Transport uczestników Obozu Adaptacyjnego do Jastrzębiej Góry”
Transport uczestników Obozu Adaptacyjnego do Jastrzębiej Góry”
- Znak sprawy: ADP.2302.34.2024
- Termin składania ofert: 2024-08-16 10:00
- Opublikowano: 2024-08-09 12:47:27 przez Marcin Kmieciak
Wynik postepowania ADP.2302.34 2024
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „Świadczenie
usługi transportowej dla ok 47 +/-5
uczestników obozu adaptacyjnego, wraz z
bagażem na trasie Kielce – Jastrzębia Góra – Kielce w termie od 23 sierpnia 2024 r. godz. 09.00, Kielce, ul.
Śląska 11.do 30 sierpnia w godzinach wieczornych.”
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
wpłynęły następujące oferty:
1)
Szkoła Jazdy EXPRES Jarosław Pluta
Gruszka 181, 26-050 Zagnańsk z
zaoferowaną ceną brutto za 1 km przejazdu autokarem– 10,00 zł brutto, cena 1 km
Zamawiający informuje że jako najkorzystniejszą ofertę
wybiera Szkołę Jazdy EXPRES Jarosław Pluta
Gruszka 181, 26-050 Zagnańsk z zaoferowaną ceną brutto za 1 km przejazdu
autokarem– 10,00 zł brutto
Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę
brutto 14040 zł ( przewidując że trasa do Jastrzębiej Góry i z powrotem w tym
wycieczki fakultatywne na miejscu
łącznie nie przekroczy 1350
kilometrów)
Zapraszamy do podpisania umowy w terminie
21.08.2024.
PYTANIE i ODPOWIEDŹ
W podanym w ofercie na świadczenie usługi transportowej dla ok 47 +/- 5 uczestników obozu adaptacyjnego, wraz z bagażem na trasie Kielce - Jastrzębia Góra - Kielce w termie :
Podstawienie autokaru - 23 sierpnia 2024 r. godz. 07.00, Kielce, Ul. Śląska 11.
Powrót z Jastrzębiej Góry do Kielc - 30 sierpnia w godzinach wieczornych. jest wymóg autokaru z min 2011 roku. W tym terminie dysponujemy autokarem z 2008 roku na 58 pasażerów z klimatyzacją, pasami, WC mikrofonem i lodówką. Czy możemy składać ofertę na wykonanie tego transportu czy warunki przedstawione w zapytaniu nie podlegają zmianom?
Odpowiedź: Nie dopuszczamy zmiany warunków.
ADP.2302.34.2024
Kielce, 09.08.2024 r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników Obozu
Adaptacyjnego do Jastrzębiej Góry”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla ok 47 +/- 5 uczestników obozu adaptacyjnego,
wraz z bagażem na trasie Kielce – Jastrzębia
Góra – Kielce w termie :
Podstawienie autokaru – 23 sierpnia 2024 r. godz. 07.00, Kielce, ul. Śląska 11.
Powrót z Jastrzębiej Góry do Kielc – 30 sierpnia w godzinach wieczornych.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy
którzy:
dysponują
pojazdami min. (1 autokarem/autobusem) oraz osobami posiadającymi wymagane uprawnienia (ilość osób zatrudniona przez Wykonawcę
powinna zapewnić zgodne z prawem wykonanie przedmiotu zamówienia) spełniającymi
następujące wymagania:
autokar turystyczny 47+/- 5 osobowy w pełni sprawny technicznie, zapewniający
komfort podróży całej grupie, maksymalny
wiek pojazdu to 12 lat (rok produkcji od 2011), musi spełniać normę EURO5+
pojazdy wyposażony w: sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system
nawigacji
satelitarnej, WC, sprzęt audio, mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami
gorącymi
udostępniony dla grupy bezpłatnie, lodówkę, autokar wraz z kierowcą będzie na
miejscu i w stałej dyspozycji, pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i
NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały
pobyt,
kierowca/y powinni posiadać/ją odpowiednie kwalifikacje (prawo jazdy
uprawniające do prowadzenia autobusów i przewozu osób, ważne badania
psychotechniczne dla kierowców).
1) III.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować
wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie: od 23
sierpnia 2024 r. godz. 07.00 do 30 sierpnia w godzinach wieczornych.
IV.
Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty będzie kryterium – najniższa cena brutto za 1 przejechany kilometr.
Wykonawca
w swojej ofercie powinien podać: cenę brutto za 1 przejechany kilometr autokaru. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie
koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ewentualne opłaty parkingowe,
autostradowe. w czasie pobytu
grupy w ośrodku zostanie dla autokaru udostępniony nieodpłatnie parking na
terenie obiektu, zakwaterowanie i wyżywienie dla kierowcy nie będzie
zapewnione.
1.Celem niniejszego
postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następujących
kryteriów:
Kryterium
(A) „cena brutto za 1 km przejazdu autokarem” - waga 100%
1) Sposób
obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium „cena brutto za 1 km przejazdu”
wg.
wzoru:
B
A =
----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A-
ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium uśredniona cena za 1 kilometr
przejazdu autokarem
B-
najniższa zaoferowana cena,
C-
cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Za najkorzystniejszą
zamawiający uzna ofertę, która uzyska
największą liczbę punktów.
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie
mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone
oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie
tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku
dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2024 o godzinie 10.00
) Oferty należy składać w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.08.2024 r do
godziny 10:00.
UWAGA : Oferty
podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem.
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin
wykonania zamówienia.
3.Termin
związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Opis pojazdu - autokaru (marka, rok produkcji, liczba miejsc
siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponuje i
będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu weryfikacji podstawowych
informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany jest podać w treści
oferty numery rejestracyjne środków transportu, którymi będzie wykonywał
usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje korzystając z
informacji Udostępnionych w
Bezpłatnym raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, zapewnia autokar turystyczny 47+/-
5 osobowy w pełni sprawny technicznie, zapewniający komfort podróży całej
grupie, maksymalny wiek pojazdu to 12
lat (rok produkcji od 2011), musi spełniać normę EURO5+ pojazdy wyposażony w:
sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system nawigacji satelitarnej, WC,
sprzęt audio, mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami gorącymi udostępniony dla grupy bezpłatnie, lodówkę,
autokar wraz z kierowcą będzie na miejscu i w stałej dyspozycji, pojazd musi
posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony
ubezpieczeniowej musi obejmować cały pobyt,
Oświadczenie
Wykonawcy że zapewnia kierowcę/ów posiadących odpowiednie
kwalifikacje (prawo jazdy uprawniające do prowadzenia autobusów i przewozu
osób, ważne badania psychotechniczne dla kierowców).
4. Pełnomocnictwo jeśli
ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych Wykonawcy.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne
1.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Z wybranym
wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 3 do
niniejszego zapytania ofertowego. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia,
wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać
pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na
piśmie.
2.
Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na
3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie,
Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W
korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem
sprawy – ADP.2302.34.2024.
4. Osobą
uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin
Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce
ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym
można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail:
iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa transportowa
nr ADP.2302.28.2021 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3
rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający
wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
ZATWIERDZAM
………………………
Opis
przedmiotu zamówienia
Transport uczestników obozu
adaptacyjnego
Data i
miejsce:
Podstawienie autokaru – 23 sierpnia 2024 r. godz. 07.00,
Kielce, ul. Śląska 11.
Powrót z Jastrzębiej Góry do Kielc – 30 sierpnia w
godzinach wieczornych.
Liczba osób:
ok. 47 +/- 5 osób
Trasa:
Wyjazd:
Kielce – Jastrzębia Góra
Wycieczki:
Jastrzębia Góra – Trójmiasto – Jastrzębia Góra
Jastrzębia Góra – Hel – Jastrzębia Góra
Powrót:
Jastrzębia Góra – Kielce
O przebiegu trasy decyduje pilot.
Łączna liczba kilometrów ok. 1350
Warunki techniczne:
- autokar turystyczny w pełni
sprawny technicznie, zapewniający komfort podróży całej grupie,
- maksymalny wiek pojazdu to 12 lat
(rok produkcji od 2011), musi spełniać normę EURO5+
- pojazdy wyposażony w: sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system
nawigacji
satelitarnej, WC (udostępnione dla
grupy w czasie jazdy), sprzęt audio, mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami gorącymi (kawa,
herbata) udostępniony podczas postoju – nieodpłatnie, lodówkę,
- autokar wraz z kierowcą będzie na
miejscu i w stałej dyspozycji,
- pojazd musi posiadać ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres
ochrony ubezpieczeniowej musi
obejmować cały pobyt,
- w czasie pobytu grupy w ośrodku
zostanie dla autokaru udostępniony nieodpłatnie parking na terenie obiektu,
- zakwaterowanie i wyżywienie dla
kierowcy nie będzie zapewnione.
Cena:
- w cenie za
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba: …………………………………………………………….……………….………………
(dokładny adres)
NIP: ………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu: ……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując
do zapytania ofertowego pn.: „Transport
uczestników kursu Obozu Adaptacyjnego”
nr
sprawy ADP.2302.34.2024:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
cena
brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem (
min 47 os +/- 5 ) …………… zł brutto
(słownie brutto: ………………………………zł).
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia,
UWAGA: cenę należy podać z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
3. Oświadczam, że pojazd, którym dysponuje i którym będzie świadczył
usługę spełnia następujące wymagania
zapewniam autokar turystyczny
47+/-5 osobowy w pełni sprawny technicznie, zapewniający komfort podróży całej
grupie, maksymalny wiek pojazdu to 12
lat (rok produkcji od 2011), musi spełniać normę EURO5+ pojazdy wyposażony w:
sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, system nawigacji satelitarnej, WC,
sprzęt audio, mikrofon, odtwarzacz DVD, mini barek z napojami gorącymi udostępniony dla grupy bezpłatnie, lodówkę,
autokar wraz z kierowcą będzie na miejscu i w stałej dyspozycji, pojazd musi
posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony
ubezpieczeniowej musi obejmować cały pobyt,
Oświadczenie Wykonawcy że
zapewnia kierowcę/ów posiadących odpowiednie kwalifikacje (prawo
jazdy uprawniające do prowadzenia autobusów i przewozu osób, ważne badania
psychotechniczne dla kierowców).
Dołączam również opis pojazdu – (marka, rok produkcji, liczba miejsc
siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponujemy i
będziemy świadczyć usługi.
Autokar o numerze
rejestracyjnym (min 47 osobowy +/- 5 osób)…………………………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów.
2. Przyjmujemy do realizacji wszystkie warunki
postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji
zamówienia: 23
sierpnia 2024 r. godz. 07.00, Kielce, ul. Śląska 11.
Powrót z Jastrzębiej Góry do Kielc – 30 sierpnia w
godzinach wieczornych.
4. Oświadczamy, że zdobyliśmy
konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5. Oświadczamy, że uważamy się
za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Oświadczamy, że zawarty w
ogłoszeniu wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku
wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w
miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam, że wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. *
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do
art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W przypadku wyboru naszej oferty, osobami
upoważnionymi do podpisania umowy są:
1. ..................................................................
2.
...........................................................................
Załącznikami do oferty są:
……………………………..
…………………………………………..
……………………………………….
/miejscowość, data/
/podpis Wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR ADP.2302….2024
zawarta w Kielcach w dniu ……………………….. pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………..
– Kanclerz
a
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………….., z siedzibą w ……………………. przy ulicy …………………….,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ……………………………
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ………………...,
wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k. s. h.), a w przypadku
spółki akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt. 4 k. s.
h.), zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
………………………
– …………………
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i nazwisko) ………………….,
przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ……………………………… przy
ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer REGON:
…………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą” …………….……..
reprezentowanym
przez: ………… ,
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§ 1.
1.
Zamawiający zleca, a
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi
transportowej dla 50 +/-5 uczestników Obozu
Adaptacyjnego
2.
Usługa, o której mowa
w ust. 1, świadczona będzie w terminie: wyjazd do Jastrzębiej Góry 23 sierpnia 2024 r. godz. 07.00, Kielce,
ul. Śląska 11.Powrót z Jastrzębiej Góry do Kielc – 30 sierpnia w godzinach
wieczornych.
3.
Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne
warunki dowozu, we właściwym stanie sanitarnym i technicznym pojazdu z
pełną kulturą obsługi, zgodnie z wymogami postawionymi w treści zapytania
ofertowego i złożoną ofertą stanowiącymi integralną część umowy.
4.
Dokładną
liczbę uczestników obozu Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 3 dni przed
planowanym terminem świadczenia usługi.
5.
Długość
trasy liczona będzie od miejsca podstawienia pojazdu.
6.
W
przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia
usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zastępczego,
spełniającego warunki określone w zapytaniu ofertowym
i ofercie Wykonawcy.
7.
W
przypadku opóźnienia w wykonywaniu usługi określonej w ust. 1, z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie
przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania z transportu
zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8.
W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie
do ust. 7, Strony dokonają rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje
się zwrócić Zamawiającemu pełne koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania
usług przez podmiot trzeci, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Wykonawcy
przez Zamawiającego pisemnego rozliczenia poniesionych kosztów.
§ 2.
1.
Strony
ustalają, iż usługa świadczona będzie w godzinach wyznaczonych przez
Zamawiającego.
2.
Miejsce
i godzinę podstawienia pojazdu w wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba
upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3.
Osobą
wyznaczoną do kontaktów ze strony Wykonawcy jest: ……………………….. tel.……………….......
lub e-mail …………………….
4.
W
przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: ……………………...
§ 4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazd, który będzie użyty do przewozu osób posiada aktualne
badania techniczne i jest w pełni
sprawny, a kierowca/y posiada/ja odpowiednie uprawnienia do kierowania
autobusami i do przewozu osób.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną
polisę ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi
odpowiedzialność za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§ 5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony
protokół odbioru, którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na podstawie liczby faktycznie
przejechanych kilometrów autokarem. Stawka
za:
1) ………. zł brutto za 1 przejechany kilometr ( w tym podatek
VAT).
3.
Kwota, o
której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej
w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1) przedstawiciel Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§ 6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę
przelewu (cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby
trzeciej.
§ 7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej za odstąpienie od umowy z
przyczyn od niego zależnych w wysokości 5000 zł,
2)
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary
umownej w przypadku nienależytego wykonania umowy, w szczególności, gdy autobus
nie spełnia wymagań określonych w przedmiotowej umowie, jeżeli możliwa jest
realizacja umowy, 300 zł za każdy stwierdzony przypadek, nie więcej jednak niż 1500
zł,
3)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 5000 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 lub
w § 8 ust. 4 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych, przenoszącego wysokość
zastrzeżonych kar.
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku wystąpienia , okoliczności uniemożliwiających
realizację umowy lub czyniących tę realizację niecelową, w szczególności w
przypadku braku możliwości zapewnienia zakwaterowania uczestnikom obozu adaptacyjnego
w Jastrzębiej Górze w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 2, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji
finansowych.
§9.
1. Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym
właścicielem należności wynikającej z niniejszej umowy:
1) w rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z dnia 15
lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2023r.poz.2805 z
późn.zm.), lub
2) w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26
lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 226
z późn. zm.),
- w zależności od tego, która ustawa znajduje
zastosowanie w stosunku do Wykonawcy.
2. W razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.
1. Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie
przedstawi dodatkowe dokumenty oraz informacje, dotyczące rezydencji
rzeczywistego właściciela.
§ 10.
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu
polubownego sposobu ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na
wysokość przedmiotu sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 11.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 12.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego
jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający.
……………………….
………………………
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Załącznik nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca :
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2024z dnia
…………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do
protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych
kilometrów:
łączna
liczba przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny podpis
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2024 o godzinie 10.00
) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.08.2024 r do godziny 10:00.
UWAGA : Oferty podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.