Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce ADP.2302.9.2023
Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce ADP.2302.9.2023
- Znak sprawy: ADP.2302.9.2023
- Termin składania ofert: 2023-02-16 10:00
- Opublikowano: 2023-02-09 09:48:19 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.9.2023
Kielce
dn.17.02.2023
Wynik
postepowania ADP.2302.9 2023
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina
Tatrzańska- Kielce”
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
wpłynęły następujące oferty:
1)
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
Stanisław Barczyński ul.
Czarnowska 40/12, 26-065 Piekoszów z zaoferowaną ceną brutto za 1 km przejazdu
autokarem– 11 zł brutto, cena 1 km –
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
Usługa będzie realizowana od
26.02.2023 do 05.03.2023 r. Przewidywana liczba uczestników obozu to około 58
osób - wszyscy uczestnicy muszą zmieścić się w 1 środku transportu ( autokarze)
Wykonawca zapewni również bagażnik
gdzie pomieści bagaże i sprzęt narciarski Zamawiający
oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 6831 zł
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że dokonał wyboru oferty
najkorzystniejszej. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy Przedsiębiorstwo
Usługowo-Handlowe Stanisław Barczyński.
Zapraszamy
wykonawcę do podpisania umowy w terminie 20.02.2023 r.
ZATWIERDZAM WYNIK
………………………………..
ADP.2302.9.2023
Kielce, 09.02.2023r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników obozu
zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego
wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska –
Kielce w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu
wraz ze sprzętem narciarskim.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy
którzy:
1)
dysponują pojazdem min. ( 1
autokarem/autobusem) spełniającymi normy minimum EURO 3,
wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2006 r., przystosowanym do przewozu osób z
miejscami siedzącymi dla minimum 58 osób
( plus kierowca i miejsce pilota) dostosowanym do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego uczestników. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
III. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować
wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie:
od 26.02.2023 do 05.03.2023 r. Przewidywana liczba
uczestników obozu to około 58 osób -
wszyscy uczestnicy muszą zmieścić się w 1 środku transportu ( autokarze) Wykonawca zapewni również bagażnik gdzie
pomieści bagaże i sprzęt narciarski
IV.
Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty będzie kryterium najniższa
cena brutto za 1 kilometr.
Wykonawca w swojej ofercie powinien podać:
1) cenę brutto za
W celu wyboru oferty
najkorzystniejszej Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać cenę brutto za
Zaoferowana
cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym
ewentualne opłaty parkingowe.
waga 100%
1)Sposób
obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium )„ cena brutto za 1 km
przejazdu”
wg.
wzoru:
B
A =
----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A-
ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena za 1 kilometr przejazdu
autokarem
B-
najniższa zaoferowana cena,
C-
cena zaoferowana w ofercie badanej
2.Za najkorzystniejszą
zamawiający uzna ofertę, która uzyska
największą liczbę punktów łącznie za kryterium oceny oferty (A).
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie
mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone
oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie
tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku
dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę
należy złożyć w wersji elektronicznej do
dnia 16.02.2023r do godziny 10:00.
Oferta powinna być
opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w
następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce
Bukowina Tatrzańska Kielce”,
numer sprawy ADP.2302.9.2023. Nie otwierać przed 16.02.2023r., godzina 10:00.
Złożenie oferty odbywa
się za pomocą środków elektronicznych ( poczta elektroniczna ) na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem.
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin
wykonania zamówienia.
3.Termin
związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Opis pojazdu - autokaru (marka, rok
produkcji, liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu),
którymi dysponuje i będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu
weryfikacji podstawowych informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany
jest podać w treści oferty numery
rejestracyjne środka transportu którym
będzie wykonywał usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w
Bezpłatnym raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, że pojazd,
którym dysponuje i którym będzie świadczył usługę spełnia normę minimum EURO 3 dysponuje minimum 1 autokarem minimum 58 osobowy + kierowca i pilot, wyprodukowanym nie
wcześniej niż w 2006 roku. dostosowany
do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. autokar posiada aktualne badania
techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim okresem
obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem)
4.Pełnomocnictwo jeśli
ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych firmy.
Dokumenty
muszą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny
podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
lub przez upoważnionego pełnomocnika.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne
1.Niniejsze
postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
2.Z
wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający
oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem
umowy, która musi być złożona na piśmie.
2.
Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na
3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie,
Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W
korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
numerem sprawy – ADP.2302.9.2023.
4. Osobą
uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin
Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce
ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z
którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem
e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa transportowa
Kielce-Bukowina Tatrzańska-Kielce” nr ADP.2302.9.2023 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan:
- na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
(jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia
2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie
przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
3.Wzór
umowy
ZATWIERDZAM
…………………………
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba: …………………………………………………………….……………….………………
(dokładny adres)
NIP: ………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu: ……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując
do zapytania ofertowego pn.: „Transport
uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
nr
sprawy ADP.2302.9.2023:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
cena brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem ( min 58 osobowy + 2 ) – …………… zł brutto
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie
z
wymaganiami , w tym : koszty pozostawienia środków transportu wraz z kierowcami
w Bukowinie
Tatrzańskiej
na czas trwania obozu, koszty związane opłatami parkingowymi.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady
zaokrągleń matematycznych.
Oświadczamy, że pojazd, którym dysponujemy i którym
będziemy świadczyć usługi spełnia normy minimum EURO 3. Wyprodukowany nie
wcześniej niż w 2006 rok. Dysponujemy minimum 1 autokarem minimum
58 osobowy ( plus kierowca i pilot),
Oświadczamy że środek transportu dostosowany jest do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego. autokar posiada aktualne
badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim
okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem)
Dołączmy również opis pojazdów – autokaru (marka, rok produkcji, liczba
miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponujemy i
będziemy świadczyć usługi.
Autokar o numerze rejestracyjnym ( min 58 osobowy)…………………………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów
2.Przyjmujemy do realizacji wszystkie warunki
postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji zamówienia:
od 26.02.2023 do 05.03.2023 r. przewidywana liczba uczestników obozu to
około 58 osób - wszyscy uczestnicy
muszą zmieścić się w 1 środku transportu ( autokarze) wraz z bagażem i sprzętem
narciarskim
4.Oświadczamy, że zdobyliśmy
konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5.Oświadczamy, że uważamy się
za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczamy, że zawarty w
ogłoszeniu wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w
przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim
warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13
lub art. 14 RODO[1] wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w
celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu. [2]
8.Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu w oparciu o art. 108 ust.1 ustawy
Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego[3] (Dz. U. poz. 835)
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do
art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W przypadku wyboru naszej oferty, osobami
upoważnionymi do podpisania umowy są:
1. ..................................................................
2.
...........................................................................
Załącznikami do oferty są:
……………………………..
…………………………………………..
……………………………………….
/miejscowość, data/
/podpis Wykonawcy/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi
transportowej dla uczestników obozu zimowego wraz z bagażem oraz sprzętem
narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska – Kielce w terminach
zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu wraz ze sprzętem
narciarskim.
Lp. |
Turnus |
Szacunkowa liczba uczestników obozu |
Termin przejazdu |
Uwagi
|
|
II turnus 26.02 -05.03.2023 r.
|
58 osób *
|
26.02.2023 r. |
Wyjazd z uczestnikami obozu II turnusu z Kielc do
Bukowiny Tatrzańskiej ok. godz. 8:00. * Pozostawienie środków transportu w Bukowinie Tatrzańskiej
(transport uczestników na stoki) ** |
|
II turnus 26.02 -05.03.2023 r. |
58 osób *
|
05.03.2023 r. |
Wyjazd obu autokarów/busów z uczestnikami obozu II
turnusu z Bukowiny Tatrzańskiej do Kielc ok. godz. 11:00. |
*Dokładna godzina odjazdu zostanie ustalona na 5 dni przed
rozpoczęciem turnusu
Zamawiający zastrzega sobie pozostawienie środków
transportu w Bukowinie w celu sprawniejszego dowozu uczestników obozu na stoki.
Dokładna liczba uczestników obozu będzie znana na 3 dni przed rozpoczęciem
każdego turnusu.
Zamawiający pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia
kierowców pozostających w Bukowinie Tatrzańskiej.
Terminy organizacji obozów są terminami planowanymi i mogą
ulec zmianie w związku ze zmianami regulacji prawnych w tym Covid ( przy czym
okres ich realizacji będzie nie dłuższy jak 30 dni)
Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać aktualnych przepisów
sanitarno- epidemiologicznych do czasu ich całkowitego zniesienia.
Zamawiający nie wymaga usługi pilota.
Zamawiający wymaga takiej ilości wykwalifikowanych
kierowców która zapewni wykonanie
przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem.
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR ADP.2302….2022
zawarta w Kielcach w dniu ……………………….. pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………..
– Kanclerz
a
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………….., z siedzibą w ……………………. przy ulicy …………………….,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ……………………………
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ………………...,
wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k. s. h.), a w przypadku spółki
akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt. 4 k. s. h.),
zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
………………………
– …………………
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i nazwisko)
…………………., przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ………………………………
przy ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer
REGON: …………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą” …………….……..
reprezentowanym
przez: ………… ,
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§ 1.
1.
Zamawiający zleca, a
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi
transportowej polegającej na przewożeniu uczestników obozu zimowego na trasie Kielce - Bukowina Tatrzańska
– Kielce, oraz w trakcie obozu, zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą Wykonawcy, które stanowią załącznik do
niniejszej umowy .
2.
Usługa, o której mowa w ust. 1, świadczona
będzie w terminie: od 26.02.2023 do
05.03.2023 r.
przewidywana liczba uczestników obozu to około
58 osób
3.
Zamawiający
zastrzega sobie pozostawienie środków
transportu w Bukowinie w celu sprawnego dowozu uczestników obozu na stoki.
4.
Zamawiający
pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia kierowców pozostających w Bukowinie
Tatrzańskiej.
5.
Terminy
organizacji obozów są terminami planowanymi i mogą ulec zmianie w związku ze
zmianami regulacji prawnych w tym Covid ( przy czym okres ich realizacji będzie
nie dłuższy jak 30 dni)
6.
Wykonawca
zobowiązuje się przestrzegać aktualnych przepisów sanitarno- epidemiologicznych
do czasu ich całkowitego zniesienia.
7.
Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne
warunki dowozu, we właściwym stanie sanitarnym i technicznym pojazdu z
pełną kulturą obsługi.
8.
Dokładną
liczbę uczestników obozu Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 5 dni przed
planowanym terminem świadczenia usługi.
9.
Długość
trasy liczona będzie od miejsca podstawienia pojazdu.
10.
W
przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia
usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zastępczego,
spełniającego warunki określone w zapytaniu ofertowym
i ofercie Wykonawcy.
11.
W
przypadku opóźnienia w wykonywaniu usługi określonej w ust. 1, z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie
przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania z transportu
zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
12.
W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie
do ust. 12, Strony dokonają rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje
się zwrócić Zamawiającemu pełne koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania
usług, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego
pisemnego rozliczenia poniesionych kosztów.
§ 2.
1.
Strony
ustalają, iż usługa świadczona będzie w godzinach wyznaczonych przez
Zamawiającego.
2.
Miejsce
i godzinę podstawienia pojazdu w wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba
upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3.
Osobą
wyznaczoną do kontaktów ze strony Wykonawcy jest: ……………………….. tel.……………….......
lub e-mail …………………….
4.
W
przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: ……………………...
§ 4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazdy, które będą użyte do przewozu osób
posiadają aktualne badania techniczne i są sprawne.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną
polisę ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi
odpowiedzialność za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§ 5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony bezusterkowy protokół odbioru,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na podstawie liczby faktycznie
przejechanych kilometrów
1 autokarem, ( min 58 osobowy)kwota
brutto ………. Zł za 1 przejechany kilometr w tym podatek VAT
3.
Kwota o
której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej
w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1) przedstawiciele Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§ 6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę przelewu
(cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby trzeciej.
§ 7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca płaci kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 1000 zł,
2)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 1000 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 lub
w § 8 ust. 4 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych,
3. W przypadku złej jakości świadczonych usług Zamawiający zastrzega
sobie prawo do stosowania kar
w postaci potrącania kar umownych z wynagrodzenia za niezgodne z umową
świadczenie usługi
w wysokości 200 zł, za każdy stwierdzony przypadek.
Nie więcej jednak niż 1000 zł.
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku wystąpienia obostrzeń wynikających
ze stanu epidemiologicznego w kraju, uniemożliwiających realizację umowy lub
czyniących tę realizację niecelową, w szczególności w przypadku braku
możliwości zapewnienia zakwaterowania uczestnikom obozu narciarskiego w
Bukowinie Tatrzańskiej w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 2, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji
finansowych.
§ 9.
1.
Wykonawca
oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem
należności wynikającej z niniejszej umowy:
- w rozumieniu art.4a pkt 29 ustawy a dnia 15 lutego 1992 r. o
podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2021r.poz.1800 z późn.zm.)
lub
- w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o
podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 ze zm.)
w zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w
stosunku do Wykonawcy.
2.
W razie zmiany okoliczności, o
której mowa w ust.1, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
3.
Na żądanie Zamawiającego,
Wykonawca niezwłocznie przedstawi dodatkowe dokumenty oraz informacje, dotyczące
rezydencji rzeczywistego właściciela.
§ 10
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu
polubownego sposobu ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na
wysokość przedmiotu sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 11.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 12.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego
jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający.
………………………. ………………………
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Załącznik nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca :
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2023z dnia
…………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do
protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych
kilometrów:
od 26.02.2023 do 05.03.2023
r. przewidywana liczba uczestników obozu to około 58 osób
liczba
przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny
podpis
[1]
Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca
nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących
lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO
treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np.
przez jego wykreślenie).
[3] Zgodnie z treścią art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)wykonawcę wymienionego w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006i rozporządzeniu 269/2014 ani
wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
cyt. ustawy;
2) wykonawcę, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r.,
poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) wykonawcę, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej do dnia 16.02.2023r do godziny 10:00.
Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce Bukowina Tatrzańska Kielce”, numer sprawy ADP.2302.9.2023. Nie otwierać przed 16.02.2023r., godzina 10:00.
Złożenie oferty odbywa się za pomocą środków elektronicznych ( poczta elektroniczna ) na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl