymi wyjaśnieniami nie istnieje tablet graficzny spełniający wymagania Zamawiającego. W celu weryfikacji naszych uwag radzimy sprawdzić specyfikację na stronach producentów tabletów graficznych, a nie w sklepach internetowych.
Odpowiedź: Przychylamy się do propozycji Wykonawcy i usuwamy zapis, że wymagamy minimum 5GB pamięci.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Numer sprawy: ADP.2302.38.2022
Kielce dnia 12.10.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podstawie art. 11
ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
zapraszamy do złożenia oferty pn.: „Dostawa urządzeń i akcesoriów
komputerowych oraz oprogramowania ADP.2302.38.2022”.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór
stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
Główny 302000001
30237200-1
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Dostarczone produkty muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie
mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
przedmiot zamówienia w oryginalnych opakowaniach.
2. Dostarczone produkty powinny
być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami i
normami.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczenia i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez
Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji: zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia.
IV. TERMIN, MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie max. 10
dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być
dostarczony do jednostek organizacyjnych Uczelni w Kielcach wskazanych przez
Zamawiającego.
3. Dokładny termin dostawy należy
bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.
4. Wykonawca będzie związany
złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O
ZAMÓWIENIE:
Zamawiający nie stawia żadnego
warunku udziału w postępowaniu
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą
następujące kryteria:
1. Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100)
zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
Ilość pkt. =
------------------------------ x 100
Cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium
przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w
formie pisemnej w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą czytelną
techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Każda zadrukowana strona oferty
powinna być opatrzona kolejnym numerem i parafowana lub podpisana (pieczątka
firmy oraz imienna pieczątka i podpis) przez wykonawcę lub osobę (osoby)
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Załączniki do oferty stanowią jej
integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Do oferty należy dołączyć:
a. Formularz oferty – wzór stanowi
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
b. Pełnomocnictwo – jeśli ofertę
podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach
rejestrowych.
c. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d. Specyfikację techniczną
oferowanych produktów.
3. Treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cenę oferty należy podać w
kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego
miejsca po przecinku.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy.
6. Cena ostateczna powinna
obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
7. Po rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT (na
sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z ustawą z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późn. zm.).
W związku z powyższym prosimy o
skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej
na dzień składania ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z
MEiN, z którego będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 %
„zwolnienie z VAT”. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej
faktury VAT o wartość wpłaconego podatku.
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA
OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 24.10.2022 r., do godziny 14:00
Oferta powinna być opatrzona pełną
nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta
na dostawę sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych , numer sprawy
ADP.2302.38.2022”. Nie otwierać przed 24.10.2022r.,
godzina 14:00
złożenie oferty następuje w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej,
podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres
podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający
niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o
unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do
zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania
oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą
elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści
ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania
wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania
wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca
winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.38.2022.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce
ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył
inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod
numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa
sprzętu komputerowego i elektronicznego” nr ADP.2302.11.2022 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w
art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania:
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy.
3. Projekt umowy.
ZATWIERDZAM
……..…………….……………..
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa sprzętu
komputerowego do Katedry Ekonomii i Finansów
a) ZPPZ/2022/01211
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt.
Technologia druku: laserowa (mono)
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy
Wydajność: min. 10000 str/mies
Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min. 30 str/min
Druk dwustronny: automatyczny
Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5
Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi
Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi
WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet
Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód zasilający,
przewód USB i Ethernet
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Część 2 Dostawa sprzętu dla Wydziału Sztuki
a) ZPPZ/2022/00970
Subskrypcja
roczna oprogramowania Adobe Creative Cloud Teacher Edition.
Pakiet dostępny dla nauczycieli akademickich. – 1 szt.
Pakier zawiera ponad 20 aplikacji do
pracy kreatywnej, między innymi:
· Acrobat Pro
· Photoshop
· Illustrator
· InDesign
· Premiere Pro
· After Effects
· Lightroom
· XD
· Animate
· Lightroom Classic
· Dreamweaver
· Dimension
· Audition
· InCopy
· Character Animator
· Capture
· Fresco
· Bridge
· Adobe Express
· Premiere Rush
· Photoshop Express
· Photoshop Camera
· Media Encoder
· Aero
· Scan
· Fill & Sign
· Acrobat Reader
Uwagi: Roczna subskrybcja ma dotczyć
utworzonego już konta Adobe Account w serwisie Adobe
Creative Cloud dla nauczycieli akademickich
Część 3 Dostawa sprzętu dla Instytutu Literaturoznawstwa i
Językoznawstwa
a) ZPPZ/2022/01196
Dysk
zewnętrzny – 2 szt.
·
Typ dysku: zewnętrzny
·
Pojemność: 2 TB
·
Format: 2.5" (cala|)
·
Interfejs: USB 3.2, złącze: USB Typu-A
·
Dodatkowe informacje: Wodoodporność,
Kurzoodporność
·
Dołączone akcesoria: Kabel USB
·
Inne: Deklarowana przez producenta
odporność na wibracje i upadki
·
Gwarancja: minimum 36 miesięcy (gwarancja
producenta)
b) ZPPZ/2022/01224
1)
Pendrive
1 TB – 10 szt.
Interfejs USB 3.0 lub
wyższy
Pojemność 1 TB
Szybkość odczytu
minimum 400MB/s
Szybkość zapisu
minimum 250MB/s
Gwarancja minimum 24
miesiące
2)
Dysk
zewnętrzny SSD – 2 sztuki.
Interfejs USB 3.0 lub
wyższy
Pojemność dysku
minimum 480 GB
Typ dysku SSD
zewnętrzny
Wielkość dysku 2,5
Gwarancja minimum 36
miesięcy.
c) ZPPZ/2022/01210
1)
Dysk
zewnętrzny USB – 2 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub
nowszy
Technologia:
magnetyczny
Pojemność: min. 2TB
Dodatkowe zasilanie:
Nie
Akcesoria: przewód
USB, futerał umożliwiający przenoszenie dysku wraz z kablem
Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
d) ZPPZ/2022/01193
1)
Drukarka
monochromatyczna – 1 szt.
Typ drukarki: Mono
Pamięć wbudowana:
minimum 64MB
Maksymalna
rozdzielczość druku: 1200 x 1200 dpi
Szybkość drukowania
2-stronnego A4: Do 15 stron na minutę
Standardowa szybkość
drukowania A4: Do 30 strony na minutę
Połączenie: WiFi, USB
Iterface sieci
bezprzewodowej: IEEE 802.11b/g/n
Połączenia mobilne:
Tak, dedykowana aplikacja producenta drukarki, AirPrint
Podajniki papieru:
Standardowy 250 arkuszy A4, wielofunkcyjny – szczelinowy
Gramatura papieru –
podajnik standardowy: 60 - 163 g/m2
Gramatura papieru –
podajnik wielofunkcyjny: 60 - 230g/m2
Duplex automatyczny:
TAK
W zestawie: Toner
sygnowany logiem producenta drukarki, kabel USB o długości minimum 1,5m, Kabel
zasilający
Gwarancja: minimum 24
miesiące
Na rynku musi być
dostępny w sprzedaży toner o dużej wydajności minimum 3000 str. (zgodnie z
normą ISO/IEC 19752) sygnowany logiem producenta sprzętu
Część 4 Dostawa sprzętu dla Wydziału Nauk Ścisłych
i Przyrodniczych UJK
ZPPZ/2022/00744
1)
Komputer stacjonarny o parametrach 1 szt.
1 |
procesor |
Min. 40000pkt. w teście passmark; min. 16
rdzeni, min. 24 wątki, min. 28 MB cache |
2 |
pamięć RAM |
Min. 32GB DDR4 (3000MHz) z
radiatorem |
3 |
dysk twardy |
Min. 2TB SSD m2 nvme
pcie |
4 |
karta graficzna |
Dedykowana, min. 25000pkt. w teście
passmark, 10 GB DDR6X |
5 |
płyta główna |
Format:
ATX; Typ obsługiwanej pamięci: DDR4; Liczba banków pamięci: min. 4; chipset
płyty min. Intel B660 lub równoważny; Zewnętrzne złącza: RJ45 (LAN) |
6 |
zasilacz |
Moc
maksymalna: 850 W; Standard: ATX; certyfikat sprawności nie gorszy niż 80
Plus GOLD; układ PFC aktywny; średnica wentylatora min. 120 mm;
Zabezpieczenia: Przeciążeniowe, Przeciwprzepięciowe, Przeciwzwarciowe, Przed
zbyt niskim napięciem |
7 |
Układ chłodzenia procesora |
Aktywny;
Wentylator: min. 120mm; TDP min. 200W |
8 |
napęd optyczny |
Rodzaj
napędu: wewnętrzny; Funkcje: Nagrywanie CD/DVD, Odtwarzanie CD/DVD;
Interfejs: SATA; |
9 |
obudowa |
Standard: min. ATX; Złącza zewnętrzne min.
6x usb 2.0, 2x usb 3.0 |
10 |
Zainstalowany system operacyjny: |
Windows 10 (64-bit) lub równoważny |
11 |
Klawiatura |
Klawiatura pełnowymiarowa, układ polski
QWERTY |
12 |
Mysz |
Rozdzielczość: min. 1000dpi |
Oprogramowanie:
1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z
możliwością odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o
nośniki optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe
warunki: możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz
zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość
uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u
zamawiającego; musi współpracować z programami: Inventor Professional 2021 Commercial, Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG
Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis
/ LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W
przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien
skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi
programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w
przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
2) Monitor –
1 szt.
· Przekątna ekranu: min. 32 cale;
· Rozdzielczość : min. 4096 × 2160;
· Proporcje wymiarów matrycy: 16:9;
· Typ matrycy: IPS, LED;
· Czas reakcji: maks. 5 ms;
· Jasność [cd/m2]: min. 250;
· Odwzorowanie przestrzeni barw: min. sRGB: 99%
· Kąt widzenia [stopnie]: min. 160 (pion) , 170
(poziom);
Okres gwarancji: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
3) Dysk
zewnętrzny USB – 1 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Typ: HDD 3,5”
Pojemność: min. 6 TB
Prędkość odczytu: min. 500MB/s
Prędkość zapisu: min. 500MB/s
Dodatkowe zasilanie: Tak (jeśli konieczne)
Akcesoria: przewód USB, zasilacz (jeśli konieczny)
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
4)
Zasilacz
UPS – 1 szt.
Moc pozorna: 1500 VA
Moc: min. 900W
Ilość gniazd: min. 2szt
Czas reakcji: maks. 10 ms
Część 5 Dostawa sprzętu dla Instytutu Fizyki i Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK
a) ZPPZ/2022/01204
1. Dysk
wewnętrzny SSD 256 GB - 1 szt.
o następujących parametrach:
Rodzaj dysku: SSD
Pojemność dysku: 256 GB
Format dysku: 2.5"
Interfejs
SATA III (6 Gb/s)
Maks. prędkość odczytu 550
MB/s,
Maks. prędkość zapisu 480
MB/s
Pamięć Flash NAND 3D, Kość
pamięci TLC
2. Dysk wewnętrzny SSD 512 GB o następujących parametrach – 1 szt.
Typ dysku: SSD,
Format dysku: 2,5 cala,
Pojemność dyska: 512 GB,
Interfejs SATA III,
Prędkość odczytu (maks.) 550
MB/s,
Prędkość zapisu (maks.) 500
MB/s,
Średni czas niezawodności
dysku (MTBF): 2000000 h,
Technologia: S.M.A.R.T,
Pamięć flash 3D NAND
3. Rysik, pióro
aktywne (długopis cyfrowy) – 1 szt.
wg specyfikacji:
kompatybilność z
laptopo-tabletem HP Envy 15x360,
konfigurowalne przyciski,
technologia N-trig
umożliwiająca pisanie, rysowanie i precyzyjną nawigację.
funkcja czułości nacisku,
Współpraca z aplikacjami do
zróżnicowanych zastosowań - od rysunków po dokonywanie obliczeń.
Konwersja pisma ręcznego na
tekst
dodatkowa koncówka,
Wymienna bateria
4. Folia ochronna na
ekran dedykowana do laptopo-tabletuHP Envy 15x360- 1 szt.
Folia PET o dużej
przeźroczystości,
bezklejowy system montażu.
5. Adapter USB 3.0
SATA do Dysku HDD SSD – 1 szt
Specyfikacja:
standard: 3.0
kompatybilność: 2.0
system: Plug & Play
max szybkość transferu:
6Gb/s
złącza: USB / SATA III
-22pin
kompatybilność: Windows 98,
SE, ME, 2000, XP, Vista, Windows 7, 8, 10, MAC OS 9.X / 10.X / Linux
b) ZPPZ/2022/00991
Dysk zewnętrzny USB SSD - 1 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Pojemność: min. 96 0 GB
Prędkość odczytu: min. Prędkość zapisu: min. 5 0 0MB/s 5 0 0MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
c) ZPPZ/2022/01135
Dysk SSD
SATA III – 1 szt.
Dane techniczne produktu:
Pojemność dysku - 500GB
Format 2.5"
Interfejs: SATA III
Max. prędkość odczytu – min. 500 MB/s
Max. prędkość zapisu – min. 500 MB/s
Dodatkowe akcesoria – adapter 7mm na 9,5mm
Dodatkowe informacje – 256-bitowe szyfrowanie danych
AES
d)
ZPPZ/2022/01153
Bateria
do laptopa TOSHIBA Tecra Z50-A-15P napięcie 14,4 V pojemność 3800 mAH
– 1 szt.
e) ZPPZ/2022/00743
Drukarka laserowa kolorowa
– 1 szt.
Technologia druku: Laser Led,
Druk w kolorze: TAK,
Format nośnika: co najmniej A4, A5,
Podajnik papieru uniwersalny: min. 100
arkuszy (gramatura papieru 220 g),
Szybkość druku: czerń min. 30 str./min,
kolor min. – 30 str./min.,
Podajnik papieru szuflada: min. 250 arkuszy szuflada,
Minimalna rozdzielczość druku: 1200 x
1200 dpi,
Automatyczny druk dwustronny,
Pamięć RAM: min. 1GB,
Interfejsy: LAN, USB,
Waga: maks. 24 kg,
W komplecie: tonery startowe, kabel zasilający,
Tonery oryginalne: czarny druk 7000
stron, kolory druk 6000 stron.
f)
ZPPZ/2022/01148
1) MONITOR
1 szt.
Typ: LCD
Format matrycy: 16:9
Przekątna: 28 cali
Rozdzielczość nominalna:
min. 4K UHD (3840 x 2160)
Częstotliwość odświeżania:
min. 140 Hz
Czas odświeżania - min. 5
ms
Kontrast 1000:1 lub
większy
Jasność: min. 250 cd/m2
Złącza: DVI,
HDMI, opcjonalnie DisplayPort
2)
Dysk przenośny USB 3.0 SSD o pojemności 2TB – 1 szt.
3)
Klawiatura i mysz ( przewodowe, połączenie przez kabel
USB) kabel podłączeniowy do monitora Display Port 4K 120Hz ( złącze DP) - 1 komplet
4)
Pendrive o pojemności 512 GB USB 3.0 – 2 szt.
g) ZPPZ/2022/01128
1)
Urządzenie
wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt.
Technologia druku:
laserowa (mono)
Podajnik papieru: min.
250 arkuszy
Wydajność: min. 10000
str/mies
Drukowanie:
Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min.
30 str/min
Druk dwustronny:
automatyczny
Obsługiwane formaty
nośników: A4, A5, B5, B6, C5
Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość
optyczna: min. 600 x 2400 dpi
Rozdzielczość
kopiowania: min. 600 x 600 dpi
WEJŚCIA/WYJŚCIA:
USB2.0, Ethernet
Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie:
instrukcja obsługi, toner startowy, przewód zasilający, przewód USB i Ethernet
Gwarancja: min. 24
miesiące (gwarancja producenta)
2)
Dysk
zewnętrzny USB SSD - 4 szt.
Interfejs: USB 3.0 lub nowszy
Pojemność: min. 96 0 GB
Prędkość odczytu: min. Prędkość zapisu: min. 5 0 0MB/s 5 0 0MB/s
Dodatkowe zasilanie: Nie
Akcesoria: przewód USB
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
3)
Niszczarka
– 1 szt
Dane techniczne
Niszczenie
Niszczy
Karty kredytowe, Papier, Płyty
CD/DVD/Blu-ray
Maksymalna liczba niszczonych kartek 10
Średnia prędkość niszczenia [m/min] 2.5
Rodzaj cięcia Ścinki
Szerokość cięcia [mm] 5 x 16
Zacięcie papieru – dioda Tak
Techniczne
Poziom bezpieczeństwa DIN P-4
Pojemność kosza [l] 21
Poziom głośności [dB] 68
Zabezpieczenie termiczne Tak
Pełny kosz - dioda
Tak
Funkcje
Blokada bezpieczeństwa Tak
Automatyczny Start/Stop Tak
Funkcja cofania Tak
Automatyczne zatrzymanie pracy przy pełnym koszu Tak
4)
Pendrive
– 2 szt.
Techniczne
Pojemność [GB] 1024
Maksymalna prędkość [MB/s] 400 odczytu
Maksymalna prędkość odczytu [MB/s] 400
Interfejs USB 3.0
5)
słuchawki z mikrofonem- 1 szt.
Dane podstawowe
Typ słuchawek
Nauszne
Bezprzewodowe Nie
Regulacja głośności Tak
Dźwięk przestrzenny Tak
Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20
Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000
Mikrofon Tak
Aktywna redukcja szumów Tak
Charakterystyka słuchawek
Typ głośnika
Neodymowe
Czułość [dB] 91.7
Impedancja [Ω] 35
Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20
Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000
Dźwięk przestrzenny Tak
Mikrofon Tak
Typ mikrofonu Jednokierunkowy
Pasmo przenoszenia mikrofonu max. [Hz]
10000
Pasmo przenoszenia mikrofonu min. [Hz]
100
Aktywna redukcja szumów Tak
Część 6 dostawa dla Instytutu
Geografii i Nauk o Środowisku
a)
ZPPZ/2022/01079
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt.
Technologia druku: laserowa (mono)
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy
Wydajność: min. 10000 str/mies
Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min. 30 str/min
Druk dwustronny: automatyczny
Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5
Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi
Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi
WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet
Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód zasilający,
przewód USB i Ethernet
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
2)
Pendrive 128 GB USB 3.0 – 2 szt.
3)
Mysz komputerowa USB bezprzewodowa – 2 szt.
b)
ZPPZ/2022/01152
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt.
Technologia druku: laserowa (mono)
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy
Wydajność: min. 10000 str/mies
Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min. 30 str/min
Druk dwustronny: automatyczny
Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5
Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi
Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi
WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet
Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód zasilający,
przewód USB i Ethernet
Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
c)
ZPPZ/2022/01133
Mysz
komputerowa USB bezprzewodowa - 2 szt
Interfejs: USB, 2,4GHz
Liczba przycisków: min. 3
Rolka przewijania: TAK Zasilanie:
1x bateria AA
Czas pracy na baterii: min. do 12
miesięcy
Odbiornik: nano Rozdzielczość:
min. 1000dpi
Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja
producenta)
Część 7 dostawa dla Instytutu
Literaturoznawstwa i Językoznawstwa
ZPPZ/2022/00713
tablet graficzny 1 szt.
·
Typ produktu: Tablet
piórkowy
·
Aktywny obszar roboczy: minimum 311 x 216 mm
·
Rozdzielczość: 5080 lpi
·
Poziomy nacisku: 8192
·
Interfejsy: USB i
Bluetooth
·
Typ piórka: Czułe na
nacisk, Bezprzewodowe Bezbateryjne, Rozpoznające nachylenie
·
Technologia: Rezonans
elektromagnetyczny
·
Przyciski: pierścień
dotykowy; przyciski programowalne, przycisk zasilania
·
Pamięć wbudowana: minimum 5
GB
·
Zasilanie: Wbudowany
akumulator ładowany przez złącze USB
·
Kompatybilność: Windows,
Mac OS X
·
Multitouch, Programowalne
przyciski
·
Dodatkowe akcesoria: Kabel USB, Pióro, Podstawka pod pióro, Zapasowe wkłady – minimum 10 sztuk
·
Wymiary: Wysokość:
287 mm ; Szerokość: 430 mm ; Grubość: 8 mm
·
Gwarancja: 24
miesiące (gwarancja producenta)
Załącznik nr 2
…………………………………………….
pieczęć
wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25 – 369
Kielce
Dane
Wykonawcy:
Nazwa:
………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba:
…………………………………………………………….……………….………………
(dokładny
adres)
NIP:
………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Nr KRS/
wpis do CEIDG:……………………………………………………………………………
Adres
poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
1.
W
odpowiedzi na ogłoszone przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr ADP.2302.38.2022 pn. „Dostawa sprzętu
komputerowego i akcesoriów komputerowych” oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia:
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Ekonomii i Finansów
a)
ZPPZ/2022/01211 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 2 Dostawa sprzętu dla Wydziału Sztuki
ZPPZ/2022/00970 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 3 Dostawa sprzętu dla Instytutu
Literaturoznawstwa i Językoznawstwa
a)
ZPPZ/2022/01196 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
b)
ZPPZ/2022/01224 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
c)
ZPPZ/2022/01210 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
d)
ZPPZ/2022/01193 za kwotę brutto ………………… zł(słownie złotych:……………………00/100), w
tym należny podatek VAT
Część 4 Dostawa sprzętu dla Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK
ZPPZ/2022/00744 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 5 Dostawa sprzętu dla Instytutu Fizyki i Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UJK
a)
ZPPZ/2022/01204 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
b)
ZPPZ/2022/00991 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
c)
ZPPZ/2022/01135 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
d)
ZPPZ/2022/01153
za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
e)
ZPPZ/2022/00743
za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
f)
ZPPZ/2022/01148
za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
g)
ZPPZ/2022/01128 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 6 dostawa dla Instytutu Geografii i Nauk o Środowisku
a)
ZPPZ/2022/01079 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
b)
ZPPZ/2022/01152 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
c)
ZPPZ/2022/01133 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 7 dostawa dla Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa
ZPPZ/2022/00713 za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny
podatek VAT
Zamawiający
zobowiązuje wykonawców do tego, aby podać nazwę i parametry, numery części
katalogowych sprzętu oraz szczegółowo opisać parametry techniczne
w taki sposób, aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego
sprzętu ze wszystkimi potrzebnymi opcjami. UWAGA: wypełnienie pola
sformułowaniem, np.: „zgodnie z zapisami SIWZ" nie będzie akceptowane
przez Zamawiającego jako poprawne wypełnienie pola „opis rozwiązania",
z uwagi na niedopełnienie wymogu szczegółowości i jednoznaczności opisu
zaoferowanego rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia
wszystkich rubryk w formularzu cenowym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.p. |
Wymagany przedmiot
zamówienia |
Oferowany przedmiot zamówienia nazwa
parametry |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Część 1 Dostawa sprzętu
komputerowego do Katedry Ekonomii i Finansów ZPPZ/2022/01211
Urządzenie wielofunkcyjne
laserowe mono A4 – 1 szt. Technologia druku: laserowa (mono) Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Wydajność: min. 10000 str/mies Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600
dpi Szybkość druku: min. 30 str/min Druk dwustronny: automatyczny Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5 Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód
zasilający, przewód USB i Ethernet Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
Część 2 Dostawa sprzętu dla
Wydziału Sztuki b)
ZPPZ/2022/00970 Subskrypcja roczna
oprogramowania Adobe Creative Cloud Teacher Edition.
Pakier zawiera ponad 20 aplikacji do pracy kreatywnej,
między innymi: · Acrobat Pro · Photoshop · Illustrator · InDesign · Premiere Pro · After Effects · Lightroom · XD · Animate · Lightroom
Classic · Dreamweaver · Dimension · Audition · InCopy · Character
Animator · Capture · Fresco · Bridge · Adobe Express · Premiere Rush · Photoshop
Express · Photoshop
Camera · Media Encoder · Aero · Scan · Fill &
Sign · Acrobat
Reader Uwagi: Roczna subskrybcja ma dotczyć utworzonego już
konta Adobe Account w serwisie Adobe Creative Cloud dla nauczycieli
akademickich
Część 3 Dostawa sprzętu dla
Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa a)
ZPPZ/2022/01196
Dysk zewnętrzny – 2 szt.
b)
ZPPZ/2022/01224
1)
Pendrive 1 TB – 10 szt. Interfejs USB 3.0 lub wyższy Pojemność 1 TB Szybkość odczytu minimum 400MB/s Szybkość zapisu minimum 250MB/s Gwarancja minimum 24 miesiące
2)
Dysk zewnętrzny SSD – 2 sztuki. Interfejs USB 3.0 lub wyższy Pojemność dysku minimum 480 GB Typ dysku SSD zewnętrzny Wielkość dysku 2,5 Gwarancja minimum 36 miesięcy.
c)
ZPPZ/2022/01210
2)
Dysk zewnętrzny USB – 2 szt. Interfejs: USB 3.0 lub nowszy Technologia: magnetyczny Pojemność: min. 2TB Dodatkowe zasilanie: Nie Akcesoria: przewód USB, futerał umożliwiający
przenoszenie dysku wraz z kablem Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
d)
ZPPZ/2022/01193
Drukarka monochromatyczna – 1
szt. Typ drukarki: Mono Pamięć wbudowana: minimum 64MB Maksymalna rozdzielczość druku: 1200 x 1200 dpi Szybkość drukowania 2-stronnego A4: Do 15 stron na
minutę Standardowa szybkość drukowania A4: Do 30 strony na
minutę Połączenie: WiFi, USB Iterface sieci bezprzewodowej: IEEE 802.11b/g/n Połączenia mobilne: Tak, dedykowana aplikacja producenta
drukarki, AirPrint Podajniki papieru: Standardowy 250 arkuszy A4,
wielofunkcyjny – szczelinowy Gramatura papieru – podajnik standardowy: 60 - 163 g/m2 Gramatura papieru – podajnik wielofunkcyjny: 60 -
230g/m2 Duplex automatyczny: TAK W zestawie: Toner sygnowany logiem producenta drukarki,
kabel USB o długości minimum 1,5m, Kabel zasilający Gwarancja: minimum 24 miesiące Na rynku musi być dostępny w sprzedaży toner o dużej
wydajności minimum 3000 str. (zgodnie z normą ISO/IEC 19752) sygnowany logiem
producenta sprzętu
Część 4 Dostawa sprzętu dla
Wydziału Nauk Ścisłych
i Przyrodniczych UJK ZPPZ/2022/00744
1)
Komputer stacjonarny o parametrach 1 szt.
Oprogramowanie: 1. Windows 10 PL 64 bit lub równoważne z możliwością
odtworzenia systemu bez potrzeby ponownej reinstalacji w oparciu o nośniki
optyczne lub wydzieloną partycję dysku HDD spełniający poniższe warunki:
możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność
do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania
użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego;
musi współpracować z programami: Inventor Professional 2021 Commercial,
Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy PCG Academia, ALEPH, Płatnik firmy Asseco
Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej
Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A. W przypadku zaoferowania systemu
równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z
komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie
gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji
wszystkich wyżej wymienionych programów.
2)
Monitor – 1 szt.
3)
Dysk zewnętrzny USB – 1 szt.
4)
Zasilacz UPS – 1 szt. Moc pozorna: 1500 VA Część 5 Dostawa sprzętu dla
Instytutu Fizyki i Wydziału Nauk
Ścisłych i Przyrodniczych UJK
a)
ZPPZ/2022/01204 1. Dysk wewnętrzny SSD 256 GB
- 1 szt. o następujących parametrach: Rodzaj dysku: SSD Pojemność dysku: 256 GB Format dysku: 2.5" Interfejs SATA III (6 Gb/s) Maks. prędkość odczytu 550 MB/s, Maks. prędkość zapisu 480 MB/s Pamięć Flash NAND 3D, Kość pamięci TLC
2. Dysk
wewnętrzny SSD 512 GB o
następujących parametrach – 1 szt. Typ dysku: SSD, Format dysku: 2,5 cala, Pojemność dyska:
512 GB, Interfejs SATA III, Prędkość odczytu (maks.) 550 MB/s, Prędkość zapisu (maks.) 500 MB/s, Średni czas niezawodności dysku (MTBF): 2000000 h, Technologia: S.M.A.R.T, Pamięć flash 3D NAND
3. Rysik, pióro aktywne (długopis cyfrowy) –
1 szt. wg specyfikacji: kompatybilność z laptopo-tabletem HP Envy 15x360, konfigurowalne przyciski, technologia N-trig umożliwiająca pisanie, rysowanie i
precyzyjną nawigację. funkcja czułości nacisku, Współpraca z aplikacjami do zróżnicowanych zastosowań -
od rysunków po dokonywanie obliczeń. Konwersja pisma ręcznego na tekst dodatkowa koncówka, Wymienna bateria
4. Folia ochronna na ekran dedykowana do
laptopo-tabletuHP Envy 15x360- 1 szt. Folia PET o dużej przeźroczystości, bezklejowy system montażu.
5. Adapter USB 3.0 SATA do Dysku HDD SSD – 1
szt Specyfikacja: standard: 3.0 kompatybilność: 2.0 system: Plug & Play max szybkość transferu: 6Gb/s złącza: USB / SATA III -22pin kompatybilność: Windows 98, SE, ME, 2000, XP, Vista,
Windows 7, 8, 10, MAC OS 9.X / 10.X / Linux
b)
ZPPZ/2022/00991 Dysk zewnętrzny USB SSD - 1 szt. Interfejs: USB 3.0 lub nowszy Pojemność: min. 96 0 GB Prędkość odczytu: min. Prędkość zapisu: min. 5 0 0MB/s 5
0 0MB/s Dodatkowe zasilanie: Nie Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
c)
ZPPZ/2022/01135
Dysk SSD SATA III – 1 szt. Dane techniczne produktu: Pojemność dysku - 500GB Format 2.5" Interfejs: SATA III Max. prędkość odczytu – min. 500 MB/s Max. prędkość zapisu – min. 500 MB/s Dodatkowe akcesoria – adapter 7mm na 9,5mm Dodatkowe informacje – 256-bitowe szyfrowanie danych AES
d)
ZPPZ/2022/01153 Bateria do laptopa TOSHIBA Tecra
Z50-A-15P napięcie 14,4 V pojemność 3800 mAH – 1 szt.
e)
ZPPZ/2022/00743
Drukarka laserowa kolorowa – 1
szt. Technologia druku: Laser
Led, Druk w kolorze: TAK, Format nośnika: co najmniej A4, A5, Podajnik papieru uniwersalny: min. 100 arkuszy
(gramatura papieru 220 g), Szybkość druku: czerń min. 30 str./min, kolor min. – 30
str./min., Podajnik papieru szuflada: min. 250 arkuszy szuflada, Minimalna rozdzielczość druku: 1200 x 1200 dpi, Automatyczny druk dwustronny, Pamięć RAM: min.
1GB, Interfejsy: LAN, USB, Waga: maks. 24 kg, W komplecie:
tonery startowe, kabel zasilający, Tonery oryginalne: czarny druk 7000 stron, kolory druk
6000 stron.
f)
ZPPZ/2022/01148
1)
MONITOR 1 szt. Typ: LCD Format matrycy: 16:9 Przekątna: 28 cali Rozdzielczość nominalna: min. 4K UHD (3840 x 2160) Częstotliwość odświeżania: min. 140 Hz Czas odświeżania - min. 5 ms Kontrast 1000:1 lub większy Jasność: min. 250 cd/m2 Złącza: DVI, HDMI, opcjonalnie DisplayPort 2)
Dysk przenośny USB 3.0 SSD o
pojemności 2TB – 1 szt. 3)
Klawiatura i mysz ( przewodowe, połączenie przez
kabel USB) kabel podłączeniowy do monitora Display Port 4K 120Hz ( złącze DP)
- 1 komplet 4)
Pendrive o pojemności 512 GB USB 3.0
– 2 szt.
g)
ZPPZ/2022/01128
1)
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt. Technologia druku: laserowa (mono) Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Wydajność: min. 10000 str/mies Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600
dpi Szybkość druku: min. 30 str/min Druk dwustronny: automatyczny Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5 Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód
zasilający, przewód USB i Ethernet Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
2)
Dysk zewnętrzny USB SSD -
4 szt. Interfejs: USB 3.0 lub nowszy Pojemność: min. 96 0 GB Prędkość odczytu: min. Prędkość zapisu: min. 5 0 0MB/s 5
0 0MB/s Dodatkowe zasilanie: Nie Akcesoria: przewód USB Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta
3)
Niszczarka – 1 szt Dane techniczne Niszczenie Niszczy Karty kredytowe, Papier, Płyty CD/DVD/Blu-ray Maksymalna liczba niszczonych kartek 10 Średnia prędkość niszczenia [m/min] 2.5 Rodzaj cięcia Ścinki Szerokość cięcia [mm] 5 x 16 Zacięcie papieru – dioda Tak Techniczne Poziom bezpieczeństwa DIN P-4 Pojemność kosza [l] 21 Poziom głośności [dB] 68 Zabezpieczenie termiczne Tak Pełny kosz - dioda Tak Funkcje Blokada bezpieczeństwa Tak Automatyczny Start/Stop Tak Funkcja cofania Tak Automatyczne zatrzymanie pracy przy pełnym koszu Tak
4)
Pendrive – 2 szt. Techniczne Pojemność [GB] 1024 Maksymalna prędkość [MB/s] 400 odczytu Maksymalna prędkość odczytu [MB/s] 400 Interfejs USB 3.0
5)
słuchawki z mikrofonem- 1 szt. Dane podstawowe Typ słuchawek Nauszne Bezprzewodowe Nie Regulacja głośności Tak Dźwięk przestrzenny Tak Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20 Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000 Mikrofon Tak Aktywna redukcja szumów Tak Charakterystyka słuchawek Typ głośnika Neodymowe Czułość [dB] 91.7 Impedancja [Ω] 35 Pasmo przenoszenia min. [Hz] 20 Pasmo przenoszenia max. [Hz] 20000 Dźwięk przestrzenny Tak Mikrofon Tak Typ mikrofonu Jednokierunkowy Pasmo przenoszenia mikrofonu max. [Hz] 10000 Pasmo przenoszenia mikrofonu min. [Hz] 100 Aktywna redukcja szumów Tak
Część 6 dostawa dla Instytutu
Geografii i Nauk o Środowisku a)
ZPPZ/2022/01079
Urządzenie wielofunkcyjne
laserowe mono A4 – 1 szt. Technologia druku: laserowa (mono) Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Wydajność: min. 10000 str/mies Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600
dpi Szybkość druku: min. 30 str/min Druk dwustronny: automatyczny Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5 Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód
zasilający, przewód USB i Ethernet Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
4)
Pendrive 128 GB USB 3.0 – 2 szt. 5)
Mysz komputerowa USB bezprzewodowa – 2 szt.
b)
ZPPZ/2022/01152
Urządzenie wielofunkcyjne
laserowe mono A4 – 1 szt. Technologia druku: laserowa (mono) Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Wydajność: min. 10000 str/mies Drukowanie: Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600
dpi Szybkość druku: min. 30 str/min Druk dwustronny: automatyczny Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, B5, B6, C5 Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna: min. 600 x 2400 dpi Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi WEJŚCIA/WYJŚCIA: USB2.0, Ethernet Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja obsługi, toner startowy, przewód
zasilający, przewód USB i Ethernet Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
c)
ZPPZ/2022/01133 Mysz komputerowa USB
bezprzewodowa - 2 szt Interfejs: USB, 2,4GHz Liczba przycisków: min. 3 Rolka przewijania: TAK Zasilanie: 1x bateria AA Czas pracy na baterii: min. do 12 miesięcy Odbiornik: nano Rozdzielczość: min. 1000dpi Gwarancja: min. 24miesiące(gwarancja producenta)
Część 7 dostawa dla Instytutu
Literaturoznawstwa i Językoznawstwa ZPPZ/2022/00713
tablet graficzny 1 szt.
|
|
Oferujemy przedmiot zamówienia opisany w
specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do oferty.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2.
Oświadczam/y, że zaoferowana cena obejmuje wszystkie koszty związane z
pełną realizacją zakresu rzeczowego zamówienia.
3.
Oświadczam/y, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest zgodny ze
wszystkimi wymaganiami zamawiającego zamieszczonymi w zapytaniu ofertowym jak i
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
4. Oświadczamy,
że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada wszelkie wymagane
przepisami prawa: aprobaty techniczne, atesty oraz wszystkie niezbędne
dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz zobowiązujemy się do
dostarczenia w czasie realizacji zamówienia i na prośbę zamawiającego,
wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów.
5.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego: ………..…..…, tel. kontaktowy, ….………….., email:…………..
6.
Oświadczam/y,
że zawarty w zapytaniu ofertowym wzór
umowy
został przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się w przypadku wybrania
oferty do zawarcia umowy na określonych w nim warunkach w miejscu i terminie
wyznaczonym przez zamawiającego.
7.
Akceptuje/my
termin i warunki płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury wraz z
końcowym protokołem odbioru.
8. Oświadczam/y, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Zgłoszenie awarii lub wady na numer
telefonu…………………….e-mail……………………………
10. Wybór oferty będzie
prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego:
TAK
NIE
W
przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wskazać nazwę towaru, którego
dostawa będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
………Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1] wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[2].
11. Osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
....................................................................
tel. ....................................
e-mail………...............................
13. W
przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
2.
...........................................................................
Po
rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy
zakupie 0% stawki VAT (na sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z
ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 2174 z późn. zm.). W
związku z powyższym prosimy o skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej na dzień składania
ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z MEiN, z którego
będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 % „zwolnienie z VAT”. Wykonawca
będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej faktury VAT o wartość wpłaconego
podatku.
14.oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z
niniejszego postępowania w oparciu o
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Załącznikami
do oferty są:
Specyfikacja
techniczna
…………………………………….…
........................................
dnia ................ 2022 r.
.......................................................
podpis/y
osoby/osób uprawnionych
do składania oświadczeń wol
Załącznik nr 3
UMOWA NR
ADP.2302…..2022
zawarta w dniu
........................ 2022 r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana
Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, zwanym w dalszej części „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
a
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
.....................................................................,
z siedzibą w ............................... przy ulicy
.............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd
Rejonowy....................................................... Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ...............,
REGON……………….. NIP…………………, zwaną w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowaną przez:
1. ………………….– ………………..
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej)
(imię i nazwisko) ..............................................................................,
przedsiębiorcą działającym pod firmą
..................................................... z siedzibą w
.................................. przy ulicy ..............................,
REGON ………………, NIP …………………wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
w rezultacie dokonania
wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zapytania ofertowego (art. 11 ust.5 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych):
§ 1
1. Przedmiotem umowy
jest: sprzedaż i dostarczenie urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych
i oprogramowania, zwanego dalej „przedmiotem umowy”, spełniającego warunki
techniczne określone w zapytaniu ofertowym i złożoną ofertą, które stanowią
integralną część niniejszej umowy.
2. Miejsce dostarczenia (dokładny adres) ……………………………………..
3. Wykonawca zobowiązuje się do
dostarczenia sprzętu w cenach zgodnych z ofertą. Cena w czasie obowiązywania
umowy nie może ulec zmianie.
4.
Wszystkie czynności objęte niniejszą umową, w tym dostarczenie przedmiotu
umowy, Wykonawca zrealizuje w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy.
5. Wykonawca, nie później niż na 2 dni
przed planowanym terminem dostarczenia przedmiotu umowy, zobowiązany jest
zawiadomić Zamawiającego o gotowości jego dostarczenia, pisemnie, faksem lub
drogą elektroniczną.
6. Zamawiający niezwłocznie, nie później
niż w ciągu 2 dni od daty otrzymania od Wykonawcy zawiadomienia, o którym mowa
w ust. 5, potwierdza jego przyjęcie i potwierdza gotowość Zamawiającego do
odbioru przedmiotu umowy.
7. Uwzględniając postanowienia, o których
mowa w ust. 4, ust. 5 oraz ust. 6 umowy, Strony ustalają konkretną datę (dzień)
dostarczenia przedmiotu umowy.
8. Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 4
może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych
przez Wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było
przewidzieć, zwłaszcza będących następstwem siły wyższej.
9. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie
zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz
któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub
zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę,
przewrót, zamieszki, rebelię, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na
terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz
mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
10. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za
zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie
zmiany terminu.
§ 2
1. Wartość umowy
obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z transportem,
rozładunkiem, wniesieniem sprzętu określonego w § 1 ust. 1 do wskazanych
pomieszczeń Zamawiającego oraz jego instalacją.
2. Wartość umowy w okresie jej obowiązywania
łącznie nie może przekroczyć kwoty brutto ………….zł (słownie złotych:
……………………………………00/100) w tym podatek Vat.
3. Całkowita wartość umowy, o której mowa
w ust. 2, stanowi maksymalną cenę i wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu
prawidłowego wykonania umowy.
4. Wykonawca nie może żądać podwyższenia
należnej mu kwoty z tytułu realizacji niniejszej umowy, chociażby w chwili jej
zawarcia nie przewidział dodatkowych kosztów prac albo koszty okazały się
wyższe niż przewidywane.
5. W przypadku otrzymania
przez Zamawiającego dokumentu upoważniającego do zastosowania zerowej stawki
podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z naliczoną 0% stawką
podatku Vat, a w razie konieczności Wykonawca będzie zobligowany do
przedłożenia stosownej korekty faktury VAT.
§ 3.
1. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Wykonawcy: ................................. tel/e-mail
.....................
2. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Zamawiającego: ......................... tel/e-mail ..................
3. W przypadku zmiany
osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca niezwłocznie
zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 4.
1. Wykonawca oświadcza, że posiada
doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonywania
umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji umowy i
oświadcza, że nie zachodzą okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające
prawidłowe jej wykonanie.
2. Wykonawca wykona umowę, zgodnie z
obowiązującymi przepisami i normami. Dostarczony sprzęt winien posiadać: kartę
gwarancyjną, instrukcję obsługi oraz niezbędne dokumenty, certyfikaty, aprobaty
techniczne itp., wymagane przy tego typu sprzęcie oraz powinien być wyposażony
we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.), niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu, dla którego przedmiot umowy jest
zakupywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego sprzętu winny być
sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej/ drukowanej.
3. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć sprzęt w oryginalnych opakowaniach na własny koszt.
§ 5.
1. Wykonawca udziela niniejszym gwarancji
na okres: ………….. miesięcy.
2. Wykonawca udziela także rękojmi na
okres: 24 miesięcy.
3. Gwarancja jak i rękojmia obejmują
wszystkie elementy dostarczonego sprzętu (w tym oprogramowania) wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych
podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. W okresie gwarancji
Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej
części na nową w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy
sprzętu.
4. W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych
tego samego modułu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany
na nowy, w pełni sprawny.
5. Zamawiający z tytułu gwarancji może żądać usunięcia wady,
jeżeli ujawniła się ona w czasie trwania gwarancji, przy czym Zamawiający może
wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji również po upływie okresu trwania
gwarancji, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed jego upływem.
6. Zamawiający może według swojego wyboru, wykonywać uprawnienia z
tytułu rękojmi albo gwarancji, przy czym do uprawnień i obowiązków Stron z
tytułu rękojmi stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszego paragrafu
dotyczące uprawnień i obowiązków Stron z tytułu gwarancji.
7. Na podstawie uprawnień wynikających z
tytułu gwarancji, Zamawiający może żądać usunięcia wady, wyznaczając Wykonawcy
w tym celu odpowiedni, technicznie uzasadniony termin z zagrożeniem, że po
bezskutecznym upływie terminu może usunąć wady na koszt i ryzyko Wykonawcy,
wybierając w tym celu dowolny podmiot. Koszty poniesione przez Zamawiającego z
tego tytułu, powiększone o kary umowne wynikające z przedmiotowej umowy, mogą
być potrącane przez Zamawiającego z wierzytelności Wykonawcy lub Wykonawca
zostanie obciążony na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Zamawiającego.
8. W przypadku konieczności transportu
uszkodzonego sprzętu, transport na koszt własny zapewnia Wykonawca.
9. Zgłoszenie awarii lub wady następuje
telefonicznie/e-mailem na numer telefonu/e-maila ……….……..
10. W czasie obowiązywania udzielonej
gwarancji, Wykonawca na własny koszt dojeżdża do uszkodzonego sprzętu.
11. W przypadku wymiany sprzętu termin
gwarancji sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zaczyna swój bieg na nowo od daty
wymiany. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji na
wymienione części równy jest okresowi, o którym mowa w ust. 1, i rozpoczyna
swój bieg od daty wymiany części.
12. Wykonawca oświadcza, że rozbudowa
zakupionego sprzętu o dodatkowe elementy, w celu zachowania uprawnień
wynikających z rękojmi lub gwarancji, wymaga zgody Wykonawcy. Bez uzasadnionych
powodów Wykonawca nie może odmówić takiej zgody. W przypadku braku odpowiedzi
na pismo Zamawiającego przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych, licząc od
dnia otrzymania pisma Zamawiającego, uważa się, że Wykonawca wyraził zgodę na
rozbudowę.
13. W razie
sprzeczności między postanowieniami karty gwarancyjnej, a treścią niniejszej
umowy, pierwszeństwo mają zapisy umowy, chyba że postanowienia karty
gwarancyjnej są bardziej korzystne dla Zamawiającego.
§ 6.
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne
roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej
lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki
towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w
związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z oprogramowaniem do obrotu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wykonawca zwalnia Zamawiającego od
ewentualnych roszczeń osób trzecich, wynikających z naruszenia praw własności
intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw
ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i
przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z
oprogramowaniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu egzemplarze oprogramowania niezbędnego do prawidłowej
pracy sprzętu wraz z licencją, pozwalające na korzystanie z oprogramowania na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca oświadcza, że licencja
umożliwia korzystanie z oprogramowania dla celu, dla którego oprogramowanie
zostaje zakupione, w szczególności:
1) wprowadzanie programu do pamięci
komputerów Zamawiającego,
2) usuwanie z pamięci komputerów,
3) stosowanie programu zgodnie z jego
przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod kontrolą
Zamawiającego,
4) korzystanie z dokumentacji dostarczonej
przez Wykonawcę,
5) sporządzanie kopii programu, w zakresie
dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
6) wykorzystanie programu podczas pokazów
lub prezentacji publicznych,
7) tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany
układu lub jakiekolwiek inne zmiany w oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym
przez przepisy prawa autorskiego,
8) modyfikowanie i
rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na
zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,
9) trwałe lub czasowe
zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub
w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień
określonych w pkt. 1-8 powyżej.
4. Wynagrodzenie, o
którym mowa w § 2 ust. 2, obejmuje także prawo korzystania przez Zamawiającego
z oprogramowania na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w niniejszym
paragrafie.
§ 7.
1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na
płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, potwierdzone pisemnym
protokołem odbioru, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez
osobę wskazaną przez Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Dane płatnika - Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
NIP 657-02-34-850.
3. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę
VAT Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
4. Osobami upoważnionymi do odbioru faktury
VAT są osoby wskazane w ust. 1.
5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza,
że jest podatnikiem VAT czynnym i posiada NIP...............................
§ 8.
1. W przypadku niewykonania lub
niewłaściwego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić kary umowne w
wysokości:
1) 0,5% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji umowy, jednak nie
więcej niż 10 % wartości brutto umowy określonej w § 2 ust. 2,
2) 0,25 % wartości brutto określonej w § 2
ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w usunięciu występujących wad w okresie
gwarancji lub rękojmi, jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2,
3) 10% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron z
przyczyn zależnych od Wykonawcy.
2. Strony zastrzegają sobie możliwość
dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych
na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego.
3. Wykonawca uprawniony jest do żądania
zapłaty kary umownej od Zamawiającego:
1) w przypadku zwłoki w odbiorze przedmiotu
dostawy w wysokości 0,5% wartości brutto umowy określonej
w § 2 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10 %
wartości brutto umowy określonej
w § 2 ust. 2,
2) w wysokości 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze
Stron z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Postanowienia umowy, o którym mowa
w zdaniu poprzednim, nie stosuje się w przypadku odstąpienia od umowy przez
Zamawiającego w sytuacji określonej
w § 10 ust. 2.
4. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności
przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
§9.
1. Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem należności
wynikającej z niniejszej umowy:
1) w rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku
dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2021r.poz.1800 z późn.zm.), lub
2) w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 z późn. zm.),
- w zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w stosunku do
Wykonawcy.
2.W razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.6 Wykonawca
niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przedstawi dodatkowe
dokumenty oraz informacje, dotyczące rezydencji rzeczywistego właściciela, o
którym mowa w ust. 6.
§ 10.
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy
wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Oprócz przypadków
wymienionych w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy
w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi
bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca może
żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 11.
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich
informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji,
których ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w niezbędnym do tego
obowiązku zakresie.
2. Wszelkie informacje związane z ochroną osób i mienia, oraz
wskazane w art. 381 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie
wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 poz. 574 z późn. zm.), stanowią tajemnicę
Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
3. Przekazanie,
ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o których mowa w ust. 2, w zakresie
wykraczającym poza cel umowy, będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji i
może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną lub karną, określoną w art. 18 lub
art. 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
§ 12.
1. W sprawach nieuregulowanych umową będą
miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Do umowy mają zastosowanie odpowiednio
przepisy art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych
chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r.
poz. 2095 z późn. zm.).
3. Bez pisemnej zgody Zamawiającego nie
jest dopuszczalny przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu
niniejszej umowy.
4. Wszelkie załączniki
do umowy stanowią integralną jej część.
§ 13.
Spory wynikłe na tle
realizacji umowy podlegają rozpatrzeniu według prawa polskiego przez właściwy
rzeczowo sąd w Kielcach.
§ 14.
Adresem Wykonawcy do
doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową jest adres
wskazany powyżej w Umowie. O każdej zmianie adresu Wykonawca jest zobowiązany
niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku,
korespondencja wysłana do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu,
uważana jest za skutecznie doręczoną.
§ 15.
Umowę sporządzono w
trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla
Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Kielce,
dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca:
……………………………………………….
……………………………………………….
Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
Miejsce
odbioru: …………………………….
…………………………….
Data
odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Nazwa |
Producent |
Nr
wersji |
Ilość |
|
|
|
|
|
|
|
|
Strony oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze
specyfikacją, a dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami
umowy nr ADP.2302…..2022, z dnia
………………………
Strona odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione
przedmioty/urządzenia zostały odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne
przez uprawnionych pracowników.*
Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*
Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona
przekazująca:
Strona odbierająca:
…………………………… ………………………..
(Czytelny podpis i pieczęć)
(Czytelny podpis i pieczęć)
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
Ofertę należy złożyć do dnia 24.10.2022 r., do godziny 14:00
Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych , numer sprawy ADP.2302.38.2022”. Nie otwierać przed 24.10.2022r., godzina 14:00
złożenie oferty następuje w formie elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl