Dostawa artykułów spożywczych ADP.2302.44.2024
Dostawa artykułów spożywczych ADP.2302.44.2024
- Znak sprawy: ADP.2302.44.2024
- Termin składania ofert: 2024-11-12 09:00
- Opublikowano: 2024-10-31 10:59:36 przez Siewierska Anna
Znak: ADP.2302.44.2024 Kielce, dnia 31.10.2024.r.
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2, ust. 1, pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) oraz § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawę artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment oraz jego ilości zawiera załącznik nr 1 tj OPZ będący jednocześnie formularzem oferty.
1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien w swej ofercie zaproponować artykuły świeże, pełnowartościowe spełniające Polskie Normy Spożywcze.
2. Termin przydatności do spożycia wszystkich artykułów spożywczych musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.
3. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienia należy wykonać w terminie: sukcesywnie do 12 miesięcy.
4. Kryteria wyboru oferty:
- Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następującego kryterium:
Kryterium – cena 100%
Sposób obliczenia wartości punktowej oferty wg wzoru:
Cn
C=----------- x 100 pkt.
Cob
gdzie:
C- ilość punktów przyznanych ofercie,
Cn- najniższa zaoferowana cena,
Cob- cena zaoferowana w ofercie badanej.
- Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
- Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone oferty uzyskały taką samą ilość punktów za kryterium „cena”, wezwie tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
5. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą: minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
6. Wykonawca winien podać w swojej ofercie: Kwotę jednostkową netto za poszczególny asortyment, łączną kwotę netto za asortyment, obowiązujący podatek VAT w formie procentowej (%) oraz Łączną Cenę za dany produkt. Cena brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia (w szczególności transport, podatek VAT, ewentualne upusty, rabaty itd).
7. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalność gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych firmy.
3. Formularz ofertowy (wraz z formularzem ofertowym , który stanowi również Opis przedmiotu zamówienia) – wzór stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
8. Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferty należy składać do dnia 12.11.2024r. godz. 9:00 za pośrednictwem jednego z niżej wskazanych sposobów:
1) w postaci papierowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego opatrzonej własnoręcznym podpisem wraz z wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
Oferta w postępowaniu nr ADP.2302.44.2024 pn. „Dostawa artykułów spożywczych” „Nie otwierać przed dniem: 12.11.2024r. godz. 9:00” na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria ogólna.
Data wpływu oferty do Zamawiającego zostanie potwierdzona przez osobę przyjmującą.
2) drogą mailową na adres: anna.siewierska@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako zeskanowany podpisany załącznik/załączniki do wiadomości lub pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości należy zawrzeć informację: Oferta w postępowaniu nr ADP.2302.44.2024 pn. „Dostawa artykułów spożywczych”.
9. Osoby uprawnione do kontaktu:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Anna Siewierska tel.413497275,e-mail: anna.siewierska@ujk.edu.pl
10. Informacje RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 73 32;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „dostawa art. spożywczych nr ADP.2302.44.2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowy
2.Projekt Umowy
ZATWIERDZIŁ
Kanclerz UJK
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Anna Siewierska tel.413497275,e-mail: anna.siewierska@ujk.edu.pl