Drukuj

Zapytanie ofertowe

Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych

Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych

  • Znak sprawy: ADP.2302.32.2025
  • Termin składania ofert: 2025-10-07 12:00
  • Opublikowano: 2025-09-25 11:35:30 przez Marcin Kmieciak

ADP.2302.32.2025                                                                   Kielce dn.10.10.2025

Wynik postępowania ADP.2302.32.2025    

Dotyczy zamówienia publicznego pn Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy  i wizualizacji danych

Numer zapytania: ADP.2302.32.2025

Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.”

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wartość zamówienia jest poniżej progu stosowania ustawy określonego w art. 2 ust.1 pkt.1).

W części 1 Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

Postępowanie zostało unieważnione, nie  wpłynęła żadna oferta

W części 2 Zakup  licencji edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

Postępowanie zostało unieważnione, nie  wpłynęła żadna oferta

W części 3  Zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych Licencja edukacyjna grupowa na 13 stanowisk komputerowych, bezterminowa z rocznym kontraktem serwisowym uprawniającym do bezpłatnych aktualizacji, priorytetowego wsparcia technicznego oraz dodatkowych 5 instalacji czasowych na komputery domowe pracowników Zamawiającego tzw. Licencje Home Use.

Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej

Jako najkorzystniejsza  wybrano jedyną ofertę wykonawcy Gambit COiS Sp. z.o.o. Al. Pokoju 29B/22-24, 31-564 Kraków z zaoferowana kwotą brutto 45460,80 zł

Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego  zaprasza wykonawcę Gambit do podpisania umowy w terminie 13.10.2025 r.                                                             


UWAGA 

zamawiający zamieszcza treść pytań i odpowiedzi dotyczących zapytania ofertowego cz 3

W związku z odpowiedziami Zamawiający zamieszcza zaktualizowane dokumenty zapytania ofertowego, projektu umowy oraz formularza ofertowego




 Uwaga!!

Zamawiający przedłuża termin na składanie i otwarcie ofert do 07.10.2025, godzina składania bez zmian

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

 

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym pn.: Dostawa oprogramowania do modelowania wizualizacji i rendering 3D oraz zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy  i wizualizacji danych

Numer zapytania: ADP.2302.32.2025

 

Zamówienie poniżej progu kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzam:

 

 

…………………………………….

Kierownik zamawiającego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kielce, 23 wrzesień 2025 r.


 

Rozdział 1. Dane zamawiającego

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce

NIP: 6570234850, REGON: 000001407

tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76

Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku

Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php

Rozdał 2. Tryb udzielenia zamówienia

1.    Zapytanie ofertowe jest prowadzane:

-        zgodnie z zasadą konkurencyjności i zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320);

-        zgodnie z Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.

2.    Zapytanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w ustawie.

3.    W zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest :

W części 1 Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

W części 2 Zakup  licencji edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji i renderingu 3D Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

W części 3  Zakup licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy i wizualizacji danych Licencja edukacyjna grupowa na 13 stanowisk komputerowych, bezterminowa z rocznym kontraktem serwisowym uprawniającym do bezpłatnych aktualizacji, priorytetowego wsparcia technicznego oraz dodatkowych 5 instalacji czasowych na komputery domowe pracowników Zamawiającego tzw. Licencje Home Use.


2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.

5.    Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

6.    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

7.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.

8.    Zakup finansowany z projektu pn. „Kreator kariery - zbuduj swoją przyszłość zawodową z UJK w Kielcach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0256/23-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.”

 

 

Rozdział 4. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca przekaże Zamawiającemu oprogramowanie w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy.

Zamawiający dopuszcza przekazanie Zamawiającemu oprogramowania w formie elektronicznej (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu producenta).

Rejestracja oprogramowania oraz jego aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.

Po dokonaniu dostawy i aktywacji oprogramowania, Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację oprogramowania. Dokumentacja ta powinna zawierać co najmniej: nazwę oprogramowania nr seryjny (jeśli dotyczy), szczegóły dotyczące zakresu dostępu do poszczególnych komponentów. - ilości

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności oprogramowania przez cały okres jej trwania (Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych w części 1 oraz Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27 w części 2), licząc od dnia aktywacji oprogramowania .

 

Rozdział 5. Podstawy wykluczenia

1.    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507) wyklucza się:

1)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy,

2)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy;

3)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust. 1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.

2.    W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

 

 

Rozdział 6. Kryteria oceny ofert

1.    Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

2.    Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny (cena – 100%).

3.    Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (punktacja 100%) a kolejne będą oceniane proporcjonalnie do niej.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6.    Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane pierwotnie w złożonych ofertach.

7.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

8.    Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą w zapytaniu ofertowym.

9.    Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia    w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

Rozdział 7. Sposób przygotowania oferty

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedna lub wszystkie części postepowania, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:

1)    Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia (załącznik nr 3),

2)    Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty (o ile Wykonawca nie wskazał w ofercie, danych, za pomocą których zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać sobie z bezpłatnej bazy danych), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

3)    Pełnomocnictwo – jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji wykonawcy w dokumentach rejestrowych,

4)    Dokumenty dołączane do oferty w języku innym niż polski muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,

5)    Wszystkie dokumenty dołączane do Oferty muszą być podpisane. Zamawiający wymaga, żeby dokumenty opatrzone były podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym).

2.    Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

4.    Cenę oferty należy podać w kwocie brutto, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.

5.    Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

6.    Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.

7.    Jeżeli w postępowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.

Rozdział 8. Pytania i wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego

1.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

2.    Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php

3.    Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie.

4.    Osoba do kontaktu: Marcin Kmieciak, tel.413497365; e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl.

Rozdział 9. Termin i miejsce złożenia oferty

1.    Ofertę należy złożyć do dnia 03.10.2025 r. do godziny 12:00.

2.    Ofertę należy złożyć drogą mailową na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako załącznik/załączniki do wiadomości w pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości należy zawrzeć informację: Oferta do postępowania nr ADP.2302.32.2025”.

3.    Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.

4.    Otwarcie ofert nastąpi 03.10.2025 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego.

Rozdział 10. Informację dodatkowe   

1.    Zamawiający  dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

2.    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

3.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.

4.    Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy uzupełnienia, lub wyjaśnienia dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera informacje/oświadczenia nieprawdziwe lub niemożliwe do udokumentowania.

5.    Zamawiający poprawi w ofercie:

-        oczywiste omyłki pisarskie;

-        oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

-        inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

chyba, że mimo ich poprawiania oferta Wykonawcy jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.    Zamawiający wybierze do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę, który:

1)    nie został wykluczony z postępowania,

2)    jego oferta nie została odrzucona,

3)    jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert opisanych Rozdziale 6.

7.    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej prowadzonego zapytania a także skontaktuje się z wybranymi Wykonawcami, przesyłając informację emilem.

8.    Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 4) w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

9.    Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

13. Zamawiający unieważni postępowanie, w szczególności jeżeli.:

1)    do terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,

2)    wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu,

3)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

4)    postępowanie obarczone jest wadą.

Rozdział 11. Klauzula Informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 127/2018 z dnia 23.05.2018, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:

1.    Administratorem danych osobowych, przekazanych zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.

2.    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ujk.edu.pl.

3.    Dane osobowe, przekazane zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w procedurze Zapytania ofertowego, jak też- jeżeli do tego dojdzie-zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

4.    Odbiorcami pan/Pani danych osobowych są lub mogą być:

-        właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie wymaganych danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym.

6.    Dane osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu. Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w Projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej, o czym Beneficjent jest informowany pisemnie lub za pomocą CST2021.

7.    Osoba fizyczna, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez wykonawcę posiada:

1)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych

2)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

3)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

8.    Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,

9.    Osobie fizycznej, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez wykonawcę nie przysługuje:

1)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

3)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

10. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Załączniki do zapytania ofertowego stanowiące jego integralną część:

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 3 – Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia.

Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Część 1

Zakup  licencji wieczystej do oprogramowanie do modelowania 3D i parametrycznego projektowania

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji wieczystej do oprogramowania do modelowania 3D oraz projektowania parametrycznego, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja wieczysta dla 30 stanowisk komputerowych.

 

2. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Tworzenie, edycja i analiza geometrii 3D, w tym krzywych, powierzchni i brył. Modelowanie oparte na nurbsach oraz siatkach wielokątów. Generatywne modelowanie parametryczne przy użyciu interfejsu wizualnego. Projektowanie inżynierskie i architektoniczne. Eksport modeli do formatów obsługiwanych przez programy CAD, CAM i do druku 3D.

 

3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania :

- Tworzenie wodoszczelnej siatki wokół otwartych lub zamkniętych siatek, geometrii NURBS, SubD i chmur punktów.


- Licencja edukacyjna, wieczysta (eng. Perpetual) dla 30 równoprawnych stanowisk

- Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi

- Możliwość instalacji lokalnej i pracy offline bez ograniczeń

- Interfejs użytkownika w języku polskim i angielskim

- Obsługa jednostek metrycznych i imperialnych

- Możliwość importu, edycji i eksportu plików w co najmniej następujących formatach:

(.3dm, .3ds, .ai , .dwg, .dxf, .gts, .igs, .iges, .obj, .pdf, .ply, .txt, .fbx, .raw, .svg, .skp, .stp, .step, .stl, .vda), import (.sldprt, .sldasm), eksport do (.pov, .dae, )

- Zaawansowane narzędzia edycji geometrii 3D, w tym operacje boole'owskie, wygładzanie i rekonstrukcja powierzchni

- Obsługa skryptowania i automatyzacji procesów projektowych za pomocą języków Python 3 i C#
- zintegrowany edytor skryptów

- Moduł projektowania parametrycznego oparty na edytorze wizualnym, umożliwiający tworzenie algorytmicznych definicji modeli 3D

- Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności poprzez wtyczki i skrypty użytkownika

- Obsługa renderowania wbudowanego oraz eksport do silników renderujących zewnętrznych
- współpraca z danymi 3D jak chmury punktów ze skanerów 3D i LiDAR

 

4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

5. Dostępność:

- możliwość przełączenia języka interfejsu aplikacji (co najmniej język polski i język angielski)

- możliwość dostosowania kolorystyki interfejsu aplikacji

 

 

6. Termin dostawy:

5 dni od daty podpisania umowy

 

7. Gwarancja i serwis:

 

8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres minimum 24 miesięcy

 

11. Inne specyficzne wymagania:

 

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

 

Część 2

Zakup  licencja edukacyjnej na 20 stanowisk oprogramowanie do wizualizacji                      i renderingu 3D


  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji do oprogramowania do wizualizacji i renderingu 3D, przeznaczonego do zastosowań w edukacji i projektowaniu. Licencja edukacyjna na 20 stanowisk komputerowych, na okres 2 lat lub dwie roczne licencje obejmujące lata 2025-27.

2. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji 3D z wykorzystaniem globalnego oświetlenia i śledzenia promieni. Renderowanie obrazów i animacji w wysokiej rozdzielczości. Praca z teksturami i materiałami PBR (Physically Based Rendering). Optymalizacja oświetlenia i kamer dla celów prezentacyjnych. Import modeli 3D z oprogramowania CAD i DCC. 0Eksport gotowych wizualizacji do formatów graficznych oraz sekwencji wideo

 

3. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania :

- Licencja na 20 równoprawnych stanowisk komputerowych

- Licencja ważna przez 2 lata

 Pełna zgodność z systemem Windows 10 i nowszymi

- Możliwość importu plików w co najmniej następujących formatach:

 

    Modele 3D: STEP, IGES, STL, OBJ, FBX, 3DS, DWG, DXF, SKP

    Pliki CAD: SolidWorks, Inventor, CATIA, Creo, NX, Rhino

    Tekstury i materiały: JPG, PNG, TIFF, EXR, HDR

 

- Możliwość eksportu renderowanych obrazów do formatów: PNG, JPEG, TIFF, EXR

- Silnik renderujący oparty na śledzeniu promieni (ray tracing)

- Obsługa oświetlenia HDRI oraz realistycznych źródeł światła

- Zaawansowane narzędzia do edycji materiałów, w tym warstwy i tekstury proceduralne

- Możliwość animacji parametrów obiektów, kamer i świateł

- Obsługa efektów postprodukcyjnych, takich jak głębia ostrości, rozmycie ruchu i soczewkowe efekty świetlne

- Możliwość rozbudowy funkcjonalności poprzez wtyczki i API

- Wsparcie dla renderingu sieciowego (network rendering)

4. Zakres dostawy:
- Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

5. Dostępność:

Nie dotyczy

6. Termin dostawy:

 5 dni od daty podpisania umowy

7. Gwarancja i serwis:

 

8. Szkolenie z obsługi: nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa przez okres trwania licencji

 

11. Inne specyficzne wymagania:

- Możliwość integracji z popularnym oprogramowaniem CAD i DCC w tym Rhinoceros

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

Część 3

Zakup  licencji edukacyjnej grupowej na 13 stanowisk oprogramowania do analizy                  i wizualizacji danych


  1. Przedmiot zamówienia:

Dostarczenie licencji oprogramowania do analizy i wizualizacji danych. Licencja edukacyjna grupowa na 13 stanowisk komputerowych, bezterminowa z rocznym kontraktem serwisowym uprawniającym do bezpłatnych aktualizacji, priorytetowego wsparcia technicznego oraz dodatkowych 5 instalacji czasowych na komputery domowe pracowników Zamawiającego tzw. Licencje Home Use.

  1. Przeznaczenie (przynajmniej do):

Importowanie, przetwarzanie i analiza danych pomiarowych. Tworzenie własnych procedur analizy danych. Wizualizacja danych w postaci wykresów 2D i 3D. Wbudowane funkcje statystyczne.  Zaawansowane procedury z zakresu dopasowania krzywych i powierzchni, procedury analizy statystycznej, procedury z zakresu przetwarzania sygnałów i analizy obrazów oraz szablony wykresów.

  1. Minimalne parametry techniczne i inne wymagania

 

- instalator programu z możliwością wyboru jednoczesnej instalacji ważnych 

   aplikacji statystycznych (SPC, DOE, GLR)

- możliwość przełączania interfejsu programu pomiędzy trybem domyślnym, a trybem   
  Statystyki przystosowanym pod kątem szybkiego dostępu do funkcjonalności 
  statystycznych

- angielską wersję językową interfejsu użytkownika, 

- do wyboru tryb ciemny interfejsu programu, 

- możliwość importowania danych, 

- możliwość przetwarzania danych, 

- możliwość tworzenia własnych procedur analiz danych z poziomu kodu, 

- moduł do analizy szeregów czasowych, 

- wizualizację wyników w postaci wykresów 2D i 3D, 

- możliwość tworzenia raportów składających się z m.in. modułów tekstowych, 

   tabelarycznych oraz wykresów, 

- możliwość szybkiego obliczania parametrów na bazie wykresu, 

- możliwość dopasowania krzywej do wybranego fragmentu wykresu (QuickFit),   

- możliwość obliczania parametrów wybranego na wykresie zbocza sygnału (Rise Time),  

- możliwość przeprowadzania analizy statystycznej ograniczonej do zestawu punktów

   wybranych na wykresie (Statistics, Regional Statistics),  

- możliwość różniczkowania wybranego fragmentu krzywej (Differentiate),  

- możliwość obliczania pola pod wybranym fragmentem krzywej (Integrate), 

- możliwość interpolacji dla wybranego fragmentu krzywej (Interpolate),  

- możliwość szybkiej transformaty Fouriera dla wyselekcjonowanych danych (FFT), 
- funkcję Boltzmana tworzącą krzywe sigmoidalne (Boltzmann Function),  

- transformowaną funkcję Boltzmanna (Transformed Boltzmann Function),  

- podwójną funkcję Boltzmanna (Double Boltzmann Function),  

- funkcję Hill'a (Hill Function),  

- model wzrostu Gompetza (Gompertz Growth Model),  

- sigmoidalne funkcje logistyczne (Sigmoidal Logistic Function),  

- funkcję Richardsa (Sigmoidal Richards Function),  

- funkcję Weibulla (Sigmoidal Weibull Function),  

- wykresy podwójnej wartości Y w jednej warstwie, 

- narzędzia adnotacji kątów na wykresach, 

- wsparcie LaTeX na wykresach i w plikach roboczych, 

- narzędzia Color Manager, 

- funkcję Connect to Cloud, 

- obsługa plików GeoTIFF, 

- możliwość zbierania danych z różnych arkuszy za pomocą opcji Data Highlighter, 

- możliwość ekstrakcji danych z wykresu w oparciu o ROI (Region Of Interest), 

- Template Center - okno dialogowe pozwalające pobrać szablony wykresów lub książek, 

- Data Connectors - pakiet dodatkowych aplikacji umożliwiających prosty i szybki import

   danych o różnych formatach (np. CSV, Excel, html, XML, .mat, HDF5, .opju/.opj, JSON, . 

   PL2, HBM Catman (.bin), NETCDF, FCS, TDMS...), 

- Gadgets, m.in.: Surface Integration Gadget, Cluster Gadget, Rise Time Gadget, 

   środowisko języka Phyton instalowane wraz z oprogramowaniem, 

- zaawansowane procedury z zakresu dopasowania krzywych i powierzchni, dodatkowe 

  procedury analizy statystycznej oraz procedury z zakresu przetwarzania sygnałów i

  analizy obrazów, 

- moduł dopasowania pików pozwalający automatycznie wykrywać piki w danych

  wejściowych oraz lokalizować ich punkty centralne, procedury dopasowania krzywych

  pozwalające wyznaczyć parametry każdego piku, dając możliwość zastosowania 

  różnego modelu dla każdego z nich, 

- narzędzie pozwalające na dopasowanie powierzchni. Zestaw danych wejściowych i

  powierzchnia dopasowania mogą być umieszczone na wspólnym rysunku 3D, na którym

  można dodać odcinki łączące punkty z powierzchnią symbolizujące residua. Procedura

  dopasowania wykorzystuje algorytm iteracyjny Levenberg-Marquardt. Moduł musi być 

  wyposażony w min 15 różnych modeli powierzchni dopasowania, a użytkownik może

  definiować własne powierzchnie, 

- metody statystyczne w zakresie statystyki opisowej, wyznaczania częstości zdarzeń,

  analizy korelacji, analizy ANOVA z powtarzanymi pomiarami oraz testów

  nieparametrycznych, 

- narzędzie pozwalające na przetwarzanie sygnałów (transformata STFT, transformata

  Hilberta, korelacja 2D i przekształcenie falkowe), 

 

 

4. Zakres dostawy:
Oprogramowanie w wersji cyfrowej – instalator lub dostęp do pobrania z oficjalnego źródła producenta

 

5. Dostępność:

Nie dotyczy

 

6. Termin dostawy:
5 dni roboczych od daty podpisania umowy

 

7. Gwarancja i serwis:

Na warunkach producenta

 

8. Szkolenie z obsługi:

Nie wymagane

 

9. Wniesienie/transport/uruchomienie/konfiguracja:

Nie dotyczy

 

10. Aktualizacja:

Dostęp do aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa w okresie 1 roku

 

11. Inne specyficzne wymagania:

Nie dotyczy

12. Certyfikaty:

 

Wszystkie dostarczane elementy muszą aktualne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozdział 1. Dane zamawiającego
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
NIP: 6570234850, REGON: 000001407
tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76
Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php