Drukuj

Zapytanie ofertowe

Dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby projektu RID2 Numer zapytania: ADP.2302.15.2025

Dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby projektu RID2 Numer zapytania: ADP.2302.15.2025

  • Znak sprawy: ADP.2302.15.2025
  • Termin składania ofert: 2025-06-24 10:00
  • Opublikowano: 2025-06-11 11:02:31 przez Marcin Kmieciak

 

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

 

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym pn.: Dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby projektu RID2  

Numer zapytania: ADP.2302.15.2025

 

Zamówienie poniżej progu kwotowego określonego w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Wspólnie Stwórzmy Przyszłość – interdyscyplinarnie dla regionu” realizowanego w ramach środków Ministerstwa Nauki                           i Szkolnictwa Wyższego  w Programie „Regionalna Inicjatywa Doskonałości”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kielce, 11 czerwiec 2025 r.


 

Rozdział 1. Dane zamawiającego

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce

NIP: 6570234850, REGON: 000001407

tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76

Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku

Adres strony internetowej pod którym dostępnie jest zapytanie ofertowe: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php

Rozdał 2. Tryb udzielenia zamówienia

1.    Zapytanie ofertowe jest prowadzane:

-        zgodnie z zasadą konkurencyjności i zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320);

-        zgodnie z Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.

2.    Zapytanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w ustawie.

3.    W zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji edukacyjnej oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS), obejmującej pełny okres 5 lat, z płatnością                z góry za cały okres. Subskrypcja musi zapewniać dostęp do najnowszych wersji oprogramowania, usług online oraz wsparcia technicznego, spełniających standardy dla wiodących rozwiązań GIS przeznaczonych dla instytucji edukacyjnych

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.

5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

7.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.

8.    Zakup finansowany z projektu pn. „Wspólnie Stwórzmy Przyszłość – interdyscyplinarnie dla regionu” realizowany w ramach środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego                     w Programie „Regionalna Inicjatywa Doskonałości

 

Rozdział 4. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca przekaże Zamawiającemu subskrypcję w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

Subskrypcja zostanie przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu producenta).

Rejestracja subskrypcji oraz jej aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.

Po dokonaniu rejestracji i aktywacji subskrypcji, Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację subskrypcji. Dokumentacja ta powinna zawierać co najmniej: numer subskrypcji (jeśli dotyczy), datę rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji oraz szczegóły dotyczące zakresu dostępu do poszczególnych komponentów.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności subskrypcji przez cały okres jej trwania (5 lat), licząc od dnia aktywacji subskrypcji przez Zamawiającego.

 

Rozdział 5. Podstawy wykluczenia

1.    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507) wyklucza się:

1)     Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy,

2)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy;

3)    Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust. 1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.

2.    W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

 

Rozdział 6. Kryteria oceny ofert

1.    Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

2.    Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny (cena – 100%).

3.    Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (punktacja 100%) a kolejne będą oceniane proporcjonalnie do niej.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6.    Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane pierwotnie w złożonych ofertach.

7.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

8.    Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą w zapytaniu ofertowym.

9.    Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia                                        w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

Rozdział 7. Sposób przygotowania oferty

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:

1)    Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia (załącznik nr 3),

2)    Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty (o ile Wykonawca nie wskazał w ofercie, danych, za pomocą których zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać sobie z bezpłatnej bazy danych), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

3)    Pełnomocnictwo – jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji wykonawcy w dokumentach rejestrowych,

4)    Dokumenty dołączane do oferty w języku innym niż polski muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,

5)    Wszystkie dokumenty dołączane do Oferty muszą być podpisane. Zamawiający wymaga, żeby dokumenty opatrzone były podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym).

2.    Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

4.    Cenę oferty należy podać w kwocie brutto, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.

5.    Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

6.    Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.

7.    Jeżeli w postępowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.

Rozdział 8. Pytania i wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego

1.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

2.    Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php

3.    Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie.

4.    Osoba do kontaktu: Marcin Kmieciak, tel.413497365; e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl.

Rozdział 9. Termin i miejsce złożenia oferty

1.  Ofertę należy złożyć do dnia 24.06.2025 r. do godziny 10:00.

2.  Ofertę należy złożyć drogą mailową na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako załącznik/załączniki do wiadomości w pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości należy zawrzeć informację: Oferta do postępowania nr ADP.2302.15.2025”.

3.    Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.

4.    Otwarcie ofert nastąpi 24.06.2025 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Rozdział 10. Informację dodatkowe   

1.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

2.    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

3.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych.

4.    Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy uzupełnienia, lub wyjaśnienia dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera informacje/oświadczenia nieprawdziwe lub niemożliwe do udokumentowania.

5.    Zamawiający poprawi w ofercie:

-        oczywiste omyłki pisarskie;

-        oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

-        inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

chyba, że mimo ich poprawiania oferta Wykonawcy jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.    Zamawiający wybierze do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę, który:

1)  nie został wykluczony z postępowania,

2)  jego oferta nie została odrzucona,

3)  jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert opisanych Rozdziale 6.

7.    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej prowadzonego zapytania a także skontaktuje się z wybranymi Wykonawcami, przesyłając informację emilem.

8.    Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 4) w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

9.    Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

13. Zamawiający unieważni postępowanie, w szczególności jeżeli.:

1)    do terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,

2)    wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu,

3)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

4)   postępowanie obarczone jest wadą.

Rozdział 11. Klauzula Informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 127/2018 z dnia 23.05.2018, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:

1.    Administratorem danych osobowych, przekazanych zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.

2.    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ujk.edu.pl.

3.    Dane osobowe, przekazane zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w procedurze Zapytania ofertowego, jak też- jeżeli do tego dojdzie-zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

4.    Odbiorcami pan/Pani danych osobowych są lub mogą być:

-        właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie wymaganych danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym.

6.    Dane osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu. Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w Projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej, o czym Beneficjent jest informowany pisemnie lub za pomocą CST2021.

7.    Osoba fizyczna, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez wykonawcę posiada:

1)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych

2)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

3)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

8.    Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,

9.    Osobie fizycznej, której dane osobowe zostały przekazane zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez wykonawcę nie przysługuje:

1)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

3)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

10. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Załączniki do zapytania ofertowego stanowiące jego integralną część:

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 3 – Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia.

Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

Komisja akceptuje treść zapytania ofertowego oraz załączników:

 

1.    Grzegorz Wałek ……………………………………….

2.    Alicja Zamojska …………………………………………….

3.    Marcin Kmieciak ………………………………………..

 

Zatwierdzam:

 

 

…………………………………….

Kierownik zamawiającego
  

Załącznik
nr 2

Pełna
nazwa firmy: …………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

Siedziba
i adres (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość, województwo):       
………………….………………………………………………………………………………...……

…………………………………………………………………………………………………………

Nr
KRS: ………………………… NIP:…………………………REGON:…………………………

Adres
poczty elektronicznej: 
………………………………………………………………………

Numer
telefonu:……………………………………………………………………………………..

Osoba
do kontaktu: …………………………………………………………………………………

Uniwersytet Jana
Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce

 

OFERTA

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr
ADP.2302.15.2025 dotyczące zamówienia publicznego  pn.
Dostawa oprogramowania
komputerowego na potrzeby projektu RID2 nr postępowania  ADP.2302.15.2025
,  niniejszym
składamy ofertę następującej treści:

 

1.    Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze
wszystkimi wymaganiami i w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym
za cenę
:

netto:
……………….. zł, brutto: ………………………zł w tym należy podatek VAT

 

2.    Wykonawca przekaże Zamawiającemu subskrypcję w
terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

3.    Subskrypcja zostanie przekazana Zamawiającemu w
formie elektronicznej (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail lub portalu
producenta).

4.    Rejestracja subskrypcji oraz jej aktywacja leży po
stronie Zamawiającego i będzie wymagała samodzielnego działania, zgodnie z
instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.

5.    Po dokonaniu rejestracji i aktywacji subskrypcji,
Strony potwierdzą odbiór przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru,
przy czym warunkiem podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez
Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej aktywację subskrypcji. Dokumentacja ta
powinna zawierać co najmniej: numer subskrypcji (jeśli dotyczy), datę
rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji oraz szczegóły dotyczące zakresu dostępu
do poszczególnych komponentów.

6.    Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej
funkcjonalności subskrypcji przez cały okres jej trwania (5 lat), licząc od
dnia aktywacji subskrypcji przez Zamawiającego.

1.     

2.     

3.     

4.     

5.     

6.   
Przedmiotowe zamówienie zrealizowane będzie
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną ofertą.

7.   
Oświadczam/y, że uważamy się za związanych
niniejszą ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.   
Oświadczamy, że wzór umowy został przez nas
zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do
zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w miejscu  i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

9.   
Termin płatności – 30 dni od daty otrzymania
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru.

10. Oferowane przez nas urządzenia są fabrycznie nowe, posiada wszelkie wymagane  przepisami 
prawa: świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp.
Zobowiązujemy się, do dostarczenia Zamawiającemu przy
realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających
spełnienie powyższych wymogów.

11. Osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi
za wykonanie przedmiotu umowy są
: …………………. tel. ……………., e:mial:………………..

12. Informujemy,
że dokumenty rejestrowe znajdują się w formie elektronicznej pod następującymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (należy zaznaczyć odpowiedni kwadrat)

ž     
https://prod.ceidg.gov.pl

ž     
https://ems.ms.gov.pl

ž     
Inne (podać ścieżkę dostępu)……………………

13.  Informujemy, że wybór naszej Oferty:

ž     
nie będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od
towarów i usług*

ž     
będzie prowadził do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.*

Powyższy
obowiązek podatkowy będzie dotyczył:

……………………………………………
o wartości netto: …………………………… zł[1]

14. Oświadczam,
że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[2]
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu[3].

15. Informujemy,
że w przypadku wybrania oferty, umowę podpisywały będą:

 

1……………………………..                           ….……………………………

  (imię i nazwisko)                                                          
(pełniona funkcja)

2……………………………..                           ….……………………………

  (imię i nazwisko)                                                          
(pełniona funkcja)

 

 

     .......................... dnia
................ 2025r.

                                                                          

                                                                          
………….......................................................                                                                                  
                                               

                                                       
podpis/y Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych do

                                                              
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

…………………………………………….

nazwa i adres Wykonawcy

 

 

OŚWIADCZENIE

w
zakresie podstaw wykluczenia

Na potrzeby zapytania
ofertowego nr ADP.2302.15.2025, pn.
Dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby
projektu RID2 

 

 

Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie
przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)[4].

............................................
dnia .....................         
……..………........................................................

                   podpis Wykonawcy

 

 

 









































































































































































































[1] Należy wpisać
nazwę/rodzaj towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły
do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług oraz ich wartość netto; jeżeli nie dotyczy -
skreślić







[2] Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w 
związku  z  przetwarzaniem  danych 
osobowych  i  w 
sprawie  swobodnego  przepływu 
takich  danych oraz  uchylenia 
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).







[3] W przypadku gdy
Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).







[4]
Zgodnie
z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”,
z
postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:



1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;



2)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz.
1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;



3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.



 



 Załącznik
nr 3



PROJEKT UMOWA NR ADP.2302……...2025



zawarta
w dniu …………………….. r. w Kielcach pomiędzy:



UNIWERSYTETEM
Jana Kochanowskiego w Kielcach  
z
siedzibą w Kiel­cach przy ul. Żeromskiego 5, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:



…………………………………



a



……………………..
zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:



w rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy
w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
zapytania ofertowego                  w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt
1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r.
poz. 1320) oraz § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie
Jana Kochanowskiego w Kielcach
o następującej treści:



 



§ 1.Przedmiot umowy



1.   
Zgodnie ze Zapytaniem
ofertowym, Ofertą Wykonawcy oraz załączonym do
niej Formularzem cenowym, na mocy niniejszej umowy Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu subskrypcję edukacyjną oprogramowania

Systemów Informacji Geograficznej (GIS) obejmującą pełny okres 5 lat, (zwaną dalej „oprogramowaniem”,
„subskrypcją” lub „programem”).



2.   
Zapytanie
ofertowe, Oferta Wykonawcy oraz załączony do niej Formularz cenowy stanowią
załączniki do niniejszej umowy.



3.   
Zamówienie
jest finansowane z projektu pn. „Wspólnie Stwórzmy Przyszłość – interdyscyplinarnie
dla regionu” realizowanego w ramach środków Ministerstwa Nauki i
Szkolnictwa Wyższego w Programie „Regionalna
Inicjatywa Doskonałości”.



 



§ 2.



Termin realizacji



1.   
Wykonawca
przekaże Zamawiającemu subskrypcję w terminie do 7 dni od daty podpisania
umowy.



2.   
Subskrypcja
zostanie przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej (np. za pośrednictwem
wiadomości e-mail lub portalu producenta).



3.   
Rejestracja
subskrypcji oraz jej aktywacja leży po stronie Zamawiającego i będzie wymagała
samodzielnego działania, zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę.



4.   
Po
dokonaniu rejestracji i aktywacji subskrypcji, Strony potwierdzą odbiór
przedmiotu umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru, przy czym warunkiem
podpisania protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji
potwierdzającej aktywację subskrypcji. Dokumentacja ta powinna zawierać co
najmniej: numer subskrypcji (jeśli dotyczy), datę rozpoczęcia i zakończenia
subskrypcji oraz szczegóły dotyczące zakresu dostępu do poszczególnych
komponentów.



5.   
Wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia pełnej funkcjonalności subskrypcji przez cały
okres jej trwania (5 lat), licząc od dnia aktywacji subskrypcji przez
Zamawiającego.



 



§ 3.



Warunki płatności



1.   
Wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy
obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z transportem



2.   
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za
wykonanie przedmiotu umowy opisanego w § 1 cenę brutto  ………………………. zł 
(słownie złotych: ………………………./100) w tym podatek VAT zgodny z
obowiązującymi przepisami.



3.   
Odbioru przedmiotu umowy dokona komisja
składająca się z przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy.
Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru, którego wzór
stanowi załącznik do umowy.



4.   
Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT.



5.   
Zamawiający
dokona płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze,
w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury.



6.   
W
przypadku nieterminowej zapłaty faktury Wykonawcy przysługuje prawo naliczania
ustawowych odsetek za opóźnienie.



 



§ 4.



Kary umowne



1.    
Wykonawca
zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych w wysokości:



1)   
100
zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dotrzymaniu terminu, o którym mowa w § 2
ust. 1, nie więcej jednak niż 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto,



2)   
w
przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych
od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10%
łącznego wynagrodzenia umownego brutto.



2.    
W
przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych
od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości
10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto. Zapis powyższy nie dotyczy
odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w sytuacji wskazanej w art. 456.
Ustawy (który to przepis stosuje się odpowiednio) oraz w sytuacjach
przewidzianych w § 7.



3.    
Strony
mogą dochodzić odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne, na
zasadach ogólnych.



4.    
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności przysługujących
Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.



5.    
Ciężar
wykazania, okoliczności uzasadniających odstąpienie od nałożenia kary umownej
obciąża stronę, na którą może być nałożona kara umowna zgodnie z
postanowieniami umowy.



6.     Żadna ze Stron nie będzie ponosić
odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. W przypadku
zaistnienia siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie
poinformuje pisemnie drugą Stronę  i
Strony uzgodnią tryb dalszego postępowania.



 



§ 5.



Gwarancja



1.    Wykonawca gwarantuje, że dostarczona
subskrypcja będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia i będzie działać
poprawnie przez cały okres jej trwania, zapewniając nieprzerwany dostęp do
wszystkich opisanych funkcjonalności.



2.    Wykonawca zapewni dostęp do wsparcia
technicznego w języku polskim lub angielskim.



3.    Okres obowiązywania wsparcia
technicznego musi być równy okresowi subskrypcji (5 lat).



4.    W przypadku jakichkolwiek problemów
technicznych, licencyjnych lub braku dostępu do subskrypcji, Wykonawca zobowiązany
jest do ich usunięcia w uzgodnionym czasie reakcji, nie dłuższym niż [48 h].



5.    Oprogramowanie licencjonowane będzie
działało zgodnie ze specyfikacją wymagań zamieszczonych w Zapytaniu ofertowym.



6.    Gwarancja na oprogramowanie osób
trzecich (oprogramowanie zewnętrzne) będzie świadczona zgodnie z warunkami
zapewnianymi przez producenta tego oprogramowania.



 



§ 6.



Odpowiedzialność
Wykonawcy za wady prawne oprogramowania



1.  Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie nie posiada wad
prawnych oraz jest wolne od roszczeń osób trzecich
oraz nie zachodzą jakiekolwiek
podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw



2.  Jeżeli Zamawiający
poinformuje Wykonawcę o jakichkolwiek roszczeniach osób trzecich zgłaszanych
wobec Zamawiającego w związku z oprogramowaniem,                     w szczególności
zarzucających naruszenie praw własności intelektualnej, Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu
wszelkiej niezbędnej                           i żądanej przez
Zamawiającego pomocy zmierzającej do wykazania bezzasadności tychże roszczeń
lub podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu.



3.  W razie wytoczenia przeciwko Zamawiającemu powództwa z tytułu naruszenia
praw własności intelektualnej, Wykonawca wstąpi do postępowania w charakterze
strony pozwanej, a w razie braku takiej możliwości wystąpi z interwencją
uboczną po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do bezzwłocznego
poinformowania Wykonawcy o takich roszczeniach i umożliwi Wykonawcy pełny                    i aktywny udział  w postępowaniu dotyczącym tych roszczeń. 



4.  W razie niewykazania bezzasadności roszczeń wskazanych w ust 1 – 3,
Wykonawca zaspokoi wszelkie roszczenia orzeczone wobec Zamawiającego
prawomocnym orzeczeniem sądu, a także zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty
związane z prowadzeniem postepowania sądowego.



5.  Na czas trwania dochodzenia roszczeń przez osoby trzecie, Wykonawca na
swój własny koszt, zapewni Zamawiającemu możliwość korzystania z oprogramowania
(również innego niż zaoferowane w ofercie), które będzie zgodne z Umową oraz
wymaganiami Zapytania ofertowego, a także będzie wolne od roszczeń osób
trzecich. W przypadku braku realizacji obowiązku, o którym mowa w zdaniu
poprzednim, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary
umownej w wysokości 10% kwoty brutto określonej w § 3 ust. 2.



6.  Na mocy niniejszej umowy Wykonawca zapewni udzielenie Zamawiającemu
niewyłącznej licencji na korzystanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z
oprogramowania na ilości stanowisk zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia i
zgodnie ze standardową umową licencyjną producenta oprogramowania dostarczaną z
oprogramowaniem.



7. 
Wykonawca
oświadcza, że dostarczone wraz z oprogramowaniem licencje  umożliwiają korzystanie z oprogramowania na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w SWZ dla celu,
dla którego zostało zakupione, w szczególności na następujących polach
eksploatacji:



1) wprowadzanie
programu do pamięci komputerów Zamawiającego,



2) usuwanie z pamięci
komputerów,



3) stosowanie programu
zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod
kontrolą Zamawiającego,



4) korzystanie z
dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę,



5) sporządzanie kopii
programu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,



6) wykorzystanie
programu podczas pokazów lub prezentacji publicznych,



7) tłumaczenie,
przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany                                w
oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,



8) modyfikowanie i
rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na
zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,



9) trwałe lub czasowe
zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub
w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień
określonych w pkt. 1-8 powyżej.



8.  Wynagrodzenie określone w § 3 obejmuje wynagrodzenie za korzystanie

z oprogramowania (oraz jego aktualizacji) na polach eksploatacji wskazanych w
ust. 7 oraz na zasadach określonych w licencji.



9.  Wykonawca oświadcza, że
dostarczone oprogramowanie jest legalne oraz że jest uprawniony do dystrybucji
jego wersji licencyjnych zgodnie z wymogami producentów oprogramowania.



10.        
Wykonawca zapewni dostarczanie
zaktualizowanych najnowszych wersji oprogramowania w ramach ustalonego
wynagrodzenia w okresie trwania licencji.



11.        
Wykonawca
oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu oprogramowania będącego
przedmiotem zamówienia oraz oświadcza, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy
będzie upoważniony do korzystania                         w ramach zwykłego
użytkowania z oprogramowania zgodnie z warunkami prawa do subskrypcji na
oferowane oprogramowanie.



10. 
Wykonawca
oświadcza, że posiada niczym nieograniczone prawa do udzielenia lub zapewnienia
udzielenia na rzecz Zamawiającego licencji na oprogramowanie.



 



§ 7.



Odstąpienie od umowy
przez Zamawiającego



1.    Zamawiającemu
przysługuje prawo do odstąpienia od całości lub części umowy w następujących
okolicznościach:



1)    zwłoka
Wykonawcy w terminie realizacji przedmiotu umowy przekroczy 20 dni,



2)    Wykonawca
nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn lub – mimo
otrzymania pisemnego wezwania – nie wykonuje lub nienależycie wykonuje
zobowiązania wynikające z umowy.



Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie
uchybia możliwości odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron, na
podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.



2.    W
przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Zamawiającemu
przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia
wiadomości o okolicznościach tam wymienionych.



3.    Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy należy złożyć drugiej Stronie w formie pisemnej.
Oświadczenie to musi zawierać uzasadnienie.



4.    W
przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron, Wykonawca zachowuje
prawo do wynagrodzenia wyłącznie za przedmiot umowy zrealizowany do dnia
odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia.



5.    Odstąpienie
Zamawiającego od umowy nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej lub
odszkodowania.



 



§ 8.



Podwykonawcy



W
przypadku powierzenia przez Wykonawcę podwykonawcom części zamówienia Wykonawca
bierze na siebie odpowiedzialność za wykonanie prac powierzonych podwykonawcy,
za które będzie odpowiadał przed Zamawiającym jak za działania własne.



 



§ 9.



Zmiany umowy



1.    Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w
następujących sytuacjach:



1)    zmiana typu, parametrów zamawianego przedmiotu
zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i
zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on
wymagania określone w zapytaniu ofertowym. Wykonawca w tym przypadku musi
wykazać, że oferowane przez niego przyrządy do pomiaru spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego oraz uzyskać zgodę Zamawiającego na taką zmianę.
Taka zmiana nie może skutkować zwiększeniem ceny. Taka zmiana nie wymaga aneksu
do umowy;



2)    zmiana parametrów dostarczonego przedmiotu
zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i
korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w
chwili podpisania umowy – w takim przypadku Wykonawca nie może żądać
podwyższenia wynagrodzenia. Taka zmiana nie wymaga aneksu do umowy;



3)    wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu
umowy;



4)    wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi
wykonywanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.



2.    W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących
koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1, Wykonawca
zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i
wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.



3.    Zmiana umowy powinna nastąpić w formie
pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez
Strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia, chyba że niniejsza
umowa nie przewiduje konieczności zawierania aneksu w przypadku zaistnienia
określonej podstawy prawnej jej zmiany.



§10.



1.    Strony zobowiązują się do przetwarzania danych
osobowych zgodnie z RODO, ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781), ustawą wdrożeniową oraz
Wytycznymi dotyczącymi warunków gromadzenia i przekazywania danych
w postaci elektronicznej na lata 2021-2027.



2.    W odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych na potrzeby realizacji niniejszej umowy Strony zobowiązują się
do przestrzegania przepisów prawa powszechnego, w tym w szczególności
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych osobowych; RODO).



3.    Przed udostępnieniem Zamawiającemu danych
osobowych jakichkolwiek osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy
wykonywaniu umowy, Wykonawca przekaże tym osobom informacje wymagane przepisami
dotyczącymi ochrony danych osobowych, a także poinformuje, iż klauzule
informacyjne Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej
klauzula informacyjna RODO.



§ 11.



1.    Wszelkie spory powstałe na tle wykonania umowy
Strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku
możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporów będą one rozstrzygane przez sąd
powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.



2.    Wykonawca, bez pisemnej zgody Zamawiającego,
nie może przenosić na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających
z umowy, ani dokonać przelewu wierzytelności z niej wynikających.



3.    W sprawach nieuregulowanych umową stosuje się
przepisy powszechnie obowiązujące prawa polskiego, w szczególności
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.



4.    Załączniki stanowią integralną część umowy.



5.    Umowa została sporządzona w trzech
jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy, dwa egzemplarze
dla Zamawiającego.



/



Umowa została sporządzona w formie elektronicznej
z użyciem kwalifikowalnych podpisów elektronicznych.



Umowa zostaje zawarta i wchodzi
w życie z dniem podpisania przez ostatnią ze Stron.



 



 



       ZAMAWIAJĄCY:                                                                      WYKONAWCA:







 



Kielce, dnia
………………………



WZÓR



PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………



Dostawca:
……………………………………………….



                  ……………………………………………….



Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach



                 ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce



Miejsce
odbioru: …………………………….



                            …………………………….



Data
odbioru: ………………………………….



Dostarczono:

















Nazwa



Producent



Nr wersji



Ilość



 



 



 



 




Strony
oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze specyfikacją, a
dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami umowy nr
ADP.2301…..2024,  z dnia ………………………



Strona
odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione przedmioty/urządzenia zostały
odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne przez uprawnionych pracowników.*



Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*



Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.



Strona
przekazująca:                                                          
Strona odbierająca:



……………………………                                                               
…………………………..                                                                                         
(Czytelny podpis i pieczęć)                                               
(Czytelny podpis i pieczęć)



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 





1. Ofertę należy złożyć do dnia 24.06.2025 r. do godziny 10:00.
2. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę należy przesłać jako załącznik/załączniki do wiadomości w pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości należy zawrzeć informację: Oferta do postępowania nr ADP.2302.15.2025”.
3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.
4. Otwarcie ofert nastąpi 24.06.2025 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.