świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu.
świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu.
- Znak sprawy: ADP.2302.52.2021
- Termin składania ofert: 2021-09-22 10:00
- Opublikowano: 2021-09-14 14:37:00 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.52.2021
Kielce
dn.23.09.2021
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA ADP.2302.52.2021
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „dzierżawa drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu.” o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że unieważnia zapytanie ofertowe.
Wartość oferty najkorzystniejszej (189465,63 zł brutto) przekracza środki
przeznaczone przez Zamawiającego na realizacje
zamówienia ( 100 000 zł brutto)
Firma - |
GLOBO |
PRINTCSU |
Print Sol |
Pepix |
Realism Technology |
NAZWA URZĄDZENIA |
|
|
|
|
|
Urządzenia A- 25% |
0,01722 |
0,0332 |
0,246 |
0,1845 |
0,043 |
Urządzenie B kolor 25% |
0,01722 |
0,1476 |
0,271 |
0,1845 |
0,1845 |
Urządzenie B czarny 25% |
0,369 |
0,0332 |
0,246 |
0,0738 |
0,043 |
Urządzenie C-25% |
0,0615 |
0,0332 |
0,246 |
0,01353 |
0,043 |
PUNKTACJA |
57,75 pkt |
51,08 pkt |
8,08 pkt |
30,91 pkt |
39,54 pkt |
PYTANIA i ODPOWIEDZI z dnia 20.09.2021
Czy Zamawiający do urządzenie wielofunkcyjnego monochromatycznego A4,
zaakceptuje zwykły panel zamiast panelu dedykowanego?
Odpowiedź: Zamawiający zaakceptuje panel sterowania z przyciskami w urządzeniach wielofunkcyjnych monochromatycznych (C).
Czy przewidujecie Państwo na dzierżawionych urządzeniach
możliwość zainstalowania systemu do monitoringu i zarządzania flotą
urządzeń drukujących które w sposób oczywisty ułatwi rozliczanie
wydrukowanych stron a co za tym idzie rozliczanie całego przedmiotu
postępowania?
Ponadto oprogramowanie te poza monitoringiem wydrukowanych stron
pozwoli też min. usprawnić system dostaw materiałów eksploatacyjnych
i praktycznie odciążyć w tym Państwa pracowników.
odp.
Nie przewidujemy dostawy i instalowania takiego oprogramowania w tym
postępowaniu. Obecnie mamy już wypracowany system rozliczeń wydruków na
uczelni. Obligatoryjne jest aby urządzenia dzierżawione posiadały wbudowany
licznik wydrukowanych stron. Ponadto takie oprogramowanie może ingerować w
bezpieczeństwo uczelnianej sieci informatycznej i bezpieczeństwo przetwarzanych
danych osobowych.
* Dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych:
2) W wymaganiach do Dzierżawcy określacie Państwo termin dostawy
materiałów eksploatacyjnych wynoszący jedną dobę.
Chcemy poinformować, że w większości postępowań dostawy takie
odbywają się za pośrednictwem kuriera, a ta przeważnie jest
realizowana do 48 godzin zatem jeśli nie zmienicie Państwo tych
wymogów uniemożliwi to wystartowanie w postępowaniu większości firm
zajmującymi się usługami związanymi z tematem postępowania.
odp
Dopuszczamy możliwość dostawy tonerów w ciągu 48godzin do lokalizacji Piotrków
Trybunalski i Sandomierz natomiast w Kielcach pozostaje czas dostawy podany w
dokumentacji postępowania.
3) Dodatkowo pragniemy nadmienić, iż zainstalowanie systemu do
monitoringu urządzeń pozwoli ten proces usprawnić poprzez proaktywne
dostawy polegające na tym iż kończące się tonery możemy wysłać z
wyprzedzeniem do poszczególnych urządzeń, co ponownie odciąży
Państwa pracowników i praktycznie zniweluje przestój w drukowaniu.
* Dotyczy urządzeń typu
B) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 -
49 szt
Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty na
urządzeniach dwóch różnych firm, które oczywiście spełniają
wymaganą przez Państwa specyfikację?
odp
Dopuszczamy dostawę urządzeń różnych producentów o parametrach podanych w
specyfikacji.
* Dotyczy specyfikacji urządzenia A) Drukarka laserowa
monochromatyczna A4 - 15 szt
Czy dopuścicie Państwo urządzenie, którego prędkość wydruku
pierwszej strony wynosi 7,5s.?
odp.
Zamawiający dopuszcza urządzenia których prędkość wydruku wynosi 7,5s.
ADP.2302.52.2021
Kielce, 14.09.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń
wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie
Trybunalskim i Sandomierzu.
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
1.Przedmiotem
zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi dzierżawy drukarek/ urządzeń
wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie
Trybunalskim i Sandomierzu. Szczegółowy
opis stanowi załącznik nr 1
Miejsce świadczenia
usług : budynki Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach. Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu.
Termin
świadczenia usług do dnia 30 czerwca 2023 roku
A) Drukarka
laserowa monochromatyczna A4 – 15 szt.
B)
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 – 49
szt.
C)
Urządzenie wielofunkcyjne
monochromatyczne A4 – 15 szt.
1. Strony
zobowiązują się zachować w tajemnicy informacje mające wpływ na stan
bezpieczeństwa działalności Zamawiającego oraz usług świadczonych przez
Wykonawcę- zarówno w zakresie obowiązywania umowy, jak i 10 lat po jej
rozwiązaniu.
2. Wykonawca
zobowiązuje się do skonfigurowania i serwisu urządzeń, uniemożliwiającego
zapisywanie danych w ich pamięci wewnętrznej.
II. WARUNKI UBIEGANIA
SIĘ O ZAMÓWIENIE
1.O
zamówienia mogą ubiegać wykonawcy którzy
spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia tzn.
wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie) wykonali:
- minimum dwie
usługi o charakterze odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia
2)dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym, tzn. dysponują minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do
ewentualnej naprawy usterki i pomocy
technicznej
2.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
W
celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć
stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Z treści załączonych
oświadczeń i dokumentów winno wynikać
jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków
dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do
oferty a wyszczególnionych poniżej.
3.Dokumenty jakie
winien przedłożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków
określonych w pkt.III.1:
1)Wykaz
usług ( formularz załącznik nr 3) zgodnie z warunkiem określonym w pkt.
II.1.1);
2)Oświadczenie wykonawcy, że
dysponuje minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki
i pomocy technicznej.
IV.KRYTERIA
WYBORU OFERTY
Kryterium
wyboru oferty będzie:
1)
cena wydrukowania strony przez urządzenie A - 25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za stronę do urządzenia A pozostałe będą oceniane w proporcji do niej,
tj.:
(Cena
brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25 pkt= liczba punktów uzyskana przez
poszczególne oferty.
2)
cena wydrukowania strony przez urządzenie B - łącznie kryteriów niżej a) i b) = 50%
a)
cena wydrukowania strony
kolorowej – 25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za wydrukowaną strony kolorowej przez urządzenie
B pozostałe będą oceniane w
proporcji do niej, tj.:(Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25 pkt=
liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty.
b)
cena wydrukowania
strony czarno-białej -25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za wydrukowaną stronę czarno-białą przez
urządzenie B pozostałe będą oceniane
w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25
pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty.
3)
cena wydrukowania strony przez urządzenie C - 25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za wydrukowaną stronę przez urządzenie C pozostałe będą oceniane w proporcji do niej,
tj.:
(Cena
brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25 pkt= liczba punktów uzyskana przez
poszczególne oferty.
W celu
ustalenia wielkości punktowej, jaką
Wykonawca uzyska z tytułu kryterium
„cena wydrukowania strony przez urządzenie” , Zamawiający zsumuje punkty z kryteriów 1, 2a) i 2b)
i 3 w ten sposób uzyska
łączną ilość punktów jaką uzyskała oferta w niniejszym postępowaniu
Za najkorzystniejszą
Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą
liczbę punktów. Po zsumowaniu punktów z kryteriów 1, 2 a) i 2b) i 3
V.
WYKONAWCA WINIEN PODAĆ W SWOJEJ OFERCIE:
Ceny jednostkowe brutto za wydrukowanie
1 strony przez urządzenia A, B i C.
VI. TERMIN I MIEJSCE
SKŁADANIA OFERT
Oferty należy złożyć
do dnia 22.09.2021r.do godziny 10:00. Kontakt Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365 ZA POMOCĄ POCZTY
ELEKTRONICZNEJ e mail : marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
VI. DO OFERTY NALEŻY
DOŁĄCZYĆ :
1)Wykaz
usług zgodnie z warunkiem określonym w pkt. III.1.1).
2) Oświadczenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. dysponują
minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki i pomocy technicznej
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru,
lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
4)Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje
inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych.
Załączniki:
1.Wzór umowy
2.Formularz oferty
3.Opis przedmiotu
zamówienia
3.Formularz wykaz
usług
Załącznik 2 Formularz oferty
Nazwa firmy
...............................................................................................................................
z siedzibą w
................................................................................................................................
wpisaną do rejestru w
........................................pod
numerem...............................................
posiadająca REGON
...........................................NIP...........................................................
tel…………………………. faks…………………………..
e-mail……………………………..
W odpowiedzi na zapytanie
ofertowe z dnia 14.09.2021r. dotyczące
zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r- Prawo zamówień
publicznych na. Dzierżawę
urządzeń
Niniejszym
składamy ofertę następującej treści:
1. Cena wydrukowania strony przez drukarkę laserową
monochromatyczną
( Urządzenia A) A4
Lp. |
Nazwa Urządzenia |
Kwota netto za jedną stronę A4 |
Podatek VAT (….%) |
cena brutto za jedną stronę
|
1 |
………………….
|
|
|
|
Kryterium
wyboru oferty będzie:
cena wydrukowania strony przez urządzenie A - 25%
maksymalną ilość
punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą
ceną brutto za wydrukowaną stronę przez urządzenie A pozostałe będą oceniane w proporcji do niej,
tj.:
(Cena brutto najniższa
: Cena brutto badana) * 25 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne
oferty.
2. Cena wydrukowania
strony przez urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 ( urządzenie B)
a) cena wydrukowania strony
kolorowej
Lp |
Nazwa Urządzenia
|
Kwota netto za stronę
kolorową A4 |
Podatek VAT (….%) |
cena brutto za stronę
|
1 |
…………......... |
|
|
|
cena wydrukowania strony kolorowej – 25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za wydrukowaną strony kolorowej przez urządzenie
B pozostałe będą oceniane w
proporcji do niej, tj.:(Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25 pkt=
liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty.
b)
cena wydrukowania
strony czarno-białej urządzenia B
Lp |
Kwota netto za jedną stronę
czarno-białą A4 |
Podatek VAT (….%) |
cena brutto za jedną stronę
|
1 |
|
|
|
cena wydrukowania strony
czarno-białej -25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za wydrukowaną stronę czarno-białą przez
urządzenie B pozostałe będą oceniane
w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25
pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty.
3, Cena
wydrukowania jednej strony przez ( urządzenie C) tj. Urządzenie
wielofunkcyjne monochromatyczne A4
Lp. |
Nazwa Urządzenia |
Kwota netto za stronę A4 |
Podatek VAT (….%) |
cena brutto za stronę
|
1 |
…………………. |
|
|
|
cena wydrukowania strony
przez urządzenie C - 25%
maksymalną
ilość punktów (25) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za
wydrukowaną stronę przez urządzenie C pozostałe będą oceniane w proporcji do niej,
tj.:
(Cena
brutto najniższa : Cena brutto badana) * 25 pkt= liczba punktów uzyskana przez
poszczególne oferty.
W celu
ustalenia wielkości punktowej, jaką
Wykonawca uzyska z tytułu kryterium
„cena wydrukowania strony przez urządzenie” , Zamawiający zsumuje punkty z
kryteriów 1, 2 a) i 2 b) i 3
w ten sposób uzyska łączną ilość punktów jaką uzyskała oferta w
niniejszym postępowaniu
Za najkorzystniejszą
Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą
liczbę punktów. Po zsumowaniu punktów z kryteriów 1, 2 a) i 2 b) i 3
Przyjmujemy do realizacji postawione przez
zamawiającego w zapytaniu ofertowym
warunki.
Termin realizacji do 30.06.2023 r. od daty podpisania umowy
Oświadczamy, iż jesteśmy związani niniejszą ofertą
przez 30 dni
Osobą upoważnioną
do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
..............................................................................
tel. .................................... fax. ................................
W przypadku wyboru
naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
Załącznikami do
oferty są:
……………………………..
………………………………..
………………………………..
………………………………..
……………………………………… ……………………………….
/miejscowość, data/
podpis Wykonawcy/
zawarta w dniu ……………..2021r. w Kielcach
pomiędzy:
Uniwersytetem
Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w Kielcach przy
ul. Żeromskiego 5, zwanym w treści umowy „Dzierżawcą”,
reprezentowanym przez:
dr Aleksandrę Pisarską – Kanclerza
UJK,
a
………………………..
zwanym w dalszej treści umowy „Wydzierżawiającym",
zaś wspólnie zwanych w dalszej treści umowy „Stronami”,
w
rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego
(zamówienie o wartości poniżej progu stosowania ustawy określonego w art. 2 ust
1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; nr DP.2302.52.2021)
została zawarta umowa o następującej treści:
1.
Przedmiotem umowy jest dzierżawa niżej wymienionych urządzeń z
opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, zwanych w dalszej treści umowy „urządzeniami”,
wraz z ich serwisem.
2.
Umowa obejmuje dzierżawę:
1)
15 sztuk drukarek laserowych
monochromatycznych A4 marki ……………………………….
; (urządzenie A)
2)
49 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
kolorowych A4 marki ……………………………………….;
(urządzenie B)
3)
15 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 marki …………………… (urządzenie C)
- w tym serwis, zapewnienie
materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz usuwanie usterek, wad i
awarii, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, ofercie
wykonawcy oraz w niniejszej umowie;
3.
Dostawa,
instalacja i uruchomienie ww. urządzeń nastąpi w siedzibie Dzierżawcy tj. w
budynkach UJK w Kielcach, Filii w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Filii w
Sandomierzu.
4.
Dzierżawca
ma prawo zmienić lokalizację urządzeń Wydzierżawiającego w obrębie budynków UJK
położonych w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu. O fakcie tym
Dzierżawca winien poinformować Wydzierżawiającego na 7 dni przed zmianą
lokalizacji.
5.
Na
skutek informacji Dzierżawcy, Wydzierżawiający jest obowiązany do dokonania we
wskazanym terminie demontażu i ponownej instalacji urządzeń w nowej lokalizacji.
6. Dokonując instalacji urządzenia w
danej lokalizacji Wydzierżawiający potwierdza tym samym, iż lokalizacja ta jest właściwa dla pracy urządzenia.
7. W razie dokonania przez Dzierżawcę jakichkolwiek przeróbek lub zmian
urządzenia, Wydzierżawiający ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem
natychmiastowym.
8. Przy dokonaniu pierwszej instalacji każdego urządzenia, zostanie
sporządzony protokół,
z informacją o aktualnej liczbie wydrukowanych stron na urządzeniu (w przypadku
urządzeń typu B z podziałem na strony kolorowe i czarno-białe)
1. Wydzierżawiający dostarczy Dzierżawcy
urządzenia na własny koszt i ryzyko do pomieszczeń
w budynkach UJK wskazanych przez osobę upoważnioną przez Dzierżawcę do kontaktu
z Wydzierżawiającym.
2. Urządzenia zostaną dostarczone i
zainstalowane w terminie nie dłuższym niż 7
dni od daty zawarcia umowy.
3. Urządzenia i oprogramowanie zostanie zainstalowane przez Wydzierżawiającego
pod nadzorem
i we współpracy z informatykiem Dzierżawcy.
4. Dzierżawca
w okresie trwania umowy, może zwiększyć liczbę dzierżawionych urządzeń
poszczególnych typów o 40% w stosunku do ilości wskazanej w § 1 ust 2. W takiej
sytuacji dodatkowe urządzenia zostaną dostarczone i zainstalowane, na zasadach
określonych w ust. 1 i 3
w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pisemnego poinformowania Wydzierżawiającego
przez Dzierżawcę o konieczności dostarczenia kolejnego urządzenia.
5. Z
tytułu zwiększenia liczby dzierżawionych urządzeń, jak i też w sytuacji braku
jej zwiększenia w okresie obowiązywania umowy, Wydzierżawiającemu nie
przysługują względem Dzierżawcy.
6. Dzierżawca w okresie trwania
umowy, może zmniejszyć liczbę dzierżawionych urządzeń poszczególnych typów o
30% w stosunku do ilości wskazanej w § 1 ust 2. W takiej sytuacji urządzenia
zostaną odebrane przez Wydzierżawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
pisemnego poinformowania przez Dzierżawcę o konieczności odebrania urządzenia.
§3
Wydzierżawiający zobowiązuje się w
szczególności do:
1)
wykonywania wszystkich czynności
związanych z kompleksową obsługą serwisową urządzeń
w tym z konserwacją urządzeń, ich naprawą i utrzymaniem we właściwym stanie
technicznym oraz przeglądem maszyn co 3 miesiące lub 30 000 stron - przez cały okres dzierżawy;
2)
dostarczenia
i zainstalowania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części (w
tym tonerów), z wyłączeniem papieru. Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i
części nastąpi:
a) do godziny 11.00 następnego dnia
roboczego w przypadku zgłoszenia takiej konieczności do godziny 11.00,
b) do godziny 15.30 następnego dnia
roboczego w przypadku zgłoszenia takiej konieczności
w godz. od 11.00-15.30.
Za godzinę zgłoszenia przyjmuje się
godzinę wykonania telefonu, wysłania wiadomości e-mail lub faks.
3) przeszkolenia pracowników Dzierżawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego
korzystania
z urządzeń, w terminie 7 od zainstalowania urządzenia.
§4
1.
Wydzierżawiający zapewnia
bezawaryjne korzystanie z przedmiotu umowy.
2.
Usuwanie wszelkiego rodzaju usterek/wad/awarii
przedmiotu dzierżawy wynikających z prawidłowego używania sprzętu spoczywa
na Wydzierżawiającym.
3. Zgłoszenie zdarzenia określonego w ust 2 urządzenia następuje
telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem. Osoba do kontaktu ze strony wydzierżawiającego ……………………………………. Adres email: …………………………..
4. Usunięcie usterki nastąpi:
a) do godziny 11.00 następnego dnia
roboczego w przypadku zgłoszenia usterki przez dzierżawcę w godz.11.00-15.30
b) do godz. 15.30 w przypadku zgłoszenia
usterki w godz. 11.00-15.30.
5. Za godzinę zgłoszenia przyjmuje się
godzinę wykonania telefonu, wysłania wiadomości e-mail lub faks.
6. W przypadku nieusunięcia usterki/wady/awarii
do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia, Wydzierżawiający dostarczy na
własny koszt i ryzyko oraz zainstaluje, na okres naprawy, urządzenie o
porównywalnych parametrach wolne od wad.
7. Usługi serwisowe, o których mowa w
niniejszym paragrafie Wydzierżawiający będzie wykonywał w dni robocze w
godzinach od godz. 7:30 do godz. 15:30.
8. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność
wyłącznie za uszkodzenia mechaniczne przedmiotu umowy powstałe z jego winy.
9. Wydzierżawiający zobowiązuje się do
zawarcia umów ubezpieczenia urządzeń z tytułu kradzieży, pożaru, zalania na własny
koszt.
§ 5
1.
Strony ustalają, że Dzierżawca będzie płacił Wydzierżawiającemu
czynsz dzierżawny ustalony na podstawie ilości wydrukowanych stron (jednostek
rozliczeniowych) na urządzeniach będących przedmiotem dzierżawy, przy czym
strony ustalają, iż:
1)
wynagrodzenie za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej na
urządzeniu A wynosi …………..
zł netto plus podatek VAT ……..%, co daje
………… zł brutto za każdą wydrukowaną jednostkę rozliczeniową,
2)
wynagrodzenie za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej
kolorowej na urządzeniu B wynosi ………..
zł netto plus podatek VAT ……%, co daje ……….
zł brutto za każdą
wydrukowaną jednostkę rozliczeniową,
3)
wynagrodzenie za wydruk
jednej jednostki rozliczeniowej czrno-białej na urządzeniu B wynosi ………. zł netto plus
podatek VAT ……%, co daje ……… zł brutto za każdą wydrukowaną jednostkę rozliczeniową,
4)
wynagrodzenie za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej na
urządzeniu C wynosi …………
zł netto plus podatek VAT …….%, co daje ……….zł brutto za każdą wydrukowaną
jednostkę rozliczeniową.
2.
Wynagrodzenie
określone w ust. 1 - będące podstawą do naliczenia czynszu dzierżawnego -
pozostaje niezmienne w okresie na jaki została zawarta umowa.
3.
Czynsz
dzierżawny jest wynagrodzeniem za prawidłową realizację wszystkich obowiązków
określonych w niniejszej umowie (w szczególności instalację i demontaż
urządzeń, przeprowadzenie przeszkolenia, zapewnienie części i materiałów
eksploatacyjnych [z wyjątkiem papieru], serwis, usuwanie usterek/wad/awarii). Dzierżawca
nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia,
4.
Faktury
VAT z tytułu dzierżawy będą wystawiane, nie częściej niż raz na dwa miesiące.
5.
Podstawą
do wystawienia faktury VAT będzie protokół zawierający informacje o liczbie
wydrukowanych stron przez dane urządzenie (w wypadku urządzeń typu B z
rozróżnieniem na strony kolorowe i czarno białe), od poprzedniego odczytu.
6.
Dzierżawca
dokona zapłaty przelewem w terminie 30 od otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
7.
Wydzierżawiający nie może bez
pisemnej zgody Dzierżawcy przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej
umowy na rzecz osób trzecich.
§ 6
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od momentu podpisania umowy do dnia
30.06.2023 r.
2. Faktyczne wykonywanie umowy rozpocznie się z dniem dostarczenia,
zainstalowania i uruchomienia urządzeń w siedzibie dzierżawcy, jednak nie
później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy oraz przeszkolenia min.......
pracowników dla każdego urządzenia, jednak nie później niż 7 dni od dnia
zainstalowania urządzenia.
3. Wydzierżawiający ma prawo rozwiązać umowę bez wypowiedzenia w przypadku
zalegania przez Dzierżawcę z zapłatą faktur za co najmniej dwa miesiące.
4. Dzierżawca ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w
przypadku opóźnienia trwającego
dłużej niż 3 dni robocze w:
1)
dostawie materiałów
eksploatacyjnych lub części,
2)
braku
dostarczenia urządzeń o jakich mowa w § 2 ust 4 lub urządzeń zamiennych,
o jakich mowa w § 4 ust 6.
Wypowiedzenie może nastąpić
po wyznaczeniu dodatkowego 3 dniowego terminu na realizację wyżej wymienionych obowiązków. W przypadku,
gdy dojdzie do następnego opóźnienia
w realizacji wyżej wymienionych obowiązków, wypowiedzenie umowy ze skutkiem
natychmiastowym może nastąpić bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu.
5. Odstąpienie od umowy i wypowiedzenie powinno nastąpić w formie pisemnej
pod rygorem nieważności.
6. Wydzierżawiający dokona odbioru
urządzeń z siedziby Dzierżawcy na swój koszt, na podstawie protokołu
zdawczo-odbiorczego w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia lub rozwiązania umowy
przez którąkolwiek ze Stron.
§ 7
Strony dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany
modelu dzierżawionego urządzenia
z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został
wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii
produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany lub który
został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony, przy
czym cena za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej będąca podstawą do
wyliczenia czynszu dzierżawnego nie ulegnie zmianie w stosunku do oferty Wydzierżawiającego.
Zmiana nie będzie wymagać aneksu do umowy.
§
8
1.
W
przypadku nie wywiązania się z obowiązku określonego w:
1)
§ 4
ust 4,
2)
§ 2
ust 6,
3)
§ 3
pkt 2) Wydzierżawiający zapłaci dzierżawcy karę umowną w wysokości 10 zł za
każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia,
- Wydzierżawiający zapłaci karę umowną
w wysokości 10 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
2. Ponadto Wydzierżawiający zapłaci
Dzierżawcy karę za brak przeszkolenia wymaganej liczby pracowników (§ 3 pkt. 3
w zw. z § 6 ust 2) w wysokości 300 zł.
3. Strony zobowiązują się zachować w
tajemnicy informacje mające wpływ na stan bezpieczeństwa działalności Dzierżawcy
oraz usług świadczonych przez Wydzierżawiającego - zarówno w zakresie
obowiązywania umowy, jak i 10 lat po jej rozwiązaniu.
4. Wydzierżawiający zobowiązuje się do
skonfigurowania i serwisu urządzeń, uniemożliwiającego zapisywanie danych w ich
pamięci wewnętrznej. W przypadku naruszenia powyższego obowiązku
Wydzierżawiający jest obowiązany pokryć wszelkie szkody Dzierżawcy lub kary
nałożone na Dzierżawcę za naruszenie
przepisów w zakresie przetwarzania danych osobowych (RODO, ustawa o ochronie
danych osobowych) w pełniej wysokości.
§9
1.
W
sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie postanowienia Kodeksu
Cywilnego.
2.
Wszelkie
zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
aneksu podpisanego przez obie strony,
pod rygorem nieważności.
3.
Ewentualne
spory powstałe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd powszechny
właściwy dla siedziby Dzierżawcy.
4.
Strony
ustalają, że Wydzierżawiający będzie każdorazowo informował Dzierżawcę na
piśmie
o każdej zmianie siedziby, rachunku bankowego oraz numerów: NIP i REGON.
5.
Umowę
sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze dla Dzierżawcy
i jeden egzemplarz dla Wydzierżawiającego.
Wydzierżawiający: Dzierżawca:
Parametry urządzeń drukujących do
dzierżawy
A) Drukarka
laserowa monochromatyczna A4 – 15 szt.
Technologia druku: |
Laserowa, monochromatyczna |
Rozdzielczość wydruku |
1200 x 1200dpi |
Szybkość drukowania: |
A4: 38 str./min |
Czas pierwszego wydruku: |
Nie wyższy niż 7 sek |
Interfejs: |
USB 2.0, 10/100/1000
Ethernet |
Druk dwustronny |
Automatyczny |
Szacunkowe średnie miesięczne obciążenie |
500 stron |
Obsługiwane systemy
operacyjne |
Windows Server 2003
(32-bit & 64-bit), |
B)
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4
– 49 szt.
technologia
druku |
laserowa kolorowa |
rozdzielczość
druku w czerni |
600 x 600 dpi |
rozdzielczość
druku w kolorze |
600 x 600 dpi |
szybkość
druku mono |
30 str./min. |
szybkość
druku kolor |
25 str./min. |
typ
skanera |
Płaski + ADF |
rozdzielczość
skanera |
600 x 600 dpi |
skanowanie
do plików w formacie |
PDF, JPEG, M-TIFF |
skanowanie
do: |
Skanowanie do komputera, e-maila, USB,
FTP. |
szybkość
kopiarki w czerni |
30 str./min. |
szybkość
kopiarki w kolorze |
26 str./min. |
rozdzielczość
kopiarki |
600 x 600 dpi |
interfejs |
USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps |
zainstalowane
opcje |
Automatyczny dupleks druku i skanu,
ADF z dupleksem |
Szacunkowe
średnie miesięczne obciążenie |
800 stron (przy stosunku 350 stron kolorowych 450
stron czarno – białych) |
Wymagania
systemowe |
|
C)
Urządzenie wielofunkcyjne
monochromatyczne A4 – 15 szt.
Technologia druku: |
Laserowa, monochromatyczna |
Rozdzielczość wydruku |
1200 x 1200 dpi |
Szybkość drukowania: |
38 str./min - jednostronny,
18 str/min - dwustronny |
Czas pierwszego wydruku: |
Poniżej 7 s |
Interfejs: |
USB 2.0, 10/100/1000
Ethernet |
Podajnik papieru: |
Podajnik główny- 250 arkuszy, ADF – min. 50 arkuszy |
Druk dwustronny |
automatyczny |
Parametry skanera |
Skanowanie w kolorze,
dwustronne, automatyczne kopiowanie
dwustronne skanowanie do komputera, e-maila, USB, FTP. |
Ekran dotykowy |
7” |
Szacunkowe średnie
miesięczne obciążenie |
500 stron |
Obsługiwane systemy
operacyjne |
|
Średni miesięczny przebieg wyliczony na podstawie trwającej umowy.
Umowa zostaje zawarta na czas
określony tj. od
momentu podpisania umowy do dnia 30.06.2023 r.
Dostawa, instalacja i uruchomienie ww. urządzeń
nastąpi w siedzibie Dzierżawcy tj. w budynkach UJK w
Kielcach, Filii w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Wydziale zamiejscowym w
Sandomierzu.
Oferty należy złożyć
do dnia 22.09.2021r.do godziny 10:00. Kontakt Marcin Kmieciak tel. 41 349 7365 ZA POMOCĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ e mail : marcin.kmieciak@ujk.edu.pl