Wynajem sceny nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby imprez organizowanych w ramach Studenckiej Wiosny Kulturalnej – Juwenalia 2022 dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Wynajem sceny nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby imprez organizowanych w ramach Studenckiej Wiosny Kulturalnej – Juwenalia 2022 dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
- Znak sprawy: ADP.2302.13.2022
- Termin składania ofert: 2022-05-16 10:00
- Opublikowano: 2022-05-11 12:49:04 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.13.2022
Kielce, 11.05.2022
r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na Wynajem sceny
nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby imprez organizowanych w ramach
Studenckiej Wiosny Kulturalnej – Juwenalia 2022 dla Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach.
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
1.Przedmiotem
zamówienia jest Wynajem sceny nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby imprez
organizowanych w ramach Studenckiej Wiosny Kulturalnej – Juwenalia 2022
Wymogi
ogólne:
- minimum 5 letnia praktyka w obsłudze imprez
plenerowych (scena, dźwięk, światło),
- potwierdzone doświadczenie w obsłudze dużych
imprez plenerowych, min. 3 imprezy,
- potwierdzona
współpraca z zespołami w zakresie realizacji oświetlenia i nagłośnienia
koncertów,
- posiadanie własnego
backline-u dla nagłośnienia występu zespołów supportujących,
- wypełnienie
wymogów riderów technicznych zespołów. ( załącznik do zapytania ofertowego)
- odpowiedzialność
za kontakt z zespołami w sprawach technicznych dotyczących nagłośnienia i oświetlenia, najpóźniej 7 dni
przed imprezą.
Korowód
19 maja 2022
- dostarczenie aparatury najpóźniej do godz. 9.00 (19.05), odbiór ok.
15.00.
- aparatura
nagłośnieniowa musi mieć możliwość zamontowania na samochodzie dostawczym którym
dysponuje Zamawiający, ( VW Transporter, skrzyniowy ) Wykonawca zobowiązany
jest dostarczyć sprawne technicznie nagłośnienie zapewniające dobrą jakość
dźwięku podczas przemarszu korowodu przez miasto,
- aparatura winna
posiadać własne wbudowane źródło zasilania, akumulatory muszą zapewniać minimum
czterogodzinną nieprzerwaną pracę urządzenia,
- minimalna
akceptowana moc aparatury nagłośnieniowej to 2x1000 W (RMS), tj. minimum 2
kolumny.
- wymagana jest
obecność w zestawie miksera, który będzie kompatybilny z aparaturą
i zapewni dobrą jakość dźwięku oraz możliwość bezpośredniego podłączenia źródła
dźwięku, przy użyciu końcówki mini Jack 3,5mm, mikrofonu oraz niezbędnego
okablowania.
- maksymalna waga
zestawu powinna być mniejsza niż 100 kg.
Koncert
plenerowy, Amfiteatr Kadzielnia 21 maja 2022 r.
Amfiteatr zostanie
udostępniony o godzinie 12.00 w dniu 21 maja.
Aparatura
nagłośnieniowa oraz cały sprzęt wykonawcy musi zostać uprzątnięty z terenu
Amfiteatru przed godziną 9.00 22 maja.
Aparatura będzie
obsługiwana przez akustyka/serwisanta Wykonawcy przez cały czas trwania prób
i koncertu plenerowego.
Próby techniczne
zespołów rozpoczną się ok. godz. 15.00
Wykonawca musi
dysponować na miejscu ekipą 6 osób, tak zwanych „stagehands”
Scena:
- wymiary minimalne
16x14 m, (wymiary ramy do podwieszenia horyzontów, bez konieczności ustawienia
podestów scenicznych za wyjątkiem podstaw jezdnych wyszczególnionych w riderach)
- wyposażona w
podest pod perkusję i instrumenty klawiszowe, zgodne z riderami,
- musi posiadać dwa
niezależne bezpieczne wejścia,
- spełnia wymagania
przeciwpożarowe,
- w pełni osłonięta
horyzontami (3 strony),
- posiada atesty na
mocowania elementów podwieszanych,
Oświetlenie
i nagłośnienie:
Do obowiązków
wykonawcy należy również nagłośnienie i oświetlenie występujących przed
zespołami solistów.
Moc aparatury
nagłośnieniowej musi zapewniać dobrą słyszalność i jakość dźwięku na otwartej
przestrzeni o powierzchni około 3000 m2
Aparatura
nagłośnieniowa musi być dedykowana do obsługi dużych koncertów plenerowych
i powinna zapewniać równomierne pokrycie dźwiękiem całego audytorium
Amfiteatru.
Aparatura
nagłośnieniowa będzie podwieszana w sposób bezpieczny dla konstrukcji
Amfiteatru. Amfiteatr nie posiada wyciągarek, wykonawca musi wykonać podwieszenie
samodzielnie.
Wymagania techniczne
dotyczące sprzętu oraz realizacji nagłośnienia i oświetlenia znajdują się w
załącznikach. Zespoły: AKURAT oraz HAPPYSAD.
Nie dopuszcza się
odstępstw od zapisów dotyczących wykorzystywanej aparatury znajdujących się w
riderach technicznych.
II. WARUNKI UBIEGANIA
SIĘ O ZAMÓWIENIE
1.O
zamówienia mogą ubiegać wykonawcy którzy
spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykażą,
że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie) wykonali:
- minimum trzy usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi
zamówienia ( duże imprezy plenerowe dla zespołów posiadających nie mniejszy
Rider techniczny niż wymagany przez zespoły w niniejszym zapytaniu
ofertowym)
2)dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym, tzn.
a) dysponują minimum
1 osobą /akustykiem/ serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy
usterki i pomocy technicznej. Ponadto
osoba wskazana przez Wykonawcę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia zobowiązana jest wziąć odpowiedzialność
za kontakt z zespołami w sprawach technicznych
dotyczących nagłośnienia i oświetlenia i uzyskać ich akceptację dla całej
aparatury.
Co najmniej 4 osób
do zmiany ustawienia podestów jezdnych i backline zespołów między koncertami.
6 osób „stagehands”
b) posiadają własny
backline-u dla nagłośnienia występu zespołów supportujących.
c) są w stanie
zabezpieczyć ridery techniczne zespołów występujących tj. Akurat, Happysad
2.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
W
celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć
stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Z treści załączonych
oświadczeń i dokumentów winno wynikać
jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków
dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do
oferty a wyszczególnionych poniżej.
3.Dokumenty jakie winien
przedłożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w
pkt.III.1:
1)Wykaz
usług ( formularz załącznik nr 3) zgodnie z warunkiem określonym w
pkt. II.1.1);
2)Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje
minimum 1 osobą akustykiem/ serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy
usterki i pomocy technicznej.
3) Oświadczenie wykonawcy że osoba wskazana przez Wykonawcę która będzie
uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia zobowiązana jest
wziąć odpowiedzialność za kontakt z zespołami w sprawach technicznych
dotyczących nagłośnienia i oświetlenia.
4) Oświadczenie wykonawcy że posiada własny backline-u dla nagłośnienia
występu zespołów supportujących
5) Oświadczenie wykonawcy że posiada
wymagany sprzęt oraz zaplecze techniczne pozwalające mu na spełnienie Riderów
technicznych zespołów występujących podczas imprez tj Akurat, Happysad
IV.KRYTERIA
WYBORU OFERTY
Podstawą
wyboru oferty będzie:
1. cena za całość usługi 100%
oferta z najniższą
ceną otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty liczone według wzoru:
Cena najniższa/
cena w badanej ofercie x 100 = ….pkt
Wykonawca winien
podać w swojej ofercie :
- cenę za całość usługi
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie
opłaty i
koszty związane
z realizacją przedmiotu umowy.
V.
WYKONAWCA WINIEN PODAĆ W SWOJEJ OFERCIE:
Ceny netto, podatek VAT oraz cena
brutto za wykonanie całości usługi
VI. TERMIN I MIEJSCE
SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl do
godziny 10:00. dnia 16.05.2022 r
Otwarcie ofert będzie miało miejsce w
Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 3; w dniu 16.05.2022 r.
o godzinie 10.10
Kontakt Marcin
Kmieciak tel 41 349 7365
VI. DO OFERTY NALEŻY
DOŁĄCZYĆ :
1)
Wykaz usług zgodnie z warunkiem określonym w pkt. III.1.1).
2)
Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
3)
Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje inna osoba
niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych
4)
Oświadczenie wykonawcy, że
dysponuje minimum 1 osobą akustykiem/
serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki i pomocy technicznej.
5)
Oświadczenie
wykonawcy że osoba wskazana przez
Wykonawcę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
zobowiązana jest wziąć odpowiedzialność
za kontakt z zespołami w sprawach technicznych dotyczących nagłośnienia i
oświetlenia.
6)
Oświadczenie
wykonawcy że posiada własny
backline-u dla nagłośnienia występu zespołów supportujących
7)
Oświadczenie wykonawcy że posiada wymagany sprzęt oraz
zaplecze techniczne pozwalające mu na spełnienie Riderów technicznych zespołów
występujących podczas imprez tj Akurat, Happysad
8)
Oświadczenie że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z niniejszego postępowania w
oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Załączniki:
1.Wzór umowy
2.Formularz oferty
3.Opis przedmiotu
zamówienia
3.Formularz wykaz
usług
4.Ridery techniczne
zespołów
Akceptuję
……………..
Kanclerz UJK
Załącznik 2 Formularz oferty
Nazwa firmy
...............................................................................................................................
z siedzibą w ................................................................................................................................
wpisaną do rejestru w
........................................pod
numerem...............................................
posiadająca REGON
...........................................NIP...........................................................
tel…………………………. faks…………………………..
e-mail……………………………..
W odpowiedzi na zapytanie
ofertowe z dnia 11.05.2022 r. dotyczące zamówienia publicznego
realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r.
-
Prawo zamówień publicznych na. Wynajem sceny nagłośnienia i oświetlenia na
potrzeby imprez organizowanych w ramach Studenckiej Wiosny Kulturalnej –
Juwenalia 2022
Niniejszym
składamy ofertę następującej treści:
Lp. |
Kwota netto za całość usługi |
Podatek VAT (….%) |
cena brutto za całość usługi
|
1 |
|
|
|
Przyjmujemy do realizacji postawione przez
zamawiającego w zapytaniu ofertowym
warunki.
Termin realizacji 19-21.05.2022 r.
Oświadczamy, iż jesteśmy związani
niniejszą ofertą przez 30 dni
1)
Oświadczamy, że dysponujemy minimum
1 osobą akustykiem/
serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki i pomocy technicznej. Imie i nazwisko, kontakt …………………………..
2)
Oświadczamy że
osoba wskazana przez Wykonawcę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
zobowiązana jest wziąć odpowiedzialność
za kontakt z zespołami w sprawach technicznych dotyczących
nagłośnienia i oświetlenia.
3)
Oświadczamy
że posiadamy własny backline-u dla
nagłośnienia występu zespołów supportujących
4)
Oświadczamy że posiadamy wymagany sprzęt oraz
zaplecze techniczne pozwalające na
spełnienie Riderów technicznych zespołów występujących podczas imprez tj Akurat
i Happysad
5)
oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z
niniejszego postępowania w oparciu o
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Osobą upoważnioną
do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
..............................................................................
tel. .................................... fax. ................................
W przypadku wyboru
naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
Załącznikami do
oferty są:
……………………………………… ……………………………….
/miejscowość, data/
podpis Wykonawcy/
UMOWA DP.2302………….2022
zawarta w dniu ............r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem
Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
dr
Aleksandrę Pisarską – Kanclerza UJK,
a
…………………….. zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”,
w rezultacie dokonania wyboru oferty
Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
zapytania ofertowego (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych):
§ 1
1.
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się
do zapewnienia kompleksowej usługi polegającej na Wynajmie
sceny nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby imprez organizowanych w ramach
Studenckiej Wiosny Kulturalnej – Juwenalia 2022 zgodnie z
opisem przedmiotu zawartym w zapytaniu ofertowym i ofertą Wykonawcy zamówienia
stanowiącym załącznik do umowy.
2.
Przedmiot umowy, w tym terminy realizacji
umowy, został szczegółowo określony w zapytaniu ofertowym.
§ 2
1.
Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie,
kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonywania umowy.
2.
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się
z warunkami realizacji umowy i oświadcza, że nie zachodzą okoliczności
uniemożliwiające lub utrudniające prawidłowe jej wykonanie
§ 3
1.
Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu prawidłowej
realizacji przedmiotu umowy wynosi ………..….. zł brutto (słownie: ……………………..…………………złotych)
zgodnie ze złożoną ofertą.
2.
Całkowita wartość umowy, o której mowa w ust. 1,
stanowi maksymalną cenę i wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu prawidłowego
wykonania umowy.
3.
Wykonawca nie może żądać podwyższenia należnej
mu kwoty z tytułu realizacji niniejszej umowy, chociażby w chwili jej zawarcia
nie przewidział dodatkowych kosztów prac albo koszty okazały się wyższe niż
przewidywane.
§ 4
1.
Osoba wyznaczona do kontaktów po stronie
Wykonawcy: ............................ tel/e-mail .....................
2.
Osoba wyznaczona do kontaktów po stronie
Zamawiającego: ......................... tel/e-mail ..................
3.
W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za
kontakt z Zamawiającym, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie
Zamawiającego.
§ 5
1.
Podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku na
płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, potwierdzone pisemnym
protokołem odbioru, podpisanym przez osobę wskazaną przez Zamawiającego i
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2.
Dane płatnika - Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana
Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce,
ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850.
3.
Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę
VAT/rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia prawidłowo
wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.
4.
Osobami upoważnionymi do odbioru faktury VAT są
osoby wskazane w ust. 1.
5.
Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
§ 6
1.
W przypadku niewykonania lub niewłaściwego
wykonania umowy Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych w
następujących przypadkach:
1)
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego
jakichkolwiek uchybień Wykonawcy w zakresie realizacji umowy przez Wykonawcę, w
szczególności w przypadku złożenia skarg/zastrzeżeń przez zespoły artystyczne,
występujące w ramach wydarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 -
w wysokości 10% wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy,
2)
w przypadku, gdy zespół/y artystyczny/e,
występujące/mające wystąpić w ramach wydarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1,
odmówi/ą występu ze względu na jakość użytego sprzętu tj. sceny, nagłośnienia
czy oświetlenia – w wysokości 40% wartości umowy określonej w § 3 ust. 1
niniejszej umowy,
3)
w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy
przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn dotyczących Wykonawcy – w wysokości 50%
wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
2.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych
na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego.
3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania
kar umownych z wierzytelności przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego
wynagrodzenia Wykonawcy.
§ 7
1.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy
pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.
Oprócz przypadków wymienionych w przepisach
Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy w razie zaistnienia
istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa
państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w
terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W
przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca może żądać wyłącznie
wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 8
1.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w
tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy z
wyjątkiem informacji, których ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w
niezbędnym do tego obowiązku zakresie.
2.
Wszelkie informacje związane z ochroną osób i
mienia, oraz wskazane w art. 381 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o
szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 poz. 574 z późn. zm.), stanowią
tajemnicę Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993
roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
3.
Przekazanie, ujawnienie lub wykorzystanie
informacji, o których mowa w ust. 2, w zakresie wykraczającym poza cel umowy,
będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji i może wiązać się z
odpowiedzialnością cywilną lub karną, określoną w art. 18 lub art. 23 ustawy o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
§ 9
1.
W sprawach nieuregulowanych umową będą miały
zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2.
Do umowy mają zastosowanie odpowiednio przepisy
ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z
zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095
z późn. zm.).
3.
Bez pisemnej zgody Zamawiającego nie jest
dopuszczalny przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu
niniejszej umowy.
4.
Wszelkie załączniki do umowy stanowią integralną
jej część.
§ 10
Spory wynikłe na tle realizacji umowy podlegają
rozpatrzeniu według prawa polskiego przez właściwy rzeczowo sąd w Kielcach.
§ 11
Adresem Wykonawcy do doręczeń wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszą umową jest adres wskazany powyżej w Umowie. O każdej
zmianie adresu Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić
Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku, korespondencja wysłana
do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu, uważana jest za
skutecznie doręczoną.
12
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,
po jednym dla każdej ze Stron.
Wykonawca Zamawiający
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl do godziny 10:00. dnia 16.05.2022 r
Otwarcie ofert będzie miało miejsce w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 3; w dniu 16.05.2022 r. o godzinie 10.10
Kontakt Marcin Kmieciak tel 41 349 7365